Lillemy36 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #26 Skrevet 28. juli 2010 vet ikke om d var bidro.kapslene som gjorde at den ble forsinket fordi jeg har hatt sykluser i ettertid som også har vært forsinket uten bidro, og jeg har hatt sykluser med bidro som har vært presise, så mulig at d bare har vært tilfeldig. Tror ikke det skader å prøve:-) d hjalp ikke for min del da..., men lurer nå heller på at d er slik at egget ikke vil feste seg hos meg.., men hvem vet, d blir jo bare spekulasjoner, men det er det jeg har følelsen av i alle fall... Her skinner sola også, bare å supe i seg masse d vitaminer:-) jeg har ennu 1,5 uke igjen med ferie...hipp hurra!!!
Lillemy36 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #27 Skrevet 28. juli 2010 vet ikke om d var bidro.kapslene som gjorde at den ble forsinket fordi jeg har hatt sykluser i ettertid som også har vært forsinket uten bidro, og jeg har hatt sykluser med bidro som har vært presise, så mulig at d bare har vært tilfeldig. Tror ikke det skader å prøve:-) d hjalp ikke for min del da..., men lurer nå heller på at d er slik at egget ikke vil feste seg hos meg.., men hvem vet, d blir jo bare spekulasjoner, men det er det jeg har følelsen av i alle fall... Her skinner sola også, bare å supe i seg masse d vitaminer:-) jeg har ennu 1,5 uke igjen med ferie...hipp hurra!!!
Lillemy36 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #28 Skrevet 29. juli 2010 Side 2 jenter??? Hvordan går det?? Tiden sneeeegler seg avgårde mot den store "Gullegg" uka:-) Hmmm, nei nå kom jeg ikke på noen ting å skrive...kanskje fordi det er langt på natt. Tar kvelden jeg:-) God natt!! Snakkes mer senere når tankene er på rett plass....
mamma til twins Skrevet 30. juli 2010 #29 Skrevet 30. juli 2010 Det er nok ikke så mye som skjer denne "kjedelige venteuka"... :-) Ikke for min del ihvertfall. God helg damer!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 1. august 2010 #30 Skrevet 1. august 2010 Da er vi klare for prøving! Har så rare mens etter fjerde doble pergokur i mai... spotter økende i fire, fem dager før jeg får mens som varer i ca 5 dager... joda! Men nå er tanta dratt, så nå håper jeg at jeg ikke ser den igjen på minst 1,5 år ;0) Har ikke brukt annet enn metformin siden da. Skal på oppfølging i september, men da håper jeg på et jeg er gravid!!! Lyse dager er nok bra for fruktbarheten, og august er måneden!! Hehe.
Lillemy36 Skrevet 1. august 2010 Forfatter #31 Skrevet 1. august 2010 Ja vi får satse på det, at sola har gitt oss masse fine D-vitaminer og at det gjør susen...;-) Jeg er så spent, jeg har blitt spådd av flere inne på spå forumet ( vet ikke om jeg skal kalle meg teit eller godtroende som ikke klarer å la være å spørre der inne...) Jeg er blitt spådd til alt fra innen 4-6 mnd, i februar og i september...blir kjempeforvirra, ei sa at jeg kom til å trenge hjelp i form av en kur...?? Huff, nei får kutte ut det derre spågreia, man er jo forvirra nok fra før i denne prøveperioden!! Flere som har prøvd der inne?? Ellers er det tid for EL i morgen eller tirsdag:-) vet ikke med sikkerhet siden jeg ikke har brukt noen former for tester denne pp. har ikke kjent noe til EL murringer så må nok safe med litt hyppig sengehygge de neste dagene:-)
mamma til twins Skrevet 2. august 2010 #32 Skrevet 2. august 2010 Jeg tipper at EL er på onsdag, har ikke tatt tester denne perioden jeg heller. Mannen reiser på seilas onsdag morgen, så håper det holder. Har tatt disse bidronningkapslene den siste uka, så håper det har noe for seg. Jeg har vært litt stressa dette året, så kan jo være det som har påvirket kroppen min. Men håper sommer og sol har hjulpet hormonene på rett vei. Jeg har ikke prøvd spåingen og bra er det når jeg ser hva du opplever Lillemy! Eller skal jeg... He he.
Lillemy36 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #33 Skrevet 2. august 2010 Håper sommeren har gjort deg godt da, jeg kjenner iallefall at jeg har hatt meeeget godt av sommerferie:-)) Skal ikke egentlig anbefale deg å be om spåing, blir jo nesten som en besettelse....:-)) Men hvis du skal be om spåing vil jeg anbefale deg ei som heter Frida, ho ber om kontrollspm og virker grei:-), men man har jo ingen garanti, men det er jo morro underholdning så lenge man ikke blir hekta!!!! Ha en fin, fin kveld, nå skal jeg og mannen se film:-) og etterpå noe helt annet...:-))))
Vizzy Skrevet 3. august 2010 #34 Skrevet 3. august 2010 Stikker en liten tur innom for å høre hvordan det går med dere i disse EL tider. Hadde positiv El test i går så vi håper at innsatsen de siste dagene har gjordt underverker. Satser på å holde intensiteten oppe en stund til da :-) Håper det blir mange hyggelige graviditeter som blomstrer frem i uke 33 :-)
Make№4 Skrevet 3. august 2010 #35 Skrevet 3. august 2010 Titter innom...EL nærmer seg,mest sannsynlig fredag el lørdag. Ikke tenkt å teste etter EL denne pp, men bare kose oss jevnt over i dagene fremover de dagene jeg regner med å ha EL...hehe.. Venter spent på hvordan det går med dere andre... Ønsker en BabyBoom for oss IKM 33`ere..
Night 78 - keiser og prins Skrevet 3. august 2010 #36 Skrevet 3. august 2010 Make№4, helt enig med deg!! Vil ha en skikkelig BabyBoom :0) Tenker jeg begynner å teste i morga, men regner ikke med EL før lørdag eller rundt der... håper jeg finner EL denne pp.
mamma til twins Skrevet 3. august 2010 #37 Skrevet 3. august 2010 Signerer ønsket om babyboom! 8 pp holder synes jeg.
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 4. august 2010 #38 Skrevet 4. august 2010 ja me5 vi å håper på en jente denne gang, men en gutt er like velkommen:)) har blitt gravid med en gang på de to første men det er tross alt 10 år siden sist... så er forberedet på at det kan ta tid;)
Make№4 Skrevet 4. august 2010 #39 Skrevet 4. august 2010 Er også VeLdiG fornøyd med 8 pp lubine,kan liksom skje noe nå...!!! Har barn fra før så vet jo at jeg kan,eller vi da for å si det sånn...:-P Kjenner murringer idag og helt knekt i korsryggen så nærmer seg nok de Berømte dagene,skal ikke teste med el tester selv om jeg har,så får bare prøve å jobbe så godt en kan med aksjeinnlegg...hehe...;-)) For så å telle de laaange dagene frem til IKM...hafffr... Har begynt å trene litt,fått noen ekstra kilo det siste året...usssjjj,liker ikke det, så for å fokusere på noe annet tenkte jeg at det måtte det være lurt å sette igang med. Er dere andre her inne veldig aktive? Mye hobbyer osv...eller så langt man kan få hatt det med barn i hus da...:-) Ønsker dere en fortsatt fin kveld! Snakkes...:-)
mayflower Skrevet 4. august 2010 #40 Skrevet 4. august 2010 Da er EL over for denne gang, tror jeg nesten helt sikkert, var enten på mandag eller tirsdag. Har ikke testet, og det var litt deilig. Vi har hatt masse deilig sex mens vi har vært på ferie. Vi klarte ikke annenhver dag men det ble nesten annenhver da. Vi fortsetter noen dager til før vi gir oss for å være på den sikre siden. Nå vet jeg at de neste dagene kommer til å gå kjempe sakte. To uker er så lenge å vente. Jeg må prøve å ikke gå inn på BIM hver dag, men jeg vet det kommer til å bi vanskelig. Lykke til alle sammen.
