Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Godt å se at det er litt liv her!!!!!!!!!! Jeg har det som vanlig travelt, tiltross for ferie og bryllups forberedelser som er nesten ferdig....Humøret er påp bristepunktet (jeg er ganske sliten) så sex lysten er minimal og gubben fortvilet og jeg ikke direkte blid. Jeg tisser på disse pinnene hver dag. Ungene lurer på om det har klikket helt for mor. Har vært høy fruktbarhet helt siden tanta takket for seg, så det er jo litt interessant.

 

Bomsa: Huff og huff for en skjebne disse utøya ungene har vært gjennom. Så utrolig bra at du kunne være der for Niesa di, selv om det nok er en opplevelse du godt kunne tenkt deg å vært foruten....Jeg også synes det er strålende at lillegullet har det bra!!!!!!!!!! Stakkars store gutt...eller er det mest synd på mor? ;)

 

Tante Ku: Hvordan går det? Jeg er for tiden på dine trakter :)

 

Rime: Kjære gode Rime...stooooooooooooor tussemor klem til deg!!!!!!!! Jeg heier supermasse på deg når det gjelder spire. Du vet, liv og død går alltid hånd i hånd ;) Så utrolig bra at du får hjelp med stoffskiftet...jeg er veldig spent på om jeg får hjelp nå i slutten av mnd....tenker masse på deg

 

Tøffe tøflus: Det er vel ikke lenge til du skal teste?

 

Maipiken: Hvordan går det med deg?

 

Og der datt hodet mitt ut gitt....d synes jeg skjer litt for ofte nå :P

 

Håper dere har det bra alle sammen

 

ønsker dere en super 17 mai!!!!!!!!!!

 

God varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk tussemor, åh, hærlig også da med bryllup, selv om det er slitsomt. Når det gjelder monitoren så var den høy med meg også første syklusen jeg brukte den, for det er første syklusen du bruker den, er det ikke? Den vil etterhvert huske hvor lange sykluser du har og da regne det bedre ut. Lykke til! :)

 

Tenkte jeg måtte spørre om noe. Etter jeg startet med levaxin så har jeg like før de siste to eggløsningene spottet pitte litt, vet noen av dere om dette kan være negativt? En annen ting som er forandrt er at jeg har aldri og da mener jeg aldri hatt el slim før, og det har jeg MASSE av i dag, og det er jo bra, det tyder jo bare på at ting begynner å funke i denne her kroppen! :)

Fikk resultatene mine i dag, verdiene var gått fra 8,8 ti 3,7. Jippi! Men de skal heilt ned til 2, så det er ikke lenge før det er der det skal være, og så må vi klare å holde det stabilt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av i forhold til spottingen rime, virker som kroppen din er på hugget og klar til å funke som normalt ;-) jeg fikk høy på monitoren i dag, så nå skal jeg prøve å få "presset" sex inn i tidsskjemaet mitt :-p puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du husker utrolig myeTussemor :P her kommer jeg til kort, og sliter av og til med å huske hvem som er hvem av dere her inne ;)

 

Det går opp og ned her, og det er jo for såvidt bra, mn skal veldig lite til av "ting på tapeten"/ mye sjorr før jeg blir dårlig kveldstid o hele dagen etter. Må vel belage meg på å ta det med ro litt til. Er sykemeldt tom mandag, og hadde tenkt å begynne redusert, mn er litt usikker nå...

 

Er du langt unna meg når du sier disse trakter? :)

 

Håper dere har hatt en flott 17.mai, det har vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrrr, blir sååå forbanna! Eggløsning i dag og samboer kommer ikke hjem før på søndag, er så lei av at vi ikke for startet prøvingen igjen! :( pokker ta, kjenner det tar på denne gangen her, ikke hjelper det heller at han har vært borte i 5 forbanna uker! :( sorry jenter, bare ekstremt frustrert i dag.

 

Det var godt å høre tussemor. Du må nå få presset inn sex, bare ta en kjapp en, hohohoho! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante ku: hvis du ikke bor langt unna sortland, så er jeg relativt nært ja ;-) Rime: klarte d jeg :-p Knis...du har bare sååååå god grunn til å være frustrert altså!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Nå har vi stått på det vi har orka den siste uka (EL mandag eller tirsdag), så nå er det bare og krysse alt vi har og vente ei drøy uke til før det blir noe testing her. Har heldigvis noen hektiske dager på jobb for tida, så får ikke tid til å tenke på så mye annet.

Vel overstått 17. mai alle sammen! Håper dere hadde en fin dag (selv de som helst skulle ligget til sengs og laget babyer hele dagen). Her starta vi dagen i pøsregn, men etterpå gikk vi og vinka til kongen (jeg var på tv, så dere meg??) og avslutta dagen med å bli skikkelig solbrent i en skolegård mens vi hørte på Bare Egil. Og jammen blei det en liten runde i senga sånn for å toppe dagen og å benytte siste sjans til å kanskje få en februarbaby... Perfekt dag, vil jeg si! :D

 

Tussemor: Til lykke med broren, og med kaka! Er det i dag det skjer? I så fall gleder jeg meg til det kanskje dukker opp noen bilder på face. Har sett på kakeprosjektene dine, ser bra ut så langt! Kommer det noen tantebarn hos deg snart? Jeg har lagt inn bestilling her, men det lar visst vente på seg. Kanskje neste år, sier de. ;)

 

Bomsa: Så bra at du er der for tantebarnet ditt i rettssaken! Jeg har sett på nært hold hvordan saken nærmest har ødelagt livene til noen utrolig flotte ungdommer, ihvertfall på kort sikt. Vi må bare gjøre alt vi kan for å støtte dem så lenge de trenger det!

 

Tante-ku: Merker jeg blir bittelitt nysgjerrig jeg også. Har faktisk bodd på Sortland i et par år, selv om det begynner å bli leeenge siden nå. ;)

 

Alle dere andre: fortsatt lykke til med prøving, spent på å høre når dere tester, hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Rime :( føler med deg! 5 uker er lenge... da hadde jeg blitt GAL :P

Tussemor, jeg bor i kommunen, mn på bygda. 12 min m bil til sentrum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Life's good: Har akkurat nytt mitt siste glass vin på forhåpentligvis over ett år, EL-slimet kommer snikende og det er meldt SOL og VARME neste uke :D :D :D

 

Beklager at jeg ikke har skrevet på så lenge, er massevis jeg ønsker å kommentere, men får ta det igjen senere. Nå skal mannen forføres ;)

 

Ha en fantastisk kveld det ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umulig at det er en ønskestrek jeg ser på dagens altfor tidlige test, men jeg hååååååpeeeer! ( el muligens 12. Mai - blødning 17.mai - kanskje festeblødning?)

post-846720-0-04862200-1337499586_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det hadde vært koselig!!! Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag - blanco :( Så det var nok bare en skyggestrek/ønskestrek.

 

Men det er greit. Ennå noen dager til IKM, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende najadan...jeg har i følge monitor hatt el, vi klarte å presse inn sex både før og under, så nå er det bare å vente...har ingen tro for at d ble klaff, men håper veldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Tussemor :) Når er ikm? Jeg venter el i løpet av uka, så blir gøy å se om et par uker når testefesten er i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med ikm rundt 2 mai, men har liksom 14 dagers slingringsmonn da :P Men det stikker og bråker voldsomt nedi der da, så den som lever får se. Merker at det skjer noe med humøret mitt nå også, begynner å dale kjenner jeg og det kan jo være ett dårlig tegn...eller så er det bare jeg som er grusomt sliten (og det er jo ikke så rart...hehehe)

 

Tigerlise: Jeg er så spent, så spent, så spent!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har sittet å sett på bryllups bilder i dag og angrer bittert på at jeg har fortalt alle og enhver om bryllupskake prosjektet mitt osv og ikke minst at jeg la ut bilder av den på face...huff...jo mer jeg ser på den jo styggere er den. Blir så inderlig lei meg på brudeparets vegne (selv om bruden, dagen i forveien var stor fornøyd - sa så i værtfall) men, man skal jo ikke gråte over spilt melk...men det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre...La depresjonen få sige inn, ta plass og ruge godt på den en stund...heeeeeeeeeelt til jeg ikke gidder mer :P

 

Håper dere alle har en strålende start på sommeren. Ungene mine har vært i sjokk over at gradestokken har vist mer enn 4 + grader og at de måtte ta av seg luene pga varmen :D Grilla på verandaen i dag å greier - herlig!!!!!!!!!

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test: denne gang kom streken umiddelbart. Svakt, men rosa.... Da begynner jeg faktisk å tro at et egg har festet seg. Om det forblir festet, gjenstår å se.

post-846720-0-71437500-1337665479_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så spennende!!!! Et forsiktig gratulerer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅh, sÅ spennende!!!! Et forsiktig gratulerer fra meg :)

Et forsiktig takk tilbake :-)

Hadde linja vært sÅ svak og kommet først etter fire-fem minutter, ville jeg ikke trodd pÅ den i det hele tatt. Men i og med at den tok farge (enn svakt) med en eneste gang urinen passerte kjemikaliestreken, sÅ velger jeg Å være hÅpefull, i alle fall :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er ikm? Håååper jeg også får en sånn om et par uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt uregelmessige sykluser, så det er litt vanskelig å si når IKM skal være. I følge OvuWiev er det om tre dager. Jeg er i dag på dag 21 av syklusen, og det er 9 dpo i følge OvuWiev.

Syklusene mine varierer fra 23-28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart streken er svak enda, den blir nok sterk og fin om noen dager, skal du se ;)

 

Heldig du som har korte sykluser, her går det gjerne 6-7 uker... Tiden mellom ikm og el er laaang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en uhelbredelig testoman, dessverre - går ut over økonomien! Tester ALT for tidlig :( Vet jo at mange svangerskap er over av seg selv før IKM, så egentlig er det jo bare tull å ikke vente på IKM før man tester. Men denne gangen klarte jeg rett og slett ikke å la være - fordi:

 

1) Hadde en blødning 13. mai - som kanskje, kanskje var en EL-blødning. Har aldri hatt det før, men har lest at man er ekstra fruktbar i slike tilfeller (om dette stemmer, aner jeg virkelig ikke).

 

2) Hadde en liten miniblødning rundt 17. mai - kanskje en festeblødning?

 

Kjenner jeg må kjempe mot meg selv for ikke å stikke ut i lunsjen og kjøpe enda flere tester - og svi av med det samme! Ikke helt bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også testoman og starter gjerne ei uke før ikm :) Rett og slett fordi det er så morsomt og spennende å teste! Blir ikke så veldig skuffa om det ikke klaffer heller, så unner meg denne lille hobbyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...