Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #51 Skrevet 27. februar 2011 Hvis dette hadde skjedd meg hadde jeg regna med at 1) alle oppringingene om at han elsker deg var del av en "mørningsprosess", der han skulle få deg til å bli trygg, og å få deg til å bli overbevist om at han IKKE var ute med de andre. Sannsynligvis har han også litt dårlig samvittighet, han har muligens liggi med en "innpåsliten" dame allerede, men gjør saken litt bedre for seg selv ved å mase om hvor høyt han elsker deg. 2) Når han etterpå er "sovna" innafor et tidsspenn på 10 min , så er det fordi han har slått av mobilen/lagt den igjen og gått med på det gutta driver med. Sannsynligvis noe som innebærer en bestemt av de "innpåslitne" damene. 3) Når fremmed dame ringer deg og kjefter deg opp, betyr det at hun har nummeret ditt= hun har sett meldingene dine komme inn på mobilen til typen din. Han har sagt "ignorer det, det er ei jeg nesten ikke kjenner", og fortsatt med hva de nå gjorde, knulla eller lign. Og så når han endelig (faktisk) er sovna, ser hun sitt snitt til å markere seg overfor deg. 4) Når alle kompisene later som om de har akutt hukommelsestap, er det fordi de IKKE kan si hva som faktisk foregår. De veit han ligger der med ei dame, men de er i lojalitetskonflikt. At dette skal være en eller annen form for "misforståelse" er heeeeelt latterlig å antyde. Fremmede innpåslitne damer får ikke tilfeldigvis ved en misforståelse kloa i nummeret ditt, eller noen kunnskap om innholdet i meldingene du sender mannen din. Selvsagt boller han seg med dem på guttetur, og selvsagt prøver han å tåkelegge det med kjærlighetserklæringer og "liksomsovning".
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #52 Skrevet 27. februar 2011 Det var jo gjennom kompisens mobil de fikk nummeret. HI sendte melding til ham for å spørre om hvor samboeren var.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #53 Skrevet 27. februar 2011 HERREGUD alle vet jo at han har vært utro!!! Ikke vær NAIV hi, finn deg en annen som er trofast! Ikke gjør noe dumt og gift deg med han!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #54 Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde også dratt og lagt testen på et sted han MÅ finne den. Pakk for et par dager.Du hadde rett til å blir litt hissig når han først ringe og maser på deg i et par timer og når du (9.min etter) har tid til å prate, så sover han!!! (og min sambo kunne fint ha sovnet). Jeg tror heller ikke de damene hadde ringt hvis han var med på festen, men har han vært med disse jente på fest noen av de andre dagene kanskje? Jeg hadde hvertfall ikke sagt unnskyld før jeg fikk en unnskyldning og forklaring fra han.......
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #55 Skrevet 27. februar 2011 Snakket nettopp med "svigerfar" som hadde hørt litt av "svigermor" og han sier: håper du klarer å holde motet oppe. Vi er her for deg om du trenger noe. Men jeg må si ærlig at jeg tror ikke min sønn bryr seg om deg. Hvor hardt det nå enn er å høre så kan det være greit å høre det fra en som står utenfor. Så nå ble jeg jo ikke så veldig mye gladere for å si det mildt. For 5 uker siden dro han nemlig på byen etter en av mine verste dager. Jeg hadde hatt 2 tunge dager og kom hjem etter en reise og da presterte han å dra inn til byen og feste til klokka var 5 om morgenen. Svigerfar sier at han har sagt det til min samboer ved flere anledninger og sagt også at han mente denne hytteturen var totalt feil fokus fra hans side og at han burde støtte meg i en tung tid men at han da ikke viser at han bryr seg og med det konkluderer svigerfar at det ikke er særlig håp for oss Takk for alle fine svar. Herregud for en situasjon. Til dere som mener jeg ikke burde legge dette på nett så må jeg bare si at jeg ikke har noen jeg tør å prate med dette om.Og de få jeg har vist denne tråden til er helt i sjokk og fatter ikke at dette kan være min samboer....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #56 Skrevet 27. februar 2011 Skjønner ingenting av de hyppige tlf.oppringningene hans jeg........Hva er poenget med å ringe og gnåle om at han ikke skal ut, og skal gå og legge seg???? Javel, liksom.... Sorry mac, men her er noe veldig galt.......
