Gå til innhold

ANBEFALING!! Les dette!:)


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Kjære Rosene.

Jeg har blitt spådd en gang tidligere, men vil gjerne se om du treffer de samme svarene. Jeg er født 22.11.1978.

 

Spørsmål: Hvor mange barn vil jeg få totalt? Kjønn? Vil jeg noen gang blir gift med barnas far?

 

Håper sterkt på svar. Hilsen EHS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at det er litt vansklig akkaurt nå, men ting vil snu..Det er snart gode tider ,rett rundt hjørnet.Men husk å ta vare på deg selv midt oppi det her..Husk på å få nok søvn,hvile,riktig kosthold osv..

 

 

 

kan også tyde på andre mangler som kan føre til dårlig helse. Ikke neglisjerer kroppens behov.Husk å ta vare på deg selv,i denne stunden,selvom livet er tøft og ting er vansklig ,må du sette av tid til deg selv.. Avvisning fra andre mennesker ligger også i kortet. Du er nok redd for å bli avvist..Men ikke vær redd,ting vil snart snu,selvm ting ser litt tungt ut akkaurt nå..

 

Kortet viser likevel at nye dører vil åpnes, og det finnes fremdeles veier du ikke har prøvd. Situasjonen er bare midlertidig. Midt oppe i det hele er det lett å overse de åndelige verdiene som kan gi ly i stormen. Løsningen kan være å slå seg sammen med andre i samme situasjon. Hvis man tror at ting ikke lar seg gjøre, vil det snart gå troll i ord. Ikke fortvil, og ikke mist av syne hva som virkelig er viktig i livet. Hold ut,og husk at ting blir bedre.

 

 

Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

 

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst.

 

viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for.

 

Hvis kortet ikke handler om tilbakeblikk og nostalgi, kan det også handle om en fremtidig situasjon med lykke og fremgang etter strev. En drøm eller ambisjon du har hatt lenge kan nås. Kortet står for uskyldighet, barnslig og naiv glede, godvilje, vennlighet og tjenester.

 

Kortet kan også være en advarsel om at du har en tendens til å idealisere eller leve i fortiden, uten tanke for nåtiden eller fremtidige prosjekter.

 

 

 

 

 

Situasjoner

Kortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes og fiender som må overvinnes med våpen i hånd. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp.

 

Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger, per brev, telefon eller i et møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset.

 

Her er det mye spennede som skjer,du får gode nyheter snart innen 1-3 mnd ..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene!

Jeg har lest de fleste trådene der du har spådd, og vært på hjemmesiden din mange ganger.

Har aldri blitt spådd før, så nå er det på tide :)

 

Vanskelig å bare stille et spørsmål, men kanskje det fører til mersmak!

 

13.01.86

Kan du si noe om hvordan familiesituasjonen vil bli for oss fremover?

 

Økonomien gnager på forholdet, men vi prøver å holde sammen. Håper jeg får meg en jobb jeg har helse til å jobbe i :(

 

Takk hvis du vil ta deg tid til meg Rosene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det i denne situasjonen, men jeg vil bli spådd pga forholdet skranter pga økonomi.

Så vi har altså ikke en krone å bruke.

Derfor tenkte jeg at nå kan jeg for en gangs skyld forsøke å bli spådd av Rosene her inne.

Menmen.....med min flax så gikk det ikke sånn.

 

En dag jeg har penger vil jeg gjerne betale for meg å gjøre det på skikkelig måte !

 

Hilsen 13.01.86 over her.

 

Heldige dere som fikk blitt spådd da ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13.01.86

 

Du ska selvf ikke betale meg for spåing.Jeg skrev jo selv her,at jeg tilbyd meg å spå folk gratis.Selvom jeg har tatt de 5-8 personer for lengst. Men grunnen til at jeg hoppa over deg,var fordi jeg skrev kun et spørsmål pr person.Dette fordi det ska være rett for det andre, og slik at alle ska ha muligheten til å prøve å bli spådd..

 

Kjærlighet og fam videre;

 

Ser at dere har vært igjennom en tøff tid.Det kommer opp tanker om brudd

 

.Det kan også være tanker om burdd/brudd på forhold/at man flytter fra hverandre osv, virkeligheten (selvbildet) som raser sammen. Da er det falske verdier og irrelevante tenkemåter som ødelegges.

 

Likevel er dette en sjanse til å få beina på jorda. Sammenbruddet var nødvendig, og du vil føle lettelse over å ha blitt tvunget i en ny retning. Dette er en mulighet til å bli kvitt gammelt rask og bygge noe nytt på restene. Det å kvitte seg med gamle vaner og strukturer kan være svært vanskelig og etterlater en sårbar fornemmelse. Men Tårnet viser den nakne sannhet, og det er ingen kjære mor her

 

 

 

Penger/Økonomi ;

 

 

Kortet er positivt for spørsmål av materiell art. Det er gode muligheter til å starte opp en virksomhet eller stifte hjem. Du bør konfrontere deg selv med ditt personlige ansvar, og gjøre drømmen til virkelighet. Kort sagt er kortert en beseirer i både krig og kjærlighet.

 

 

 

 

(kjærlighet,ser ut som dere diskuterer og kommer med forslag hvordan dere ska gjøre dette videre.,ting vil ordne seg for dere,men hold ut lille deg, stormen snur snart,og du vil få det mye bedre )

står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter.

 

Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen.Hold ut...

