Gå til innhold

Hva skjedde i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen tolke dette og si meg rett ut hva jeg burde gjøre jeg tåler det.

Sambo er på guttetur og ringer kl 20 og sier han ikke blir meg gutta ut på party. De har nettopp vært på afterski og det var sykt mye innpåslitne jenter og han har drukket veldig mye så det er nok best han holder seg hjemme.

Jeg burde være stolt av han sier han. Jaja jeg hadde ikke tid å snakke med han da jeg hadde en deadline på en oppgave kl. 24

Jeg sier: jeg ringer deg når oppgaven er levert og jeg legger hodet på puta.

Fra 20 til 23.50 ringer han meg hvert 15 min og sier han er så glad i meg og at han blir hjemme. Jeg svarer hver gang. Ok men du jeg ringer om litt. Du blir inne på hytta uansett så da kan vi snakkes.

Det hører med til historien at det ikke gjorde meg noen ting OM han hadde dratt ut.

Så 23.40 ringer han og sier: gutta vil ha meg med ut. Og jeg synes rett og slett det ble for dumt og sa jeg synes han kunne bli hjemme. Han har vært borte siden onsdag og jeg og våre barn har vært alene hjemme. De hadde vært ute på party hver kveld.

Så kl 23.50 ringer han meg og sier: Jeg er trøtt og jeg har lagt meg.

Jeg var nettopp ferdig med oppgaven levert inn og skulle legge meg. Sier til han jeg legger meg om 5 min . Ikke sovn.

9 minutter etterpå tar han ikke telefonen mer.

Så jeg sender melding. Lyver du? Har du dratt ut?

inget svar. ingen ting. på 1 time.

Så sender jeg melding til kompisen hans og sier at han kan gi beskjed at sambo skal ringe meg.

Så klokken 2 ringer ei jente. Og skjeller meg ut. Kaller meg syk faen og sjalu fitte og sier jeg må dra til helvete.

Da tente jo jeg og sendte sms til denne telefonen og sa at de som ringte meg skulle la meg være. De kjente ikke meg eller min sambo

Svaret jeg fikk var: Din syke syke faen. osv

Så jeg sjekker dette telnummeret og så er det nummeret til han som eier hytta min sambo er på.Så jeg sender en melding at jeg synes det er trist at han låner ut sin telefon til jenter midt på antten som ringer meg og gjør at hele huset her med barn våkner.

Kl 4 ringer sambo og sier han har sovnet og lurer på hva som skjer.

Ja sikkert.

Jeg kjenner jeg ikke klarer å holde meg rolig her.

Kan noen si hva jeg må gjøre her. Jeg har aldri vært i lignende situasjon. Vi planlegger brylllup og barn til sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Sambo?

Det er sikkert en misforståelse. Slapp av. Er dere ikke voksne mennesker? Du virker jo egentlig litt sjalu må jeg si... Jeg tror han har rent mel i posen, hvorfor skulle han lyve?

Skrevet

Sorry sambo er samboeren.

Jo det er det vi er. Voksne mennesker.

Men å bli oppringt av jenter midt på natta og bli utskjelt har jeg aldri i verden opplevd.

Takk for svar.Blelitt betrygget.

Skrevet

Er jeg rar som reagerer på dette? Trodde en guttetur var en tur kun med gutter og at hele hytta er full av jenter blir litt merkelig.

Særlig når alle som er på hytta er menn som er i forhold.

Jeg er kanskje sjalu men har jeg ikke grunn til det? Magefølelsen min er ikke god her.

Skrevet

Hehe, tror nok hytta full av jenter kan bli en naturlig konsekvens av gutteturer. Men vet du om hytta var "full av jenter" da? Kan vel være at noen har blitt med på nach, kan vel være at der har vært litt flørting, ikke nøvd vis av samboeren din, men noen av de andre. Kan jo være at samboeren din sov, og de hørte telefonen som duret og styrte hele natten, og en kompis fortalte ei av jentene hvor kontrollerende du var (etter hans oppfatning altså), og hun bare : "Nææh, for ei sjalu kjerring assåh, skal si henne noen alvorsord". Hvem vet, det blir jo bare teorier.

De eneste som vet hva som er skjedd er jo de som var der. De fleste menn er ikke utro altså.

Skrevet

Det som skjedde er at din samboer faktisk sovnet.. men de "damene" har fått tlf og gjør faenskap..

For å si det sånn;

bare fortell hva som skjedde i natt til din samboer, og la det være.. Samboeren din har ikke gjort noe galt.. Dette var jo som skrevet innpåslitne jenter. Som han allerede hadde sagt til deg.

Skrevet

Tror samboeren din lyver. Jeg tror han ble med ut, men sendte deg mld om at han hadde lagt seg.

Men hva som skjedde etter det er det umulig aa gjette seg til

Skrevet

Så dette skal være greit?

Ok om dere mener det så. Jeg har kanskje frekventert i andre "kretser" ettersom jeg reagerer på dette og synes dette er over streken.

Skrevet

Tror dette er jævelskap fra jentene jeg. Som han sa var innpåsliten tidligere til deg.

Mulig han rakk å sovne også før du ringte han opp.

Hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Klart du reagerer!!! Jeg hadde også gjort det hvis en ukjent person skjelte meg ut midt på natta.

Her er hva jeg tror har skjedd; Samboeren din har ikke gjort noe galt , men jeg tror han gikk ut i stedet for å legge seg kl 24....

Så sendte du melding til kompis, som var i kontakt med disse jentene, det ble en del misforståelser pga. fyll (fule teite jenter;) og du ble skjelt ut..

Samboeren din var full og sovna i mellomtiden, han har nok ikke gjort noe galt, men var i utg.punktet redd for din reaksjon når han ser at det kommer til å være mange jenter sammen med guttegjengen (noen ganger velger menn hvite løgner der de egentlig bare kan si sannheten - merkelig:)

jeg villle ikke laget noe nr av dette, men tatt det opp med samboer på en rolig måte i dag.

Skrevet

Nå spurte jeg på sms når han komhjem.

Han svarte: etter du kommer med en unnskyldning.

Skrevet

Jeg syns du burde spørre samboeren din hvorfor han hadde behov for å ringe deg hvert 5. minutt for å si han er glad i deg, når han vet du sitter og skriver oppgave. Hvis ikke det er normal oppførsel fra hans side til vanlig når han er borte med kompiser, så ville jeg personlig tenkt han hadde gjort noe han hadde dårlig samvittighet for... Du sa de hadde festet siden onsdag? Mulig noe hadde skjedd de andre kveldene?

Sier ikke samboeren din lyver eller har vært utro, men når gutter absolutt skal legge all skyld over på jenter som er "innpåslitne", så ringer det hvertfall ei bjelle hos meg...

Dere får bare snakke når han kommer hjem. Håper for din del at alt har en naturlig forklaring.

Skrevet

Jeg hadde reagert som deg..

Er han som skal komme med en unnskyldning.

Han prøver å legge dette over på deg, ikke la han gjøre det.

Han burde ta tak i kompisen sin som tillot den frekke oppringningen og meldingen som du fikk...

Skrevet

Jeg sendte en malding til han kompisen og sa jeg synes de var en gjeng med drittsekker. Takk skal du faenmeg ha eller noe skrev jeg og at jeg lurte på om deres samboere visste hva de drev med.

Tydeligvis har jeg ifølge dem opptrått som en sjalu syk "kone" og de er helt overgitte over at jeg prøvde å ringe han så mye.

Nei huff jeg gir opp.

Jeg svarte at jeg ikke kom til å be om unnskyldning for noe og at om han ikke kom hjem før jeg kom med den så fikk han bare være borte.

Dritt

Skrevet

Da skjønner jeg også hvorfor ho dama skjelte deg ut. Kanskje du var litt sjalu. Neh, du bør nok be om unnskyldning, du har jo ankleget dem fordi du var sjalu og du vet jo ikke. Hadde jeg vært mannen din og hatt rent mel i posen hadde jeg nok reagert som han.

Skrevet

Jeg sendte meldingen ETTER hun jenta ringte så den telefonen er IKKE et resultat av min sms.

Skrevet

Leste innlegget ditt høyt for mannen min, og han sa det oste dårlig samvittighet over de telefonsamtalene samboeren din absolutt måtte ha hvert 15. minutt med deg i går. Og at han nå spiller sur og snurt er fordi han vet han har gjort noe galt!

Vet ikke jeg altså, bare mannen min som tror det. Tenkte bare å slenge inn en manns synspunkt til deg;)

Skrevet

Jeg reagerte også på de hyppige telefonsamtalene fra han.

Skrevet

Jeg er så utrolig skuffet.

Det som er greia her er at han har bursdag snart og at jeg har tatt en gravidtest som er positiv som jeg skulle gi til han.

Og i natt ble jeg så forbannet at jeg sa til han kompisen at jeg var gravid.... så nå er alt bare så utrolig kleint.

Jeg føler at han lyver og jeg vet dette ikke er bra.

Takk for alle svar.

Særlig fra deg med mann.

Skrevet

Da stiller det seg selvsagt annerledes.

Skrevet

Jeg synes det blir lite voksent å legge ut konkrete problemer på et forum.

Og til og med skriver liksom hva som står på sms nå dagen etter osv..

Nei, trur ikke det hjelper å legge ut masse på et forum gitt og hvertfall ikke bim for da kommer det sånne offtopic idioter som meg og svarer på alt annet enn temaet :)

Skrevet

Stakkar deg, nå har du det ikke greit.. Snakk med sambo når han kommer hjem. Syns det er veldig dårlig gjort at han sitter og venter på unnskyldning fra deg, spesielt hvis kompisen har sagt til han at du er gravid.. Da burde han jo ringe deg fort som fy!

Håper det ordner seg for deg, med eller uten samboer:)

Skrevet

"Beklager å si det, men det lukter ugler i mosen. Vi menn ringer ikke hvert 15 min for å si hvor mye dere betyr for oss, ikke en gang når vi er fulle. JA, vi er glad i samboeren vår, elsker dere, noen av oss forguder jorden dere står på. Men vi viser det ikke så åpenlyst, ikke så hyppig. Det lukter dårlig samvitighet lang vei, og det er et klassisk knep å spille sur, når vi selv vet vi har gjort noe galt."

(samboeren min sin mening)

Men siden du er gravid, prat med han, om det så skaper mer krangel, så må dere få pratet ut om dette, dere skal jo ha barn sammen, begge skylder barnet såpass, for det ba ikke om å komme inn i et splidt forhold. Kanskje det finnes en litt rimlig (men like dårlig) grunn til at dette hente? Han ble med på festen, damene var som han sa klengete, og han ringte deg så ofte for å "bevise" for seg selv og deg (enda du ikke vet det) at det å falle for noen av de jentene, betyr problemer, og han da risikerer å miste deg og det dere har sammen.

De andre lurer på hvorfor han ringer så mye, og for å ikke bli sett på som en tøffel, så skylder han i farten på deg, sier du vil han skal ringe ofte osv. Dette får ei jente til å reagere, og hun knabber telefonen hans uten at han ser det. Og "vips" så er problemet han prøvde å unngå i starten sluppet løs.

Sa du ikke noe om at de har festet hver kveld? Kanskje han da lyver om at han tok kvelden, for at du ikke skulle reagere på alkohol inntaket hans på denne turen?

Hilsen et par som har opplevd noe veldig likt din situasjon, som fortsatt holder sammen, og har et helt nytt syn på sammhold, ærlighet og respekt

Skrevet

Helt enig med deg, dette var merkelig oppførsel. Dette hadde jeg også reagert på og jeg har aldri vært kjent for å være særlig sjalu. Hvorfor ringe og oppdatere/forstyrre deg hele tiden mens han var på guttetur? Helt greit med damebesøk, men hvorfor i all verden ringe og skjelle ut deg....hva hadde du gjort for noe galt?..................og hva i all verden skal du be om unnskyldning for?......................hmmmm lukter svidd spør du meg, hva er det som gjør at han hadde et sånt behov for å ringe deg hele tiden.........kunne han ikke bare gått å lagt seg? Hadde vært sur som deg.....han får bare bli på hyttetur da, til han tar til vettet. Lykke til, du har min fulle sympati. Her har du absolutt ikke oppført deg dumt, DET er det noen helt andre som har..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...