TusseMor07&09&14 Skrevet 2. februar 2011 #101 Skrevet 2. februar 2011 Ser nå at du sier kun et spørsmål... så om jeg må velge mellom dette, så ønsker jeg svar på hvordan jobb/studiefronten ser ut fremover ) Tusen takk! Gleder meg )
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. februar 2011 #102 Skrevet 2. februar 2011 Så grusomt! Skjønner godt fortvilelsen din! Om ikke du når igjennom tror jeg jeg ville vurdert å bytte skole, ja... Ikke et lett valg- men om ingenting blir gjort blir det kanskje den beste utveien. Huff... føler med deg! Vil ønske deg masse lykke til! Så spår du når du har tid, mulighet og ikke minst lyst! Håper denne kvelden blir bedre enn gårsdagens! )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #103 Skrevet 2. februar 2011 Hei rosene!har et innlegg langt opp som du spurte etter fødselsdato på samboer for å svare på hvordan det vil gå med oss fremover?forlater han meg?han er født 05.06.80 og jeg 16.08.82. Ser du kjønn i magen? Så grusomt det du har opplevd med datteren din på skolen,håper det ordner seg. Stor trøsteklem fra Li
rosene Skrevet 3. februar 2011 #104 Skrevet 3. februar 2011 Nei,jeg tror ikke han forlater deg.Men fikk fram at du er redd for det.Gi han tillit,og tro på det han sier til deg. Du må også gi han litt "pusterom"slik at han ikke føler seg kvelt.La han få være med kompiser,være en gutt liksom. Ikke push han, eller mas på han.Det vil bare drive han mer og mer unna deg.La han få vite hvor mye han betyr for deg,fortell han at det er bare han du vil ha osv.Litt sjalusi her,som ødelegger for dere .Ha tro på hverandre, finn på koslig ting sammen.Vær kjærster og prøv å tenke på hva som gjøre dere lykklig før. Dere kan holde sammen,men det kreves en del jobbing. Hold ut, Ønsker dere lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2011 #105 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er født 03.04.1980. Jeg lurer veldig på hvordan det kommer til å gå med det forholdet jeg er i nå.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #107 Skrevet 6. februar 2011 260181 hvordan går det med forholdet jeg er i nå? Håper på svar
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #108 Skrevet 6. februar 2011 Hva ser du av barn i min fremtid? Når og kjønn? Født 08.11.85 Blir veldig sint og provosert når jeg leser om det som skjedde med datteren din. Meget skremmende, og skjønner at datteren din er redd. Ville selv slitt med å dratt på skole da, om jeg noen gang ville gjort det...Er en håpløs situasjon for alle parter, selv for de involverte med den vanskelige gutten. Får de ingen tilbud om hjelp, at han kanskje ikke hører hjemme på en vanlig skole?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 6. februar 2011 #109 Skrevet 6. februar 2011 Prøv meg? Jeg er ikke særlig troende til at noen kan vite en hel haug om noen pga en fødselsdato, men kan jo se om du får opp noe som stemmer. 140783
ConsuelaBananaHammock Skrevet 6. februar 2011 #110 Skrevet 6. februar 2011 Og.... jeg lurer vel ikke på noe, bare se om du får opp noe på meg som kanskje kan overbevise meg?
rosene Skrevet 7. februar 2011 #111 Skrevet 7. februar 2011 ConselaBananaHommock ; Kortet beskriver situasjoner som har med dømmekraft og informasjon å gjøre. Du vil få gode, tydelige råd i arbeidet eller juridiske spørsmål. Kanskje arbeider du hardt for å oppnå innflytelsesrike posisjoner. Det å være allsidig og mangfoldig, kan gjøre at man mister konsentrasjonsevnen og blir handlingslammet. Det er viktig å fullføre én plan før du starter på den neste.Det er masse nye ting som skjer i livet ditt. Det er nye sjanser du får her ,noe med ny jobb ,at du får hjelp til å klare å etablere deg karrie messig Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse. Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig.. tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster. Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få Situasjoner Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder. Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre. Kom gjerne med en tilbake mld Ha en fin kveld videre. Lykke til....
Hege72 Skrevet 8. februar 2011 #113 Skrevet 8. februar 2011 Hei Rosene! Jeg var i kontakt med deg for ca 1,5 år siden da jeg spurte om du kunne se en graviditet på meg. Du kunne ikke se en graviditet innfor det første året. Jeg lurte på om du kunne se på meg igjen. Ser du en graviditet i nærmeste framtid og som ikke ender med abort? Jeg er nå ruger på 1 egg og skal ta testen på mandag i neste uke. Håper på svar:-) 31.10.72 Hege
lillemeg:) Skrevet 8. februar 2011 #114 Skrevet 8. februar 2011 Hei Rosene.... Jeg lurer veldig på kjønnet til babyen min, er 13 uker på vei Hadde vært veldig spennende å høre din mening :=) Er født 13.04.84
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #115 Skrevet 8. februar 2011 Hei Rosene Er i en situasjon med mye løgn, som tærer på hele familien. Det er en ekkel situasjon hvor A har spredd et grusomt rykte om B. Noe B selvfølgelig nekter for er sant. Er ryktet sant, og hvem kan man stole på? Ligger det mer bak? De er født 12.01.88 og 16.06.87 (uten at jeg vil fortelle hvem som er a og hvem som er Krysser fingerene for at du vil svare. Må innrømme at jeg er veldig usikker på dette, men får du til noe nå vil jeg bruke deg betalt igjen.
rosene Skrevet 8. februar 2011 #116 Skrevet 8. februar 2011 12 .01,88 Dette tarot legget krever litt jobbing,men jeg ville hjelpe deg .Og dette var det da jeg fikk opp.For meg virker det som at personen født 12,01.88 er uskydlig,men det ligger nok mye mer bak her enn det du veit selv.. Personen 12.01.88 er meget fortvila,over å bli beskyldt ,og persoenen har også blitt avist. Personen følelser står for fortvilelse. Kortet har ofte med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, grusomhet, sykdom, uhell og ulykker er stikkord for ni sverd. Kortet kan være en advarsel om at veien du går kan bli vanskelig.Kortet advarer personen ,om at det kommer til å bli vansklig framover.Men ikke gi opp. kalles også "Martyrens kort". Det er viktig å være klar over at den smerten det er snakk om bygges opp innenfra, og den negative atmosfæren er ofte skapt av en selv. Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles, men de bør likevel tas på alvor. Løsningen må komme innenfra. Det er egentlig ikke så ille,som en tror selv.ofte overdriver vi selv,men dette er en ekkel og vansklig sitasjon føler jeg for denne personen . Fire sverd står for hvile. Det kan enten være å samle krefter etter kamp og slit, eller konsentrasjon i forkant av en stor hendelse. Dette er tiden for å ta en pause og å tenke gjennom ting uten å forhaste seg. Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold. Det indikerer ikke død, men varsler likevel en tilknytning til gravsteder. Månen står for angst, kaos og forvirring. Dette er en periode med usikkerhet. Du har gått deg bort og vandrer uten mål og mening. Du befinner deg i slags drømmelandskap, i en verden du ikke kjenner igjen. Alt oppfattes som illusjoner, og troen settes på prøve. Kortet kan tyde på skjulte fiender, baksnakking, terror, bedrag og feil. Du kan være i fare på grunn av andres motiver og sanne legning. Noe vokser stille og ubemerket, og når tiden er inne vil det bli avslørt. Selv om det er svingninger og forandringer i livet ditt, behøver de ikke å være negative. Forvirring kan også være kreativt stimulerende. Løsningene på problemene finnes snarere gjennom drømmer og følelser enn med logikk og fornuft. I de riktige omstendighetene kan Månen stå for inspirasjon og fortryllelse. Hold ut person 12.01.88, ting vil snu snart.. Du må holde ut,sannheten kommer fram for en dag.. Ønsker deg lykke til..
rosene Skrevet 8. februar 2011 #117 Skrevet 8. februar 2011 12 .01,88 Dette tarot legget krever litt jobbing,men jeg ville hjelpe deg .Og dette var det da jeg fikk opp.For meg virker det som at personen født 12,01.88 er uskydlig,men det ligger nok mye mer bak her enn det du veit selv.. Personen 12.01.88 er meget fortvila,over å bli beskyldt ,og persoenen har også blitt avist. Personen følelser står for fortvilelse. Kortet har ofte med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, grusomhet, sykdom, uhell og ulykker er stikkord for ni sverd. Kortet kan være en advarsel om at veien du går kan bli vanskelig.Kortet advarer personen ,om at det kommer til å bli vansklig framover.Men ikke gi opp. kalles også "Martyrens kort". Det er viktig å være klar over at den smerten det er snakk om bygges opp innenfra, og den negative atmosfæren er ofte skapt av en selv. Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles, men de bør likevel tas på alvor. Løsningen må komme innenfra. Det er egentlig ikke så ille,som en tror selv.ofte overdriver vi selv,men dette er en ekkel og vansklig sitasjon føler jeg for denne personen . Fire sverd står for hvile. Det kan enten være å samle krefter etter kamp og slit, eller konsentrasjon i forkant av en stor hendelse. Dette er tiden for å ta en pause og å tenke gjennom ting uten å forhaste seg. Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold. Det indikerer ikke død, men varsler likevel en tilknytning til gravsteder. Månen står for angst, kaos og forvirring. Dette er en periode med usikkerhet. Du har gått deg bort og vandrer uten mål og mening. Du befinner deg i slags drømmelandskap, i en verden du ikke kjenner igjen. Alt oppfattes som illusjoner, og troen settes på prøve. Kortet kan tyde på skjulte fiender, baksnakking, terror, bedrag og feil. Du kan være i fare på grunn av andres motiver og sanne legning. Noe vokser stille og ubemerket, og når tiden er inne vil det bli avslørt. Selv om det er svingninger og forandringer i livet ditt, behøver de ikke å være negative. Forvirring kan også være kreativt stimulerende. Løsningene på problemene finnes snarere gjennom drømmer og følelser enn med logikk og fornuft. I de riktige omstendighetene kan Månen stå for inspirasjon og fortryllelse. Hold ut person 12.01.88, ting vil snu snart.. Du må holde ut,sannheten kommer fram for en dag.. Ønsker deg lykke til..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #118 Skrevet 8. februar 2011 Hmm, der tok du nok veldig feil :S Men takk likevel :=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #119 Skrevet 8. februar 2011 Hei rosene, kan du være så snill å se om du kan se noe på meg? Er født 290483 Jeg har vært gjennom noen tøffe år, spesielt det siste med dødsfall i familien, flytting og skilsmisse. Har vært deprimert og hatt mye angst pga konfliktene i ekteskapet jeg var i. Har fått det bedre psykisk etter skilsmissen men kroppen vil ikke henge med. Er så så sliten hele tiden, virkelig utbrent. Det er noe bedring men det går så sakte fremover. Går til psykolog og akupunktør. Jeg har tidligere vært en sprek, sunn og frisk jente med mange baller i luften og er så fortvilet pga det begrensende livet jeg lever nå. Kan du se noe om fremtidig bedring? :/
rosene Skrevet 8. februar 2011 #120 Skrevet 8. februar 2011 Hege72 : Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt. Fem sverd står for nederlag. Hvordan du ser på dette avhenger av din posisjon og evne til humor. Et nederlag kan være positivt hvis det ses på som en frisettelse. For den som ikke tåler å gi opp eller tape er det negativt. Noen motarbeider dine interesser. Kortet viser til uvennlighet, juks, kriminalitet, degradering, ødeleggelse, vanære, tap, snikete taktikker, løgn, sladder og ondskapsfullhet. Seieren her ligger i evnen til å kunne gi seg og akseptere sine begrensninger. Noen ganger kan det være lurt å la andre leve i den tro at de har rett, selv om du vet at de tar feil. Svelg stoltheten, og bruk heller kreftene på viktigere ting kortet dukker opp når ting har stagnert. Du har alt du trenger og burde være fornøyd. Likevel føler du deg utilfreds, uten at du er helt sikker på hvorfor. En gryende misnøye oppstår. Kjærligheten er kanskje iferd med å bli en vanesak, og det har blitt alt for hyggelig og trygt. Det fjerde begeret er den sitrende følelsen av spenning som må være tilstede i livet. Kortet kan være en advarsel om at du er for selvopptatt, likegyldig eller innadvendt. Du har en tendens til å være for pessimistisk og bare fokusere på vanskeligheter og hindringer. Du ser ikke de mulighetene som tilbys deg. Du må gjøre noe med situasjonen. Er du i et etablert forhold, bør dere finne på hyggelige ting sammen. Er du redd for å ta sjansen på et nytt forhold, kan dette være det rette tidspunktet. Kanskje en kort ferie vil være en fordel nå, for å ta en følesesmessig revurdering av situasjonen. Sju sverd handler om å stikke av. Dette er et rastløst kort. Du flykter fra forpliktelser, ansvar, hardt arbeid eller kjærlighet. Kanskje du har foretatt gale valg som du ønsker å skjule. Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd. I enkelte tilfeller kan dette være nyttig, men i det lange løp blir man ikke lykkelige og produktive uten forpliktelser til andre. Kortet kan også signalisere tyveri. Kanskje noen stjeler ideene dine. Kortet gir råd om å være beskjeden og fremsynt i omgang med mektige motstandere. Her må det benyttes takt og diplomati - hold kortene tett mot kroppen. Tiden er ikke inne til å ta opp kampen, vent og vær tålmodig.
Hege72 Skrevet 8. februar 2011 #121 Skrevet 8. februar 2011 Hei Rosene! Tusen takk for at du brukte din tid på å legge kort på meg! Jeg skal lese det nøye!
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. februar 2011 #122 Skrevet 8. februar 2011 Hei rosene. Jeg skrev et innlegg opp i tråden, men du har hoppet over meg. Hadde blitt veldig glad om du ville titte litt! ) Takk:o)
rosene Skrevet 8. februar 2011 #123 Skrevet 8. februar 2011 Hva er din fødselsdato? Må ha den for å kunne spå deg Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2011 #124 Skrevet 8. februar 2011 Vær så snill og spå meg, rosene, jeg vil være evig takknemlig!!!!! Kjærlighet? 160881 Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #125 Skrevet 9. februar 2011 Jeg prøver igjen. Jeg er født 03.04.1980, og jeg lurer veldig på hvordan det vil gå med det forholdet jeg er i nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå