Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Hahaha, verden er sannelig ikke stor her ;)

Morsomt med kjente :)

 

Ul, gikk supert :D Hørte ikke bare hjertelyd, mn dn lille vinka til oss :D <3 NÅ er det virkelig her :) Gynekologen lurte pÅ om jeg kunne ha blitt gravid FøR jeg mener :P Jeg mener 9+3 i dag, og ul mente 10+3-4... der røk min teori om at vi fÅr jente ;) Mannen fÅr sikkert rett IGJEN :D

 

HÅper dere har hatt et koselig treff i dag Rime og Tussemor :)

 

Ha en fortsatt fin kveld! Og lykke til med testint og prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også ha rapport om treff..:-)

Jeg har sågla og D&G på facebook så de kan kontaktes hvis du kommer..:-) Er kanskje flere her inne fra Oslo nå? Jeg og gubben har vært noen dager i London og bare koset oss. Gubben er over gjennomsnittet interesert i shopping så jeg har opplevd mye ubehag med kynnere (tror kanskje det var det) på kveldene etter mange mil med trasking på butikker og severdigheter..:-) Deilig å komme hjem idag og hente sønnen i barnehagen, har ikke sett han siden lørdag. Deilig med masse lek og kos nå på kvelden..:-D

Håper det går bra med dere alle, artig å følge med på testing og vurdering...:-)

Jeg vil også si at folat skal man bare begynne med så fort som mulig. Ryggmargsbrokk er en kjedelig ting..spes siden det skal så lite til for å forhindre mange tilfeller. Det er også sammeheng med folat og blodmangel/vitaminmangel.(sånn B12 mangel jeg har feks) Så hvis man ikkje synes det er stress ed disse tabelettene hvær dag så ta dem fra nå. Her går det bare bra, gleder meg til jobb i morgen etter lange dager i London..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig tante-ku :-)

 

Møtet med tussemor var virkelig trivlig, og skravla gikk i ett med oss begge, hehehe, ikke noen pinlige stillhetsøyeblikker der nei!

 

Når er ikm tigerlise&anton?

 

Jeg er i dag 4 dpo, og no ligger jeg på sengen og nesten vrir meg i smerter, har vondt i eggstokkene/livmor, siden av kroppen og korsryggen. Vet jeg hadde cyste på eggstokken for ca 1 mnd siden så regne med det er det no også, men auuuuuuuu! Hvis det ikke er bedre i morra drar jeg på legevakten! Har så vondt at jeg måtte ta smertestillende! Og synes synd i meg selv :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderjord, altså... krefter større en hjerne og alt.. ;)

 

Jeg og mannen min var ferdig med å få barn.. begge veldig bestemte.. men jeg har de siste mnd fått lyst på en til, hverftall mitt hjerte...vi har plutselig hatt 2 ubeskytta samleier (med "vilje") og daj eg sa at dette ikke var sikkert, sa han at det gjorde da ingenting om vi fikk en til.. så han har og lyst... vi prøver ikke sånn aktivt, men vi bruker da ikke lenger prevensjon...

vi har da nok med de to.. hvorfor tenker jeg ikke på annet enn befrukting no då ;) SPENNENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ca 30-35 dager syklus og hadde samleie dag 17 og 19 i syklusen... oioioi... :) påan igjen.. .påan igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime, jeg synes også synd i deg :( Høres ikke noe godt ut.

Krysser fingre for at ikke noe er galt!

 

Go bedringklem :)

 

Bomsa, hvor langt på vei er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig var det 2 innlegg fra Maipiken imellom mitt og Rime sitt :P

Ikke meningen å være uhøflig :)

 

Hei til deg Maipiken, så spennende :)

Jeg har en jente 02 og en gutt 08. er 37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gode herlige Rime!!!!! Dette fortjener du ikke altså, du skal jo ha det super gøy på ferie!!!!! Vi hadde ett kjempe koselig treff og klokka gikk merkelig nok ekstremt fort...det var nesten så vi måtte løpe til bussen :P men jeg rakk den...Var så utrooooolig gøy å møte deg Rime, skikkelig verdt å gå i ørska på jobb nå :) Håper eggstokkene og livmora skjerper seg å gi deg nattero!!!!! Nestegang vi møtes går vi med kul på magen begge to..DEAL???? PS Jeg lever fremdeles på den kaffen :) fytti så sterk...hehehehe...

 

Tante- Ku: Så fantastisk med UL...Jeg også vil ;) Jeg gleder meg enormt på dine vegne altså!!!

 

Tigerlise: Hvordan går det med testefesten????

 

Bomsa: Det hørtes ut som en god plan. Bruker å ha en Oslo tur i året, alene uten barn ;) Skal si i fra i litt god tid når jeg bestemmer meg...

 

Tøffe tøflus: Har du testet???

 

Da plinger bjella her...snakkes damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å fortelle at puppene har begynt å knitre igjen etter saen, eggstokk krabben har våknet til liv igjen :P og testefesten har startet...selv om at jeg venter på tanta...ja, og humøret...vær glad dere IKKE var sammen med meg på tirsdag ;) god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takk tante-ku for at du synes synd i meg sammen med meg, så er det ikke bare jeg som gjør det. :-)

 

Velkommen til maipiken :-)

 

Tussemor, hehe, ja kaffen var sterk :-) og enig i at tiden gikk fort. Ja neste gang vi møtes så skal vi ha kul på magen eller en liten en i armene :-)

 

Sikkert ikke noe alvorlig med meg, sikkert bare cystesom jeg skreiv, så no har jeg tatt en tablett til og regner med å få sove godt i natt. Så natta jenter. Og så håper jeg du får en fin vakt på jobb tussemor.

 

Ps. Tigerlise&anton, her starter vel testingen også om ikke alt for mange dagene, håper vi alle får positive tester denne gangen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen maipiken:-)

Spennende tid du har fremfor deg nå.

Rime-mora, håper den smerten er borte nå, det er ikke godt det der.

Så koselig det hørtes ut med treff..:-)

Idag har jeg sunget barn av regnbuen på jobb, kom meg ikke ned til byen så da var jeg kreativ og tok en trall på toget....synger som en kråke, men fikk applaus da jeg hadde togbytte..:-)

Herreminhatt...jeg har ikke peiling hvor langt jeg er på vei...er ikke så opptatt av det denne gangen. Er så mye annet som tar min tid..:-S Men tror det er rundt 17uker? Skal på ultralyd neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøfft at du synger på toget ;) stående applaus herfra :D

 

Må være godt å ha kommet såpass langt i svangerskapet. Snart halvveis :)

 

Jeg spyyyyyr :P klager ikke... bare informerer ;) starter ofte dagen med oppkast, og gjerne avslutter med det også. Men det er vertd det ;) Blir godt når det er over!

 

Har dere noen gang hatt eller vurdert å hatt med noen av barna deres på ul? Jenta vår på 9,5 år er levende opptatt av ALT som har med svangerskap og fødsel å gjøre. Skuffelsen hennes var meget stor når hun fikk vite at det var 12 årsgrense for å være med på fødsel (når jeg gikk med lillebror) Har litt lyst å gi henne sjanse til å være med på ul uke 18, mn så er det jo det evinnelige: enn hvis...??? Blir vel sikkert til at hun heller får se bildene etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffere enn toget du bomsa! Hadde aldri jeg turt, sånt liker jeg! :)

 

Tante-ku: jeg har jo ingen barn så kan vel egentlig ikke komme med råd, men jeg kjenner noen som tok med eldste på ul ogdet var visst heilt utrolig! Kan ikke jentungen få komme inn etter dere har fått tatt en titt først da, jeg tenker bare sånn at det må jo være utrolig for henne hvis hun hadde fått tatt del i det! :)

 

Smertene er ikke borte, de er ikke verre, kanskje litt svakere. Snakket med gyn på sykhuset og de sa det ikke var noe å uroe seg over, var jo på ul den 16, og der var en vann cyste, og som hun sa, de kan plutselig gjøre veldig vondt eller sprekke som også er veldig smertefullt, men det er ikke farlig påpekte hun. Men skulle smertene plutselig bli veldig kraftige og bare øke så skulle jeg komme inn! Så da må jeg bare knaske litt tabletter og håpe at jeg ikke er gravid denne gangen heller. Så no sitter neg her med kvalme og vondt i eggstokkene og korsryggen, buhu! Hehe, neida jeg er ikke lei meg, ville bare synes litt synd i meg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rime: Det er aldri godt å ha vondt nedi der...du får tenke at det er en forsmak på fødsel og at det helt sikkert ikke vil bli så ille for deg å føde når du kommer så langt!!!!!!!!! :D

 

Bomsa: FANTASTISK bra!!!!!! Stemmer i med deg (dog ikke så høyt siden pasientene mine skal sove :P)

 

Tante- Ku: Vet du, jeg tror faktsik jeg ville tatt med ungen/e med på UL uansett. Hun vet jo at du er gravid og hvis om at....så vil hun jo måtte få vite det triste uanset...kanskje det da vil vært godt for henne å fått sett lille nurk og fått bilde som hun kan ramme inn å ha på rommet???? Uansett: i uke 18 får du se ett sterkt og godt hjerte som dunker på harde livet!!!!!! Dette går veien så det suser!!!!!!! Jeg mener du spyr jo :D Dette er bare mine tanker altså, du må jo absolutt gjøre det som føles riktig for deg...Jeg tenker også slik at, om det nå skulle være en trist nyhet, så har ikke unger vondt av å se mamma/pappa gråte...det gjør det kanskje heller lettere for dem å takle sin egen sorg... Barna mine blir nesten redd når jeg gråter (mer redd enn om jeg blir sint) det er nok fordi de så skjelden ser voksne gråte...sukk...tror jeg må grine litt mer :P

 

Da må det jobbes litt igjen.

 

God natt damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha tussemor, ja hvis jeg pga dette gjør at jeg takler smerter under en fødsel bedre i fremtiden, så er det helt greit! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon så får ikke søsken være med på UL der vi skal (A-hus) Står i papirene vi har fått. Hva står det i dine?

