Gå til innhold

noen som kan forklare en abort i uke 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man på sykehus og føde eller er barnet så lite at man lkan føde det hjemme?

har vondt i rygg og mage og blør så lurer på om jeg mister :P nei, drar ikke til legen i kveld :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ringe legen i kveld. Du må føde, dersom du mister nå. Det går nok å gjøre det hjemme, men en lege er alltid lurt å ha parat. Du kan blø mye mer enn du tenker.

Kondolerer dersom det går galt.

Skrevet

Det er et fult utviklet menneske og du må igjennom en fødsel på lik linje som om du var fullgått. Kommer du deg på sykehuset nå kan dem stoppe fødselen. Dersom fødselen er i gang MÅ du på sykehuset! Ingen vei utenom. STOR blødningsfare, det kommer jo et barn ut av deg med morkake og navlestreng, og dette trenger du hjelp med. Håper ikke det er fødselen som er i gang.

Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du :P i innlegget ditt??

Skrevet

Du kan IKKE føde hjemme uten å ende opp på sykhuset FORT etter at barnet er ute.

Skrevet

Huff da menneske, du må til legen. Håper det ikke går galt!

Skrevet

har en lege på tlf nå. han sier at jeg ikke trenger å dra på sykehuset.

Skrevet

I stedet for :) som er smilefjest betyr :P smil med tunga ut.

Skrevet

Fordi jeg vil. Må vel få lov å skrive hvilke tegn jeg vil når jeg tror jeg mister barnet halvveis i svangerskapet? Eller er det en mal jeg må følge om hva jeg får lov å skrive?

Skrevet

Hva i helvete? Hvorfor drar du ikke på sykehuset i håp om at de kan STOPPE det som skjer?????

Skrevet

Du tror du mister og du gidder ikke en gang dra til lege eller sykehus????

Skrevet

nei jeg er et forferdelig menneske. nå logger jeg ut fra dere. hadet bra og spre dritt til alle. hører dere hva jeg sier? har en lege på tlf så snakker heller med han enn dere.

Skrevet

En lege ville IKKE rådet deg til å bli hjemme slik du sier at han gjør.

Dette lukter ljug og fanteri

Skrevet

Man kan ikke stoppe en abort i uke 17. Ikke gi jenta dårlig samvittighet for noe man ikke kan gjøre noe med. Hvis hun aborterer nå er fosteret med stor sannsynlighet allerede dødt, og det kan ha vært det i flere uker.

Mange blør i svangerskapet uten at det er noe galt og hun bør få sjekka det så fort som mulig. Men blålys har ingen hensikt. Stress nå ned.

Skrevet

Kanskje mer enn du aner og fordi jeg har måttet føde selv et dødt foster i uke 17...

Det er ikke noe å spøke med hvis du er i ferd med å miste nå.

Jeg håper at alt går bra med både deg og babyen, men noe sier meg at det er noe som ikke stemmer helt her.

Skrevet

Man kan ikke gjøre noe HJEMME, men men kan i alle fall prøve å dra til føden. Finnes riehemmende midler og de kan sy igjen livmortappen.

Om hun er i begynnelsen av noe hun tror er en abort i uke 17, hvorfor gidder hun da ikke søke hjelp?

Skrevet

hadde jeg hatt rier hadde jeg da dratt på sykehuset så de kunne stoppet riene! nå er det ikke snakk om kun fødsel og rier men en abort. hvordan kan de redde ett dødt foster???

jeg stoler mye mer på legen enn på dere. sorry damer. jeg drar ned når/om riene starter. bor 5 min unna sykehuset så ambulansen tar kort tid.

Skrevet

FAEN er du 14 år HI???

du tror du mister barnet ditt, så sitter du her å spøker med det?

er ikke dette barnet viktig for deg?

blir kvalm jeg! FUJS

Skrevet

Hvordan vet du at det kun er en abort? Er det fordi du "bare" blør? I så fall så hadde ihvertfall jeg dratt i tilfelle fosteret lever. Hvordan vet du at det er dødt? Har du vært på UL?

Nei, enten så skriver du ikke hele historien her eller så prater du piss...

Skrevet

nei jeg har ikke fortalt dere alt og kommer ikke til å gjøre det heller. er en god grunn til at vi ikke stopper fødselen, om det nå hadde vært mulig..

Skrevet

For noen HURPER dere er.

Og PS, jeg fikk ikke komme til legevakten da jeg fossblødde i uke 18 - "ikke noe vi kan gjøre uansett". Heldigvis mistet ikke jeg da.

Skrevet

så bra. takk for svar. fikk samme svar fra legen jeg også. men ingen tror på det uansett så ja. da får de bare tro hva de vi.

men takk til deg 20:26 og glad for at du ikke mistet :) ikke noe gøy å blø så sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...