Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Takk, takk jenter! Hoho, tussemor, ja kanskje du skulle bakt til oss :-)

Ellers, spennende tussemor, kanskje det er noe der! :)

 

Tante-ku, artig med en veninne som skal ha bare litt før deg! Mor mi fortalte at når hun gikk gravid med nr tre så klarte hun å kjenne svake tegn mye, mye tidligere enn hva hun hadde gjort før!

 

Tigerlise&Anton, ja, hehe, jeg også eeeeelsker bryllup :)

 

Velkommen til 79kvinne, fint å høre at tr dukket opp, selv måtte jeg begge gangene blø i to mnd etter jeg mistet og så vente i ca 4 uker før tr dukket opp, men slikt varierer jo så veldig fra personer til personer ser jeg her inne!

 

Her kjenner jeg tr er på vei om noen dager, gleder med nesten slik at vi også kan begynne på igjen med prøvingen, kjenner jeg er både ivrig og gleder meg, hadde vært veldig morrsomt om vi hadde en liten en når vi gifter oss neste sommer :)

Ellers så har vi startet med gravingen på tomten så no er husbyggingen i gang! Og værraporrt fra nord i dag, det har snydd! Hohoho! :D Heilt sprøtt, men jeg gidder ikke deppe over været! Livet er for godt til det! <3

 

Ps: hvordan klarer man å lage en sånn figur som rødmer, og med hjerter rundt hodet?

 

håper på full klaff til oss alle etter tr ;-) er på tide det klaffer no. Stakkars kjæresten rundt el tid ;-)

håper spira sitter så jeg har en fin "gave" på vei når han har 30 årsdag på juli ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

79kvinne - hei hei!

 

Tussemor - så spennende! Høres ut som kjente symptomer, det der (men det er litt skummelt med den symptomjakten, for det er lett å overfortolke - men her krysses alt av lemmer for deg! Utenom beina, da :-)

 

¨Her er tanta på vei til å forlate, så nå begynner den artige delen av PPen. I og med at syklusene mine er såpass korte (forrige var på 23 dager) - så er det bare å hive seg i sengehalmen straks tanta har forlatt - og holde seg der til tanta banker på igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ny her. Har vært medlem siden 07 mn har ikke vært her på 2 år. Sliter med å bli gravid. Har vært nettopp å testet for stoffskifte etter å ha funnet en hevelse på halsen. Har i tillegg 3 SA, forhøyet verdi av cardiolipin antistoff og celleforandringer. Må starte med blodfortynnende når gravid. I morgen skal jeg starte på pergotime og satser på å bli raskt gravid uten komplikasjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Arytai :)

 

Må slippe ut litt steam...

I dag har jeg vært på kurs. Et hardt et! Om barn og unges seksualitet, og seksuelle overgrep mot barn og unge. Fy FAAAN, jeg var utslitt etter dagen, gråt og måtte holde inne hulkingen min. Mista fullstendig kontroll på følelser og kroppen min :( (mens vi var på kurset altså)

 

Fikk flashback fra min egen barndom, og skulle Så ønske at noen av familien, venner og den "nye" familien til min stebestefar hadde vært dær for å høre hva som ble sagt. Den snilleste mannen i verden, ingen kan tro at han kunne gjøre det han har gjort... nettop derfor kunne han gjøre det! For ingen mistenkte han. Og jeg ble beskyldt for å lyve... som aldri løy, for det var galt. Jævla drittsekk og idiot!!!!!!

 

 

Unskyld hvis jeg er for åpen :( Måtte bare få det ut av systemet, for i morgen er det del 2 av kurset, og jeg GRUER meg :(

 

 

Ellers starta jeg dagen med å få frokosten i retur :P og ser fremdeles frem til at det skal gå over ;) Er 60% sykemeldt, og tror jeg holder på det til jeg i hvertfall slutter å spy... Mange delte meninger om graviditet og sykemeldinger, men jeg er livredd fofr å presse meg for hardt på jobb (småbarnsavd med mye løft pr dag) og med to hjemme som krever sitt, er det ikke mye rom ellers for hvile.

 

Bare å arrestere meg hvis mine utbrudd er for private...

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk lesning, sender deg en god klem :wub: Lykke til med resten av kurset! Må være beintøft, men kanskje det gjør litt godt også, etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære,kjære tante ku....peis d ut!!! Vi har vel bevist gang på gang at rausheten og omsorgen på dette foraet er unik. Vi er her ikke noe mindre for DEG!!! Det var sterk lesing...håper for din del at morgendagen ikke blir like ille. Skulle gjerne vært der å holdt deg i hånden under kurset og tilbudt "gråte skuldre" og 2 lyttende ører....sender deg verdens største tussemor klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var kraftig kost tante ku. Finner ikke ord som verken passer på trykk elr egner seg på slike personer. Du er veldig sterk kom greier og komme deg igjnnom dette og greier å ikke lar det ødelegge deg. Lykke til med kurset idag. Stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom en skikkelig bølge av selvmedlidenhet og tristhet over meg...hvorfor skal det være så forbannet vanskelig for oss å få denne etterlengtede babyen når alle andre får det til?? Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tante ku. Sånt er ikke gøy å høre om, selv om det er en stund siden det har skjedd. Jeg så en plakat på t-banen der det sto at 15 % av alle jenter opplever en eller annen form for seksuelle overgrep. Får helt vondt i meg når jeg tenker på hvor mange av de jeg jobber med til daglig (er lærer) som kanskje lever med noe sånt... Stor klem til deg!

 

Over til hyggeligere nyheter: Justin Bieber er i byen! ;)

Eller, det jeg skulle si; jeg har testet i dag og fikk to fiiine rosa streker på pinnen min! :D Hurra!

Av alle mennesker har jeg fortalt det til sjefen min, men mannen vet ikke noe enda. Hadde ikke lyst til å ta det på telefon, så får vel vente til kvelden.

 

Tussemor: det er lov å synes litt synd på seg sjøl innimellom. Sender en stoor klem til deg, satser på at det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tøffe Tøflus!

Tante ku, rystende lesning! Håper du har d bra!

 

I dag startet jeg opp med pergo. Måtte starte opp me albyl-e også pga koagulasjonssykdommen jeg har. Satser på spire snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer deg jeg også Tanteku, det må være jævelig å oppleve slike ting.

Men på toppen ble du ikke trodd av de du stolte på, forferdelig.

Jeg leste en bok ,under utdannelsen, som het "stjålet barndom".

Den satte virkelig spor og enda kan jeg ha mareritt.

Pedofili er grusomt.

Klemmer igjen...og ønsker lykke til i morgen.

 

Gratulere så mye tøffe tøflus, regner med det blir litt feiring i kveld..:-)

 

Tussemora, kjenner de følelsene så godt....det er lov å være lei seg, sint og frustrert.

Gjør noe fint for deg selv.

 

Arytai, kan hende jeg husker deg...hadde du samme nick?

Jeg har hatt 4 SA og nå under graviditeten (er halveis)

har de funnet en muskelknute som nok har vært med å gjort ting vanskelig.

Fint at du får hjelp, håper spiren snart sitter..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa, jeg hadde samme nick ja. Mulig jeg husker deg også! Jeg har hatt SA 3 ganger. Håper det ikke blir flere.

ååå, har du hatt smerter da? Merket den på noe vis? Går det an å gjøre noe med den? Ble du gravid helt uten hjelp nå sist gang? Flott at dn endelig kloret seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for klemmer og gode ord :)

Det gikk bedre i dag, men FY det er et sårt tema :(

 

Gratulere så masse tøffe tøflus :D

 

Tussemor, jeg føler med deg og sender en stor klem! Håper det klaffer snaaaaaaart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ingenting av muskelknuten.

Ja, det er nok Sa nå..:-)

Var under utredning, men spiren satt av seg selv siste gang også..:-) Hadde bare fått tatt noen blodprøver før spira satt.

Fikk en gutt i 09, hadde en SA før han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med to rosa streker tøffe tøfflis :-) måtte spiren klore seg goooodt fast :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis tøffe tøfflus!!!!!!!!!! Så utrolig bra!!!!!!!!! Gleder meg til å se bilder av din voksende mage ;)

 

Takk for trøste ord!!!!!!! Det hjelper litt, dog fint lite på at jeg ikke sitter her med den lille :P Skal til legen neste uke, så får høre hva han sier...Hjelper lite at jeg og gubben ikke klarer å få ting til å funke slik JEG vil :P men, men...vi prøver da værtfall...tenker at det på sett og vis er greit nok at spira ikke sitter før i september (siden vi skal til syden og at det kunne vært kjekt å kose seg med noe annet enn fanta!!!!!! :P) Jeg tester dog hver morgen nå for å bruke opp noen pinner som snart går ut på dato :P men de er blanke som pokker alle sammen, men jeg regner jo ikke med tanta før 2 juni uansett...og det vil si at sjansene for klaff denne mnd muligens er minimale (hvis svømmerne til gubben ikke er super godt trent)...Drømte her ei natt at vi adopterte ungen til en kjendis...hohohoho...var så kos med den babyen :o

 

Nei, får late som jeg jobber litt...

 

Ha en god kveld damer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE så mye tøffe tøflus, herregud så gøy! Kjempeglad på dine vegne!

 

Tante-ku: så vondt å lese og skjønne hva du har opplevd, har selv opplevd overgrep da jeg var 18 av en god kompis, jeg klarte heldigvis i en alder av 32 å legge det bak meg, men vet litt av hvordan du har det, min beste veninne som uheldigvis tapte kampen mot hjernesvulst hadde opplevd det samme som du, hun blei missbrukt av sin bestefar, men blei ikke trodd, hun blei aldri trodd før inntil et par år før hun døde! Føler veldig med deg og håper du får skikkelig hjelp med det her. Dette er ikke lett å bære på skuldrene alene. Hadde virkelig ønsket jeg kunne skrive noe her som kunne hjelpe deg, men ikke la han bryte deg, vi kvinner er sterk, sterkere enn hva menn kan ane! Håper du ikke bærer på dette alene! Stor klem fra meg!

 

Arytai: jeg blei opperert for struma da jeg var 17 og hadde en pølselignende kul på halsen da jeg var sjuk. Begynte no på levaxin for lavt stoffskifte etter å ha mistet to ganger, så no håper jeg det ordner seg. Får håpe det ordner seg for deg også. Misstenkte de struma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime: Legen min sa det kunne være det. Jeg skal få tatt en biopsi da blodprøver ikke viser noe utenfor normalen. Men likevel, det trenger ikke være normale verdier for meg ettersom jeg har hørt...håper bare jeg kan få ett tilfredstillende svar:)

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, har jeg hatt en intens studie av atter en test....og vet dere hva jeg fant? Jeg fant strek nr 2....bare ett lite minus....den var hvit :P men jeg fant streken, til tross for nattevakts "rusen" min...Ha en fortreffelig dag kjære damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tøffe Tøflus :D Herlig når det klaffer for noen her inne, da gir det håp til oss andre! Spennende med deg også, tussemor :) Håper streken får farge i morgen og at alle symptomene fakstisk er pga en nett liten huleboer, hihi.

 

Tester som en gal for tiden jeg også. Er så trøtt og sliiiten, og litt uvel innimellom også, men vet jo at det bare skyldes en litt stressende hverdag. Makkeren min på jobb har ferie i nesten en mnd nå, og jeg må serve begge stillingene imens. Og DA skal selvfølgelig alt av nye rutiner, krangler om bonusutregninger osv. osv komme... *sukk*. Jaja, er bare å brette opp ermene og gå på med friskt mot. Om tanta kommer skal jeg slappe helt av og kooose meg med ei bøtte vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe Bomsa og Tigerlise Jeg har akkurat fått bekreftet at det ikke kan være nooooooooooe galt med synet mitt (eller skal vi si, at det er voldsomt galt....) etter nattevakt...måtte ta en test på jobb nå for sikkerhets skyld pga en pas...der klarte jeg ikke oppdage noe annet enn en negativ test :-( så, nå er det bare å vente på tanta tror jeg...Ja, ja...bedre lykke neste gang...blir ei bøtte vin på meg også da, neste helg og mange laaaaaange fjellturer den uka som kommer, slik at kg bare kan raaaaaaaase av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, en svaaaak strek nr 2 i dag *skjelver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha....blir bare jeg som får en bøtte med vin :P gratulerer såååååå mye tigerlise dette fortjener du virkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...