Gå til innhold

ANBEFALING!! Les dette!:)


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

22.12.89

 

Lurer på om hvordan mitt forhold til kjæresten vil være? er han den rette??

Han er forresten 19.12.85 om det har noe og si.

Når vil vi få barn sammen og hvilket kjønn?

Kommer operasjonen min til uken og gå greit? Vil jeg angre?

 

Tuuusen takk! jeg har ventet på deg lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosene du spåde at jeg ville bli gravid i januar. Vart kun kjemisk gravid. Er det håp enda når gravid og kjønn ?

 

15.10.71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Rosene.

 

Jeg har prøvd i snart halvannet år og hadde en exu i oktober og mistet en eggleder...

 

Kan du se noen graviditet i min nærmeste fremtid?

 

060380

 

Tusen takk for at du gidder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

030474

 

Hei,jeg står på venteliste ang slankeoprasjon,ser du noe tidspunkt,eventuelt en graviditet som gjør at oprasjon blir utsatt?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Rosene!

 

Har 3 barn og du spådde den siste til riktig termin og lett fødsel. Vi ønsker en til sammen (de to første var fra tidligere ekteskap). Ser du noen graviditet på meg snart igjen og evnt.kjønn?

 

Jeg er født 21.06.76 og han 12.12.63.

Synes du er superflink til å spå og virker som ei herlig jente.

På forhånd takk. Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg skrev et spørsmål langt over her som jeg ikke fikk svar på, og jeg er så nysgjerrig at jeg prøver å stille spørsmålet en gang til.

 

Jeg bare lurer på om det løsner på jobbfronten snart? Når får jeg meg en jobb? 25.04.78

 

På forhånd tusen takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska prøve å spå noen ikveld.Må bli etter at jeg har lagt mine 3 små troll unger ;) Ha en fin kveld ,alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er født. 22.12.89

Lurer på om hvordan mitt forhold til kjæresten vil være? er han den rette??

Han er forresten 19.12.85 om det har noe og si.

Når vil vi få barn sammen og hvilket kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Med all respekt til Rosene)

 

Dere som ønsker å bli spådd, er dere sikre på at dere ønsker/tåler "sannheten" (det dere blir spådd) Er ikke sikkert dere får det svaret dere ønsker, og blir veldig skuffet? Vet at hun ikke spår død o.l...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Rosene!

Håper du får tid til å spå meg...

 

Hvordan vil de neste par årene bli?

 

Hilsen 06.05.89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke spådde dere igår-Var opptatt i hele igår,saken er den at min datter på 11 år ble draps trua for 2 dager siden-Jeg har snakka med skolen ,og mange beskymra foreldre-Han som draps trua henne er 10 år (nabogutten vår )"jeg ska drepe deg ,drepe deg " sa han... Han tok fram kniven ,og sku til å hogge den inn i henne.Det som skuffer meg,er at skolen ikke gjør noe som helst.Jeg er så oppgitt,det er 8 barn som er livredd for å ta bussen,og være på skolen pga denne gutten.Så nå har jeg danna en foreldre gruppe, det er der jeg har brukt den siste tiden på. Jeg har ikke glemt dere.Ville bare si det.Jeg kommer innom så fort jeg får tiden.Hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre,tar jeg gjerne imot råd.For på skolen for jeg ingen hjelp. Må nevne at denne skolen er faktisk berykta, ennå vi bor i en bygd..Sist gang (ca 4-5 mnd siden ,tente en aen gutt på jakka hennes ,og brant håret hennes.Da han kasta fyrstikk på henne,da hadde han trua henne først ,med å svi av henne håret..Jeg vurderer sterkt å skifte skole,men nærmeste skole er 30 min unna..åå,blir så oppgitt-..Takk for at jeg får blåst ut litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, dette er jo helt forferdelig!

Aner ikke hva jeg vill gjort i ditt tilfelle, men jeg vet at jeg ikke hadde sendt tilbake mitt barn på en skole hvor dette hadde skjedd!

Barn trenger trygghet, og det er blåst med en gang man opplever slikt spør du meg!

 

Stakkars jenta di!

Lykke til med kampen du nå må kjempe!

 

Jeg kjemper den med deg på avstand:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,for fine ord ;)

 

Er ingen trygghet på et slikt sted.Det har vært så mye styr på den skolen,og det blir bare verre og verre.. Vurderer sterkt å skifte skole på unga mine. Men barna mine har da venner,og klasse venner osv på skolen,synd mine ska slutt pga en slik galing som han går løs.Unnskyld utrykket.,men er passe iritert ,og oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...