Gå til innhold

ANBEFALING!! Les dette!:)


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg.

Jeg lurer på om jeg kommer til å få flere barn, evt hvilket kjønn. Har mistet en gang, og tror jeg er i ferd med å miste igjen. Har 2 fra før.

 

Tåler negativ tilbakemelding ;-)

 

23.07.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rosene

 

Forsøker en gang til jeg, da jeg er redd du ikke har sett meldingen min lengre oppe i tråden...........

 

Skulle så gjerne hatt svar fra nettopp deg, da jeg har hørt og lest så mye positivt om deg.........

 

Først og fremst vil jeg bare si at det gjør meg vondt det du skrev her tidligere om din datter. Det er ingen som skal være nødt til å ha det slik........

Tenker mye på hva du har skrevet, og føler veldig med dere.

Det virker som om du er ressurssterk mor, og det er bra. For det trenger man å være i en slik situasjon....

Masse lykke til fremover.

 

Nå over til meg:

Lurer på graviditet??

 

Jeg er født: 18.09.71

Han født: 23.12.67

 

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skrev et spørsmål langt over her som jeg ikke fikk svar på, og jeg er så nysgjerrig (og veldig klar for forandring) at jeg prøver å stille spørsmålet en gang til.

 

Jeg bare lurer på om det løsner på jobbfronten snart? Når får jeg meg en jobb? 25.04.78

 

På forhånd tusen takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.09,71

 

Takk for fine ord ;)

 

Jeg føler desverre ikke at du blir gravid nå.Jeg får opp forsinkelser,og at ting kan ta lenger tid enn vanlig.Jeg føler at du er beskymra nå,du er fortvila (hvis du ikke er det nå,vil du bli det innen 1 mnd)Faktisk føler jeg at du er så beskymra ,at det kan gå ut over din nattsøvn-Jeg kan godt se på deg om en uke eller noe sånt. Jeg er veldig sliten for tiden,og har masse å tenke på ang skolen og datter mi osv.Men jeg kan godt se på deg igjen..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jada joda... Jeg driver jo faktisk å søker etter ny jobb om dagen, og jeg går på skole og skal søke lærlingplass til sommeren.

Så at jeg gjør noe rundt jobbsituasjonen stemmer :D

Og nå får jeg jo håpe på at jeg faktisk kan få en ny jobb!

 

Vi har det økonomisk greit, men overflod av penger er det ikke :)) Hehe...

 

Jeg satt faktisk å vurderte å selge, kjøpe nytt en helt annen plass her om dagen pga en jobb jeg kunne tenke meg. Men min mann var lite intr. Så det har jo vært i tankene mine.

 

Jeg syns faktisk at du traff mye bra, siden det er jobben som svirrer rundt i tankene mine om dagen.

Takk takk, har større tro på dette nå. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :o)

 

Fødselsdatoen står der den... sikkert gått litt surr i innleggene :o)

Den er iallefall 041082.

Gleder meg!

Ha en fin kveld! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

 

Fødselsdatoen står der den... sikkert gått litt surr i innleggene :o)

Den er iallefall 041082.

Gleder meg!

Ha en fin kveld! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 18.09.71 her

Dette var ingen lystig lesing :(

Men er det sånn, så er det sånn......

 

Vi får se om en stund igjen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.09,71

 

Du fikk nok ikke det svaret du hadde håpet på.

Men jeg valgte å være ærlig mot deg,syntes det er viktig å si sannheten...Men ikke gi opp for det.Din tid kommer...

 

Jeg kan gjerne se på deg igjen,om en mnd eller noe sånt..

 

Fikk en følelse av ,at du får en hyggelig tlf samtale snart.. Ta imot tilbudet..

 

Klem

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene, vær så snill, kan du spå meg? Bare kjapt. Jeg MÅ vite hvordan det går med kjærligheten. Jeg er desperat nysgjerrig!!!! :)

 

På forhånd mange tusen takk!!!!

 

160881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet dere at dette er spiritisme? Dere skjønner ikke hva dere begir dere ut på. Dette er farlig. Leker dere med dette er det bare spørsmål om tid, før dere blir plaget av demoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene..... 18.09.71-igjen

Jeg setter pris på at du er ærlig.

Ikke sånn ment......

 

Og jeg tar det med ro, er det meninga blir det nok vår tur også......

 

En telefon du?? Spennende....

Jeg har søkt ny jobb, kanskje det er det du ser.....

Tar med meg hva du sier :)

 

Tusen takk igjen.......

 

Og lykke til med kampen deres....

Håper det går bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.09.71

 

Ja,du får nok en gledelig overraskelse,ang den tlf..Du får god nyheter,,Her er det bare å glede seg ja ;)

 

Jeg kan gjerne legge et stort legg på deg,hvis du ønsker.. Bare å spørre det ;)

 

Tusen takk for det.Skolen får ikke gjørt så mye mer,men jeg har snakka med forliksrådet.Dem kaller inn til møte.

Flere foreldre (ca 5 personer) krever at gutten blir utvist.Viser seg at han har trua nye 3 personer med kniv.Ink min datter er det faktisk 4 stk ,som vi veit om.Helt sinnsykt. Men vi gir oss ikke,er jo tross alt sikkherheten til våre barn.. Takk for omtanken..

 

Ha en fin dag videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver enda en gang. Jeg er født 03.04.1980, og jeg lurer veldig på hvordan det vil gå med det forholdet jeg er i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene. Det var forferdelig å lese om hva som skjedde med din datter. Håper ting ordner seg for dere. Klemmer.

 

Så vil jeg bare si hvor imponert jeg er av din spåing. Du har spådd riktig hver gang. Jeg fødte før termin for snart 7 mnd siden en sønn. Du sa dato for fødselen og at fødselen var lett og grei + at jordmor var fantastisk. Alt stemte på en prikk. Dette var nr 3 og attpåklatt. (13 år siden sist fødsel og med ny mann)

Jeg spurte deg for ca 2 mnd siden om jeg ville få flere barn, og du sa jeg ville bli gravid igjen innen ett år med en gutt. Og ja jeg er gravid igjen ca uke 6. ser du gutt enda og at det vil gå bra?

Du sier at du har sterk følelse på meg. Har veldig troen på slike ting, så sikkert derfor.

Stooor klem fra 21.06.76. På forhånd hjertelig takk, og ha en flott dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21,06,76

 

Tusen takk for fine ord. ;) Ja,jeg liker å lese deg.Føler at du har så lys og fin energi.Føler at du er ei kjempe jente,som er blid og hygglig ;) Du har en flott personlighet.Fortsett å være deg selv.

Ja,jeg føler at det vil gå bra.Føler fortsatt gutt på deg å ja. Jeg føler at du ikke trenger å være beskymret/redd ,det vil gå kjempe fint med ditt svangerskap .Din fødsel vil også gå som en lek.Under 5 timer ,en normal og enkel fødsel..Takk for det,ha en fin dag du også ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Rosene. Etter en sen ma før den minste gutten min på snart 7 mnd har jeg vært engstelig for å gjennomgå dette igjen. Føler meg tryggere nå. Tuuusen takk min kjære venn. Ha en flott kveld videre og håper alt ordner seg for dere. Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 20.12

 

Bare koslig ;) Det var da så lite.Jeg kan se mer nærmere på deg hvis du vil.Helt gratis selvf. Send meg en mld,så kan du legge meg til på facebook. Har en spåchat der, der kan du stille spørsmål og jeg kan gi deg en dypere spå osv.Er ikke lov å legge ut link her,selvom dette er en gratis tjeneste.Men send meg privat mld du,så kan du legge meg til på fb--

Tusen takk ,ska du ha.Ja ,jeg gir ikke meg ikke så lett ;)

Vi snakkes ;) Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene, så du tilbakemeldingstråden jeg laget til deg her inne for noen dager siden? Skal se om jeg finner tilbake til den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...