Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gå til innkjøp av en slik rockering jeg da skjønner jeg,se om det står noe om de på nett...:-)

Som sagt kjøpte jeg trimmaskinen min på finn.no...for syntes de var så dyre nye og der får du de til halv pris...kansje mindre hvis du pruter hardt...som jeg gjorde...hih..;-) Tenkte på tredemølle, men de er jo superdyre...så det ble det ikke. Tenkte på det som en investering jeg,vurderte å melde meg inn på et treningssenter først men syns 500,- kr i mnd er dyrt,og spes hvis man skulle være så heldig å bli gravid nå da...hvor lenge orker en holde på der,da blir det jo bare å kaste penger ut i luften. Hatt bekkenløsning med de tre andre så valgte den løsningen her istedet for regner med det denne gangen også hvis lykken skulle stå en bi da...:-)

Absolutt enig med deg lubine...puppeanalyse...ikke til å stole på!! ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke rocking spiller noen rolle under prøvingen. Jeg fikk en kommentar på jobben i dag om at jeg hadde på meg mammakjolen min, dvs jeg ser gravid ut. Så da var det sporenstreks hjem for å steppe og rocke litt. Flinke jenta! Takk for inspirasjonen! :-)

Skrevet

Bare dytter litt jeg. Vi lå så langt nede.

Skrevet

juhu fant masse elipsemaskiner på finn så nå er jeg inne i en "prutefase" prøver å prute en maskin ned til 500. Er det dyrt eller billig, var ikke noe stor maskin...

Skrevet

Hei damer!

Nå har CB monitoren min vist første dag med HØY (CD 15), så jeg fikk inn en runde på kvisten før jeg sendte mannen av gårde på skogstur i helgen. Selvsagt så er han bort når maskinen viser at EL er på vei... Men, vi satser på en runde på søndag og at vi rekker det før EL!

Ser at trening er et tema her nå, uff - er forferdelig lenge siden jeg har beveget kroppen min. Er så dårlig på det at det er flaut :(

Skrevet

Det er en god pris...du ser an størrelsen og kvaliteten litt...google merket så finner du kansje nyprisen,det gjorde jeg og da har du litt mer å gå på da du vet hva den kostet ny! :-)

Lykke til!!

Trening er bare litt annet tidsfordriv enn den andre treninga vi driver med ellers i disse prøveperioder Bettyboop...;-D

Skrevet

Å hoj! Jeg dro i gang med litt trening i kveld også!! Kjeder meg fælt nå når mannen er utenlands...

Hvordan gikk det med handelen Lillemy?

Har forresten fått ømme pupper. Er jo stadig vekk optimistisk. Kanskje dette er måneden det skal klaffe for frøet.. :-)

Skrevet

Hm, nei tror det gikk dårlig med handelen, sendte henne en mld om at jeg var intressert hvis jeg fikk den til kr 500 (ho skulle ha 800, men annonsen hadde stått leeengen), men ho gidda ikke svare engang så ho var vel ikke intressert gitt!! Neida, finner vel en ny, men orker ikke dra så langt for å hente en.

Jeg har hatt ømme pupper siden EL, men ellers ingen ting... , Men jeg er stolt over at jeg har kuttet kaffe inntaket mitt kraftig. Prøver og holde meg til 1-2 kopper for dag. Leste en plass at det var anbefalt å kutte kaffen til ett minimum når man prøvde, kaffe kunne være med å forhindre at egget festet seg..?? vet nå ikke jeg, men her i gården skal alle små triks prøves ut:-)), men så skal det og sies at jeg er grimm å drikke kaffe:-(( huff....

Skrevet

Er også litt for glad i kaffe, har kuttet ned til en kopp på jobb. Hjemme klarer jeg meg uten. Drikker vann og grønn te uten sukker istedet. Har kuttet ned på brus også. Vi kjøper en del "burkar" på svenskehandel, og da drikker man naturlig nok større mengder også. Ikke minst har jeg kuttet ut snusen!!!! He he. Nei, nå føler jeg meg så sunn at nå holder det! I kveld skal det fortæres meksikansk potetgull og kvikk lunsj, så er det sagt.

Tviler egentlig på at det klaffer denne gangen. Jeg vet ikke helt når jeg hadde EL, men den var nok kanskje på onsdag. Sist jeg la inn aksjer var mandag kveld, så vet ikke helt.... Men må jo håpe litt da.. :-)

Ha en strålende lørdagskveld! Er det forresten noen som har en god jentefilm å anbefale, må jo benytte muligheten når mannen er ute av hius. Han vil bare se action og gladvold.

Skrevet

Hvordan står det til med dere damer med EL nå? Noen som har nå som jeg? Frustrerende når jeg sitter mer EL og mannen er på skogstur - men han kommer hjem imorgen og håper vi rekker det!

Skrevet

Har vært stille på meg de siste dagene. Det er ikke fordi jeg ikke har vært å lest på BIM. Har bare ikke hatt så mye på hjertet, annet enn syting om at tida går sakte osv. :)

Klarte ikke annenhver dag denne PP. Klagde litt på samboeren nå :)

Vi får prøve igjen neste PP om ikke det funket nå. Da SKAL jeg ha sex annenhver dag. Ser ikke noen annen utvei om vi skal få det til. Er ikke nok med å bare ha sex annenhver dag i den fruktbare perioden syntes jeg. Det har i allefall ikke funket tidligere.

I dag er jeg 2+6, så i morgen er det en uke igjen til IKM. Den uken er den værste. Det er da tida går saktest. Men jeg får jo et hint om det har gått denne PP tidlig jeg da. Begynner jo å spotte. Sist PP begynte jeg å spotte fem dager før IKM. Alltid like spennende dette her.

Samboeren begynner på jobben igjen til uka, mens jeg har fri en uke til. Det betyr at jeg kommer til å være mye hjemme alene og da går klokka ekstra sakte og det kommer til å bli mye BIM.

Jeg har lissom ikke trua denne PP. Hadde veldig trua sist PP, men det gikk jo ikke. Jeg vil vel ikke få for store forhåpninger vel. Selv om vi har jo hatt masse sex denne PP, så vi får se.

Skrevet

Jeg hadde også trua forrige PP, men ikke denne gangen. Eller har jo alltid bittelitt trua da... I overkant optimistisk, så går jeg på en smell når TR kommer og blir en furie en dag eller to. Mannen min reiste bort før EL, og ikke la vi inn aksjer den siste dagen før han dro heller. Skal nok et mirakel til denne gangen ja.

Men synes det er rat... Har blitt gravid så lett før, har til og med hatt to uhell fra en annen verden. Den ene gangen var på dag 6 i syklusen, og ikke gikk det for ham heller, men gravid ble jeg. Så at det lar vente på seg nå går utenfor min fatteevne.

Jeg har begynt å trene litt slik at jeg får noe annet å tenke på. Dvs jeg stepper litt og går tur. Det er ihvertfall bedre enn å spise sjokolade. har lagt på meg noe så helt sinnsykt siden jeg mistet i desember.

Du skal se den sitter når man minst forventer det! :-)

Skrevet

Ja jeg synest og det er rart at det skal ta så lang tid. Aller første gang jeg ble gravid var ved ett super uhell rett etter vi ble kjærester, og det var sikkert i 1 pp (ikkeplanlagt pp) el. no sånt, da mistet jeg i uke 11-12, prøvde på nytt etter 1 pausemnd, da ble jeg gravid i 1pp, men med neste derimot tok det 8 pp, og da husker jeg at jeg kunne gå daaager over tiden i flere pp, var da sikker på at det hadde klaffet, men nei!! tror jeg en gang gikk opp mot 11 dager over tiden før TR kom etter neg test....

Nå er jeg kommet til 8. pp igjen, og håper ikke jeg må gå i 8 til hvis det skal dobbles for hver gang vi prøver....:-)

Det som var litt rart var at det i går, 4-5 dpo, kom spotting ved ett dobesøk (bare på papiret), men kun da og ikke senere på kvelden og ikke i dag. Har spottet før, men da 3-4 dager før mens og hver dag.... så det er bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for at det var festeblødning istedet for spotting!!! Har nesten ikke vondt i puppene heller som jeg fikk ved EL, og det skjer saker og ting i eggstokk området;-) Hmmmmmm, MÅ ikke begynne å inbille meg saker og ting, blir SÅ skuffa da TR kommer, det vet jeg!!! :-((

Skrevet

Jeg har gitt opp ømme pupper. Variere så veldig for meg. Leter egentlig ikke etter symptomer heller for det er så mange som har symptomer, men de får TR allikevel. Så jeg gidder ikke henge meg opp i det der. Det eneste er om jeg spotter eller ikke. Pleier minst å spotte tre dager før TR, så den PP jeg ikke spotter før TR da kan det nok hende at håpet stiger litt ekstra.

Jeg lurer så veldig på hvordan kroppen min faktisk vil reagere den PP jeg faktisk blir gravid. Vil jeg spotte i det hele tatt??? En får vel bare vente å se.

Søskenbarnet mitt har termin om 9 uker. Jeg er misunnelig. Når hun ble gravid sa jeg til samboeren at jeg skulle bli gravid før hun fødte. Jeg begynner å få dårlig tid da. Har bare denne PP og de to neste å få det til på. Håper jeg er gravid allerede jeg.

Skrevet

Hei jenter :) Takk for invitasjon fra Lillemy75, 8pp! Så hyggelig tråd :) Har ikke sett at IKM uke 33 hadde egen skravletråd.. Og forøvrig ikke vært prøver særlig lenge heller. Så er ikke kjent med alle forkortelser og slik... Dette er liksom den første ordentlige prøvemnd. vår - spent, men samtidig litt skuffet pga tull i syklusen. Tror jeg.. Spør her, om det er noen som har opplevd en mini-blødning etter mens?? Sorry detaljer :) En uke etter første dag i siste mens, fikk jeg nemlig lysrosa utflodlignende. Det varte bare i 12-14 timer, så var det over... Fant heller ikke el med testpinnen de siste dagene. Og jeg har alltid hatt pinelig nøyaktig mens, så har derfor tenkt at eggløsning var like så... Men kansje ikke!? Aner ikke. Sluttet forresten på pillen i april.

Håper vi alle blir gravide denne mnd uansett :D Masse lykketil! Håper man kan oppdatere hverandre ettersom uke 33 kommer, min IKM er lørdag 21.juli.

Skrevet

Hei hei jenter!!

Da var EL dagene over og "jobben" gjort..hehe..;-)

Hvordan det går blir jo spennende å se om en del dager...vente vente vente..

Ble jo spådd gravid i desember inne på en spåtråd her og hadde vel håpt at det skulle skje tidligere enn det da,så da får en bare vente å se..hvem som får rett...---> håper på meg...lenge til desember da..

Hvordan går det med dere andre i disse ventedager...er dere tålmodige?

Skrevet

Her er jeg sånn passe tålmodig. Har fikset meg masse og gjøre i dag så da får jeg tida til å gå.

Vet jheg sa at jeg ikke skulle lete etter symptomer men har de siste tre dagene vært støl i magen, eller ikke støl men jeg føler press på områdene der eggstokkene ligger. Når jeg er på do og lissom presser litt for å tisse så presser det ekstra. Kjenner det også godt når jeg sitter. Det har egentlig blitt mer og mer ettersom dagene går. Skal vel ikke legge for mye i dette fordi jeg har kjent sånn press tidligere PPer, men ikke så mye (tror jeg). Men forventningene stiger jo litt selvfølgelig. Men en ting som trekker ned er jo at jeg har mye utflod som begynner å bli mørkere. Det liker jeg ikke for det pleier ikke å være positivt for meg.

EL er vel over for alle for denne gang. Da må vi alle bare vente. Jeg er 3+0 idag. Hvordan ligger dere andre ann?

Skrevet

Dytter litt jeg.

Er det liv i dere damer? :-)

Skrevet

Heisann, joda her er det liv. Litt travelt siden ferien var over i dag og arbeid og slike plikter har tatt over:-(( kjente jeg godt har kunne hatt ferie lengre, meeeen vi har en liten ukestur til usa og se frem til jeg og samboeren i slutten av august:-)) Me like!!!!!:-)

ellers er det omtrent 1 uke igjen til ikm for min del. vet jo ikke når EL var med sikkerhet, men mener den var tirsdag så det er nå enten mandag eller tirsdag IKM er. Jaaaa, ellers ikke så mye å berette, kjenner jo ting og tang, men det kan like godt være pms som noe annet så tar ikke det for gode tegn!!

ellers??? :-)))

Skrevet

Dagene rusler og går, men ikke så fort.

I går hadde jeg kjempelyst til å teste med den siste EL-testen jeg hadde, men slo det fra meg. Var jo bare 7 DPO og det er alt for tidlig. Nei en for vel vente til neste uke.

Skal på festival til helga, og tenker at det hadde jo vært greit å vite før jeg drikker meg drita. Har jeg ikke spottet noe skal jeg ta en test.

Skrevet

Nå har sannelig alle symptomene kommet igjen, for fullt denne gangen. Men har latt meg lure så mange ganger, at nå skal jeg ikke bite på enda en gang til. Puppene begynner å bli vonde, ikke så veldig ømme egentlig, rett og slett vonde. Kvalmen titter også innom med små stikk... Hmm... :-) Men fortsatt en uke og vel så det til IKM, så får vente og se.

Skrevet

Jeg har ingen tegn til ømme pupper. Men det kan komme snikende de neste dagene.

Skrevet

Ja disse 14 dagene etter El er spennende... og sumptomene kommer jo alltid.. men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man har hatt eggløsning til egget er festet og man er fysisk gravid????

Har ei venninne som har hatt prøverørs noen ganger og tror hun har sagt at hun ka n teste seg etter en uke etter egget er satt inn igjen og da er jo egget befruktet..... men hvor lang tid menens det at befruktningen tar.....

Jeg kjenner også til symptomene... hadde EL på lørdag.... men er det da egentlig mulig at det er symptomer på en graviditet....???

Lykke til jenter

Skrevet

Det tar omtrent 5-8 dager før egget slipper til det evt fester seg i limoren etter at det er blitt befruktet:-)) så det er nok mulig det er for tidlig med symptomer, men når man driver å prøver på å lage baby så kjenner man så mye etter at man fanger opp det minste lille stikk, kvalme, ømme pupper osv, osv og så kan det hende at man egentlig har hatt alle disse "tegnene" før man begynte å prøve, men da har man ikke tenkt over det så nøye....det tror jeg i allefall er saken med meg, for jeg tror ikke det skal være mulig å få så mange symptomer på graviditet uten å være gravid som jeg har stort sett hver mnd...:-((

Skrevet

Lykke til til deg også, glemte jeg og si:-))

Bare sånn av ren nyskjerrighet, hvilken årsmodell er dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...