Gå til innhold

Hva skjedde i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da trenger han ikke å komme hjem, du sender mld nå han kan hente saken sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med den over! og husk; angrep er beste forsvar, dervav ska DU liksom be om unnskyldning.

Dette hadde gjort meg utrolig lei meg :( Har selv blitt skjelt ut av samboeren min, når det var HAN som hadde ei på si. Det var hans måte og få seg selv til å virke bedre. Finen noe å "ta" meg på. Nå er du den sjalu, syke dama. Og det er jo helt uakseptabelt at noen skal ringe deg midt på natta og skjelle deg ut!!?? hva i helvete har han sagt til andre folk om den gravide dama si, som sitter hjemme mens han er på fest?? Fy faen for en drittsekk!

DU skal ikke si unnskyld for en dritt.

Jeg vet ikke om han har gjort noe galt, men det er helt forståelig at du mistenker han for dette. det hadde søren meg jeg også gjort!

Du må føle deg helt forferdelig nå... Har du noen hos deg? Kan du pakke med deg noen ting, og dra til mora di eller ei venninna? Det er ikke bra å sitte alene og tenke nå

Snakk ut om dette når han kommer hjem! Da kan du selv se uttrykka hans,og se om det er noe der..

Masse lykke til! Stooor klem fra meg!

Skrevet

ingen skylder barnet noe - grav testes er nettopp tatt, og hun skal si det til han på bursdagen hans - det er fremdeles tid til å ombestemme seg mtp å fullføre graviditeten

Skrevet

Enda de kan avbryte svangerskapet, var de to sammen om å skape det i første omgang, og ja det er "bare et embroyd", men det hadde ikke vært der uten de, så jeg står på mitt, de skylder fortsatt barnet/embroyden å prate sammen, om de så velger abort

Skrevet

Se det fra hans situasjon. Om han er helt uskyldig og faktisk har sovnet og føler at han har vært flink gutt og ikke dro ut eller noe.

Også møter han ei sur kjerring.. vær sur på jentene, ikke han?

Jeg hadde også blitt fornærma og sur på deg om partneren min automatisk ble sint uten å snakke ordentlig om det først..

Trur også du ikke forteller alt, at du har reagert litt kvassere enn det du skriver her.

Skrevet

Jeg har vært borti dette selv..

Min x og jeg var på samme fest..han ble plutselig borte, og det samme ei anna ei som og var på den festen. En kompis prøver å hinte til meg at noe er på ferde.. jeg klikker i vinkel og leter etter min x.

Jeg bestemmer meg å gå fra festen.. men min x får tak i meg på gardsplassen, da kom han frem fra hushjørnet, det samme hun jenta..

Han unnskyldte seg med at han va så full og ville ut for å spy..bla bla bla... vi pratet en stund..endte med at han fulgte meg hjem(nabohuset), skyldte på meg at jeg ødela festen for han, at dette var en av sjeldne gangene han fikk feste og jeg ødela alt med tullet mitt osv osv..

Jeg gikk og la meg, hen gikk tilbake til festen.....

Og som jeg ble fortalt senere hvor han tilstod....Jeg spurte hvorfor..

Han sa han ikke visste hvorfor..var så full at han ikke visste hva han gjorde sa han...

Brukte du kondom, spurte jeg..

Ja, svarte han så..

Ja da var du ikke så full at du ikke visste hva du gjorde svarte jeg..for da hadde du ikke vært sanset nok til å ta på kondom..

Og han la skylden på meg......MEG!!!

DRITTSEKKEN..

Ikke la han få deg til å føle deg liten pga hva som skjedde i natt...

Du har ingenting å unnskylde for..

han gikk tilbake til festen og hadde sex med dama..

Skrevet

Vel.

Det mest rare var vel at en annen jente skulle fortelle så mye om min samboer som om hun kjente han så godt og attpåtil skjelle meg ut.

Enden på visa nå er at han er dritsur på meg. Orker ikke fortelle hvem hun jenta er han sier at han ikke vet hvem det er og at han lurer på hva jeg har gjort og sagt som får noen til å ringemeg og skjelle meg ut.

Så det er min egen feil alt.

Skrevet

det ER ikke DIN feil!

Vet du hva?? jeg var i en lignende situasjon, og fikk et veldig bra tips av ei veninne: Spill iskald!! Gi han en kald skulder! Det er det eneste språket mannfolk skjønner! Det nytter ikke å legge seg ned å gråte. Og ikk glem at det ikke er din feil! Ikke la ham manipulere deg til å tro på det ett sekund!! Min eks inrømte etterpå at han prøvde å legge skylden på meg, for å gjøre det lettere for seg selv.

Du trenger ikke snakke til han før han gir deg en utrolig god forklaring og unnskyldning! Du har faktisk rett til å vite hvem i helvete hun dama var!!

