Gå til innhold

Rekordmange som er over IKM og negative tester! La oss samles! :)


lille.pudding

Anbefalte innlegg

Oi... Såpass ja... :) Om jeg er gravid nå så er jeg ca.7 uker på vei, derfor bøøør jo en test slå ut nå... uff, så frustrerende... Jaja, jeg får se hva legen min sier :)

 

Veldig synd å høre at det endte med sa, men da krysser jeg fingrene for at det går bedre for deg neste gang tyrjente88! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt ordner seg, er det ikke det de sier da? :)

Da jeg våknet idag og var på toalettet oppdaget jeg noe rart som jeg ikke har sett på leenge... Det var MENSEN!! Herlighet, 19 dager på overtid! Hadde skikkelig vondt i hodet igår kveld og puppene var utrolig ømme, men likevel hadde jeg slått fra meg tanken på at jeg skulle få TR. Jeg kjøpte til og med to nye g-tester igår ettermiddag :P Det føles litt rart nå og jeg er utrolig kvalm og en smule skuffet må jeg innrømme (selv om vi ikke var prøvere i utgangspunktet). Senest igår delte jeg med en kollega at jeg mistenkte at jeg var gravid. Huff, føler meg helt teit jo! Men jeg vet at det er bare tull, for hva skulle jeg ellers tro når jeg var så mye over tiden.. :/

 

Så, da var jeg ferdig med min spenning, men jeg vil gjerne følge med og se hva fremtiden bringer for dere andre som fortsatt går og venter :)

Krysser hver finger og tå for at dere snart får et svar og at svaret blir akkurat slik dere vil!! :)

 

Cessus: tenker spesielt mye på deg siden vi har gått gjennom noen uker sammen :) Har du fått legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart drømmehjerte! Jeg hadde også fryktelig vondt i hodet igår, og ømme bryster. Gikk å la meg fordi jeg var så sliten i hodet, og når jeg sto opp igjen på kvelden så kom tanta. Og hodeverk og ømme bryst er forsvunnet som dugg for solen.

Kan også nevne at den vonde korsryggen min er borte også.

Må jo ha vært en låsning i kroppen av noe slag som holdt tanta tilbake, og når det slapp, så ordnet alt seg.

Var skikkelig skuff, var jo ikke den veien det skulle gå! Men det er iallefall greit å slippe å gå å lure.

 

Bedre lykke neste pp :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt Drømmehjerte! Men kjenner jeg faktisk misunner deg bare det å få et ordentlig svar nå! Så noe positivt er det jo i det..:)

 

Jeg tok ny test idag tidlig - negativ som bare det. Så må vel innse at jeg neppe vil få et svar i tide til julebordet med jobben fredag, nei!

Begynte igår og idag å få helt klart, geleaktig slim, nesten ikke sett sånt før, ser omtrent ut som klart superlim rett ut av tuben hehe. Er det noen av dere "slimeksperter" der ute som vet hva det kan bety?:) EL? (Kjenner jeg er veeeldig glad det finnes et forum hvor jeg bare kan slenge ut spørsmål som dette hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmehjerte: Jøssenavn! Så da kom svaret ditt opp i luke 7 da :P hehe..Mensen skal liksom dukke opp sånn plutselig, og når man minst venter det såklart... veldig typisk... Jeg våkner fremdeles opp med kjempe spykvalme hver morgen, og har mensmurringer hele tiden igjennom en dag... Men etter jeg leste dette nå, så løp jeg rett på toalettet og forbereder meg på at TR er like rundt hjørne. For nå har det gått aaaaaltfor lang tid! Skal bestille legetime idag, og da er jeg litt spent. Har heldigvis noe annet jeg skal foreta meg hos legen, så om TR dukker opp sånn i siste liten så har jeg hvertfall noe annet å ta opp :) Skal få meg helseattest i forbindelse med en taxijobb. Men om TR ennå ikke har kommet så vil jeg jo såklart få en utredning på det også.

 

Jeg tror nok garantert at TR dukker opp veldig snart, merker det på meg. :) Men har 3 tester igjen, og de kan jeg i såfall bruke i tilfelle det trengs etterhvert. Du får tenke sånn du også drømmehjerte, at de testene du har liggende nå får du nok garantert bruk for :)

 

Dere får sende meg litt TR-støv drømmehjerte og Bare.mamma :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cessus: Hehe, ja den lå visst bak den luken :P Så kjedelig at du er så kvalm hele tiden altså :/ Det er jo liksom et så kjent tegn på at man er gravid, men når det ikke slår ut på en test så blir det jo ekstra fortvilende. Jeg kan godt drysse litt TR-støv på deg, hehe. Nå som jeg har fått tanta, vil jeg bare ha henne vekk igjen. Denne gangen har jeg utroolig vondt i magen, men det er kanskje fordi den var så sen. Har liksom gått å spart på kruttet så lenge nå at jeg skal straffes med ekstra smerte :P Føles sånn ut iallefall!

De testene kommer nok til nytte en annen gang ja, så de lagres inni skapet på badet ;)

Og forresten, gøy med taxi-jobb da! Befriende og ikke minst deilig å kun ha "kundene" bare for en kort kjøretur (hvis du ikke liker dem vet du jo at de skal av snart liksom :P). Lykke til! Er spent på oppdateringer fra deg :)

 

Bare.mamma: Synd at du også fikk TR :/ Men, men se positivt på det: det var nok ikke meningen akkurat denne gangen :) Neste gang sitter`n! ;)

 

Og fortsatt lykke til dere andre her på tråden! :D Begynner å bli lang denne, hehe. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! der ser det ut som tanta kom hit og i dag :P

liten blødning så langt (noe som er ganske unormalt) men satser på at den kom nå så vi kan begynne på ny pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, virker som det smitter det der altså! Hva i alle dager skjer nå a? Èn etter èn rapporterer TR som ankommet? Synes nesten det ble skummelt jeg!

 

tyrjente88: hvis blødningen gir seg i løpet av dagen må du kontakte lege for å sjekke! Man kan jo blø under svangerskapet også husk :)

For min del er det ingen tvil. Her fosser det ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sann blødning noen dager før pos test, fortsatt lite:p brukt et truseinnlegg :-) satser på det tar seg opp og blir sjikkelig mens, eller en pos test til helga viss ikke :-) kan de mæle hcg i urinen? Eller tar de bare vanli g.test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått mensen i dag, i alle dager da..så mange som fikk den i dag! Kjipe greier :( Har vel neste IKM 8.januar..så EL er i romjula..blir ei fin jul for samboern, han håper vi må prøve lenge før det klaffer..haha teite mannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P ja, får kost seg i jula han da :P

har el rundt 28 om det jeg har nå er mens :P

fortsatt LIITE blod!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det blir ei god jul for han :P

 

Jeg blør i grunn ikke så mye i dag, pleier jo vanligvis å blø mye den første dagen og så mindre og mindre..Men det er uansett alt for sent for en festeblødning, så det er nok mensen..regner med det tar seg opp til imorgen :/ Har bare milde menssmerter også, så våkner vel til skikkelige menssmerter i morgen :P Har heldigvis permisjon fra jobb resten av uka for å lese til eksamen, så kan jeg deppe i fred og ro..hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg jo over ikm.. men siden jeg ikke fikk pos el tester, så satser jeg på en litt utsatt el.. kaster ikke inn håndkleet før mensen kommer sjikkelig :P jeg har brukt tampong nå siste timene, og har faktisk slutta å blø! sjekka nå :P kan komme igjen, men bruker aldri å slutte å blø sann.. blør mye i 4-5 dager så er det slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lever fortsatt i håpet :)

tester alltid limortappen før jeg skal legge meg, og den er nå like lukket som som de har vært de to siste ukene! den skal jo være åpen når jeg skal ha mensen, ingen tegn til mer bløding, og heller ingenting etter å ha stukket fingrene oppi :P haha, følte den hørtes litt teit ut :P

ryggen er fortsatt vond, magen murrer og brekker meg av ingenting!

må bare nevne, begynte å le av meg selv da jeg ble rørt til tårene da norge skåra det første målet i em i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortsatt leve i håpet da ja, tyrjente88 :) Spennende da!

Kan jeg spørre hvordan man kjenner at livmortappen er åpen eller lukket? Og i det hele tatt, hvor finner man tappen og hvordan kjennes den ut?? Som du sikkert skjønner så har jeg aldri kjent etter akkurat der (og for å være ærlig så visste jeg ikke at man kunne kjenne sånt heller :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P jeg visste ikke om det før jeg kom inn hit!! man lærer så lenge man lever ;)

 

www.pernille.info der står det utrolig bra forklart :)

hadde aldri klart det uten! jeg har kjent hver dag i 1 1/2 syklus :P

så er ikke heelt kjent med den ennå, men kjenner virkeli når den er åpen og når den er lukket, og nå er den så lukket som det går an å bli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hehe :) Takk for tips! *klikker meg inn på pernille.info fort som fy :P* Lurer på om man kan kjenne etter selv om man har TR. Står sikkert der det også tenker jeg. Ble jo litt nysgjerrig nå da! Artig at man kan kjenne sånt. Kroppen er et mysterium som det tydeligvis tar laaang tid å fatte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å kjenne etter jeg da, men konkluderte med at jeg ikke har noen livmortapp :P Ikke det enkleste jeg har prøvd altså, hehe!

Men nå ble det litt off topic her. Godt å ha dette forumet hvor man kan støtte og lære av hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei den livmortappen er og forblir et mysterium for meg også drømmehjerte!:)

 

Fortsatt IKM her i gården, er 17 dager over nå. Aldri skjedd før.Fikk klynket til meg en legetime idag tidlig, men det gikk som jeg trodde: test i morgenurin hos legen var også negativ, pluss beskjeden om at jeg sikkert får mensen hvert øyeblikk, og ganske sikkert ikke er gravid. Javel.

 

Hva gjør jeg med julebordet med jobben til fredag tro...! Er til å bli seriøst gææærn av! Har vel sjelden vært så klar for mensen noengang hehe, slik at vi kan komme i rute igjen, og prøve på nytt. Dumme CB fertilitetsmonitor`n venter jo bare på at jeg skal få mensen den også, og frem til det vil den jo ikke måle en ting. Dustedings:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag tildlig var livmortappen uten tvil åpen, og på jobb i dag kom tr :) nå er jeg klar for ny pp :D gleeder meg ;D blir mye kos denne mnd i allefall! og takk til min bestevenninne med sponsing av el-tester ;)

nå skal jeg finne el, og kjøøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...