Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #26 Skrevet 25. januar 2011 Javel, som du spør får du da svar... Folk leser ikke tankene dine, eller vet historien bak så folk kan ikke gi deg annen respons ut i fra informasjonen du gir, men det bør du vel egentlig skjønne selv.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 jaja jeg stilte et spm og dere svarte på alt mulig annet. hva annet skal jeg si? svaret med at legen sier jeg ikke trenger å komme nå er tydligvis ikke nok for dere uansett. dere tror bare jeg ljuger så herregud. skjerp dere og ring en lege selv og spør.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #28 Skrevet 25. januar 2011 ER DU 14 ÅR? SKJERP DEG! JEG SPØKER IKKE MED NOEN VERDENS TING. HVA SPØKER JEG MED???
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #29 Skrevet 25. januar 2011 HI sier hun ikke engang ville stoppet fødselen om mulig uten å fortelle grunn, for alt vi vet kan fosteret ha "feil" kjønn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #30 Skrevet 25. januar 2011 Slutt å vær så slem. Jeg aner ikke kjønnet. herregud. legen sier de ikke kan gjøre noe. hva vil dere? så slemme dere er.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #31 Skrevet 25. januar 2011 Så svar heller da på hvorfor du ikke vil stoppe en fødsel hvis mulig? Det blir bare spekulasjoner ellers.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #32 Skrevet 25. januar 2011 ...øh, det er vel litt feil vel, HI. Les hovedinnlegget ditt så ser du jo selv hva du har spurt om... Folk har svart på det, men du likte visst ikke det du fikk som svar da eller? Makan...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #33 Skrevet 25. januar 2011 Vondt i rygg og mage er da nesten rier? Men jeg syns ikke dere som har svart HI tar hensyn til at hun er i en vanskelig situasjon.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #34 Skrevet 25. januar 2011 Ikke så lett når det ikke virker som hun tar situasjonen hun er i alvorlig selv...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #35 Skrevet 25. januar 2011 JEG AHDDE STOPPET DET OM DERE VAR MULIG MEN MÅTTE SKRIVE DET FOR Å FÅ DERE TIL Å HOLDE OPP MED DENNE HATINGEN! SVARET JEG FIKK FRA LEGEN VAR TYDLIGVIS IKKE BRA NOK FOR DERE. FOR EN SIDE. ER DET MULIG. FOR NOE DRITTSLENGING DERE SENDER EN SOM KANSKJE MISTER. jeg har født en frisk og fin gutt før og vet at dette ikke er rier. tro meg, jeg vet hvordan rier føles. rier kommer i tak. dette er mer som menssmerter. og jeg har god kontakt med legen og stoler mer på han enn på dere. og sykehuset er 5 min unna.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #36 Skrevet 25. januar 2011 om dere var mulig = om det var mulig. Legen sa til meg at de ikke kunne stoppe blødningene. men om jeg får rier sender de bort en bil og henter meg. men denne forklaringen er ikke god nok for dere. dere vet jo bedre enn legen så ja. rart dere ikke er lege hele gjengen og legen jeg snakker med mister sin lisens.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #37 Skrevet 25. januar 2011 Hvorfor ikke ringe føden? Du trenger ikke å skrike!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #38 Skrevet 25. januar 2011 jeg skriker til folk som driver med hating når jeg kanskje mister. jeg har god dialog med sykehuset. med dere derimot har jeg ingen god dialog. mange av dere skulle virkelig hatt empati.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #39 Skrevet 25. januar 2011 "Legen sa til meg at de ikke kunne stoppe blødningene. men om jeg får rier sender de bort en bil og henter meg." Denne informasjonen er ny for oss nå vettu. Du skrev f.eks IKKE det i sta. Hvordan i h....e vil du at vi skal forholde oss til innleggene dine da? Som nevnt så leser vi ikke tankene dine eller det du utelater.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #40 Skrevet 25. januar 2011 kanskje fordi jeg ringte legen etter jeg skrev innlegget? de må ha meg inn om jeg føder. jeg holdt på å dø under forrige fødsel. jeg vil at dere skal holde dere unna innleggene mine og at moderator sletter hele tråden. makan til drittslenging trenger jeg ikke nå.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #41 Skrevet 25. januar 2011 Men så slutt og skrive her hvis du har hjelper du trenger fra sykehuset og legen. Om du står i fare for å miste akkurat nå skjønner jeg ikke hvorfor du bruker tida på å skrive her hvis du uansett ikke får noen støtte. For oss som ikke kjenner til din historie virker det veldig unormalt at du ikke drar til lege eller føden når du tror du holder på å miste.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #42 Skrevet 25. januar 2011 Jammen, du skriver jo i flere innlegg nedover at du heller hører på hva legen din sier og ikke hva vi mener så du har jo snakket med legen din mens tråden har pågått?!? Når du utelater hva legen din sier så reagerer jo vi selvfølgelig på det. Trist at det ble sånn, men jeg tror nok ikke du kan forvente at folk skal kunne svare ut i fra annet enn informasjonen du gir.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #43 Skrevet 25. januar 2011 hva skal jeg ellers bruke tiden på? jeg skulle ikke dra til sykehuset nå sa de. jeg skulle ta det med ro. og jeg ligger på sengen med pc nå. følger instruksene nøye.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #44 Skrevet 25. januar 2011 Kanskje vi faktisk bryr oss om fosteret og finner det helt uforstålig at du ikke har dratt inn på føden for å få hjelp.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #45 Skrevet 25. januar 2011 jeg har skrevet 1000 ganger hva legen min sier. dere som kaller meg troll og sier jeg finner på hva han sier. dere er slemme.tenk dere nøye om hva jeg gjennomgår så kanskje dere for en gang skyld klarer å la være å slenge dritt
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #46 Skrevet 25. januar 2011 Lykke til! Må være brutalt å innse at legevakten ikke har tid til å holde engstelige gravide i hånda, bare for å trøste dem. Da er det bedre å ringe til en hjelpetelefon, f.eks. Mental Helse eller Kirkens SOS. Har inntrykk av at mange får støtte her på forumet også, men du gjorde åpenbart ikke det i kveld!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #47 Skrevet 25. januar 2011 Får at folk skal svare best mulig må du gi fakta. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg reist til føden for en ultralyd, kan blø uten å miste.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #48 Skrevet 25. januar 2011 FORDI DE SIER JEG SKAL HOLDE MEG HJEMME! ER DET MULIG? INN MED HVOR MANGE TSKJEER? ja jeg skriker til folk som er frekke mot meg nå. jeg bryr meg mer om mitt eget foster enn hva du gjør. ikke prøv å innbill deg noe annet. FREKKING
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #49 Skrevet 25. januar 2011 takk. jeg ga fakta etterhvert som jeg fikk dem. men folk tror ikke på fakta. skal til ultralyd i morgen. men i kveld må jeg sitte mest mulig i ro. er veldig redd nå får komme inn hvis jeg får rier da.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #50 Skrevet 25. januar 2011 SORRY MEN TROR IKKE PÅ AT FØDEN BER DEG OM Å BLI HJEMME. VAR GODT Å SKRIKE TILBAKE!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå