Gå til innhold

ANBEFALING!! Les dette!:)


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

05.04.88

 

 

Jeg ser at dere vil holde sammen.. Dere hadde mange fine kort sammen.. Jeg ser at dere vil starte på nytt..Dere starter med blanke ark liksom..Det er masse fin kjærlighet her.,.,Her er det bare å glede seg...

 

kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området

 

 

Situasjoner

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå, og søker etter større og mer dyptgripende følelsesmessige opplevelser. Målet ditt er å erobre noe, og gjøre følelser og visjoner til virkelighet.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.07.91

 

 

Heisann--

 

Her var det mye hjertesorg.,føler at du ikke helt vet hvilken vei du ska ta.. det var en del "negative" kort her..Men ikke fortvil,det blir snart gode tider..Du må bare holde ut,så ska du se at det snur..Og da er det din tur til å være lykklig..

 

 

 

 

 

Kortet dukker opp i forbindelse med tap. Det kan være tap av penger, eiendeler, forhold eller arbeid. Eller det kan være tap av drømmer, muligheter, utsikter eller rykte.

 

Et tap er som regel smertefullt, og det er naturlig å føle skuffelse og sorg. Men det er viktig å huske at dess mer du klamrer deg til det du har mistet, jo mer lider du. Selv om noe er blitt borte, kan noe fortsatt reddes.

 

Kortet vil lære oss at det er ikke så farlig å skuffe eller å bli skuffet. Det er alltid nye muligheter og nytt håp. Innerst inne vet du at det er andre veier som venter på å bli utforsket.

 

 

 

dreier seg om drømmer og illusjoner. Blant flere valgmuligheter er det en som er særdeles lovende. Du bør konsentrere deg om dette og ikke spre energien på for mange områder.

 

Kortet kan dukke opp når du har flere potensielle partnere. Du liker alle, men klarer ikke å bestemme deg for en av dem.

 

Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, og hva som er oppnåelig. Kortet signaliserer at du bør vente og se hvordan tingene utvikler seg, for de er kanskje ikke helt slik de ser ut. Husk - det er ikke gull alt som glimrer

 

 

Ti sverd går for å være det verste kortet i stokken. Nå befinner du deg på et absolutt bunnivå. Alt føles grusomt, håpløst og urimelig urettferdig. Tingene kan ikke bli verre.

 

Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot. Kanskje noen går bak ryggen din. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du undertegner noe.

 

Det er realistisk å håpe på noe bedre. Det positive med dette kortet er at fra nå av kan det bare gå en vei - oppover.

 

 

 

sverd handler om å stikke av. Dette er et rastløst kort. Du flykter fra forpliktelser, ansvar, hardt arbeid eller kjærlighet. Kanskje du har foretatt gale valg som du ønsker å skjule.

 

Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd. I enkelte tilfeller kan dette være nyttig, men i det lange løp blir man ikke lykkelige og produktive uten forpliktelser til andre.

 

Kortet kan også signalisere tyveri. Kanskje noen stjeler ideene dine. Kortet gir råd om å være beskjeden og fremsynt i omgang med mektige motstandere. Her må det benyttes takt og diplomati - hold kortene tett mot kroppen. Tiden er ikke inne til å ta opp kampen, vent og vær tålmodig.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk rosene... du traff midt i blinken på dette med å starte på nytt å med blanke ark! Vi snakket om dette igår.. og det er "planen" i denne "pausen" vi har nå... :) Godt å høre at du ser det er en mulighet :) Takk takk, du er super... Hilsen 04.05.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym 04,05,88

 

Bare koslig ;) Ja,dere har muligheter ,bare ta ting som det kommer.Husk å vær åpen og ærlig,så ska du se at ting ordner seg.Det gamle må legges bak dere,da er dere klar for å starte på nye ark...Du er velkommen igjen.. Lykke til videre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene:) Du har spådd meg før med fullklaff og jeg har ropå deg! Ser du kjønn på barnet neste gang jeg blir gravid? 210683 Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.07.91 her.

 

At det er litt hjertesorg og usikkerhet ute og går har du forsåvidt rett i. Bor for tiden langt unna kjæresten min, men kommer til å bo nærme henne fra sommeren av HVIS jeg får meg jobb i området.

 

Tap og at noe "tydelig er forbi" er det forsåvidt også da jeg har flyttet hjemmefra for noen måneder siden og ikke lenger omgås familien min hver dag.

 

Kortet som kunne dukke opp når det er flere enn en potensiell partner føler jeg er et blindspor ... Er for første gang i mitt liv sikker på at det kun er en person jeg vil ha.

 

"Kortet vil lære oss at det er ikke så farlig å skuffe eller å bli skuffet. Det er alltid nye muligheter og nytt håp. Innerst inne vet du at det er andre veier som venter på å bli utforsket. Blant flere valgmuligheter er det en som er særdeles lovende. Du bør konsentrere deg om dette og ikke spre energien på for mange områder. Du bør finne ut hva det egentlig er du ønsker deg, og hva som er oppnåelig. Kortet signaliserer at du bør vente og se hvordan tingene utvikler seg, for de er kanskje ikke helt slik de ser ut." Dette likte jeg, og det er nok råd som kommer til å komme godt med :)

 

Kortet med ti sverd er nok noen måneder for sent ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du se hvor mange barn jeg kommer til å få totalt? Og ser du kjønn?

 

F: 210477

 

Håper du har tid til å se meg! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16.08.82

 

Kan gjerne se på dere ja,men trenger hans sin fødselsdato for å kunne spå rett.. ;) Ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å spå meg? Har skjedd masse her i det siste og lurer på hva framtiden vil bringe ift økonomi og jobb.

 

Meg 15.10.86

Han 23.05.85

 

=) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen spes grunn til at du hoppet over meg? Jeg stilte spørsmål kl.22.30 i går? Jeg blir veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.04,81

 

Jeg føler at du vil få tilbudet om en bra jobb,dette vil skje innen 1-4 mnd..Men jeg tror det skjer før den tiden...Ser at du signere en kontrakt...

 

 

Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide.

 

Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner.

 

 

kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse

 

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.05.82

har spiral, men føler meg gravid. Er jeg det?

 

15.05.09

Hva vil dette året bringe for barnet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg bryet:) Jeg håper du har rett i at det ikke går lang tid før jeg signerer en kontrakt (og at det er på lønnet arbeid denne gangen.) Det ser ut til at jeg har spennende tider i møte:)

 

(22.30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Rosene, kan du spå meg.? Jeg har svart deg før i slike tråder der du spår ett viss antall personer,men har aldri fått svar:(

 

født 02.05.87

Hvordan ser du for deg at fremtiden min blir? Altså 2-3 år fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Hvordan vil forholdet jeg er i nå ende? Og barna som er innblandet?

min f.dato : 10.09.86 samboer: 16.07.84

 

Tusen takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...