Gå til innhold

NY TRÅD: Tirilgirl,Snuppis,J-76,Carina,Katta,Maddemor og resten av companiet!!!!!!!


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Bare en kjapp liten oppdatering :)

Testen ble negativ og jeg litt letta så da er jeg kanskje ikke klar for noen ny graviditet. Skal kose meg med snuppa så lenge :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei og hopp:)

 

Er ikke blitt borte, kommer inn og oppdaterer om ikke så lenge.....

 

Hvordan går det med deg Drømme, hvordan er formen og hvor langt er du på vei nå???

 

Varm klem

Lenke til kommentar

Er 11 uker nå, og formen er like blæh, om ikke enda litt mere blæh.

 

Har vært sykemeldt over en måned allerede..oææ..! Er sååå trøtt og prøve vi å spasere en tur, så er jeg kjørt etter 10 min. Blir ødelagt i kroppen av..alt?! Makan...hehe.. Håper det gir seg snart, for jeg er rimelig ubrukelig her jeg sitter, og kjenner det bobler i hodet av irritasjon over alt jeg ikke får gjort, som mannen ikke ser at virkelig BURDE blitt gjort.. Sur og grinete og hormoner som tar overhånd hvert kvarter :P Er vel rett etter boka dette! Hehe..

 

Nei, nå må jeg kvile meg litt. Skal til legen igjen seinere, og må da sove sånn at jeg orker å i det hele tatt gå ut dørene! *gjeeesp*

 

Hører nyss om fb gruppe. Dukker opp der når jeg ikke har sånn trang for å holde magen for meg selv lengre :P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg lurte ja! Når jeg endelig fant igjen tråden (etter å ha vært fraværende fra forumet et par mnd), så var det jo ingen som skrev her lenger..

:-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei kjære deg:)

 

Vi datt litt ut etter at det ble gjort om her inne, så vi har en dialog på Facebook:))))) Så kom gjerne inn til oss der.....

 

Varm klem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...