Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #101 Skrevet 26. januar 2011 Jeg bor i oslo og fikk ikke fødeplass her. Jeg fikk bare på Bærum. Hvis jeg får en fortidlig fødsel så sier jeg at jeg drar til riksen. Hva kan de gjøre med en fødende kvinne på riksen? Hive henne på dør siden hun ikke var heldig og fikk fødeplass i kommunen sin? Ikke søren om jeg skal slite med en prematurfødsel i taxi fra Oslo til drammen. Ille nok å sitte i taxi fra Oslo til Bærum.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #102 Skrevet 26. januar 2011 Bor du i Oslo er det ullevål du skal til. Her i Bærum er det nå Drammen dessverre.
Gjest amandine Skrevet 26. januar 2011 #103 Skrevet 26. januar 2011 Sender en tanke og en klem til HI, håper hun treffer hyggelige og flinke folk. Og til noen av dere anonyme (unnskyld uttrykket)høns, skam dere! Tenke seg til å snakke/skrive sånn til et medmenneske! Det skorter godt på både dannelse og empati, tydeligvis. Å angripe ukjente mennesker, ukjente medmennesker, på den måten noen av dere gjør både her og i andre innlegg her på DiB hører ingen steds hjemme. Rekk heller ut en hjelpende hånd i stedet for å legge stein til byrden. Eller den gode gamle: Har du ikke noe hyggelig å si så hold munn.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #104 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror du er et forum troll HI. Ingen "normale" mennesker skriver en :-p bak noe så alvorlig. Skam deg!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #105 Skrevet 26. januar 2011 Hei! ville bare komme med en ting her. Jeg har ei venninne som mista i uke 17+2, hun skulle på ul uken etter egentlig. Hun ble syk, å fikk beskjed av lege om å holde seg i ro, hun gjorde det. Men så ble hun så dårlig at en ambulanse måtte hente henne (ingen viste hvorfor hun var syk) hun var på akutten, å etterhvert begynte hun å blø, de kunne ikke stoppe det (her stopper man ikke en "fødsel"/abort så tidlig,kun om der BARE er rier, men hun blødde..så de la henne inn på gyn siden de regnet med at hun var sjuk pga dette, og ga henne medisiner å tok prøver osv, hun mista oppe på gyn.. hadde det ikke vært for at hun var sjuk så hadde hun gjort det hjemme,og dratt inn på undersøkelse etterpå for å sjekke at morkaka kom ut (rundt uke 17-18 må man somregel ha hjelp med det) Lykke til,til Hi...Oppdater oss da, om hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #106 Skrevet 26. januar 2011 Hei Hi, hvordan går det? Bare av nyskjerrighet, var det du som også skrev innlegget "fortalte nå barnefaren at jeg beholder"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå