Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)


LilleSpire<3

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 og bor på Manglerud i Oslo. Har vært sammen med min samboer i 7 år nå i desember, og vi venter nå vårt første barn.

 

Blir en spennende tid vi går inn i. Har termin rundt den 30/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 35 år, bor på Bærums verk og har en datter på to år som ble født i juli 2009. Nå har jeg fått termin 24. juli eller 27. juli avhengig av hvilken terminkalkulator som brukes. Min datters bursdag er 27. juli så det er jo litt artig.

 

Var med i juliklubben 2009, utrolig koselig, har fortsatt kontakt med flere av "damene" fra den tiden. Barseltiden hadde ikke vært den samme uten dem og vi har vært på Kanariaøyene sammen, på jentetur til Krakow og jentetur til Trondheim. Skal på julebord med dem nå på lørdag så da må jeg vel avsløre for resten av hurven at jeg har en ny julispire i magen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Fikk positiv test i går! Er overlykkelig over en spire i magen;) Har termin 28 juli i følge terminkalkulator.

Har en gutt som blir 3 år i desember fra før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 26 i morgen, og bor i Oslo. Etter litt over et år som gift bestemte vi oss for å begynne prøve. Det gikk fortere enn ventet så nå håper vi det holder helt til mål! Terminen er 29.juli :) Bedre bursdagsgave kunne jeg ikke fått :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er ei jente på 28 år, bor rett utenfor Bergen. Har ei jente på snart 3 år - og en liten julispire i magen! :-)

 

Babyen var planlagt, men det klaffet før vi i det hele tatt rakk å begynne å prøve! Så litt overrasket er vi, men veldig veldig glade - og takknemlige for at vi er så heldige! :-)

 

Jeg er 5+6 i dag, og har ikke merket noe til graviditeten enda. Testet først i går, da jeg plutselig regnet ut at mensen var 10 dager forsinket;-) Har vært litt trøtt den siste uken, men har tenkt at det skyldes mye stress på jobb, men kan jo være at det har en annen forklaring ;-) Forrige svangerskap var jeg uforskammet sprek, jobbet 100% til permisjonen startet, og håper på en reprise av det :-)

 

Termin er 17.juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det oss igjen. :)

 

Nordlenningsjente på 28 som bor i Oslo sammen med min samboer over 6 år, vårt første barn, gutt på 4 i mars og en hamstertass.

Vi har "terminer" fra 11-17 juli. De blir ikke enige, men det spiller jo egentlig ingen trille da terminen blir satt på ul i uke 17-20 uansett.

 

Vi gleder oss stort og kan ikke vente til etter jul så vi kan føle oss litt safe, selv om vi ikke er i tvil om at spiren sitter. :)

 

Lykke til alle sammen over den magiske grensa før og etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei jente på 24 år fra Stavanger. Har vært sammen med kjæresten i 5 år, og i venter nå vårt første barn ;) Foreløpig er terminen den 8 juli ;) Rakk såvidt å slutte på p-pillene før jeg var gravid, så dette var overraskende men veldig ønsket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

30 år og bor i Stavanger.

Dette er førstemann, og etter en SA i sommer så krysser jeg fingrene for at dette går veien!

Har hus og stor boltreplass som jeg håper vi kan fylle opp.

Ja, forresten; samboer, ingen dyr! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) 33 år og fra Trondheim. Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år og venter vår første 31.07:) Lykken er stor, men er også litt nervøs, har hatt en MA og en SA tidligere i år. Alle gode ting er 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort presentasjon nå, så blir det en mer utfyllende senere;)

 

Trønderjente her :) Har en gutt på 6 mnd fra før, venter nå enda et gull med mensterm 27.juli. Så her blir det to tette :) Gleder meg masse, har ikke tid til bekymring iallefall, har jo en klomp som krever mye av min tid på dagen, så "negative"tanker blir satt til side -heldigvis:)

 

Lykke til alle damer og spirer - gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg er 27 år fra Bergen, og har foreløpig termin 10. juli. Det er førstemann, og veldig etterlengtet, selv om det klaffet på første forsøk:)

Kjekt å se at det er flere fra Bergen og Bergensområdet her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...så mange flotte juli barn og mammaer da <3 glede <3

 

Jeg er 35 vintre, som nærmer seg vinter nr 36 rett over nyttår . Gift med verdens beste, bor i ei sunnmørsbygd utafor Ålesund og venter nr 2. Har en gutt som blir 5 år i januar-12. Vi slutta å hoppe av i svingen rundt jula i fjor...så endelig ca. 3 november satt skuddet på plass ;-) og vi har termin 30.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 22 år, og giftet meg i juni med mannen min på 23 år. Jeg har hatt lyst til å begynne å prøve å få barn ganske tidlig, og i oktober bestemte vi oss for å begynne å prøve. Det satt på første forsøk. Er nå 7+4, og håper at alt kommer til å gå bra! Er mye bekymret for alt som kan gå galt, men håper at det ikke gjør det. Vi gleder oss masse!

 

Vi bor i Sande i Vestfold, og er mye i Drammen. Foreløbig termin er 9. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 36 år. Bor i Oslo, men er ikke fra byen. Gravid med nr 1. nå. Har termin 23. juli.

Har hatt en smertefull start på svangerskapet som endte i tidlig UL på Ullevål idag for å utelukke ekstraut. grav. Alt var normalt, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet vårt lille gull i helgen:( Lykke til videre alle sammen, dere har en fin tid foran dere! Hilsen julibaby_12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente i fra bergen på 25 år. Har en gutt på 13 mnd og venter 2 stk i juli, kan være jg blir satt i gang seint juni. det vil tiden vise..

 

veldig sjokkerende å finne ut at vi venter to til, når vi faktisk ikke hadde planlagt å bli gravide. Men nå gleder vi oss kjempe mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

26år gammel fra romerike.

Venter vårt andre barn i slutten av juli (om jeg har regnet riktig). Rakk såvidt å prøve før testen viste positiv =) -så gikk sykt fort i svingene også denne gangen.

 

Har fra før av ei herlig snuppe som blir 3 i januar.

 

Dagene går for tiden med til å være kvalm, glad og kvalm:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois!

 

Gift dame på 27 år fra Asker :) Venter nummer 2 i månedskiftet juni/juli.

Førstmann er 2 år og lurer på om ikke lillesøster kommer med julenissen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...