Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #26 Skrevet 28. august 2010 tror ikke dere forstår at vaksinene ikke ble laget med noen helt nye og ukjente ingredienser, de har brukt samme tilsettningene som brukes i vaksinene alle får på helsestasjon fra de er 3 mnd gamle. (alle unntatt de med foreldre som bare tenker på seg selv og sine) det som skiller vaksinene fra hverandre er de svekkede og uskadelig gjorte virusene. så om du har hatt svineinfluensa eller tatt vaksine er hipp som happ. det skjer ingen ting om 10 år. det med narkolepsi er bare tilfeldigheter. akuratt som de sa meningokokk vaksina kunne gi autisme. greit og ha noe å skylde på og trøste seg med. tror dere det er hvem som helst som har laget disse vaksinene (vaksiner som redder millioner av barn hver år) det er kanskje noen av verdens smarteste mennesker. Og dere tror dere vet bedre, litt komisk å tro så godt om seg selv....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #27 Skrevet 28. august 2010 Fløyta mi har ikke fått en annen lyd, jeg er fremdeles glad vi tok den
Lille-Pernille Skrevet 28. august 2010 #28 Skrevet 28. august 2010 Vel, jeg tok ikke vaksinen og ville aldri latt min sønn dersom han var gammel nok få vaksinen. Jeg er visst også egoistisk fordi jeg ikke følger det vanlige vaksinasjonsprogrammet. Pneumokokvaksinen får ikke min sønn og får jeg flere barn vil heller ikke de få den! Man må gjerne rope ut om fellesskap og samfunnsansvar, men jeg vil ALDRI utsette barnet mitt for det jeg oppfatter som en potensiell risiko. Slik tenker vel også de foreldre som velger å la sine barn få alle vaksiner?!
hol(L)y COW Skrevet 28. august 2010 #29 Skrevet 28. august 2010 Lenge leve dumme kjerringer som tror de vet bedre og mer om menneskekroppen, virus og bakterier enn mennesker som har flerefoldige tiår med utdanning og erfaring bak seg. Det er en grunn til at levealderen i Norge er BETRAKTELIG høyere enn levealderen i mange land i for eksempel Afrika. Grunnen er bla. at vi er så heldige å bo i ett land der alle får tilbud om å bli vaksinerte mot potensielt farlige sykdommen uten å måtte bruke opp en halv årslønn! Dere er fremdeles UANSVARLIGE og EGOISTISKE, og står fritt til å flytte til nordpolen, sette opp murer rundt en teltleir og klare dere selv. Tenk dere om ti ganger (eller så mange ganger dere nå trenger) og takk høyere makter for at majoriteten av norges befolkning de siste hundre årene ikke har vært like dumme som dere som velger å IKKE vaksinere barna. Det er VI som er ansvarlige for at DERE mest sannsynlig overlever til dere er over 40. OG FOR GUDS SKYLD - dere som er imot vaksine - håper dere ALDRI reiser på ferie til ett land der befolkningen hverken har råd eller mulighet til å velge om de vil vaksinerest. Da kan det hende at DERE har skyld i å spre smitte og regelrett ta livet av noen som ikke hadde det samme valget. NEI, flytt til Nordpolen vi klarer oss uten dere!! Fy f dette føler jeg sterkt for.... TRANGSYNTE IDIOTER.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #30 Skrevet 28. august 2010 22.31,er du så DUM som du utgir deg for å være???
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #31 Skrevet 28. august 2010 ENIG MED MARS_10!!! HERREGUD DETTE ER SÅ PROVOSERENDE!!!!!!!! Nekter dere barna medisin når de først bli sjuke og eller...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #33 Skrevet 28. august 2010 Signerer også Mars, kanskje ikke med de samme orda men meningen bak
Lille-Pernille Skrevet 28. august 2010 #34 Skrevet 28. august 2010 Bla bla bla.... Selv i Norge, USA, Europa og verden forøvrig strides de lærde! Jeg tar det ikke så tungt om noen mener jeg er dum.
hol(L)y COW Skrevet 28. august 2010 #35 Skrevet 28. august 2010 Jeg skal vedde høyrehånden min på at jeg har tre ganger så mye utdannelse enn deg og kan mye mer om vaksiner og sykdom enn du noensinne vil kunne. Jeg har over 140 i IQ, og tror ikke noen som kjenner meg noen gang har vert bekymret for min sosiale intelligens. SÅ NEI, jeg er ikke dum. Er DU?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 28. august 2010 #36 Skrevet 28. august 2010 Også glad vi ikke tok den. Vi skulle ta den. Dvs. barna skulle ta den, men vi ble syke før vaksinen var tilgjengelig. Ungene var forresten nesten ikke syke. Av alle foskjølelsene de hadde sist vinter var svinefluen en av de mildeste, Jeg derimot ble ganske dårlig.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #37 Skrevet 28. august 2010 ikke "enn" men "som" om noen skulle betvile mine språkelige ferdigheter.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 28. august 2010 #38 Skrevet 28. august 2010 Har ikke fulgt så nøye med i det siste jeg. Så arester meg om jeg tar feil. Men, ble det ikke konkludert med at hele vaksineopplegget var bortkastet. At WHO hadde gjort en kjempefeil når det gjaldt beregning av skader ift influensaen, og at det var unødvendig å vaksinere hele befolkningen? Fikk ikke også WHO voldsom kritikk for at de var så påvirket av de som lagde vaksinen? (Og igjen norske helsemyndigheter kritikk fordi de så ukritisk støttet seg til WHO?)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #39 Skrevet 28. august 2010 Du bare MÅTTE si at du har 140 i IQ? Utrolig troverdig!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #40 Skrevet 28. august 2010 Jeg synes ikke pipen har fått noen annen lyd. Det interessant spørsmålet er: hvor mange prosent som fikk svineinfluensaen døde, eller ble skadet for livet. hvor mange prosent som tok vaksinen døde som en direkte følge av den, eller ble syk/skadet for livet som en direkte følge av den.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #41 Skrevet 28. august 2010 jeg tok ikke vaksine mot svineinfluensa selv om jeg var gravid. ble desverre smitta før jeg kunne ta vaksinen i 12 svangerskapuke. Så da på det så ingen hensikt at jeg skulle vaksneres for jeg hadde hatt svineinfluensa. det var ingen forskjel på svineinfluensa eller vanlig influensa. har ei normal fin lita pia idag på 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #42 Skrevet 28. august 2010 Mener jeg også har hørt noe om dette 22.54. Har for så vidt ikke tatt vaksine, den er nok forbeholdt de med IQ fra 140 og oppover. Hahahaha, ler meg ihjel,mars 10, bikker vel snart over til andre siden
Gjest Skrevet 28. august 2010 #43 Skrevet 28. august 2010 Personlig er jeg overbevist om at svineinfluensa-pandemi-greia må være noe av det flaueste i VHOs historie ... korrupsjon fra ende til annen. Vi valgte også å ikke ta vaksinen og med gode grunner. Og vi er slett ingen mostandere av vaksiner, bare så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #45 Skrevet 28. august 2010 Jo, hele opplegget rundt svineinfluensa var bare ei stor flause! Hysteriet i media døde like kjapt som det oppsto. Var nok en grunn til det. Flere dør hvert år av vanlig influensa, enn hvor mange som døde av "svineinfluensa". Og alle som døde av svineinfluensa hadde bakenforliggende sykdommer, men svineinfluensaen fikk skylden. Hvis noen døde etter vaksinen, så hadde de en bakenforliggende sykdom som fikk skylden. Makes sense? Og jeg synes det er helt utrolig at folk sier "Åja, jeg hadde svineinfluensa, og det var som en vanlig forkjølelse egentlig" Da var det nok bare en forkjølelse du hadde gitt, men bare en nøys så ble det jo kalt svineflu. Tror det hele var "staged" pga. mengder med Tamiflu på lager som var på nippet til å gå ut på dato, noe som med andre ord betydde masse tap av penger. Og rett etter svineinfluensa hysteriet la seg, så var det snakk om ku-influensa, men det ble ikke noe mer av det. Men jeg lurer fæælt på hva vi skal bli lurt til å tro neste gang.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #46 Skrevet 28. august 2010 Hvis alle tenkte som lille persille og gjorde akkurat det samme, så hadde vi hatt en rekke med farlige sykdommer her til lands. Det er pga av de som vaksinerer seg at de som ikke vaksinerer seg unngår å bli smittet.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #47 Skrevet 28. august 2010 Mars_10... Dumme kjerringer som tror de vet bedre enn legevitenskapen??? De lærde strides vel om denne vaksinen, som de gjør med andre vaksiner også. Dessuten er det ganske stor forskjell på en hastevaksine som svineinfluensavaksinen er, og vaksiner som er utprøvd over flere år, som man vet hvilke bivirkninger de har. Trangsynt idiot kan du selv være. Maken til arroganse skal man lete lenge etter.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2010 #48 Skrevet 28. august 2010 Hahaha, hvor hjernevasket er det mulig å bli 23.37.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 28. august 2010 #50 Skrevet 28. august 2010 Jeg testet positivt for svin;) Den var ikke verre enn en forskjølelse. Altså jeg var ikke MER syk. Men jeg var syk lenger enn ved en vanlig forskjølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå