Gå til innhold

Rekordmange som er over IKM og negative tester! La oss samles! :)


lille.pudding

Anbefalte innlegg

Tok ut spiral 22.nov og fikk TR den 24.nov. Har hatt veldig stabile sykluser på 28dager, men d var jo før jeg satte in spiral. Tenkte det skulle være sånn nå også. Men den gang ei! Hadde IKM den 22.des. Men det er jo ikke sikkert det, egentlig. Kan hende spiralen har ødelagt alt som heter stabilitet.

 

Tok en test på IKM dag på ettermiddagen og fikk en strek, men den så ut som kante på den loddrette bare. Tok dette positivt selvfølgelig. Men neg morgenen etter. Har hatt så mange symptomer at kan nesten ikke tro at jeg ikke gravid, kvalm, halsbrann, ømme pupper og mørkere og nuppete rundt. Negativ test i dag også:-(

 

Så nå kan TR komme eller en positiv test, for pokker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal legge meg å sove så morgen dagen kommer fortere :P

Blir gal av å vente.. håper på positiv test i morgen! :-)

 

Eller så håper jeg faktisk TR kommer så jeg kan kose meg med ei flaske vin sammen med venninnen mine i morgen kveld.. de lurer fælt på hvorfor jeg ikke svarer på om jeg kommer eller ikke.. er ikke min stil å takke nei til fest ;)

Men koser meg gjerne på fest med en hemmelighet og ei god unnskyldning for å kjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig Noah + babyønske!

Jeg vet hvordan du har det, er 5 dager over ikm idag, testet negativt på julaften, da var jeg 2 dager over.. har ikke testet igjen etter det men fremdeles ingen tegn til tr, så tenkte teste igjen i morgen tidlig. Jeg har ingen som helst symptomer, så tviler på at noe er på gang.. men men, ikke alle som får det med det første heller da:) Jeg krysser fingrene og håper det klaffer for oss alle som enda går og venter:) Så lenge tr ikke dukker opp går jeg med et lite håp, og jeg har de siste mnd hatt veldig regelmessig sykluser, så jeg håper jeg håper!! :))

Dersom det ikke har skjedd noe denne pp får vi ta oss et glass champagne på nyttårsaften og kose oss litt ekstra, så er det på an igjen neste pp;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjedelig å gå å vente ja...jeg heller mot ikke gravid,har ingen spesielle symtomer.. å har hatt litt uregelmessig mens før jeg fikk mitt første barn i 2008.

 

Krysser fingrene for at vi finner ut av det før nyttår ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er sen! 5 dager over. Har hatt mensliknende smerter i 3 dager. Ingen ting.....Det var først da jeg nøs her om dagen, og det stakk til i begge lyskene, at tanken slo meg. Gravid? Husker nemlig sist jeg var gravid, at å nyse, det gjorde mildt sagt vondt i begge lyskene. Tok en clearblue som var negativ. Jeg føler likevel at noe er på G.

Men i går kveld kom det litt brun utflod, og tidvis litt ferskt blod. Ikke mye.

Friskt blod vet jeg kan komme ved festeblødninger, men brunfargen er vel ikke helt normal. Eller? Fint om noen kan svare meg.

PS sist jeg var gravid, testet jeg klart positivt. Kan hormonnivåene variere fra svangerskap til svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt noen dager fri herifra, så tenkte jeg å oppdatere litt. Har vel i grunn ikke skjedd så mye siden sist, eneste er at jeg var på ultralyd lillejulaften. Hadde veldig kraftige magesmerter noen dager før, og dro til legevakt for å få meg sjekket. De fant INGENTING....

og mensen....... den er fortsatt fullstendig borte! Er nå... ja la meg se....52 dager over IKM!! :( Går rundt med jevnlige menssmerter og kvalme stortsett hver morgen. Jeg er hvertfall ikke gravid, siden utralyd tilsa det. Men legen kunne ikke garantere meg at det ikke var et befruktet egg der, for slikt kan man ikke se så tidlig. Eneste han kunne bekrefte var at slimhinnen var såpass tynn, og derfor liten sjanse for svangerskap. De siste få dagene har puppene begynt å bli forferdelig ømme, menssmertene er likedan, jeg er veldig trøtt og kvalm. Legen kunne ikke si eksakt hva det kunne være, siden han ikke fant noe galt. Men han trodde det rett og slett var kluss i syklus etter p-pilleslutt (sluttet på pillene slutten av juli). Kvalmen kunne være psykisk og smertene kunne være et resultat av at jeg ikke har fått mensen ennå.

 

Hmmm...vet jaggu ikke hva jeg gjør lenger... Nå har jeg hvertfall funnet ut at det ikke er noe alvorlig. Så da gjenstår det bare å se om mensen tilslutt dukker opp og at jeg blir kvitt plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan dine tidligere sykluser har vært Cessus, men jeg sluttet også på pilla i juli og første syklusen min var på over 100dager.. Jeg er nå langt på vei i min andre syklus og har enda ikke fått el (som jeg vet om iallefall) Så det kan være at du kanskje ikke har hatt el enda?? Tr skal som regel komme 12-18 dager etter el så er veldig rart hvis du har hatt el og ikke fått tr.. Tr er jo et egg pluss masse slim som var klar til å ta imot egget.. Synes det er veldig rart om kroppen holder på det så lenge hvis du ikke er gravid..

 

Jeg er ikke noe ekspert på dette område, men har lest litt om det siden jeg selv trodde jeg var langt over ikm første pp..Men som viste seg og bare være VELDIG sen el.. Ønsker deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg klage så veldig med mine 9 dager over IKM når jeg ser deres sykluser... men jeg har hatt 2 fine sykluser på 30 og 31 dager etter p-pille slutt 16 sept. så da er det ekstra rart at det blir kluss nå??

 

Hmm...har enda et lite håp om å være gravid da.. tester en siste gang nyttårsaften.. om det blir negativt å TR ikke dukker opp ringer jeg legen min,hun er heldigvis også gynekolog å vet at vi prøver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...