Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)


LilleSpire<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Kone på 38, snart 39 som venter nr to i månedsskiftet juni/juli. Har ei skjønn prinsesse fra før som ble to år i Oktober. Vi bor ikke langt fra Asker. Har to katter - Saga og Skipper'n. Vi hadde IVF med jenta vår pga to SA, men denne gangen satt det på 2 forsøk på den "gammeldagse" måten:-). Noe har kanskje skjedd underveis? Ble litt sjokkert, og følte meg ikke helt klar ennå. Men nå er den der, og vi har begynt så smått å glede oss. Da gjelder det bare å holde på egget frem til mål:-). Og siden jeg hadde KS forrige gang, så har ikke magen villet trekke seg helt tilbake. Resultatet er da at jeg nå fem uker på vei ser ut som jeg er 3 mnd på vei... Ikke morsomt i det hele tatt. Må finne frem mammaklærne allerede!!! Urettferdig... Hvis noen her inne bor i nærheten av Asker, Slemmestad så si ifra. Da kan vi kanskje etterhvert treffes. Gjorde det forrige gang, og da ble vi en liten barselgruppe. Kjempekoselig:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er 23 år gammel og bor i Bergen, venter mitt første barn, sammen med min forloved på 25år. Vi har vert sammen i 3år :-)

 

Eg har sluttett på pillen for en del mnd siden, så har vi liksom sagt at vi ser ka som skjer og no klaffet det :-) Termin er 8 juli :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg har endelig blitt gravid igjen etter mye prøving og litt hjelp. jeg er 24 år fra tønsberg og har en liten gutt på 3 år fra før :) godt å få delt det her siden det er litt tidlig og dele det med venner og noen i fammilien, men det er utrolig vannsklig å ikke røpe noe når det er så etterlengtet. lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, jeg er gravid!! Fant det ut i går og det går liksom ikke helt inn.. utrolig at det skulle gå på første forsøk denne gangen også..

Jeg har regnet ut at jeg har termin den 19 juli! Har en skjønn gutt på 1 1/2 fra før :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 37 og venter - litt uventet - nr 4... Termin er 11 juli, men det har ikke helt sunket helt inn enda at det er en/ei til der inne selv om 3 tester har vist 2 streker :) Må vel innom legen med en prøve om ikke så alt for lenge for å få det bekreftet derfra også og tenker det blir en tidlig ultralyd også - utålmodig sjel som må se for å tro :):).. Bor forresten i Asker området, så det var flere her inne, hadde vært koselig å fått til noen treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

28 år fra Fredrikstad venter vårt første barn 07.07.2012 etter 2 år med prøving.. Gleder oss masse over denne lille spiren :)

 

Gratulerer til alle dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år fra Fana/Bergen. har en sønn født i juli 2010 og venter i spenning på at dette skal gå bra! termin 9.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Lillemor 74 - Kanske vi skulle prøvd å fått til et treff på nyåret? Jeg jobber bare tre dager i uken, så jeg har to fridager til min disposisjon da nonstoppen er i barnehagen:-). Hadde vært hyggelig å fått til noe i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 år, bor i Bergen og venter vår første. Foreløpig termin 12. juli. Fordi jeg er testegal har jeg visst at jeg er gravid helt siden 3+3..skulle ønske jeg hadde ventet litt med testingen, nå blir liksom ventetiden frem mot 11-12 uker ekstra lang. Gleder meg og håper virkelig dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og bor i Østfold. Har en liten gutt på to år og har termin ca 18. juli. Tør ikke slippe jubelen løs helt enda, for hadde SA i oktober. Men krysser fingrene og håper alt går bra denne gange. Startet prøvingen i oktober 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år fra Sandnes. Vi venter vårt 3 barn om dette går bra. Termin er vel rundt 20-22 juli. Tok ut spiral 10 okt og fikk TR 12 okt så dette har skjedd sykt fort. Håper alt går bra men litt redd for abort siden befruktning skjedde så fort etter spiraluttak.

 

Sambo er nok en smule overrasket da legen fortalte meg at det fort kunne gå noen mnd før det klaffa etter spiral. Etter p-pille slutt klaffa det på 1 og 2 forsøk. Men heldigvis gikk det jo fort denne gang og. Virkelig ydmyk over det. Må være skikkelig tøft å prøve lenge. Så stor respekt til dere som har slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23år, samboer gjennom 6 år med min forlovede på 26år.. Fra Grenland. Vi venter vårt første barn og vi har ventet lenge..

Har prøvd halvannet år, men jeg har ikke klart å få el. Etter litt hjelp fra fertilitetsklinikken (hormonsprøyter) satt jaggu gullegget..

Testet positivt idag 3+5, men har bestemt meg for å bare tenke positivt så jeg melder meg inn her allerede:)

Termin: 25.juli<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo!! Endelig kunne jeg også bli med i en termin-klubb, etter en laaaaaaaaang prøveperiode!

Megselv er en gift dame på 32, har fra før en datter på 6, og verdens beste mann på 36. Vi er bosatt i Østfold. Vi har forsøkt en stund, og jeg hadde egentlig forberedt meg på at vi ikke kom til å få fler. Går alt etter planen er beregnet termin ca 27/7-12. Krysser det jeg eier og har for at dette går bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth her, 29 år og bor i Bærum. Jeg og min samboer har forsøkt i 14 måneder, endelig har vi begge sett våre første 2 streker, og vi føler oss så utrolig heldige <3

 

Jeg håper også at alle spirer koser seg og vokser seg sterke i magene rundt omkring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år og bor i Oslo. Vi venter nr 2, fra før har vi en fantastisk gutt som blir 1 år på onsdag :-) Har regnet meg frem til at termin er rundt 1. juli. Dette er så utrolig stas, det er nesten så jeg ikke tror det er sant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessie her, 21 år fra Oslo. Bor sammen med kjæresten min, og min datter på snart 5 år fra et tidligere forhold. Ung mor, med andre ord. Vi har vært sammen i 5 måneder så dette er ikke planlagt, men jeg er 6+1 idag, altså termin 12. juli. :-) Gleder meg til å bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen =)

 

Er 26 år, har en herlig samboer på 23 år. Vi har bare vært sammen i 7 måneder,så helt etter planen var det jo ikke.

Men vi er begge kjempeglade og gleder oss til alt som venter oss i fremtiden =)

 

Er idag 6+3 og har regnet meg frem til termin 14 juli 2012.

 

Bor forresten i Tromsø =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år. På vei med nr 2. Har en sønn på 20 mnd. Bor ute ved ski i akershus. Termin er 12. juli. Har hatt litt småblødninger men vi håper at alt går bra:) Lykke til alle sammen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og har en gutt på 7. Har termin 12.juli ifølge termimkalkulator. Det er 3. Gang jeg er gravid dette året og håper virkelig det går bra! Er redd hele tiden, så klarer ikke helt å ta innover meg gleden. Bor på nedre Romerike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...