Hvis det ikke er noen restriksjoner så kan du jo gjøre slik noen her foreslo, at hun kan komme inn etter dere har sett at alt er ok.

Jeg skal på UL på fredag og er pisse nervøs, vet ikke hvorfor. Var ganske nervøs med førstemann også men nå er jeg negativiteten selv..:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jenta vår påstår at hun var med på ul når jeg venta lillebror... jag husker ikke det ,mn det er mulig det stemmer. Vi tenkte ikke på at noe kunne være galt før etterpå når vi fikk reaksjoner på at vi hadde henne med. (og sa var hun 5,5 år :P )

 

Vi får se. Jeg skal nok på en ul til før den ordinære, gynekoligen sa at jeg skulle bare ta direkte kontakt hvis det skulle være noe eller jeg blir engstelig før. Får veldig god oppfølging fra sykehuset føler jeg.

Har enda ikke vært på vanlig kontroll, men bør vel få en time hos jm snart.

 

Etter min beregning er jeg 10 fulle uker i dag, mn ul mener 11... det var en overaskelse :P Så får vi se hva neste ul sier... så lenge jeg slipper å gå over (slik som sist) skal jeg være godt fornøyd! MEN den trenger heller ikke komme så mye før ;)

 

Mannen har vært på firmatur i utlandet i helga, å jeg glerder meg STORT til han kommer hjem i kveld :D

 

Ha en flott kveld, og ei super uke jenter!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra og du får god oppfølging, Tante-ku :)

 

Jeg har starta teste-racet (ehh... starta vel sist mandag, hehe), og i går syntes jeg det var en svak strek der. Meen i dag var det like blendahvitt igjen. Jaja, hadde ikke trodd det skulle gå Så greit heller. Holder fast i håpet til tanta banker på selvfølgelig, men har ingen go-følelse. Går i grunnen helt greit, bare det ikke blir så altfor lenge til det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter. For en hærlig helg det har vært, har vært i Geiranger på scrappetreff, og det var så bra, men kjenner no at jeg er litt trøtt, så no skal det bli deilig å dra nordover igjen. Gleder meg stort til tirsdag når jeg skal treffe samboeren min, for da erdetto uker siden jeg såhan. Savner han kjempemasse kjenner jeg, så det skal bli godt! :)

 

Her ventes ikm på fredag som kommer, men tror ikke heilt jeg kommer til å teste denne gangen, rett og slett for vi hadde sex en gang i løpet av den perioden vi burde ha det, og jeg tviler veldig på at den satt da, med tanke på at stoffskiftet mitt er så lavt ennå! Bedre lykke neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing ble aldri nødvendig her i gården, mensen kom på lørdag som avtalt. Så i dag ble det øl i solveggen med god samvittighet. :)

 

Men fra og med nærmere neste helg kjører vi på for fullt (så må jo nesten få i meg litt alkohol før det er for seint.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, dere er nå morsomme :) Jeg sitter her og smiler for meg selv når jeg leser.

 

Lykke til med prøvinger og testing for dere som skal det ;)

 

Er såååå godt å ha dere her :)

 

Ha ei god natt :D

 

Rime, nyyyt å komme hjem igjen! Jeg fikk mannen min hjem for litt siden, og det skal bli hærlig å sove ved siden av han igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh tante-ku, no blei jeg misunnelig! Gleder meg til å få ligge vedsiden av han, verdens beste følelse. Men jeg får han bare for en natt, for han holder på med noe arbeid på båten sin, så jeg treffer han på tirsdag og så skal jeg dra hjem i forrveien dagen etter :-( og da blir det vel en ukes tid før han kommer hjem, men da blir det skikkelig prøving på oss, hehe! :)

 

Bedre lykke for oss neste pp, tøffe tøflus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg og venter på at tanta skal komme i morgen (dersom jeg har en av de korte syklusene mine, som jeg håper) eller senest lørdag. Vet med 99,9 prosents sikkerhet at denne prøveperioden gikk fløyten, da vi ikke la inn en eneste aksje i forkant av el - og første aksje ble lagt inn en til to dager etter el. (pga sykdom og jobbreiser). Men mai er jo en fin måned, da...

 

Lykke til alle andre som går og venter på IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære damer!!!!! Herlig at det er mye positivt der ute hos dere. Jeg har hatt ei koselig helg med ungene og tante unger +++, men på søndag flyttet mr piggtråd ned i halsen min og kirkeklokkene begynte å teste nye ringe måter i hodet mitt og med litt lite søvn den siste tiden og murere som holder på med ryggen og nakken...ja, da kan man vel si at livet ikke kunne vært bedre :-P så nå er jeg på jobb...IGJEN....Vet dere, akkurat nå kjenner jeg at jeg bare er skikkelig sliten...kvalm og uggen er jeg også (ingen positiv test og ingen tante enda...sukk)...bare 2 netter igjen nå så er det laaaaaaaaaaaaang fri, nordnorge tur, bryllup og masse kos :-)

Det skal bli deilig!!!!!! Gleder meg vilt.

 

Håper dere har ei skikkelig god uke alle sammen.

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...