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #57 Skrevet 27. februar 2011 Ja, men å rope sjalu fitte? Det tyder vel på en egeninteresse i mannen?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #58 Skrevet 27. februar 2011 Sender deg en klem, etter en slik beskjed fra far til kjærsten din håper jeg du ser at du må ut. Få kjenner han så godt, og tydligere kan du ikke få det forklart. Om du velger å bli har du lagt lista veldig lavt når det kommer hvor lett du lar deg bli tråkket på
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #59 Skrevet 27. februar 2011 Jeg er nok ganske enig med din svigerfar, hvis han oppfører seg slik er han ikke så veldig glad i deg at det gjør noe. Samtidig da så har jeg en ex svigermor som sikkert ville sagt slike ting for å bli kvitt meg den gang jeg og hennes sønn var sammen. Sukker søt når hun snakket til meg men bare dritt bak ryggen min for å si det slik. Men denne delen av fortellingen din "For 5 uker siden dro han nemlig på byen etter en av mine verste dager. Jeg hadde hatt 2 tunge dager og kom hjem etter en reise og da presterte han å dra inn til byen og feste til klokka var 5 om morgenen." forteller meg at din svigerfar nok har rett i det han sier.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #60 Skrevet 27. februar 2011 Anonym 16.11 jeg vet. Men det er samtidig så sårt.Så vondt å vite at jeg må innse det. Vil egentlig ikke innse det. Sitter og ser på diamantringen han ga meg og husker ordene han sa. Herregud så utrolig leit. Tårene triller og jeg vet at jeg ikke vil bli gammel med denne mannen uansett hva som skjer. Men vondt er det fordet. Vondt å høre det fra svigerfar, vondt å tenke på å finne seg noe eget. Vondt å vite at han ikke er glad i meg slik jeg trodde. Akkurat nå har jeg stablet meg på bena igjen etter noe skikkelig ille. Sitte her og vite at jeg skal stå alene er bare for tungt akkurat nå. Har mest lyst til å skru tilbake tiden.Lyst til å ringe han kompisen og spørre hva som har skjedd men det er ikke viktig. Han og jeg blir ikke gamle sammen uansett hvor ofte han sier jeg er drømmejenta. Jeg hadde planlagt en fantastisk bursdag for han. En herlig kveld sammen og så skulle jeg skrive noe søtt på magen min og vise han testen... Huff og huff for en trist dag dette ble.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #61 Skrevet 27. februar 2011 Finnes det noen måte å lime dette på? Hvilke "krav" burde man stille fremover for å få ting til å fungere? Hva bør jeg si/gjøre og akseptere/ikke akseptere? Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #62 Skrevet 27. februar 2011 Det er vel han som må gjøre et tankearbeid nå. Syns du skal si akkurat det du sa her over, at du kjenner at dere ikke blir gamle sammen, at det er vanskelig for deg at han ikke er der når du trenger ham, og at han framstår som lite verdig din tillit. Si som sant er, at du ser på forholdet som dødsdømt, men at du skal ha barn, og at du gjerne tar deg tid til å høre hva han er villig til å by inn i forholdet. Byr han inn noe som er tilstrekkelig for deg, for di egen magefølelse, og holder han det, så er jo saken grei. Har han ikke noe forslag til hvordan han kan bli en bedre,mer tillitsverdig partner for deg... vel, da har han jo valgt,og su vet hva du har å gå til. Husk uansett: det er bedre å være ensom aleine, enn å være ensom i et forhold!!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #63 Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville snakket med han som eide telefonen du sendte sms til, og spurt hva det var som foregikk egentlig, og hvorfor hu ringte til deg fra hans tlf (eller misforsto jeg deg helt?). Etter det ville jeg forklart til samboern din hva som hadde skjedd, og at hvis det er slik det skal være når han er på guttetur, så får gutta reise på tur uten han. Hvorfor skal slikt gå utover deg og barn? Når det blir sånn spiller det faktisk ingen rolle om han var ute eller ikke, bråket kom som følge av turen, og det gikk utover deg og barna.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #64 Skrevet 27. februar 2011 Det at hans egen far har baller nok til å si til deg at sønnen hans ikke bryr seg nok om deg, forteller jo alt!! Det skal jo noe til å gjøre det. Da er det jo veldig tydelig.......
