Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #101 Skrevet 28. februar 2011 En av de sprøeste trådene jeg har lest. Litt misnøye i forholdet, en hyttetur med noen uklare detaljer - hvor er katastrofen? Eller sensasjonen? Javel har han oppført seg litt pussig, alkohol og samvær med gutta har den effekten på menn. I mitt forhold ville dette vært kime til litt dårlig stemning noen timer. Hvis du stoler så lite på ham, ser jeg ingen grunn til å fortsette kampen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #102 Skrevet 28. februar 2011 Glemte å legge til det aller viktigste: Du "straffet" ham ved å fortelle kompisen hans at du er gravid før du fortalte ham det? Det må være den fjerneste rekasjonen jeg har hørt om. Du visste ikke en gang om han hadde gjort noe galt, og så tok du fra ham det mest personlige, mest intime og stolteste man har? Det synes jeg var 1 000 000 ganger kjipere gjort enn alt du har fortalm at han har drevet med i denne tråden.. 14:57.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #103 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har aldri sagt at det er patetisk og så vidt jeg kan se har ikke samboeren til HI anklagd henne for å være utro fordi hun ikke hadde tid til koseprat når han ringte.. Som han kunne godt gjort utifra logikken som rår her inne.. Siden det ser ut til å være det det går utpå, at fordi han ikke tok telefonen ETTER at han hadde sagt at han skulle gå og legge seg, så anklager HI han for å lyve, ringer kameratene langt ut på natten og konklusjonen her inne er at han MÅ da ha drevet med noe snusk, vært utro, kjip, dust o.s.v.. Når den enkleste og mest sannsynlige forklaringen er at han sovnet fordi (som HI sier jo selv i hovedinnlegget) han hadde drukket "veldig mye".. Og når det attpåtil skal brukes i mot ham at han har tenkt på henne og ringt henne?! Herre min hatt! Helly H
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #104 Skrevet 28. februar 2011 Man trenger ikke akkurat være hjernekirurg for å skjønne at det spriker veldig i historien til samboeren din! Han sier først, dagen derpå, at han ikke vil komme hjem før du har bedt om unnskyldning. Så når du spør han hva som skjedde morgenen etter festen, så svarer han at alle guttene syns hun dama var kjempekjip som ringte og skjelte deg ut, og at de syns det hadde gått for langt. Hvorfor ville han absolutt da at du skulle be om unnskyldning? Den mannen der har noe å skjule, det vedder jeg store summer på! Og at det fins så mange naive jenter her inne, som mener han ikke har gjort noe galt, kan jeg ikke skjønne! Ikke rart det er mange gutter som kommer unna med sidesprang, når de har slike jenter sittende hjemme, godtroende og venter!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #105 Skrevet 1. mars 2011 Herregud, som om det var en hellig stund... dersom han faktisk hadde seg med gærneberta på hytta, så har han vel ødelagt romantikken ved det øyeblikket litt selv også!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #107 Skrevet 2. mars 2011 Bare min teori selvsagt, men den sier meg at her er det en mann som "har bæsjet på leggen". Det stiiiiinker dårlig samvittighet. Det er IKKE vanlig å ringe ut i ett når du har deadline på en oppgave vel? Når jeg har oppgaveinnlevering er jeg iallefall superstressa på slutten. Jeg tror som noen over skrev at kompisene reagerte på all ringingen og at samboeren da skyldte på deg. Hadde mannen din sovet når du ba kompisen hans ringe deg, tror jeg han bare hadde svart at han ligger hjemme i hytta og sover... Fyameg, men du må huske at alle svarene du har fått er bare antagelser, det er du som er i situasjonen og som kjenner deg, samboeren din og vennene hans. LYKKE TIL!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #110 Skrevet 2. mars 2011 Hvis mannen hadde vært drita og sovnet så aldri i verden at han hadde våknet kl 04.00 og ringt deg.. Hvem våkner da hvis man sovner i fylla og attpåtil ringer hjem?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #111 Skrevet 2. mars 2011 Kl 24? Hva er klokken ett minutt etter det da, 24:01? Kl 00 heter det. Ellers ville jeg ikke vært sint på samboeren, det var ikke han som ringte å kjeftet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #112 Skrevet 2. mars 2011 Ehhhh..... det heter kl 24 - og så kl 00.01 Ingenting som heter kl 00 iallfall........hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå