Gå til innhold

Rekordmange som er over IKM og negative tester! La oss samles! :)


lille.pudding

Anbefalte innlegg

Er bare to dager over ikm.

Har hatt mesmurringer i 3 dager nå, men ingen tr ankommet ennå. Krysser fingene.

Er jeg ikke gravid nå så blir det en hel stund til vi kan prøve igjen. Har regnet meg frem til at mannen min er bortreist i nordsjøen under el de to neste månedene:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei, ta en test på tirsdags morgen du.. Dette gjør du jo først og fremst for din egen del, for at du skal kunne senke skuldrene litt. Men om du får negativ test så foreslår jeg at du tester igjen en uke etterpå om ikke mensen har dukket opp innen da. Jeg tester med jevne mellomrom ennå jeg, selv om jeg får negativ test. Det var det legen rådet meg til om ikke mensen dukker opp. Men når det er sagt, så trenger det ikke være noe veldig galt om mensen blir borte. Det er flere som kan oppleve det gjennom livet, at mensen blir borte noen mnd, men som de sier, man kan aldri være for sikker. Derfor bør man oppsøke lege om det går mange uker over, og kreve å få en utredning.

 

Vi får bare håpe det ordner seg tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøve er vel det sikreste man kan ta? Selv om hcg ikke utskilles i urinen så skal de nok finne det i blodet hvis man er gravid. Oppdater oss da Babylizz! :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg testet imorges så innbilte jeg meg at jeg kunne se hvor streken burde vært, altså den var fortsatt hvit men litt annen hvit enn resten av staven om noen skjønner? Testet på nytt i ettermiddag og da var alt like hvtt da..Hmm..rekker jo ikke å teste imorgen før jobb, kan liksom ikke holde på med det sammen med jenta mi på 3 år, blir for mange spm på en mandagsmorgen :P Har fri fra jobb på onsdag for å lese til eksamen, så skal prøve å vente med å teste til da..hvis ikke mensen kommer først..

 

Har ikke vondt i puppene lenger, men har fått kviser og er irritert..så er vel mest sannsynlig at mensen kommer snart :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test imårrest, bare en strek desverre :/ enda jeg ikke har hatt mensen på 2 måneder. blir ganske frustrert. håper jeg får mensen nå snart da ! skal snart til sykehuset for å få ultralyd, håper de finner ut noe der :) hvorfor syklusen er så rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er like frustrert som deg! Idag venter jeg min 2.mens, negativ test, ingen mens og negativ test. Så hvis jeg blir nødt til å vente ENDA en mnd på mensen så blir jeg gal. Jeg skal ringe legen og få en time denne uka, men hvordan fikk du time til ultralyd på sykehuset Snuppi og venta lillegull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... er jo veldig rart å få det så sent, men kan jo hende du har hatt eggløsning for noen få uker siden. Man trenger heller ikke ha mensen for å ha eggløsning, og man kan faktisk ha to eggløsninger i en og samme periode :) Det hadde hvertfall jeg en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Kanskje kroppen bare har hoppet Over en periode :P

ekke lett denna kroppen vår...:( har du forresten tatt blodprøve hos legen?

 

Eg skal til ultralyd i feb. pga smerter i Høyre side av magen... Kanskje jeg finner ut at eg er gravid på den måten :pbhehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kroppen er et mysterium noen ganger!! Man skulle tro at man kjenner kroppen sin godt etter så mange år, men det dukker som regel alltid opp noe nytt :P Jeg har ennå ikke tatt blodprøve, men skal ringe og få time til uka. Håper legen finner ut av det med en gang, eller så blir jeg vel nødt til å vente enda lenger.... uff....

 

Åssen smerter har du i høyre side av magen? Hatt det lenge? Jeg har merket veldig mye magknip nederst i magen de siste to ukene.... men vet ikke om det er noe å bekymre seg over :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme smerte i noen dager ca en gang pr mnd... Det gjør vondt å trykke inn, og er hardt der... Han kjente noe og sendte meg derfor på ultralyd... Fikk ikke time før i feb da :(

 

er ikke blindtarmen, den har eg tatt.. Men er like ved arret, derfor je ble redd :( men kan jo hende det har noe med el

å gjøre... Men nå har det gjort vondt i 2 uker :P så skal ringe legen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er med her jeg også gitt...!15 dager over IKM idag, tester 1-2 ganger pr uke, og bare negativt. Og jeg har mensen som ei klokke til vanlig! Aldri opplevd å gå to uker over før. Antydning til kvalmebølger innimellom, men ellers ikke engang mens-symptomer engang! Vi har vært prøvere siden mars, så dette er ulidelig spennende ja..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikkrundt med vondt i magen i 7 uker, ingen mens og negtest.. men var visst gravid fordi om! nå har jeg samme smertene, bare ikke så intenst.. (da var det en BO) men ingen tr og neg test! er 9 dager siden ikm!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, blir også lei av å vente på mensen.. det er 6 mnd siden jeg sluttet med p-piller nå. Jeg dro til fastlegen min og sa at jeg ville vite om noe var galt med meg siden jeg ikke fikk mensen. Legen sendte mail til sykehuset og ordnet meg ultralyd så vi får det sjekket :) Jeg vil sjekke ut om jeg har eggløsning, men det tror jeg at jeg har. Får vondt hver måned i siden på magen og hvit utflod. Er det ikke det dere andre får? Håper på å få sånn pergo kur for å få eggløsning vist jeg ikke har det :) Er det lenge siden du sluttet med p-piller eller begynte å prøve Cessus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde at tanta kom nå ikveld, 6 dager over IKM.

Sitter med en litt rar følelse nå, for selv om jeg har ventet på og sjekket etter tanta hver dag, så var håpet på graviditet begynt å stige også. Men men.

Bedre lykke i Januar tenker jeg, for nå tar jeg juleferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppi og venta lillegull: Det med ultralyd tror jeg kanskje jeg hadde trengt også, men synd man må vente såpass lenge syns jeg! Veldig spent på hva legen min sier. Bør jeg be om å få tatt blodprøve eller skal jeg rett og slett be om ultralyd-undersøkelse? Jeg har grusomt masse utflod nå om dagen, hvit utflod ja, men ikke så tykk egentlig... og masse mensmurringer og stikkinger i magen, veldig ubehagelig. Sluttet på p-pillene i slutten av juli, men er ingen prøver. Etter ultralyd i slutten av juli så ba gynekologen min meg om å slutte på pillene siden slimhinnen var altfor tynn, så derfor ble det bare sånn :) Var på kontroll noen uker etterpå, og da var slimhinnen helt normal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sjiiikkelig vondt i magen i mange uker, var hos legen, de sendte meg til ul, han såg ingenting, men tror ikke han såg så utrolig nøye etter uansett da! testet negativt etter negativt helt til jeg hadde en ukes pause, og en venninne sa til meg at NÅ mååtte jeg teste igjen. og da var den positiv som bare det, var hos legen, målte hcg og var ganske så akkurat 7 uker på vei, som da stemte med mens, el-slim og alt :)

 

endte uheldigvis med liten blødning under sex, dro til legen, og der var det da kun et egg, og ingen fostersekk :( og fikk utskaping! og det skjedde i TYRKIA i sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...