 

 

dreier seg om en eller annen form for sjonglering, og dette gjør du samtidig som du er både grasiøs og effektiv. Det er tid for bevegelse, forandring og eksperimentering.

 

Hvis et nytt foretak skal bli suksessrikt må man håndtere mange elementer. Arbeidsbyrden kan også være ujevnt fordelt, slik at noen ganger må du jobbe mye og andre ganger er det lite å gjøres. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg.

 

Det kan hende du sjonglerer med penger i privatlivet. Du lever gjerne på spagetti en måned for å få råd til et selskap eller noe annet luksuriøst. Kanskje du tar på deg en ekstrajobb for å betale for en ferie.

 

 

 

Kortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes og fiender som må overvinnes med våpen i hånd. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp.

 

Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger, per brev, telefon eller i et møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset.

 

 

Du er inne i en situasjon som kan dreie seg om jus, spådommer, ansvarlighet, likhet, kunst, kultur og vitenskap. Kortet kan representere okkulte organsiasjoner eller andre alternative interesser. Den innsikten du har kan enten brukes til noe edelt eller til å tilfredsstille egne behov. Avgjørelser og investeringer bør gjøres etter magefølelsen.

 

Det kan se ut som du lengter etter et perfekt forhold, samtidig som du er redd for det. Se din egen frykt i øynene, og undersøk hva som er årsaken til at du reagerer som du gjør

 

 

 

 

 

Lykke til..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kan du spå meg også? Har lest så mye bra om deg!

 

03.04.1980

 

Blir jeg gravid igjen? Når, i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rosene !

 

Dette satte jeg virkelig pris på. Tar hvert eneste ord innover meg !

 

Nå føler jeg meg faktisk mye bedre, fikk lyst til å gå å vekke samboer og si - Nå må vi ta oss sammen! Og få orden på ting, skritt for skritt! :)

 

(En morsom detalj er at samboer pleier å kalle meg "lille du/ lille deg" sånn du tiltalte meg i svare ditt)

 

Tusen takk atter en gang, ha en god kveld videre!

 

Hilsen 13.01.86.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.01.86 ;

 

Bare koslig.. Ja,jeg veit han kaller deg dt.Det var derfor det kom til meg,.,Mye som ikke kan forklares ;) Moro å hør at du ble fornøyd.. Ja,dere må ikke gi opp.,det er snart bedre tider,bare ikke gi opp ennå..Ønsker dere begge 2,lykke til... Du er selvf velkommen til meg igjen ;) Jeg har hele tiden spå tråder her inne.. ;) Ha en fin natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg også, skrev lengre oppe med du hoppet over meg.

 

19.09.1990

 

 

Kan du se noe om når jeg vil få meg en fast 100% jobb ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som om man kan spå ved kun å vite fødselsdatoen.

Det betyr jo at alle som er født f.eks 1.1.1990 har identiske liv og kan bli spådd og år identisk fremtid.

Jeg kjenner en som er født samme dag som meg og hennes liv er helt annerledes enn mitt...

 

I tillegg er dama clever og holder alt veldig generelt og masse blabla om kortene.

 

 

Men folk vil lures ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 09.47

 

Når mann spår,så bruker noen bilde av personen,eller fødselsdato, dette for å kunne "tune seg inn" på den personen man spår. Hver person ,har sin egen energi,og det er denne som gir oss innformasjonen. Hver person er unik,og har sin egen energi.. Synd du ikke tror på slikt,men det er opp til hver enkelt å tro på de en selv ønsker..Ønsker deg lykke til ;)

Ha en fin dag videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men rosene

la oss si det blir født 100 stk pr dag i Norge på samme dato.

Så datoen betyr NADA fordi alle 100 nok har forskjellige liv.

 

Dette er typisk svada som folk lar seg lure av, de som spår blir alltid tatt på sengen og mye er ren gjetning.

Sjansen for å gjette riktig kjønn er 50/50

 

Men men, folk vil lures...

Og folk vil betale for å bli lurt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du får fast jobb innen 4-5 mnd..Ja innen 4 mnd. Du har en spennede tid foran deg... Det er nye begynnelser på deg,mye nytt her ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, veit jeg har hoppet over noen.Var ikke menigen.,Ble så rotete her inne.

Jeg kan ta dere ikveld.Skriv et innlegg under her,med et spørsmål og din fødselsdato..

 

Ha en fin søndag ,alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilken studievei jeg skal velge? Økonomi/adm (personal, administrasjon og ledelse), førskolelærer, eller sosionom? Har allerede valgt "feil" en gang, og er redd for å gjøre enda en tabbe.

 

Så lurer jeg på når neste barn kommer? Hva slags kjønn? Og hvor mange barn jeg får tilsammen?

 

Jeg er født 041082

Han er født 201277

 

Tusen takk :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

Håper at du vil ta deg tid til å se på meg:)

Jeg:09.03.74

Han:17.10.70

Jeg er passert uke 9 og følges opp jevnlig med ul pga.at jeg har mistet flere ganger. Det roer meg selvsagt å få bra oppfølging men jeg får ennå ikke til å slappe av, så mine spørsmål er : ser du om denne graviditeten vil gå bra? om det går bra vil jeg føde ett friskt barn? ( forhold til min alder ) vil jeg få ett normalt svangerskap? kjønn? termin?

På forhånd mange takk:) ser du har fått mange positive tilbakemeldinger på din treffsikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...