me5 Skrevet 12. august 2010 #101 Skrevet 12. august 2010 Det er jo litt festlig med alle disse symptomene..... og det som er litt rart er jo det at hver mnd så merker jeg noe nytt og tenker ja denne gangen gikk det....:-) det rare er jo det at de to gangene jeg har vært gravid har jeg ikke hatt ett eneste symptom..... Med første mann ble jeg gravid før jeg hadde hatt mensen etter pille slutt..... så det trodde jeg ikke var mulig.....da gikk det 14 dagr over før jeg testet... skulle til tannlegen og tenkte bare jeg skulle teste for sikkerhetskyld med nummer 2 hadde jeg egentlig gitt opp etter 7 mnd med negative tester... stortsett mangen tester hver mnd pga alle symptomer jeg kjente så den mnd jeg ble gravid hadde jeg jo tatt tester som vanlig men negative.... jeg visste det egentlig for jeg var jo ikke noe annerledes enn ellers..... men så var det ei venninne av meg som bekreftet at hun var gravid... hun hadde en CB igjen ta den bare for morro.... og da var den positivt..... og det var egentlig uventet....hadde jo tatt en test dagen før.. så gikk det noen uker så kastet jeg opp 20 ganger til dagen... morgen og kveldene ;-) Men jeg må jo også meddele at jeg denne gangen er noe anderledes :-) Ca 2 dager etter egg løsninge begyntre jeg med murringer i ryggen og det stikker litt i begge sidene..... det har jeg stortsett hele dagen..... så jeg x fingrene... ja for dere alle sammen!!!! viktig å være optimistisk!! dette med spotting dere skriver om..... er det egentlig teg på mens eller feste blødning??
Lillemy36 Skrevet 12. august 2010 Forfatter #102 Skrevet 12. august 2010 Vet ikke egentlig hva spotting er, bare at det er jæv... irriterende og kommer før mensen "bryter ut"!!! Jeg har nemlig og begynt å få brun utflod/spotting, og trodde jeg hadde blitt kvitt spottinga, for har ikke spotta på de tre siste pp!! Fa... og dobbelt fa.. for å si det på den måten!!! Har hatt mensmurringer i nesten en uke nå og det er ennå 4-5 dager til IKM... første spotten kom 4-5 dager etter EL, og hadde håpt på at det var festeblødninger... Hvorfor er det så veldig vaskelig å bli gravid??? ÅÅÅhhhh!!
mayflower Skrevet 12. august 2010 #103 Skrevet 12. august 2010 Har veldig ømme bryster nå i kveld. Gjorde vondt når jeg slapp dem ut av BHen. Når jeg tørket meg etter dobesøk kom det en del lysebrun utflod på papiret. Så da er det i gang. Jeg liker det ikke. Kanskje jeg skal prøve sink? Noen sier jo at det skal hjelpe mot spotting. Vet ikke jeg. Lillemy, jeg også er drittlei den spottinga. Jeg har gjort det hele tiden. Det er bare antall dager som variere hver syklus. Jeg innbiller meg at det har noe å si for at jeg ikke blir gravid. Men det er jo jenter her inne som har blitt gravide da, selv om de spotter. Jeg er bare så møkklei av at jeg ikke skal få det til. Nå har jeg time hos legen i september en gang og da skal jeg ta opp dette her med henne. Håper det er noe hjelp og få. Aller helst håper jeg jo å få det til før det, men. Jaja, håpet er jo ikke over enda. Fremdeles noen dager til IKM. Men det er vel tryggest å ha på truseinnlegg
Anna79 6pp Skrevet 13. august 2010 #104 Skrevet 13. august 2010 Sniker meg inn her jeg også. Har ikke vært inne her siden 2005 da jeg ble gravid med nr. 1. Nå prøver vi på nr 2, men ting har nok forandret seg litt ja :-S Forrige gang gikk det på første forsøk, denne gangen er det bare syklus-tull, og jeg har nå ikke hatt mens på snart 9 uker. Takk og lov for el-tester og info i forumet her som gjør at jeg er nokså sikker på el rundt 5. august. Nå går vi noen spennende dager i møte:-D mayflower - har jo hørt om så mange her i det siste som har vært sikre på at de skulle få mens fordi de har spottet tidlig, men som har vist seg å være gravide?! Ikke gi opp håpet enda;-)
mamma til twins Skrevet 13. august 2010 #106 Skrevet 13. august 2010 Stikker innom for å ønske dere en riktig god helg!! Her er puppene fortsatt vonde, kvalmen er tiltagende. men sånn har det jo vært før uten suksess. Skal drikke litt vin i kveld og skal på fest i morgen. Men det er vel for tidlig å teste nå, er det? Kommer til å få dårlig samvittighet om det viser seg at jeg skjenket et lite frø i tillegg til meg selv.. Ja ja.. Man kan jo ikke sette livet på vent selv om man er prøver. Håper helgen deres blir flott! :-)
me5 Skrevet 13. august 2010 #107 Skrevet 13. august 2010 Go helg i like måte...... Det er vel litt tidlig å teste ja..... kjedelig det der.... Til vanlig trener jeg mye..... med høy puls.... men nå når vi prøver å bli gravidi tenker jeg at å trene så hardt kan være med på å gjøre at jeg ikke blir gravid... det anbefales jo en puls på ca 150 og at man ikke skal bli så varm osv.... dermed blir jeg litt sånn at kutter ned masse på treningen.... og det liker jeg egentlig ikke..... jeg liker å ta meg ut.... men så sies det jo at du skal kunne fortsette med treningen som normalt men jeg blir så usikker!!!!
me5 Skrevet 13. august 2010 #108 Skrevet 13. august 2010 forsettelse : fikk en tlf.... jeg mener jo ogspå at man ikke kan slutte å leve som normalt i tilfelle dette var den lykkelige måneden..... hos meg har det blitt slik at jeg trener masse når mensen har komt og frem til EL.... så roer jeg meg.... men det er ingen ideel situvasjon :-) og det med festen .... jo det er ikke lett å hvite hva man skakl gjøre!!!! kose dere da jenter......
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 13. august 2010 #109 Skrevet 13. august 2010 Heisann jenter! jeg hiver meg på denne tråden jeg og. jeg har ikm neste mand el tirsd tenker jeg. har en sønn på 3,5 år- så en nr 2 er høyst velkommen! jeg har lurt på om div tegn jeg har hatt er tegn på en graviditet, men tror jeg rett og slett jeg innbiller meg tegn og....åå- vil ha en spire!! anyway, igår kveld fikk jeg litt blod på papiret- tenkte søren, er det tante rød som kommer - mange dager for tidlig, for har aldri opplevd det før. er det det man kaller spotting? føler ihvertfall ikke heretter at jeg kan få en positiv test denne mnd....el hva sier dere?
Night 78 - keiser og prins Skrevet 14. august 2010 #110 Skrevet 14. august 2010 Jeg også er galfrustrert over denne spottingen, mayflower og Lillemy75!! Har ikke startet ennå men kommer nok om ikke for mange dagene... men jeg vet at jeg alltid har spottet et par dager, og har jo en sønn så... men nå de siste mnd har det vart i flere dager. Symptomer... brystvorten er alltid veldig ømme før og under eggløsning og så forsvinner det. I dag er det borte. Ladycompen min viser siste fruktbare dag også, så da stemmer nok det ganske godt... Da jeg ble gravid startet ømheten i brystvortene og spredte seg til resten av brystet. Mister litt håpet siden det ikke er skjedd....
Lillemy36 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #111 Skrevet 14. august 2010 Hm, ja da er det 2-3 dager igjen til IKM.... fortsatt pittelitt spotting. egentlig bare litt lysebrun utflod i trusa, men jeg tørker jo så heftig etter hvert dobesøk for å sjekke at jeg blir jo nesten sår...ha,ha, er man ikke "nuts" totalt i disse prøvetider.... Ja, ja bare å koble ut, puste og SMØRE seg med tolmodighet!!! Blæh!!!!
mayflower Skrevet 14. august 2010 #112 Skrevet 14. august 2010 Still spotting. Og det er ganske mye også. Det er så ekkelt at det er så mørkt, nesten svart. Ufint Har egentlig gitt opp denne PP. Vi får prøve på neste. Da skal jeg ikke sjekke noe, ikke når jeg skal ha IKM en gang. Jeg skal bare la dagene gå. Lurer på å holde meg borte fra BIM også, men vet ikke om jeg klarer. Jeg kan i allefall ikke melde meg inn i en IKM-tråd fordi jeg ikke vet når IKM er. Planen videre er å ha sex annenhver dag, og den, og alle de neste, PP SKAL jeg ha det. Har blitt enig med samboeren om at jeg skal henge opp en post-it på kjølskapet den dagen vi skal ha sex slik at han skjønner hvem dager det er. Han sier at det går litt i surr for han dette her Fint at han vet på forhånd når han må til pers Skal glemme å sette opp en en dag, se om han spør etter den... Ingen som har testet noe enda?
me5 Skrevet 14. august 2010 #113 Skrevet 14. august 2010 Disse mannfolkene er jo en rar rase...... stortsett kan de aldri få nok.... men i EL tider da er det " hodeverk.... trøtt.... ikke hjemme...." har jo som alle dere andre symptomer.... men fikk gjort det 1 eller var d 2 dager før EL og dagen etter EL så det er jo lov å håpe....... men leste her en plass at det var ei som skrev at selv om en hadde eggløsning var det dermed ikke sikkert at damen " slapp " egg.....??? noen som har hørt noe om dette??? Trodde egentlig at vi alltid "slapp" egg men at de ikke allti blir befruktet ellr klarer å feste seg.... det er jo en hel vitenskap dette.....
Lillemy36 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #114 Skrevet 14. august 2010 Tror også at jeg skal"melde meg ut" av BIM neste mnd,s pp hvis det ikke blir noe nå.... prøve å slappe av...he, he... har vært helt "hekta" på BIM denne mnd....I dag feks har jeg sjekka heeele tiden for å se etter innlegg og det har jo vært SÅ dødt inne her i dag!!!!! IKKE bra!!! Leste foressten litt om progesteron på nettet i dag og der sto det at stress kan sette ned produksjonen av progesteron....intressant!!
Vizzy Skrevet 14. august 2010 #115 Skrevet 14. august 2010 Da er jeg tilbake fra ferie og IKM nærmer seg med storskritt. IKM er tirsdag. Har ikke hatt så mange rare" symtomer" så langt som jeg går og grubler på kan være graviditet. Eneste jeg har merket har vært litt ømme brystvorter samt jeg har lagt merke til at kjærtlene rundt brystvortene har vært mye hovene de siste. Har også observert at akkurat som det er noe hvit/gult er inne i brystvorta noen ganger. Men jeg regner med dette ikke har så mye betydning. Blir spennende å se hva som skjer til tirsdag, mulig jeg tar en test om morgnen da. :-) prøver å ikke ha får mye forhåpninger denne gangen.
mayflower Skrevet 15. august 2010 #116 Skrevet 15. august 2010 Her er det ingen forandring. Mindre øm i brystene, var også slik i går. Men spotter mer. Tror nok TR kommer i morgen.
mayflower Skrevet 15. august 2010 #117 Skrevet 15. august 2010 Her er det ingen forandring. Mindre øm i brystene, var også slik i går. Men spotter mer. Tror nok TR kommer i morgen.
mayflower Skrevet 15. august 2010 #118 Skrevet 15. august 2010 Her er det ingen forandring. Mindre øm i brystene, var også slik i går. Men spotter mer. Tror nok TR kommer i morgen.
mayflower Skrevet 15. august 2010 #119 Skrevet 15. august 2010 Unnskyld det der. Lagringa funket ikke helt som det skulle og da ble det lagt inn tre ganger. Jaja, da vet dere hvordan jeg ligger ann.
Gjest Skrevet 15. august 2010 #120 Skrevet 15. august 2010 Denne uka var en av de lengste jeg kan huske på lenge, men kommende uke blir vel eeeenda værre... IKM tirsdag eller torsdag, og jeg har bestemt meg for å ikke teste før 1 dag etter IKM.
Lillemy36 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #121 Skrevet 15. august 2010 Hei jenter, da er vel tanta ubønnhørlig på tur ser det ut til....mye spotting og puppene føles helt okei igjen.... Ja da blir det som jeg har tenkt...jeg melder meg midlertidig ut av BIM neste mnd,s pp... sukk, men nå SKAL det stresses NED!!!! Masse lykke til til dere andre;-) Klem fra
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. august 2010 #122 Skrevet 15. august 2010 Ønsker alle her inne lykke til med ikke kommende mens og testing i løpet av uken ;D Håper på flest mulig positive!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 15. august 2010 #123 Skrevet 15. august 2010 Ingen symptomer her så langt... kommer ikke til å teste neste uke heller, tror jeg. Neste måned hopper jeg over EL tester også. Skal til gynekolog i begynnelsen av september, så da får vi se hva han sier... Dere som ikke blir med neste syklus får iallfall ha lykke til! Ikke lett å holde seg borte da ;0) Var det her noen som lurte på om vi slipper egg hver syklus? Det gjør vi ikke nødvendigvis. Får mensen likevel. Jeg har PCOS og har sjelden eggløsning. Alle symptomene er der, slim, positive EL tester, men ingen egg...
Make№4 Skrevet 16. august 2010 #124 Skrevet 16. august 2010 Da har jeg 6 el 7 dager igjen til IKM og puppene har vært vonde siden forrige helg. Klarer nesten ikke å ha armene i nærheten av de men slik har det vært tidligere pp også. Fikk en del murringer etter el men nå har det roet seg..så har ikke det store håpet denne mnd selv om aksjer er lagt jevnt inn.. Lurer på hvorfor det skal være såå vanskelig å få til..hmm..litt kjei dag...
mamma til twins Skrevet 16. august 2010 #125 Skrevet 16. august 2010 IKM når som helst egentlig hos meg, tirsdag-torsdag en gang. Har superømme "tunge" pupper og kvalme. Men murringene har startet nederst i magen, så det er vel TR i anmarsj tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå