Lillemy36 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #77 Skrevet 10. august 2010 I det glemske hjørnet i kveld, men som dere sikkert leser ut av nicket mitt så er jeg 75 modell:-)
Make№4 Skrevet 11. august 2010 #78 Skrevet 11. august 2010 Jeg er på dag 18 i syklusen...ikm den 21 aug. Hvor mange dager dpo aner jeg ikke da jeg ikke testet etter El denne mnd,men skal jeg tippe så er det vel 5 el 6 dager over. Begynner å få noen symtomer, men overser de glatt da jeg ikke orker forvente noe før iallfall Ikm dagen er her...:-P Jeg er vel av de eldste her...er en 73 modell,men skammes ikke av den grunn i disse unge/modne mødre diskuson dagene..hehe..;-) Ønsker dere en fin dag selv om solen ikke skinner!
mayflower Skrevet 11. august 2010 #79 Skrevet 11. august 2010 Merker at jeg har milde menssmerter i dag. Det betyr at jeg vil begynne å spotte veldig snart. Hmm. Blir spennende å sjekke hvordan utfloden er i løpet av dagen. Har også en anelse ømme bryster, og de blir nok bare mer og mer ømme ettersom dagene går. Er så kjedelig å ha det slik hver måned. Da mister man lissom litt av spenningen. Jeg vil ikke begynne å mistenke graviditet før jeg ikke kjenner noe som helst jeg. Deilig å være litt pesimistisk, fordi da blir ikke nedturen så tung når TR kommer. Best å være innstilt på det værste.
me5 Skrevet 11. august 2010 #80 Skrevet 11. august 2010 Hei igjen... Jeg er født i 1980 og har 2 gutter fra før..... :-) vi er inne i den 3 mnd med prøving og jeg har vel hatt tegn til graviditet begge månedene....;-) men det er jo litt av spenningen......;-)
mayflower Skrevet 11. august 2010 #81 Skrevet 11. august 2010 Tester en ting her. Tror ikke det funker men. Se bare bort i fra det om det ikke funker.
mayflower Skrevet 11. august 2010 #82 Skrevet 11. august 2010 Jaja, får opp bilde om man trykker på den bakerste linken. HMM.
mayflower Skrevet 11. august 2010 #84 Skrevet 11. august 2010 Nei, det funker ikke i dette forumet. For vi kan ikke skrive signaturer. Dumt. De er jo litt søte. Vi burde jo egentlig fylle inn i IKM listene. Da kan man trykke på de og se hvordan alle ligger ann. Jeg prøver det. Kjeder meg litt.
mayflower Skrevet 11. august 2010 #85 Skrevet 11. august 2010 Hentet fram IKM-lista vår. Den lå på side 5. Er vi så få? Eller er det flere som ikke har skrevet seg på?
mamma til twins Skrevet 11. august 2010 #86 Skrevet 11. august 2010 Hei hei. Jeg har ikke skrevet meg på IKM-lista for jeg er rett og slett usikker på når jeg har IKM. Syklusen min har variert fra 26 til 29 dager. Jeg er 73-modell. Ser det er opptil flere 73-modeller inne i april-terminklubben, så det hadde jo vært morro om det klaffet nå.. :-) Det er forøvrig ganske gøy med slike skravletråder og barnimagen.com. da jeg fikk min datter hadde man ingen slike muligheter. Så ting har virkelig forandret seg de siste årene.
Lillemy36 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #87 Skrevet 11. august 2010 Jepp da er vi en fin blanding av 70 og 80 talls modeller her inne:-) Ja hååper også det klaffer nå, det virker slik at det er mange som har fått positiv test nå i løpet av sommeren også de som har slitt en stund og det må jo være så morro etter å ha prøvd så lenge:-) Krysser fingrene for at det går bra med dem alle, og så krysser jeg fingrene for at vi alle her inne får positiv test. Den forrige IKM uka vår så var det vel veldig få som fikk positiv?? mener jeg å huske... Ha en riktig fin kveld damer:-)
Gjest Skrevet 11. august 2010 #88 Skrevet 11. august 2010 Blir spennende å følge med fremover her, selv om jeg ikke kjenner noen av dere. Håper det blir maaange nick på gravid-lista for august Lykke til jenter, mens vi venter
Septemberstjerna og Martine Skrevet 11. august 2010 #89 Skrevet 11. august 2010 Er det forresten noen som kan fortelle meg hva dpo er?
Lillemy36 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #90 Skrevet 11. august 2010 velkommen!! :-) DPO betyr: Days Past Ovulation - altså dager etter eggløsning (ikke medregnet selve EL-dagen). Kjenner til tankespinnet rundt det å bli gravid. virker ikke som det går 1 minutt en gang uten at det svirrer innom hodet mitt:-)) Er ganske slitsomt i grunnen;-(
mayflower Skrevet 11. august 2010 #91 Skrevet 11. august 2010 DPO=Days past ovulation, dager etter EL
mayflower Skrevet 11. august 2010 #92 Skrevet 11. august 2010 Har i kveld hatt noen murringer på høyre side. Må egentlig bare skrive det ned for å ha dokumentasjon til senere. Nå skal jeg lete opp IKM-tråden fra sist PP for å se om jeg hadde det slik da også, for det husker jeg jo ikke.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 11. august 2010 #93 Skrevet 11. august 2010 Da kommer endelig EL. Fikk utslag på ladycomp i går og EL test i dag (testen i går var defekt). Puppene er ømme og. Vi har prøvd hver dag i det siste så nå må det gå! Er som dere sikkert skjønner 78 modell. Prøver på nr 2. Treningen har vært ikke eksisterende i sommer. Har jobbet litt i hagen da... noen timer iallfall. Hehe.
Gjest Skrevet 11. august 2010 #94 Skrevet 11. august 2010 Jeg har det samme, murringer på høyre side. Har også vært småkvalm de to siste kveldene. Jeg håper det er positive tegn, men tør ikke tro noe... *krysser fingrene*
mayflower Skrevet 11. august 2010 #95 Skrevet 11. august 2010 Night 78, da hører du vel egentlig til i IKM uke 34 du da? Siden du hadde så sen EL. Du må gjerne være her med oss allikevel. Det er hyggelig med aktivitet her. Jeg leste gjennom tråden, der stå det ingenting om murringer. Men det trenger ikke bety at jeg ikke hadde det da. Ikke noe tegn til spotting i dag. Jubler for hver dag som går. Er så rart, med en gang jeg merker noe på kroppen så tenker jeg at nå må vi ha fått det til. Fordi jeg kjenner så mye murringer. Eneste som holder meg litt igjen er at jeg kjenner murringer fra begge eggstokkene. Det er jo litt rart, eller?
mayflower Skrevet 11. august 2010 #96 Skrevet 11. august 2010 Må bare dokumentere at jeg bare har hatt litt ømme pupper på morgenen i dag. Begynte med ømme pupper og ikke ømme brystvorter som sist PP.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 11. august 2010 #97 Skrevet 11. august 2010 mayflower, så spennende! Jeg har også hatt ømme brystvorter i de syklusene jeg ikke har blitt gravid. Da jeg ble gravid sist var hele puppene kjempeømme. Nå grubler jeg på om de vil bli det denne gangen også siden jeg har ammet og melkeveiene liksom alt er utviklet... eller hvordan jeg skal si det... Ja, ikke godt å si om jeg har IKM i uke 33 eller 34. Jeg har hatt sen EL og tidlig mens etter EL de siste syklusene, så tror jeg lander her... er på dag 20 nå. Så om jeg ikke blir gravid venter jeg mens innen de 10 neste dagene. Lengste syklus jeg har hatt de siste 11 mnd er 32-33 dager og det blir jo inn i uke 34...
mamma til twins Skrevet 11. august 2010 #98 Skrevet 11. august 2010 Har en prikkefornemmelse i puppene jeg da. Kjenner på det nesten hele tiden. Men som flere av oss har opplevd så trenger ikke dette bety noe som helst, for TR har jo kommet hver gang. Men klarer ikke dy meg da... Fantaserer selvsagt om at det skjer mer denne gangen.. :-) Puppene kan fint bli veeeeldig ømme selv om man har ammet. Sist måtte jeg sove med sprts-BH og klarte ikke ligge på magen. Men da var jeg nok ca 6-7 uker på vei.
mayflower Skrevet 12. august 2010 #99 Skrevet 12. august 2010 Kun ømme bryster om jeg klemmer på de. Husker jeg ikke feil så har det vært slik før så det er egentlig ikke et tegn. Ikke hatt spesiellt med murringer i dag. Litt innimellom. Mest på venstre side. Nå er det også litt fra høyre side. Det at det kommer fra begge sider tenker jeg at må bety at jeg får mensen. At eggstokkene gjør seg klare til å blø. Ikke noe spotting enda, men dagen er ikke over og det er flere dager igjen så jeg tør ikke juble enda. Dere andre da. Noen som har begynt testingen enda? Det er vel litt vel tidlig, men kan jo hende noen ikke klarer å vente.
mayflower Skrevet 12. august 2010 #100 Skrevet 12. august 2010 Har etter siste dobesøk oppdaget at utfloden er lysebrun. Det betyr bare en ting. Nå kommer spottingen, enten i morgen eller i overimorgen. Æsj. Håpet sank litt nå. Skal en aldri få dette til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå