Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)


LilleSpire<3

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en presentasjonstråd her inne, så blir vi litt mer kjent med hverandre :)

 

Såå, presenter deg selv! (Om du vil selfølgelig) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 20 år gammel og bor i Ålesund, venter mitt første barn, sammen med min kjære samboer på 22 år :) Vi har vært sammen i 3 år.

 

For oss klaffa det på første ''forsøk''. Dvs, vi hadde igrunn ikke begynt å prøvd enda, men jeg slutta med prevensjon for litt over 1 mnd siden :)

 

Har termin 7. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Østfold. Er gift og vi har prøvd å få barn i 5 år. På 6. prøverørsforsøk klaffet det endelig og vi venter nå vårt første barn :)

 

Har foreløpig termin 1. juli og vi skal på tidlig ultralyd 14. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så heldige at vi venter nr 3, 7 juli 2012;) vi har to jenter på 7 og 3 fra før. Gleder meg masse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan.

 

37 år og venter nr. 2. Førstemann er allerede 7 år.

Hadde en SA for snart to mnd siden, og nå var testen positiv igjen. Krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen.

 

Termin er ca. 6.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år og mamma til 5 barn i alderen 12år -6 mdr.

 

Håper spirene holder seg der inne hos oss alle!

 

Har termin 3.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) 25 år, har ei lita prinsesse som ble 3 år i juni. Foreløpig termin 7 juli. Bor i Skedsmo, rett utenfor Lillestrøm, Akershus. Går litt på tå-hev etter SA i august, men håper og tror dette skal gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) er ei jente på 27 år, vært sammen med samboeren min i 5 år:) Vi har nå prøvd å bli gravide i ett år, og i går var endelig testen POSITIV!!!:)) har ingen barn fra før, så dette blir vårt første barn, spennende!!!:) foreløpig termin (i følge terminkalkulator) er 17.juli. satser alt på at alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 24 år gammel og kommer fra Trondheim. Venter mitt første barn sammen med min samboer gjennom 6 år. Foreløpig termin er 9.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36. Har tre barn fra før på 16, 14 og 4. Min mann er 39 og hans datter er 7. Så vi blir en ny-familie med dine, mine og våre barn 6 juli 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg er 25 år og fra Molde. Jeg og samboeren venter vårt første barn. Jeg har ikke gått på pilla på over ett år, men det var først i august da vi begge fikk fast jobb at vi for alvor forsøkte å prøve! Etter 3 pp satt spiren! Jeg har aldri tidligere vært gravid, så dette er superspennende!!:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har en gutt på 2år, tok ut spiral i slutten av august på første eggløsnig ble jeg gravid.Hurra!! Termin 11juli:) Skal på tidlig ultralyd 17 nov,liker og være på den sikkre siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ;)

Jeg er 28år fra Østfold!

Ingen barn fra før.

Har prøvd å få barn i 3 år.

1 ex.u

2 ferskforsøk (ivf)

1 avbrutt fryseforsøk

og nå 1 fryseforsøk med positivt resultat!

 

Denne/disse spiren/e ble til 26.oktober i et Frossent prøverørsforsøk :)

 

Foreløpig termin er 20 juli 2012!

 

Jeg er så glad så glad!! HURRA!! ENDELIG!!

TÅLMODIGHETEN SEIRER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år, bor i Drammen, har en sønn på 2 år og venter mitt andre barn 8. juli ( foreløpig termin). Pga alder og tidligere aborter tørr jeg ikke glede meg for mye over den positive testen ennå. Det er jo fortsatt tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Oslo.

Har en herlig sønn på snart 3 som spurte sinn far om han kunne få en lillesøster her om dagen ;)

Foreløpig termin er 15 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Annika, kommer fra Sverige men flyttet til Sandnes for 4,5 år siden. Jeg er 27 år, gift og vi har en datter på snart 2 år. Vi venter nr 2 ca 17 juli, och var heldige å få dette til på förste forsöket. :) Jeg hadde SA för vår jente kom, så jeg er ennda litt nervös..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii:)

Jeg er 23 år og bor i Skien. Har vært sammen med samboeren min i 7 år, og nå hr vi bestemt oss for å prøve:) fikk positiv tet på første forsøk, og foreløpig termin er 13. Juli. Krysser fingrene for at alt går bra fremover med alle sammen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 25 år og fra Akershus (sør). Testet positivt i dag og foreløpig termin er 19. juli. Dette var fjerde periode uten prevensjon, men første måned som vi virkelig prøvde rundt EL.

 

Jeg og samboeren har vært sammen i over 6 år. Har ingen barn fra før.

 

Blir hyggelig å følge dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Jeg er 28 år, bor i Sandnes og har termin 3.juli. Har en gutt som blir 1 år i desember, så de blir ganske tette.. Var vel ikke helt planlagt, men nå har det verste sjokket gitt seg og vi bare gleder oss:)

 

Håper at det står bra til med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...