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #65 Skrevet 27. februar 2011 Snakk om krisemaksimering! Her har ikke fyren fått kommet seg hjem og forklart sin side av saken engang og så er forholdet oppløst og avsluttet, faren mener han ikke bryr seg, og halve dib-koret roper "kast drittsekken på dør!" For hva? For at noen fremmede damer ringte klokka to om natta fra en kamerats telefon? Makan... Om det var det som skulle til for at forholdet ryker, så kan det ikke ha vært allverdens til forhold fra før...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #66 Skrevet 27. februar 2011 Om du har lest hele tråden så vil du jo se at dette ikke har vært det eneste som er galt i forholdet deres. Om hun går eller ikke må jo være hennes bestemmelse men hun spør om råd så sier folk hva de mener. hvilke råd hun velger er opp til henne. Men her inne er det noen som mener man skal kaste ut mannen for den minste ting. Og så er det andre som menre mannen aldri kan gjøre noe galt og allt kan forklares slik at han blir uskyldig, og vi damer skal finne oss i allt.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #67 Skrevet 27. februar 2011 Går det bra med deg nå? Har samboeren din kommet hjem og har dere fått snakket sammen?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #68 Skrevet 27. februar 2011 Han har ikke kommet hjem nei. Jeg har sovet kun 3 timer i natt og legger meg faktisk nå. Jeg er helt død føles det som. Har faktisk ikke mer å gi ... helt tom. Skal oppdatere dere i morgen.Takk for mange gode og ærlige råd.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #69 Skrevet 27. februar 2011 Uff, syns synd på deg, jeg HI! Håper det hjelper med litt skjønnhetssøvn, at du finner på noe lurt! Det ordner seg alltid for snille piker vettu!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #70 Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde tatt å kasta alle klærne han ut foran trappa, skiftet lås og dratt vekk i noen dager!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #71 Skrevet 27. februar 2011 Syns det høres mystisk ut. Hadde det vert min samboer hadde jeg mistenkt at han latet som han sov ved å ikke ta tlf. Hadde snakket drit om meg i fylla gjerne til en/flese jenter og så hadde di kanskje fått nummere ditt av han kompisen som eide tlf, så ringte di og skjelte deg ut. MEN det kan jo være at samboeren din faktisk sovna, og at kompisene ble sure på deg og mente det var din feil at han ikke ble med..Snakket drit om deg til jenter som var der og ga dem tlf sin med nr ditt slik at di ringte å skjelte deg ut bare for "løye".
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #72 Skrevet 27. februar 2011 Ok, la oss prøve å se dette fra mannens side (jeg vet det er hardt for mange her inne, en let's give it a try): - Han ringer deg annet hvert kvarter og sier at han elsker deg og at han ikke skal bli med ut. - Til slutt ringer han og sier at gutta vil ha ham med ut likevel. - Du sier at han bør gå å legge seg i stedet (til tross for påstanden i hovedinnlegget om at det ikke hadde gjort deg NOE om han ble med ut). - Han ringer tilbake og sier at han går og legger seg. - Du sier at du skal ringe han opp om fem min, så ikke sovne. - Etter ni minutter får du ikke tak i ham, og da sender du melding og spør om han ljuger. - Når du ikke får svar, involverer du kompisen hans per sms. - Noen jenter snapper opp meldinga og skjeller deg ut. Hvorvidt mannen har snakket sant eller ikke blir jo bare spekulasjoner, uansett hvordan dibdamene vrir og vender på det. Ingen vet noe sikkert her. Hva om han faktisk sovnet? Da kan man jo utmerket godt forstå at han er pissed for at du så kjapt spurte om han løy og involverte kompisen. Det vitner om total mangel på tillit. Hva bakgrunnshistorien deres er forøvrig, kan jeg ikke ta stilling til. Ting har alltid mange sider. Men ser man denne situasjonen isolert, synes jeg det er merkelig at hylekoret her inne konkluderer med at du bør hive fyren på dør det første du gjør. Er du klok, har du is i magen og får alt på det rene før du foretar deg noe. Nå har det eskalert til noen dimensjoner det ikke er grunnlag for. Og - de eneste som foreløbig bør beklage her er damene som skjelte deg ut.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #74 Skrevet 27. februar 2011 Anbefaler deg å lese alt. Ser det er mye du har gått glipp av.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #75 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har lest alt, men det jeg skrev er faktisk situasjonen inn til beinet. Hva som har skjedd før og hva svigerfar ar sagt, osv, kan jeg ikke ta stilling til. Faktum er at ingen vet hva som er hva i denne bestemte situasjonen - de bare gjetter, drar konklusjoner og kommer med råd som kan være helt feildimensjonert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå