Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Bruker forresten stort sett billigstrimlet som jeg kjøper for en slikk og ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koster ikke så mye for de testene på ebay heller ;-) ett forsiktig gratulerer herfra også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så stupte tempen, og dagens test var negativ. Da har ikke egget klart å klore seg fast, ser det ut til.

Nedtur, selvsagt, men samtidig er jeg glad for at det var tegn til at noe skjeddde. Uten prevensjon i et år, og eneste tegn til graviditet var i desember (tidlig SA). Så at "noe" skjedde denne ppen ser jeg på som positivt, på tross av at det etter alle solemerker ikke holdt til mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt! Hadde en sånn forrige pp jeg også. I dag kjennes det forresten ut som egget holder på å slippe :) Prøvde å legge aksjer i går, men var dessverre bare jeg som kom i mål... Litt prestasjonsangst og press på stakkars mannen, kanskje. Jaja, får gjøre et nytt forsøk i kveld og håpe at det holder ;)

 

Sender en god klem til deg najaden :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Najaden :(

Nå får dere danse en perfekt sengevals snart så det blir flere gravide her inne :P

 

Et lite spørsmål: hvor tidlig er det "vanlig" å få kynnere??? Jeg har det nå...

 

Så fikk jeg en tragisk nyhet i dag, og den så tragisk at jeg ikke tør dele den her inne. (Den gjelder ikke meg eller mine)

Har atter en gang fått erfare at livet er urettferdig, og denne gangen er jeg så langt heldig...

 

Tussemor, jeg må nå le litt av det du skriver om bryllupskaken :D du er kronisk, og jeg er sikker på at kaka var superflott! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre najaden, men som du sier så er det jo positivt at noe skjer, og som min mor alltid sier: alle gode ting er tre, hehe, så da skal du se, at neste gang noe begynner å skje, så klaffer det! :)

 

Tussemor da, syntes kaken var fin jeg, og er sikker på den var kjempegod, du ma ikke være så streng med deg selv!

 

Tigerlise&Anton: det var lange sykluser du har, huff, jeg som har sykluser på 28-31 dager synes det er langt, hehehe, skal aldri mer klage på det! :) hehe, ja de mannfolkene får av og til prestasjonsangst, er ikke så greit det!

 

Tante-ku: jeg vet ikke hva som er normalt, men hvor langt er det du er på vei no?

 

Åhhh, jeg har noe å fortelle! Har jo ikke vært her så mye i det siste, men det har jo sine grunner, vel sambo kom hjem på mandag og det var såååå deilig, og når vi satt på kvelden å kosa oss så sa ha: Kjære, e har tenkt en del i det siste; vil du gifte deg med meg neste sommer? Gjett om e blei glad da, hoho! Så neste sommer står jeg brud! :) gleder meg allerede, og håper året går fort, hihihi! :)

 

Ellers så går jeg å venter på at tr skal dukke opp en gang i neste uke så vi også kan begynne på igjen med prøvingen, gleder meg. Og det må nå sies Najaden og Tigerlise&Anton, jeg er også testoman, hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOO...TJOHOOOOOOOOOO....GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE RIME!!!!!!!!!!!!!! Dette var jo store nyheter...sÅ fantastisk...skal komme Å bake kake jeg :D forhÅpentligvis uten rynker ;)

 

MÅ jobbe litt, men kommer innom i løpet av natten....tjolabing!!!!!!! Tante Ku: Takk for at du kom med ordet kronisk igjen!!!!!!!! Digger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for Rime! Så koselig, da! Ble helt rørt jeg!

 

Tussemor - sikker på at kaka var supergod uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :-)

Sniker meg inn til dere jeg :-)

Håper alt er bra med dere.

Prövende 79 modell her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Rime :D :D :D Elsker bryllup!!! GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye Rime :D sukk, jeg har så lysst å gifte meg igjen... dvs oppleve dagen igjen ;)

 

Jeg er etter min beregning 14 uker på søndag, og etter ul 15 uker på tirsdag...

Når er det vanlig å kjenne liv? Det er jo tredje graviditeten og jeg er litt utålmodig :P

 

I går kveld/natt var jeg hos en venninne på besøk (etter korøvelsen, for mannen hadde klubb hjemme) Har ikke truffet henne siden i januar. Det var så trivelig at jeg ikke dro hjem før kl 1 :P Det skal sies at mannen hennes var hos min mann.

Så morsomt å finne ut at hun er 3-4 uker lenger enn meg i svangerskapet :D De var egentlig ferdige med å få barn, var ikke planlagt, men nå kommer den likevel ;) Hærlig at et vennepar får baby så nært oss :)

 

Ha en super pinse jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

går og venter på enten mensen elr positiv test for tiden jeg. ser ikke ut til at noe av delene er emninga. hadde en ma den 25 april, hadde håpet kroppen va i rett gjenge igjenn, men ser ikke slik ut. skulle hatt ms på onsdag ca isåfall :( jaja. får bare vente og se sikkert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var vel ganske langt på vei da du mistet, 79kvinne, ikke sant (ca. 10-11 uker eller noe sånt)? da jeg mistet sist var jeg 11 uker, og mensen kom ikke før det hadde gått 6-7 uker, men så har jeg ganske lange sykluser uansett, da... Håper tanta holder seg langt vekk av de riktige grunnene :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen 79 kvinne!!!!!!!!!!!!!!!! (hvis jeg ikke har sagt det).

 

Ligger i campingvogna kvalm som f...og hører på ungene bruke opp siste rest av dagens energi...den som hadde hatt en brøkdel av den...sukk :P Jeg ble akutt kvalm i ettermiddag...veldig rart...med metall smak i kjeften....puppene har regelett vært vonde og voksende (en følelse) den siste uka, så nå er symptom jakten i gang og forberedelsene til den store skuffelsen er også i gang...dvs varsel lampene gløder på høygir...:P Tenkte kanskje d kunne være morro for dere å høre ;)

 

Ha en fortsatt god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, tussemor - når er ikm?? *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :-)

idag kom tanten på besök :-( men nå har jeg iallefall en ca dato for el og forholde meg til ;-) hpåer spiren klorer seg fast i live neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var vel ganske langt på vei da du mistet, 79kvinne, ikke sant (ca. 10-11 uker eller noe sånt)? da jeg mistet sist var jeg 11 uker, og mensen kom ikke før det hadde gått 6-7 uker, men så har jeg ganske lange sykluser uansett, da... Håper tanta holder seg langt vekk av de riktige grunnene :) Lykke til!

 

var 10+5 da jeg mista. Men spiren var vel bare ca 4 uker för den döde. Var ikke utvikla i det heletatt. ble ikke så mye forsinka ms etter MA her da, 4 dager over. Satser på bedre lykke neste gang. Håper kjærestn samler litt energi til el ;-) han vil nok trenge den ;-) hehe er midt i flyttesjau også, så blir litt å holde på med fremover. Slipper å gå og tenke på det da iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne... kom det ut av seg selv? Jeg opplevde det samme som deg. Men måtte ha utskrapning. Da fikk vi 2 mnd forbud mot å prøve pga infeksjonsfare etter inngrepet.

 

Hadde utskrapning 2. januar, og fikk mensn igjen 22. Det gikk akkurat 2 perioder, så satt spira ;) (krysser fingre fremdeles for at det skal gå denne gangen) er litt opp og ned om dagene. Noen dager er jeg engstelig og vil inn i ul for å se at der er liv, men er redd for å være hysterisk... og andre dager har jeg det supert som gravid :P

 

Har forresten vært ute på tur i dag, i veldig vekslende vær. Dro til en fantastisk flott strand full av skjell og bubbelurer :) En holme som vi kunne gå tørrskodd til på fjæra sjø, og rakk tilbake før vi flødde inne :P Jeg fikk passeli hetta i går, hele kroppen skrek etter frisk luft og bevegelse. Ongene kosa seg maks, og det samme gjorde vi voksne :)

 

Ha en fin uke damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne... kom det ut av seg selv? Jeg opplevde det samme som deg. Men måtte ha utskrapning. Da fikk vi 2 mnd forbud mot å prøve pga infeksjonsfare etter inngrepet.

 

Hadde utskrapning 2. januar, og fikk mensn igjen 22. Det gikk akkurat 2 perioder, så satt spira ;) (krysser fingre fremdeles for at det skal gå denne gangen) er litt opp og ned om dagene. Noen dager er jeg engstelig og vil inn i ul for å se at der er liv, men er redd for å være hysterisk... og andre dager har jeg det supert som gravid :P

 

Har forresten vært ute på tur i dag, i veldig vekslende vær. Dro til en fantastisk flott strand full av skjell og bubbelurer :) En holme som vi kunne gå tørrskodd til på fjæra sjø, og rakk tilbake før vi flødde inne :P Jeg fikk passeli hetta i går, hele kroppen skrek etter frisk luft og bevegelse. Ongene kosa seg maks, og det samme gjorde vi voksne :)

 

Ha en fin uke damer :D

 

Åh, bubbelurer i fjæra! Det høres helt fantastisk ut! :D

Her gikk vi fra naken på stranda i går (toåringen, ikke meg da) og årets første bad til luevær og vind i dag.

Ellers går jeg og venter på mensen, som skulle kommet i dag. Tør ikke helt å tro at den skal sitte på første forsøk, men.. Krysser alt jeg har! Har ikke test i hus, så det blir vel i morra eller onsdag hvis jeg skal vente på morgenurin. Har angst for å bli helt testoman, så holder unna det jeg kan. Forrige gang ventet jeg fire dager over.

 

Ha en flott kveld alle damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne... kom det ut av seg selv? Jeg opplevde det samme som deg. Men måtte ha utskrapning. Da fikk vi 2 mnd forbud mot å prøve pga infeksjonsfare etter inngrepet.

 

Hadde utskrapning 2. januar, og fikk mensn igjen 22. Det gikk akkurat 2 perioder, så satt spira ;) (krysser fingre fremdeles for at det skal gå denne gangen) er litt opp og ned om dagene. Noen dager er jeg engstelig og vil inn i ul for å se at der er liv, men er redd for å være hysterisk... og andre dager har jeg det supert som gravid :P

 

Jeg fikk 4 tbl jeg skulle pakke oppi. Etter det kon det selv fordelt på e-

 

Har forresten vært ute på tur i dag, i veldig vekslende vær. Dro til en fantastisk flott strand full av skjell og bubbelurer :) En holme som vi kunne gå tørrskodd til på fjæra sjø, og rakk tilbake før vi flødde inne :P Jeg fikk passeli hetta i går, hele kroppen skrek etter frisk luft og bevegelse. Ongene kosa seg maks, og det samme gjorde vi voksne :)

 

Ha en fin uke damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79kvinne... kom det ut av seg selv? Jeg opplevde det samme som deg. Men måtte ha utskrapning. Da fikk vi 2 mnd forbud mot å prøve pga infeksjonsfare etter inngrepet.

 

Hadde utskrapning 2. januar, og fikk mensn igjen 22. Det gikk akkurat 2 perioder, så satt spira ;) (krysser fingre fremdeles for at det skal gå denne gangen) er litt opp og ned om dagene. Noen dager er jeg engstelig og vil inn i ul for å se at der er liv, men er redd for å være hysterisk... og andre dager har jeg det supert som gravid :P

 

Jeg fikk 4 tbl jeg skulle pakke oppi. Etter det kon det selv fordelt på e-

 

Har forresten vært ute på tur i dag, i veldig vekslende vær. Dro til en fantastisk flott strand full av skjell og bubbelurer :) En holme som vi kunne gå tørrskodd til på fjæra sjø, og rakk tilbake før vi flødde inne :P Jeg fikk passeli hetta i går, hele kroppen skrek etter frisk luft og bevegelse. Ongene kosa seg maks, og det samme gjorde vi voksne :)

 

Ha en fin uke damer :D

 

det kom selv etter noen dager da jeg hadd tatt de 4 pillene oppi der. Slutta å blø da den siste klompen kom på dag 4. Har ikke hatt noe problemer etterpå. Har ikke hatt etterkontroll da. Fikk negativ test 1 uke etter blödningene og det stanset.

 

Håper spira de sitter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig aktivitet her for tiden!!! Har hatt noen merkelige dager selv,så har blitt lite skriving på meg, men jeg følger spent med på dere alle!! Jeg er fremdeles kvalm. Kaffen etter middag i dag smakte helt grusomt, så den ble behørig kassert :-p tok en test som var negativ...naturlig nok...er veeeeeldig spent på om vi har fått en spire på plass, men jeg har mine tvil...jeg er på dag 26 i forhold til monitoren og er svært spent på om den snart vil begynne å kreve flere test pinner :P hadde vært såååå godt å fått skikkelig oversikt over syklusen...nå er det sengetid for små kvalme piker...ha ei riktig god natt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk jenter! Hoho, tussemor, ja kanskje du skulle bakt til oss :-)

Ellers, spennende tussemor, kanskje det er noe der! :)

 

Tante-ku, artig med en veninne som skal ha bare litt før deg! Mor mi fortalte at når hun gikk gravid med nr tre så klarte hun å kjenne svake tegn mye, mye tidligere enn hva hun hadde gjort før!

 

Tigerlise&Anton, ja, hehe, jeg også eeeeelsker bryllup :)

 

Velkommen til 79kvinne, fint å høre at tr dukket opp, selv måtte jeg begge gangene blø i to mnd etter jeg mistet og så vente i ca 4 uker før tr dukket opp, men slikt varierer jo så veldig fra personer til personer ser jeg her inne!

 

Her kjenner jeg tr er på vei om noen dager, gleder med nesten slik at vi også kan begynne på igjen med prøvingen, kjenner jeg er både ivrig og gleder meg, hadde vært veldig morrsomt om vi hadde en liten en når vi gifter oss neste sommer :)

Ellers så har vi startet med gravingen på tomten så no er husbyggingen i gang! Og værraporrt fra nord i dag, det har snydd! Hohoho! :D Heilt sprøtt, men jeg gidder ikke deppe over været! Livet er for godt til det! <3

 

Ps: hvordan klarer man å lage en sånn figur som rødmer, og med hjerter rundt hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...