Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kom TR i dag på IKM. Var ingen overraskelse egentlig. Dette blir da siste dagen jeg er innom på BIM for neste PP skal jeg ikke vite noe om noen ting. Da skal jeg bare kose meg med masse sex annenhver dag.

Lykke til alle dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM fredag 20..

Hittill murringer, sliten i korsrygg, sulten støtt, vondt i puppene på sidene når jeg klemmer, hvit utflod, stikninger rundt eggstokker og humørsvingninger..

Teste onsdagen!;)

Skrevet

Jeg venter på TR, ingen spotting, bare murring og mageondt.

Hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Juhuuu.....

I gå kveld testet jeg med en CB og den var positivt!!!!! Men X var svakt... har i dag morgen tatt en ny da var x sterkere så måtte jeg kjøpe en digital.... den sa også gravid!!!! Men testen fra billig testene den er negativ..... har egentlig ikke IKM før til helga men kunne ikke vente;-)

Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

Jeg har gått og ventet på tr i hele dag og begynner å bli lei av å vente. Prøver å si til meg selv at den kommer, selv om jeg håper av hele mitt hjerte at den ikke kommer. Har deler av dagen vært litt øm i underlivet og har hatt litt mensmurringer i kveld som kommer og går. Tok en test i morges og den var negativ. Hvis tr ikke er kommet innen torsdag morgen så tester jeg en gang til. Sier til meg selv at den kommer i morgen tidlig med et dunder og brak. Ikm er i dag.

Lykke til til dere andre. Håper vi er gravide :-)

Skrevet

Først og fremst, Gratulerer til deg Me5...såå morro!! :-D Kose deg masse med følelsen og tiden fremover!

Her er det fortsatt 3 el 4 dager igjen til IKM...fortsatt vondt i puppene,men de er faktisk bedre om jeg ikke bruker bh...bh er reine torturen å ta av om kvelden så er jeg bare hjemme så går jeg uten...

Ikke noe spesielt med murringer,men humørsvingninger og kvalme har jeg litt av,men det har jeg føre TR også så venter egentlig bare på at hu kommer nå. Håper jo selvsagt ikke, men i bakhodet ligger det å sier hele tiden at hu kommer til helgen..

Tror ikke jeg klarer å kutte ut bim slik som Lillemy, men skal prøve å ikke henge med såå mye iallfall...blir ikke noe enklere å ikke tenke så mye på det å bli gravid da man surfer her inne om dagen..hehe..

Håper dere ikke forsvinner helt da... Lillemy og lubine...har liksom fulgt med dere litt da vi er omtrent i samme alder...:-)

Skrevet

Ja da kom TR her også. Kjenner at jeg ble litt trist. hadde liksom litt mer håp denne pp i og med at vi faktisk fikk litt mer tid til hverandre. Håper jo at det ikke er TR men TR er svært trofast og når den først kommer som kommer den også.

Føler for litt sympati. sjønner seriøst ikke hvordan alle dere klarer å holde ut år etter år uten å lykkes. All respekt til dere. Men men da får vi ha lykke til i neste PP. Satser alt på at det skal gå da. Prøve å holde meg litt borte dra alle bli gravid forum og heller bare kose meg hjemme med sambo, ny jobb og oppussing i leiligheten=). Lykke til, til alle som får TR og til alle som ikke får det:)

Skrevet

Grattis med en graviditet her inne på tråden, var sannelig på tide!

Jeg skal ingen steder, bare så det er sagt! :-)

Går det ikke denne gangen heller, så får jeg vel prøve meg på nytt. Mannen min er ikke den som er mest snakkesalig om dette temaet, så da foretrekker jeg å bable med noen som er interessert (misforstå meg rett).

Her har TR ennå ikke dukket opp, men har hatt murringer i to dager nå. Løper på do og sjekker til stadighet. Er i grunnen overbevist om at TR kommer, så har vært i dårlig humør (igjen!!). Må skjerpe meg, går jo utover både samliv og jobb (igjen!!). He he.

Ja ja, lykke til alle sammen!

Skrevet

ja da ble jeg ikke kvitt tanta denne måneden heller. Begynner nesten å bli oppgitt her. Synes vi hadde en god måned med ferie og masse kos. Ja, ja da er jeg inne i 6 pp.

Skrevet

Forventer mens til lørdag. Så jeg hører vel til her jeg også?

Har hatt mens smerter siden EL nå.. :( Veldig vondt i korsryggen, oppblåst, humørsvingninger, vondt nederst i magen og helt utslitt. Typisk at dette er vanlig mens symptomer for meg, men bruker aldri å ha menssmerter mer enn en dag før forventet mens.. HMM!! lurer ille nå.

Gratulerer så mye Me5 !!

Skrevet

Kanskje et lite håp her for meg:) Har IKM i dag, men har ikke sett noe til mensen. Men har heller ingen klare tegn på at jeg kan være gravid. Har hatt en del humørsvingninger og vært trøtt, men det kan jo også skyldes travle dager på jobb..Må få kjøpt meg en test en dag og sjekke (om ikke tante rød kommer i morgen da...).

Gratulerer med en liten spire Me5 - gleder meg på dine vegne:)

Skrevet

Gratulerer til den gravide!! Håper det smitter på oss andre ventende.

Er fortsatt ca 4 dager til IKM. Tror den kommer for jeg har vært en smule gretten. Huff huff. Ingen symptomer heller... Da jeg var gravid sist fikk jeg masse symptomer med en gang. Jaja. Blir iallfall kjempeskuffet om TR dukker opp! Ble skikkelig trist sist for jeg hadde et stort håp!

Har bestemt meg for ikke å teste før ut i neste uke. Det blir tøft, for jeg har diverse tester liggende...

Skrevet

Æsj... Fikk besøk i dag...

Ses på neste tråd.

Lykke til dere som ennå ikke vet!!

Skrevet

Haff!!

Her kom også TR i dag/går kveld. Sees på IKM uke 39 (håper jeg)

Hold oss oppdaterte dere som enda er "tørre" :-)

Skrevet

Haff!!

Her kom også TR i dag/går kveld. Sees på IKM uke 37 (håper jeg)

Hold oss oppdaterte dere som enda er "tørre" :-)

Skrevet

Blir helt surrete av dette her. HÅPER på IKMi uke 37. Men mistenker vel at det blir MINST uke 39...eller 40...eller 41... Usaklig uregelmessige sykluser her i gården, ja... Skal brenne av MYE penger på eggeløsningstester denne pp, denne gangen gikk det 9 uker siden siste mens. Hvordan skal man vite når man begynner da, liksom?

(Frustrasjon, frustrasjon, frustrasjon)

Dere damer som har holdt på som lengst her har min aller dypeste respekt!

Skrevet

Hei, Anna79! Jeg bruker metformin. Er supert med tanke på kortere og mer regelmessige sykluser. Kanskje verdt et forsøk om det ikke bedrer seg? viss du ikke alt har vært det, kan kanskje et besøk hos en gynekolog gi litt oppklaring...

Lykke til uansett. Kanskje sitter spiren alt!

Skrevet

Kanskje sitter spiren snart skulle det være!!

Skrevet

Melder meg inn her jeg også. Har bare vært en "kikker" til nå. He he. Har IKM ca lør-man i uke 33/34, litt usikker pga ustabil syklus. Klarte ikke vente og har tatt en av billigtestene i dag, som viste en svaaaaaak strek. Herrregud, den er så svak at jeg vet ikke om det bare er innbilning eller om den faktisk er der. Får vente til i morgen tidlig med å teste på ny. Kan jo bli helt gal av dette....

Skrevet

Hei Night 78!

Takk for rådet. Jeg har vært hos lege, men ikke gynokolog enda. Legen sa at vi skulle prøve et halvt års tid til, så skulle vi få henvisning til gynokolog da - hvis ting ikke hadde normalisert seg. Hun mente at siden jeg nå hadde fått bekreftet sikkert den siste eggeløsningen, kom ting til å rette seg av seg selv... Jeg vet nå ikke helt. Er litt kjedelig når man har prøveperioder på 5, 6 og 9 uker, blir ekstra lenge å vente, og ekstra vanskelig å treffe på "riktige" dager. Hvor lenge har du brukt disse tablettene? Funker det bra?

Skrevet

Anne 79: Jeg brukte de da jeg fikk førstemann. Brukte de ca 5 mnd før jeg ble gravid og 7 måneder ut i svangerskapet (de er/var ikke godkjent for gravide). Men gynekologen sa at der var studier som tyda på at de hindra spontanaborter så da var det verdt et forsøk... Nå har jeg brukt de i ca ett år. Fikk ikke igjen mensen etter fødselen, men den kom noen uker etter at jeg startet på tablettene (da var det 16 mnd siden jeg fødte)... nå er syklusene veldig stabile på rundt 30 dager pluss minus. Før var de som dine. Korte, lange, mellom og lengre enn langt. Så for meg har de virket som gull!! Sliter med eggløsning da men det er PCOSen sin skyld. Men dess oftere mens dess større sjangse. Hehe.

Skrevet

Hei hei jenter...

Da kom TR som forventet så da følger jeg med dere andre inn i 9 pp...

Visste jo at den skulle komme,men håpet er jo der alikevel så en litt trist dag..

Skrevet

Uff.. Ja, dette begynner å bli litt triste greier. Jeg blir et monster når jeg skjønner at TR kommer og at det ikke gikk denne gangen heller. Oppfarende og sur blir jeg også.

Mannen min så den artikkelen om at man må ha sex 4 ganger i uka for å bli gravid, så da fikk jeg beskjed om at nå blir det minst 4 ganger i uka fremover. He he.

Skrevet

Kjenner faktisk at jeg begynner å gå litt lei nå...så tanken på å kutte ut hele babygreia er dukket opp i hodet nå.. Har jo tre herlige unger da så liksom ikke noen undergang om man ikke får nr 4,men hadde som sagt vært kos med en til..men men,begynner ikke med noe prevansjon ennå da. Får ta ting som de kommer...

Skal bare ha sex når jeg har lyst denne mnd og ikke bare for å lage...hehe... Men har en som absolutt syns denne babylagingen er suverent artig, så spørs om jeg slipper unna...hahahaha...:-P

Vi snakkes mer utover,kos dere i helgen jenter!! :-)

Skrevet

Hehe, lubine, den artikkelen hadde visst mannen min også lest. Så mye sex har vi ikke mente han, så neste måned blir det andre boller...

Bare et skjær i gleden. Ser ut til at mensen er på meg. Kjenner den og jeg spotter, så da gikk det ikke denne gangen heller!! Nå er det 11 mnd siden jeg fikk igjen mensen. Så da faller EL seg slik at vi er bortreist når den kommer. Først er jeg på tur og så bytter vi bare, slik at mannen suser videre. Så når vi bytter er EL sannsynligvis ikke komt eller kom mens jeg var borte, og så er den over når han er tilbake...

Prøvde ta en test i dag tidlig, men den var visst defekt. Kom bare en prikk der kontrollstreken skulle vært. Ellers kvitt. Demonterte testet og den var iallfall godt og våt. Så da tenkte jeg at det bare fikk være...

Ble skuffet altså.

Men da slipper jeg iallfall tenke ut teite unnskyldnnger på hvorfor jeg ikke drikker på turen med alle mine kollegaer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...