Gå til innhold

finnes det noen muligheter for å få utført planglagt KS hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enig med deg 10:06.

 

Jeg har selv svart på tråden, men med tanke på at hun er et TROLL.

 

Og hvis det skulle være en bitte liten sjangs for at hun er seriøs, så er hun stokk dum.

 

PS. Til HI Gi og med at penger ikke er et problem, hvorfor ikke bygge et sykehus som ligner på huset ditt. Slik at du får følelsen av å få KS hjemme:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja, jeg leste at du sier fødselsangsten kom litt ut i svangerskapet. Men om du er SÅ pissredd, oppsøk psykolog.. Tror du kunne trengt det uansett om du VIRKELIG vurderer å søke om KS HJEMME!!!

 

For å svare deg alvorlig, så vil de ikke risikere liv og helse for mor og barn, bare fordi mora ikke tør å føde. Du vil nok heller bli lagt i full narkose framfor å transportere utstyr verdt opptil en million hjem til deg.. Bruk huet, HI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANNEN?? halloen, jeg skal ha KIRUGER hjemme....Mannen min skal absolutt ikke ta ks på meg :o om det er det dere tenker, så skjønner jeg at dere tror dette er tull...lol...

Men nei, slapp av..Skal jo leie inn helsepersonel, proffe folk altså... Uff, må nesten le litt..skulle likt å se for meg ansiktet til mannen min om jeg hadde sagt at det var han som måtte stå for ingrepet ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei!!! husk de skal gjøres på en operasjonssal! å det er en stor operasjon!! å slt skal være sterilt!! det får man ikke til hjemme! tru om noe går galt?? å det er langt til sykehus? du er gern.. legene ville ledd av deg, hvis du har sport dem... haha..

 

uansett, hvis ikke keisersnitt er nødvendig, IKKE mas om å få det! jeg har prøvd begge deler, å kunne sikkert ha født 10 unger till med en vandlig fødsel, enn å ta et til keisersnitt! keisersnitt, er ingen god opplevelse.. du får så hitt se ungen din, før de tar han med seg ut, åsså blir du sydd igjen, å kjørt til intensiven. å må ligge der i flere timer før du blir kjørt opp på fødestua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til både psykolog og jordmor pga fødselsangst... Men vi får se da damer, hvem som har rett og ikke rett... Jeg er villig til å gjøre MYE for å få dette til!!!!!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå holder det damer..Jeg rapporterer dere om jeg så MÅ! å kalle mg dum er å gå langt over streken...Men takk da, som sagt vi får se hva jeg får til..lukter en anelse sjalusi her også, men men..... Jeg skal til legen i morgen, så får vel ett bedre svar fra han :)HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette innlegget slår vel nesten innlegget om både ørna og sametrusa.

Og for ikke å nevne om den bilen som sto i garasjen som ikke var i garasjen o.s.v. om noen husker dette:)

 

Ler så jeg griner.

 

Og håper for all del at du troller nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der bør du fortsette å gå, for KS hjemme vil du ikke greie å få gjennomført. Syns du skal starte "tilvenning" mht å besøke sykehuset og kvitte deg md de angstfremkallende bildene du muligens har omkring det å være på sykehus. Fokuser heller på hvordan du kan bli kvitt angsten, ikke hvordan du kan føye den....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi? Hva skal vi være sjalu på? At du er stokk dum?

Vi skal/har føde barna våre på naturlig vis eller KS på SYKEHUS! Vi har ingenting å være sjalu på! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL.......................................................................!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så JA: detter er privat lege...Jeg skal til han da men..Føler meg mye tryggere å dra til han, enn disse kommunelegene som ikke vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er nok dette en av tingene som ikke kommer til å gå i glemmeboka....vi så jo alle hvordan det har gått med ørna, eller trusa, og for ikke å snakke om hun som ble frastjålet honklene sine.

 

Jeg tør vedde rimelig mye på at dette kommer til å gå igjen og igjen...

 

Nei, du skal ikke til legen i morra. Og nei, du kommer ikke til å få det innvilga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjalusi? tror det er fåtallet som ønsker å ta en så stor operasjon i si egen stue.. det kan fort bli kritisk får både mor og barn..

uansett, så må du jo, etter operasjon inn i ambulanse, å sjekkes inn på sykehus får å ligge på intensiven, så de kan passe på deg, å gi deg de rette medisinene..

 

kan du ikke heller snakke med sykehuset, om at de kan fikse et rom til deg, det rommet du skal ligge på i etterkant av operasjonen, at mannen din kan få kjøpe blomster å lysk å pynte på det? å gjøre det beste utta det på sykehuset? uansett, så tar jo opperasjonen så kort tid, å du får surstoff, så det er jo ikke sikkert du en gang får med deg lysene og musikken din!

når jeg fikk mitt første keisersnitt, så ble jeg så dårlig av surstoffet jeg fikk, jeg spydde, å jeg kjennte ikke igjen mannen min som sto på sia av meg og strøk me på kinnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke skal dit i over i morgen? Da er det jo søndag og din private lege står vel bare og venter på at du skal komme når som helst... ? Tulling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den død? Er det du som bestemmer det, da?

 

Nei, denne tråden skal vi holde liv i, det lover jeg deg, for jeg vil virkelig høre oppfølginga av den. Nå har du jo sverget på at du vil gjøre alt for å kunne ta KS hjemme. Til din informasjon vurderes det nå om vårt LOKALSYKEHUS, der det fødes 300 barn i året, ikke lenger skal få gjør KS, fordi beredskapen er for lav (dvs har for få anestesileger, kirurger, gynekologer, anestesisykepleiere, intensivsykepleiere, jordmødre, barnepleiere osv til å ha en forsvarlig praksis).

 

Men lykke til med å gjøre stua di om til et lokalsykehus som er større enn vårt.

 

(PS; hun som sa at ektemannen måtte utføre et keisersnitt på kjøkkenbordet... vel, jeg tror hun prøvde å lage litt humor på dette. Litt sånn som i "mannen min sagde av seg foten, bør jeg ringe lege" - tråden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjalusi? tror det er fåtallet som ønsker å ta en så stor operasjon i si egen stue.. det kan fort bli kritisk får både mor og barn..

uansett, så må du jo, etter operasjon inn i ambulanse, å sjekkes inn på sykehus får å ligge på intensiven, så de kan passe på deg, å gi deg de rette medisinene..

 

kan du ikke heller snakke med sykehuset, om at de kan fikse et rom til deg, det rommet du skal ligge på i etterkant av operasjonen, at mannen din kan få kjøpe blomster å lysk å pynte på det? å gjøre det beste utta det på sykehuset? uansett, så tar jo opperasjonen så kort tid, å du får surstoff, så det er jo ikke sikkert du en gang får med deg lysene og musikken din!

når jeg fikk mitt første keisersnitt, så ble jeg så dårlig av surstoffet jeg fikk, jeg spydde, å jeg kjennte ikke igjen mannen min som sto på sia av meg og strøk me på kinnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he he må le her jeg også. Først av alt du får ikke stua di steril, det er ikke mulig. Så da er mitt neste spørsmål: Du ønsker altså å risikere barnet og ditt liv fordi du er redd for sykehus? Hvordan i huleste har du tenkt det om barnet du nå skal få ender på sykehus en gang? Sender du en melding og sier: "Hei ser deg når du blir skrevet ut" eller vil du droppe å ta ungen dit?

 

IKKE BLI GRAVID IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm; og keisersnitt går "alltid" bra?

Komplikasjonsfrekvensen ved planlagte keisersnitt i Norge i dag er ca 16 prosent... Mye farligere enn å føde vaginalt vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...