Gå til innhold

Presentasjons Tråd :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 20 år gammel og bor i Ålesund, venter mitt første barn, sammen med min kjære samboer på 22 år :) Vi har vært sammen i 3 år.

For oss klaffa det på første ''forsøk''. Dvs, vi hadde igrunn ikke begynt å prøvd enda, men jeg slutta med prevensjon for litt over 1 mnd siden :)

Har termin 7. juli :)

Annonse

Hei! :) 25 år, har ei lita prinsesse som ble 3 år i juni. Foreløpig termin 7 juli. Bor i Skedsmo, rett utenfor Lillestrøm, Akershus. Går litt på tå-hev etter SA i august, men håper og tror dette skal gå bra. :)

Hei:) er ei jente på 27 år, vært sammen med samboeren min i 5 år:) Vi har nå prøvd å bli gravide i ett år, og i går var endelig testen POSITIV!!!:)) har ingen barn fra før, så dette blir vårt første barn, spennende!!!:) foreløpig termin (i følge terminkalkulator) er 17.juli. satser alt på at alt går bra:)

Annonse

Heisann! Jeg er 25 år og fra Molde. Jeg og samboeren venter vårt første barn. Jeg har ikke gått på pilla på over ett år, men det var først i august da vi begge fikk fast jobb at vi for alvor forsøkte å prøve! Etter 3 pp satt spiren! Jeg har aldri tidligere vært gravid, så dette er superspennende!!:))

hei hei ;)

Jeg er 28år fra Østfold!

Ingen barn fra før.

Har prøvd å få barn i 3 år.

1 ex.u

2 ferskforsøk (ivf)

1 avbrutt fryseforsøk

og nå 1 fryseforsøk med positivt resultat!

Denne/disse spiren/e ble til 26.oktober i et Frossent prøverørsforsøk :)

Foreløpig termin er 20 juli 2012!

Jeg er så glad så glad!! HURRA!! ENDELIG!!

TÅLMODIGHETEN SEIRER :)

Jeg heter Annika, kommer fra Sverige men flyttet til Sandnes for 4,5 år siden. Jeg er 27 år, gift og vi har en datter på snart 2 år. Vi venter nr 2 ca 17 juli, och var heldige å få dette til på förste forsöket. :) Jeg hadde SA för vår jente kom, så jeg er ennda litt nervös..

Heii:)

Jeg er 23 år og bor i Skien. Har vært sammen med samboeren min i 7 år, og nå hr vi bestemt oss for å prøve:) fikk positiv tet på første forsøk, og foreløpig termin er 13. Juli. Krysser fingrene for at alt går bra fremover med alle sammen :):)

Hei.

Jeg er 25 år og fra Akershus (sør). Testet positivt i dag og foreløpig termin er 19. juli. Dette var fjerde periode uten prevensjon, men første måned som vi virkelig prøvde rundt EL.

Jeg og samboeren har vært sammen i over 6 år. Har ingen barn fra før.

Blir hyggelig å følge dere alle sammen:)

Hei jenter,

Jeg er 28 år, bor i Sandnes og har termin 3.juli. Har en gutt som blir 1 år i desember, så de blir ganske tette.. Var vel ikke helt planlagt, men nå har det verste sjokket gitt seg og vi bare gleder oss:)

Håper at det står bra til med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...