Gå til innhold

Rekordmange som er over IKM og negative tester! La oss samles! :)


lille.pudding

Anbefalte innlegg

 

Nå er jeg 7 dager over... Negative tester, og INGEN tegn til tr..

Ikke symptomer på graviditet heller..

Eneste jeg kan se på symptomer da er hvit kremet utflod, influensa og fiser mye. :-P

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med :o)

Hadd endel strekk i magen (på sidene) å periodevis med kvalme.

Vurderer å ringe legen til uka å be om test der, i og med at jeg hadde mange negative tester i sommer til tross for at det til slutt viste seg at jeg var gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, god idè og samle alle her :) Jeg er også med, 16 dager over ikm idag. Har hatt masse symptomer, men noen er kanskje mer psykiske enn andre :P Eks kvalme, ekstrem trøtthet, murringer/stikninger nederst i magen, sterk luktesans og nå de siste dagene: gråter for ALT :P Men jeg har ett reelt symptom og det er at puppene har vokst (kanskje jeg bare har lagt på meg naturlig?).

Har tatt 6 tester med dager/uker mellom, men alle er negative. Var hos legen på torsdag, men ingen hjelp å få der. Hun mente det ikke var nødvendig med hverken GU eller blodprøve siden testene mine hjemme var negative. Så jeg sitter her og venter da... Godt å vite at jeg ikke er alene iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dager over, ja.. da skal jeg ikke klage med mine 7.. men føles som en evighet det også ;)

Det verste er uvissheten... Hvis jeg ikke er gravid nå, så er det jo noe galt med meg? Å gå 7 dager over, og eventuelt lengre er jo ikke normalt? *sukk*

 

Nei jenter, vi får holde sammen.. :P hehehe... glad jeg har dette forumet :) Håååper vi alle sammen er av de som produserer hcg tregt :-D

 

forresten, det "sprenger" i tenna mine nå :( merkelig... er det et symptom? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte bare google det og fant følgende:

 

symptomer kan være: blødende tannkjøtt; spenn/vondt i tennene; munnsår

 

Og dere....jeg har fått et munnsår også... under overleppa faktisk :P oppi gommen :-P Guuud. :P

jeg blir gal av den lesinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på!

Enda ikke noe tegn til mens her i gården. Har nok av mensmurringer da, og er litt oppblåst, akkuratt som jeg pleier være noen dager før mens, men har nå hatt dette en ukes tid, uten at det skjer noe.

5 dager over IKM nå.

 

Har også veldig vondt i korsryggen. Bare det å stå lenge nok til å henge opp klær er en pinelse uten like. Googlet det, og det kan være et symptom det også, i forbindelse med bekkenløsning. Men det var da uansett veldig tidlig i tilfelle.

 

Skal teste igjen på mandag eller tirsdag når jeg får inn penger, og så sant ikke tanta er kommet til dess.

 

Håper vi alle kan komme med gledelige nyheter om ikke så lenge :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere googler :P Min erfaring etter alt jeg har lest, er at ALT, absolutt ALT kan være et symptom. Og det gjør det ikke mindre frustrerende, hehe. Det skal ikke være lett! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mensen 3 november og har enda ikke fått den , slå den damer :) og skulle hatt ny mensen i går altså 3 Desember men den har heller ikke kommet. har vært kvalm de siste 4 ukene og tannpine og hadde en hel uke med vond korsrygg, klarte nesten ikke sette meg eller reise meg opp. Tok en test hos legen 12 november men den var negativ. har ikke testet etter dette. har ingen ømme bryst, kan jeg være gravid fordeom?

Blir glad for alle svar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta en ny test snuppi og venta lillegull! Det er jo kjempelenge siden du var hos legen. Kan jo være at både EL og befruktninga skjedde seinere enn du trodde. Man skal jo ikke uten videre godta at mensen uteblir to mnd på rad uten at man har god grunntil det( medisinering, ekstrem trening eller slanking, sykdom osv). Jeg hadde aldri greid å IKKE teste meg så mye på overtid. Håper du er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har bare hørt at man skal ta det mest mulig med ro, derfor har jeg ikke orket å teste meg for ofte :) Men ja burde vell ta en test nå imorgen så får vi se! tenker jo at det kan være uregelmessig syklus men han hatt mensen hver måned nå siden jeg sluttet på p-piller. kun nå i november forsvant den sporløst, så det virker ulogisk at det bare er syklusen min som er tullete.Ja det kan jo hende at jeg hadde EL senere enn trodd. Hadde en bitteliten spotting 6 dager før jeg var hos legen og tok en graviditetstest. kan det ha vært festeblødning? Det varte bare 1 dag ikke det en gang og var veldig lite. Takk for håpet !<3 Håper og jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager over IKM negativ test. Ingen gravidsymptomer egentlig, men en del PMS som kviser og irritert..men håper helt til mensen kommer :) Får ikke testet før på onsdag nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg et nytt symptom!!

Brystene begynner å bli ømme.

Har vanligvis ømme bryster fra rett etter EL til IKM. Aldri ellers.

Murringene fortsetter, og fortsatt ingen tante. Er det dumt av meg å bli litt optimistisk?

Tenker også det at hvis det i forhold til en graviditet er nok hormoner til å gi ømme bryster, da er det vel påtide å slå ut på en test også?

Må prøve å få klørne i en test idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også! 28 dager over IKM idag, negativ test på onsdag og torsdag uka som var og ingen mens. Morgenkvalmen har kommet for fullt nå, kvalmen har pågått i 2-3 uker, men blir bare verre og verre... Masse mensmurringer til tide og utide. Utrolig mye stikkinger på både venstre og høyre side, og fortsatt ingen TR! Skjønner ingenting! Men håper TR snart dukker opp, for dette begynner å bli veldig nervepirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 dager over IKM, testet negativ når jeg var 5 eller 6 dager over.

 

Symptomer:

- Luft i magen/oppblåst

- Halsbrann

- Gjennomsiktig utflod, spesielt etter å ha tisset (har ALDRI utflod ellers)

- Blir fort sliten

- Når jeg må tisse, må jeg det NÅ med en gang

- Veldig fort irritert og lei meg

 

 

Hihi :) Når syns dere jeg skal teste igjen? Brukte morgenurin sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test igjen i morgen tidlig du:) Om ikke mensen dukker opp så kan du teste 1 gang i uken videre. Er hvertfall det legen min anbefalte meg å gjøre :)

 

Det med utflod har jeg også som et symptom. Er vant med litt utflod jevnlig til vanlig, men nå de siste ukene har det vært ekstremt mye! Går på do veldig ofte fordi det kjennes ut som mensen kommer, men så er det bare masse utflod. Veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe test i dag, så blir i tilfelle på tirsdag jeg tester.. Kjøper ny test i morgen og tester tirsdags morgen =)

 

Hihi, skriver under på den! Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihii, selvfølgelig får dere oppdatering! =) Syns det er skikkelig spennende selv. Men dersom denne viser negativ, skal jeg slå meg til ro med det eller?

 

For hvis jeg faktisk ikke er gravid er det vel noe galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En til 2011 <3 2-pp <3

Er på dag 63 her. Ingen TR og X antall negative tester bak meg. Blir snart klin hakke sprø!!

Heldigvis har jeg legetime i morgen.Skal bli greit å få "sjekka" om alt er som det skal.Hvis ikke så blir det vell ei ordning den ene eller andre veien :)Er skikkelig plaget med uregelmessige sykluser og EL som ikke kommer.Kan ikke gå sånn her i evig tid da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...