Gå til innhold

finnes det noen muligheter for å få utført planglagt KS hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hahaha!!

Tenk om noen hadde vært så korka ig faktisk ytre ønske om dette til en lege.

 

Det hadde blitt tiårets snakkis på vaktrommet.

"Husker dere hun som ville ha keisersnitt i stua...?"

 

Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det morsomste er at du seriøst vurderer å spørre, og at det ikke synker inn det vi prøver å fortelle deg!! Jeg har født 4 barn, og har sykehusskrekk. Har reist hjem etter en natt hver gang. Og da vesla mi var 5 uker gammel fikk hun rs-virus og måtte ligge på sykehuset i 3 dager. Jeg gråt meg igjennom hver natt, men det var da ALDRI snakk om å ikke være der! Som mor kommer du til å merke at det er en annen som er viktigere enn deg selv. Man risikerer ALDRI sitt barns liv og helse bare fordi man selv er redd!! Voks opp og ta deg selv hardt i nakken, er på tide å sette barnet foran deg selv, hi!! Beklager at jeg er kjiip nå, men du trenger en brutal oppvekker! Mannen min har også rævva full av penger, men sorry ass, visse ting kan man ikke kjøpe for penger!!

 

Og bare en ting til; bytt psykolog! Den du har klarer tydeligvis ikke å trenge igjennom hos deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skjønner at dette er ekstremt vanskelig for deg siden du i det hele tatt vurderer dette. Den beste medisinen mot angst er å møte frykten slik at du forstår at det ikke er farlig. Det kommer til å bli vanskelig, men du kan klare det. Det beste du kan gjøre er å fortelle hvor redd du er. Si det akkurat som det er! Da vil du få noen å snakke med om dette frem mot fødselen og du vil få ekstra støtte under KS.

 

Nesten alle må innom et sykehus i løpet av livet. Det er forferdelig hvis du skal leve i redsel for sykehus. Angsten din vil også smitte over på barnet ditt. Du vil vel at barnet ditt skal lære at et sykehus er et godt sted å være når man er syk? Et sted vi får hjelp når vi er syke og hvor det er snille, empatiske mennesker? Du unner vel ikke barnet ditt å leve med en slik angst som du føler nå?

 

Søk hjelp for dette nå og få et nytt liv i frihet! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke dy meg, så jeg spurte overlegen på jobb. Han lo litt før han sa "det er vel ingen som vurderer dette"? Jeg svarte at jeg trodde det var tull, men at jeg ville ha et svar...

 

Og svaret var utrolig nok at nei, det var ikke mulig å få et keisersnitt hjemme. Uansett hvor mye man var villig til å betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Dersom du reiser til Mexico eller Sentral-Asia, kan du få utført dette akkurat hvor du selv ønsker. Koster nok ikke så mye heller, men tro meg: DA får du kjent på hva angst virkelig er.

 

Lykke til!

 

 

Mr. Perfect

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer deg utfra at du ikke troller, og da skal jeg gi deg et godt råd.

 

Ikke spørr helsepersonell du kommer i kontakt med, om dette er mulig.

 

De vil isåfall bli sterkt betenkt over ditt ekstreme forhold til sykehus, og din manglende realitetsvurdering. Det er ikke umulig, faktisk er det temmelig sannsynlig at de vil ta en telefon til barnevernet, for en kvinne som på ramme alvor mener at hun kan ta KS i stua, har store brist i sitt tankesett, og bør sjekkes ut for å se om hun er istand til å ta vare på sitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Tror heller HI bør søke om tvungen helsevern i egen stue. DET får du sikkert noen lekfolk til å stille opp på. Om du er så rik som du påstår tror jeg ikke du hadde giddet å sitte her inne. Det hadde du nok vært for fin for. Ellers tror jeg også at folk med så mye penger du påstår du har, rett og slett ikke kan være så dumme. Om du ikke har vunnet i Lotto da......?? Sorry, men sjelden jeg kaller folk dumme her inne, men det er i hvertfall det HI ønsker at vi skal tro h*n er. Men, men. En god latter forlenger livet og etter disse innleggene må jeg vel minst leve 10 ekstra år. Takk HI. Du er en skikkelig morroklump :-)

 

Men for all del. Bare fortsett å spill seriøs du :-) Artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI, ser du får så mye ufortjent pes her.

 

Selvsagt kan du få keisersnitt hjemme!

 

Men, det er to kriterier.

 

1. Det må være ditt første bØRN.

Du må ha nok honkle liggende klar.

Et par samtruser størrelse xxxxl bør også være innkjøpt så ikke bandasjen gnager.

Kuvøse trenger du ikke bruke penger på, det holder med en helt ny reima-dress.

 

eller

 

2. Du gjør det selv.

Himmel og hav, det er jo bare så enkelt.

Du får deg en resept fra legen på noe sterkt smertestillende.

Du bestiller alt du trenger av skalpeller og annet nødvendig medisinsk utstyr herfra; http://www.nettomedical.dk/pl/Medical_Kirurgiske_instrumenter_Skalpeller_og_skalpelblade_203.aspx

Når du har alt liggende så holder det jo bare med å sterrilisere spisebordet og sambo'en din som skal utføre uthentingen.

Husk ren og pen sytråd i rosa til å sy igjen.

 

Ønsker deg lykke til uansett hvilken av disse to metodene du bestemmer deg for ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere alle nebbhøner, negativetjerner og morroklumper!! Jeg skal forklare meg en gang for alle!

LES GODT:

Dette er ikke noe jeg har kommet på over natten, jeg har tenkt på det i mange uker..Har en god plan skrevet ned i boka mi, noe som også har blitt gjort over tid..Om hvor mye penger jeg kan bruke( noe som forøvrig er privat), hvordan få alt sterilt osv..alt jeg trenger er helsepersonell og utstyr..Vennene mine fra rødekors stiller opp, som EKSTRA assistanse om vi skulle få bruk for det. Jeg er villig til å "bestille" peroner fra utlandet, om de kommer fra mexico, kina eller pakistan er meg revnende lykegyldig så lenge de snakker engelsk og er flinke til jobben sin...skulle noe gå galt, skal jeg også ha en plan for det.. Kjenner også en hel haug med blodgivere om jeg mot alle ods skulle miste sykt mye blod... men alt dette kan også skje med dere på en skogstur, om jeg setter det litt på spissen...

 

En ulykke kan skje alle plasser... Men dette skal være PLANLAGT! og nei, jeg er ikke så dum at jeg tror en ks kan utføres hjemme sånn på impuls...dette skal planlegges, hver eneste lillle detalj skal være i orden før det eventuelt utføres en operasjon i min stue.

 

Jeg skal som sagt høre med legen min, blir dette blankt avslått skal jeg ty til sterkere midler, som bla å gå utenfor grensen å undersøke hvordan det er å få leger fra utlandet hit! jeg er bereist, og har mange bekjente i utlandet.. så får dere som ler og sier at dette er umulig osv, well wait and see!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HI!!!! Vær så snill; HØR HVA VI SIER!!!

 

Uansett hvor godt du planlegger, ikke overbevis deg om at dette er noe du kan få innvilget! Dessuten er planen din helt på trynet!! TA DEG SAMMEN!!!!!

 

AAAHHHH!! GRRRRR!! ER DU VIRKELIG SÅ BLOKKA????

 

Egentlig er jeg litt enig med de som mener du trenger en virkelighetssjekk, og kanskje litt tvungen helsevern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvem av oss som er BLOKKA jeg?! samme kan det være, angrer for at jeg la ut innlegget her- har i grunn aldri likt BIM uansett.....

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du for helvete våkne opp!

Om du ha slik sykehusangst, får du føde vaginalt, og reise hjem etter noen timer.

Skal du ha planlagt ks, medfører dette både økt risiko, og flere dager på sykehuset!

Jeg syns faktisk du er utrolig egoistisk som forventer at alt kan ordnes slik DU vil!

Folk dør av uhelbredelig sykdom hver dag! Små barn sulter ihjel. Og her sitter du og skal sette himmel og jord i bevegelse, for å slippe å føde ett barn!

Ett barn som mange tusen par i denne verden, hadde gitt en fot og arm for!

Du har ikke noe valg! Du kan selvfølgelig la vær å møte opp til planlagt ks på sykehus, med det resultat at du vil føde vaginalt! Når det er på tide for barnet ditt!

 

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg TS. Enten slutter du å tulle, for dette er ikke morsomt, eller så tar du deg en telefon til nærmeste DPS.

Du er stygt ute å kjøre psykisk, og hvis du mot formodning fortsetter å tenke tanken om KS i stua, vil du ha barnevernet stående i stua di fortere enn du vil sette pris på.

Jeg vil sette pris på at de dukker opp, for du har tanker som overhodet ikke er forenelige med omsorgen av barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er i uke 38 så vil jeg påstå at det ikke er tid til å sette i gang en så stor plan. Det vil rett og slett ikke være tid til det, for du kan gå i fødsel når som helst nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sprø i nøtta eller? Vennene dine fra røde kors får ikke gjort stort om noe skulle gå galt!! Syns du virker utrolig umoden og ikke spesiellt skarp. Tror du skal passe deg litt for hvem du tar opp dette med helsepersonell. Evnene dine til å ta deg av et barn blir nok ikke så høyt satt ser du. Hvor gammel er du egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det faktisk er litt trist å lese dette innlegget med tanke på at den som spør faktisk skal bli mor. Det er skremmende å tenke at hvem som helst kan få barn. Du kan jo faktisk ikke være ved dine full fem. Synes rett og slett synd på deg og det ufødte barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare deg så seriøst jeg kan.

Selv om du har en plan og skrevet den ned i boka di, så er det kun helt akutte keisersnitt som blir tatt andre steder enn på sykehus.Da snakker vi om noen dør straks om ikke keisersnittet blir gjort NÅ akutt.

 

Så du må nok til sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...