Gå til innhold

ANBEFALING!! Les dette!:)


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel.... om hun traff på deg, så har jeg sett mange her inne som klager på at hun stadig vekk bommer.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt lei av reklamen for denne spåkjerringa her nå.

Hun får sette inn en annonse i avisen i stedet for å få andre til å annonsere for seg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spår 5-8 stk gratis ikveld :

 

Kun et spørsmål pr person,husk din fødselsdato ;)

Ha en fin kveld folkens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg, rosene?

 

Jente 03.07.1985

 

Når får jeg neste barn? Gutt eller jente

Når får jeg fast fulltidsjobb?

Hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover?

Når gifter jeg meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe enda et billig triks, gi bort litt gratis....

 

Kan du ikke slutte med denne reklameringen Rosene? forkastelig å lure folk til å tru at du ser mer enn du gjør, hater slik form for svindel.

Ofte er det folk i fortvilte situasjoner som biter på slike tåpelige henvendelser. Håper du har god samvittighet når du utnytter deres svakhet og håver inn penger på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:21 igjen her...

 

Fikk ikke med meg at det var kun et spørsmål, men da spør jeg:

 

Når får jeg neste barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Rosene. Meg har du spådd flere ganger før og du har alltid hatt rett. Fødte en sønn som du sa for 6 mnd siden og du spådde en ny graviditet på meg innen et år. Ser du om jeg allerede er blitt gravid igjen? Stooor klem fra 21.06.76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en svindler.

Hun har ikke peil paa hva hun driver med. Kunne lagt ut en tekst jeg har fra henne for aa bevise det.

Svindel lang vei.

Noen ganger kan man treffe slik hun sikkert har gjort med deg, men ikke legg ut link til saann svindel.

tror hun har gjort seg rik her paa bim/dib.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07.06.87

 

 

Jeg får opp at du vil bli gravid før 6-8 mnd ....

 

Det er en del nye ting i livet ditt,det skjer mye nytt.Det er et nytt kapitell som åpner seg for deg..

 

 

renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

 

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

 

Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

 

 

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.43

 

Herregud, man kan da ikke svindle folk,når man gir noe bort...

 

Det står ; spår deg gratis---- Les teksten engang til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03.07.1985

 

Heisann..

 

Jeg får opp at du vil bli gravid før det går 5-6 mnd..

 

 

Du får ei jente ...

 

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du føder før din termin.. Ca 10-8 dager før..Du får en fin fødsel,den vil vare under 6 timer.Du får også en flott jordmor..

 

Lykke til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25.11,1979 ;

 

Jeg får opp det er masse nye ting som skjer i livet deres..Det er snakk om flytting osv..Hvis dere funderer på å selge/kjøpe bolig er dette den riktige tiden å gjøre det på,Dere får nå grønt lys.. Jeg ser også at dere ska ut å reise...Ser hav,dvs utlandet ..Innen 5-mnd..Skjer denne reisen..

 

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

 

Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse.

 

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker.

 

 

 

Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

 

Kortet står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

 

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

 

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

 

 

Lykke til,,,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...