Skrevet

de jentene hadde aldri ringt deg om han var med på festen. di ringte for han ville ikke feste, og de har sikkert maset med han om å bli med, så har kompisene hans sagt at du er grunnen til at han ikke blir med, for han FÅR ikke lov av kjærringa hjemme... å da er veien for å ringe deg lett..

kjenner meg igjen for noen år tilbake... noe sånt kunne jeg å gjort.. ( heldigvis er den tiden over )

Skrevet

Vet du hva du kan gjøre?

Pakk sammen litt stæsj, stikk til morradi eller ei veninne, og legg testen på kjøkkenbordet. Har han gjort noe så kan jeg tenke meg at DEN svir litt.

Skrevet

Men, du. Han sa til deg at han var trøtt og la seg. I og med at det var fare for at gutta kom hjem og ville bråke, så puttet han kanskje "sov i ro i ørene" eller skrudde av lyden på mobilen. Så når du ringte og styra så hørte hørte han deg ikke, rett og slett.

Så gjorde DU et litt vel kontrollerende og idiotisk trekk. Du blandet en ikke edru kompis inn i dette ved å sende meldinger til han og be han om å "oppdra" samboeren din. Han visste antageligvis at samboeren lå og sov, og syntes at du var i overkant masete. Kameratgjengen som er ute prater om dette, og noen jenter de fester sammen med, finner ut at de skal kjefte litt på deg for at du

1. ikke stoler på samboeren din

2. blander kameratene inn i dine overvåkningskomplotter.

Ja, det ble dumt. Men det var du som startet dette.Han sa han gikk og la seg. Du trodde han ikke og tok av. Veldig. Og endte med å skjelle ut vennene hans. Tenk deg hvor flaut det var å være han å våkne til at alle de andre hadde vært vitne til at du ikke stolte på han og at du hadde skjelt og smelt...

Si unnskyld du, og om det er noe mer dere bør snakke om så tar du det etter at han kommer hjem. Kameratene hans fortjener ihvertfall en unnskyldning for at du dro dem inn i noe de ikke hadde noe med eller har noe ansvar for.

Skrevet

Herregud, dette var IKKE din feil...Iskald skulder er vdet han bør få.Makan til dust. Ikke din feil,,,du satt jo å jobba med oppgave, så ringer kjærringene og skjeller deg ut. Vettu hva, bare vær sur. Sånn kan han ikke oppføre seg, iallefall ikke hvis han har tenkt å bli pappa:-(

Skrevet

Hvordan i himmelens navn er det HANS feil at noen jenter ringer fra telefonen til en av hans kamerater mens han ligger og sover? Det var da HI som sendte meldinger til kameratene hans midt på natta!

Skrevet

Han er drita, sovner..noen tar mobilen hans og sender meldinger på faenskap. Jeg er rimelig sikker på at det er det disse jentene har gjort.

Men at du skal si unskyld..da hadde jeg eksplodert.

Jeg hadde vært forbanna selv.

Men jeg er ganske sjalu av meg.

Skrevet

Tenk på det hi: positiv graviditetstest! Det betyr også hormoner i oppgradering.

Samboeren din lå nok å sov, og da kan jo ikke han noe for at hun jenta ringte deg. Er nok rimelig av deg å unskylde, siden han nå vet at du misstenker han for å ha løyet og det som er. Ring han, si unskyld og be han komme hjem til hormontrollet sitt du ;-)

Skrevet

Det e ikkje HI sin feil at han ikkje tar tlf når avtalen var at ho skulle ringa. Og koffe kunne ikkje HI senda melding til kompisen? det er lov å vera bekymra når sambo ikkje svare når det var avtalen at han skulle. Og koffe kunne ikkje kompisen berre svart med at han søv, eller ka han enn gjorde? Ingen kjerring har noko som helst med å ringa HI og det er noko både samboeren og kompisen skulle ha prøvd å unngå. Sambo skal unnskylde og gjerne ein kompis også alt etter ka som egentlig skjedde den kvelden. Og ka som skjedde bør sambo fortelja. Pakk litt ting som er sambo sine og ha dei klare i gangen når han kjem heim. Det er KUN han som eventuelt har gjort noko gale i dette så koffe skal HI reisa vekk?

Skrevet

Det er jo opplagt hvem som burde unnskylde seg her: Fittekjerringene som ringte og skjelte deg ut. Ingen andre.

Du og sambo får finne ut av hva som er hva før noen i det hele tatt skal bukke og skrape.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på dette hadde det ikke vært for en ting, Alle telefonoppringningene før han sier han la seg. Hvis han ikke har gjort noe galt hvorfor det store behovet for å si at han elsker dama hvert 15 minutt og at han skal være hjemme. Og forstyrre henne når han vet hun holer på med noe som faktisk krever konsentrasjon. jeg hadde blitt dritsur om jeg satt med en viktig skoleoppgave og jeg ble oppringt igjen og igjen for det samme.

Og når han ringer siste gangen ber hun han om å vente for hun er straks ferdig og skal legge seg og da har tid til å prate.

Dette er en ting en annen ting er om man ikke har gjort noe galt regerer man ikke med så stort sinne at man ikke gidder å komme hjem. Ikke når det er snakk om noen man elsker.

Selv ikke med kamerater som sikkert sitter å forteller han at han er en tøffel om han drar hjem også videre. Og samtidig blir man sint på kameraten som lot jenta ta telefonene og Jenta som ringte og lagde problemene.

Ikke forlanger unskyldning av samboern sin som faktisk ikke er den som gjorde noe galt der og som man faktisk må skjønne reaksjonen på.

Det sagt HI jeg tror nok helt sikkert at din samboer ikke var tilstede når den telefonen ble tatt. For om man prøver å skjule ting eller om så ikke har noe å skjule så lar man ikke folk gjøre slikt til samboern sin for man vet at man får problemer i ettertid. Hvis han hadde vært der jenta var hadde han prøvd å få henne fra å ringe eller stoppe henne underveis.

Men om han ikke var der hun var fordi han sov eller om han var et annet sted akkurat kan man jo ikke si.

Om han er uskyldig så får dere sikkert ordnet opp i det, det skurrer for min del men det betyr ikke at han har vært utro.

Litt mer voksen trenger han i såfall bli, og det er definitivt ikke din feil og du skal IKKE be om unskyldning.

Håer du/dere finner ut av det. lykke til samme hva som skjer framover.

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Positive og negative.

Jeg har bestemt meg for å gjøre følgende:

1. Jeg reiser bort noen kvelder på shopping denne uka og lar han være hjemme med barn. Kanskje til og med overnatte hos en venninne. Jeg trenger litt alenetid.

2. Jeg skal shoppe litt nye klær, sko, trene litt og så style meg litt ekstra.

Har en viktig ting denne uka så jeg får konsentrere meg om det.

3. Graviditetstesten ser jeg ikke på som et problem. Jeg har mistet 2 ganger det siste året så jeg tror ikke det går bra denne gangen heller. Så mye stress som jeg erfarer vil det være et under at en baby klarer å klamre seg fast. Og om det skjer er barnet velkommen.

4. Fra meg får han beklager å si det ingen unnskyldning. Før han dro på tur gjorde han noe annet som er nokså utilgivelig så dette var bare dråpen. Det har ingen ting med jenter å gjøre men han stiller ikke opp når jeg trenger han.

5. Jeg tror ikke han har vært utro og tror nok han sovnet for han er mann nok til å si slike ting rett til meg. Akkurat nå synes jeg bare han er en stor drittsekk.

Samme med de andre idiotene som har vært på hytta på Geilo.

Aldri mer guttetur i alle fall ... fy fader så idiotisk og barnslig oppførsel.

Skrevet

Ja, tving han til aldri å dra på guttetur lenger. Det er sunt...

Skrevet

Etter en slik hendelse hadde jaggu jeg også forventet at det ikke bleflere overnattingsturer med gutta ja. Skjønner ikke at det skulle være så rart.

Det er lov å sette krav til partneren i et forhold spesielt når an får/har barn sammen.

Skrevet

Joa, men forskjell på å sette krav til hverandre som to voksne mennesker, og å sette krav som en mor ville gjort overfor tenåringssønnen sin.

Hvis man føler at mannen er ens egen tenåringssønn, får man heller vurdere partnerskapet, som aldri vil bli likeverdig.

Å forby gutteturer er uansett ikke noe sjakktrekk hvis man vil ha et forhold som genuint fungerer, og ikke bare holdes sammen av tvang.

Skrevet

Min samboer kunne fint ha sovnet og ikke fått med seg dette. Jeg hadde ikke mistrodd han det. At ei jente ringer deg fra han som eier hyttas tlf kan jo faktisk ha med at han har sagt til henne at din sambo ikke var med fordi dama sa nei, eller at hun rett og slett bare har trodd det. Veldig mye kjipt som kan oppstå når folk er på fylleturer. Men jeg hadde kanskje krevd å snakke med henne idag, eller hvertfall hytteeieren for å spørre hva som har skjedd..... Håper alt ordner seg for dere.

Skrevet

Er vel forsjell på gutteturer da da 14.40 ???

Jeg hadde aldri latt min mann dra på 3 dagers partytur til Geilo, men han kunne fint ha dratt på skitur/jakt med gutta i fjellet !:)

Skrevet

Forskjellen på oss ligger i setningsleddet "Jeg hadde aldri latt min mann ..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...