mamma til twins Skrevet 4. august 2010 #41 Skrevet 4. august 2010 Jeg har ikke trent noe det siste året og det vises. Jeg har forventet at jeg skulle bli gravid nesten umiddelbart og følte at det var totalt bortkastet å melde meg inn i et treningssenter. Men ser jo at dette ikke går i lengden. Denne sommeren har jeg nektet å gå i bikini (etter at jeg gikk på badevekten), he he, tragisk men sant. Er relativt nyinnflyttet her hvor vi bor, så kjenner få og har ingen venninner ennå. Kjeder meg mye, dårlig med hobbyer. Skal legge inn siste aksjepost i kveld, mannen min reiser bort i morgen og blir borte i 10 dager. Så håper det klaffer med EL denne gangen. Ha en fin kveld ladies!
mayflower Skrevet 4. august 2010 #42 Skrevet 4. august 2010 Jeg også lot være å trene fordi jeg tenkte at jeg skulle bli gravid, men jeg ble det aldri. Mitt tips. Meld deg inn i morgen. Tren. Du vil føle deg så mye bedre. Når du blir gravid kan du allikevel trene. Og det er jo bra og trene selv om man er gravid. Man blir bare mer og mer misfornøyd om man ikke gjør noe. Jeg har gått ned 3 kg på fire uker og føler meg bedre. Hopp i det, stå på. Ikke gjør det for andre men for deg selv. Du vil også få mer energi og du vil få deg en hobby. Da vil du kanskje ikke kjede deg???
Lillemy36 Skrevet 4. august 2010 Forfatter #43 Skrevet 4. august 2010 Ikke no trening her i gården heller, MEN det kan trenges for å si det sånn!! Kiloene har en tendens til å sniiike seg på, og aaaaner ikke hvor de kommer fra gitt:-)))....huff egentlig gjør jeg jo det... totalt inaktivitet i kombinasjon med litt i overkant mye kosemat:-s Ja, ja.... det er jo sommer og da skal man kose seg!! Jeg driver en del med strikking som hobby, ikke så mye nå på sommeren, men når høstmørket begynner å snike seg innpå så leter jeg nok fram pinnene for å strikke noe søtt til den som forhåpentligvis har flyttet inn i magen min:-)) Håpe, håpe!!! I går etterm/kveld var nok EL. greit å kjenne igjen etter noen pp der det kjennes etter på ALT!! Greit med aksjeinnlegg denne pp, og HÅÅÅÅÅPER det skal bli vår tur denne mnd, synest også 8 pp er nok!! Er faktisk kommet til den pp det funka sist gang jeg ble gravid med minstesnuppa vår som er 9 år, så det er faktisk 10 år siden i disse dager!! Håååper det skal gå denne gangen også:-) Nå er det bare å knaske sine vitaminer og håpe på mirakler for alle oss her inne:-))
Lillemy36 Skrevet 4. august 2010 Forfatter #44 Skrevet 4. august 2010 Lurer foressten på hvorfor jeg enkelte pp får vondt i puppene med en gang EL er og det stikker ordentlig i dem også... og andre ganger får jeg puppevondten noen dager etter EL og nesten fram til IKM?? Noen andre som har det sånn??
mamma til twins Skrevet 4. august 2010 #45 Skrevet 4. august 2010 Akkurat det med ømme pupper har jeg gitt opp å analysere. Av og til er de superømme etter EL, andre ganger kjenner jeg overhodet ingenting. Jeg har bestemt meg for å gjøre noe med treningen. Skal i første omgang ta frem min egen lille stepmaskin og ta i bruk rockeringen min igjen. Skal benytte disse dagene uten mannen hjemme til å få en rutine ut av det. Grunnen til at jeg drøyer innmeldingen til treningsstudioet er at jeg blir så himla dårlig når jeg går gravid (ihvertfall første halvdel) og jeg vet ikke om jeg klarer å trene noe særlig. Men får jeg TR nå, så skal jeg melde meg inn.
Lillemy36 Skrevet 4. august 2010 Forfatter #46 Skrevet 4. august 2010 Steppemaskin har jeg også lyst på, har en ergometersykkel, men jeg vil spy bare av å tenke på hvor sliten jeg blir av den, den står og samler støv i en krok på soverommet:-(( den tar helt motet fra meg....egentlig har jeg mest tenkt på en sånn steppemaskin som du har staver for armene og..husker ikke hva de heter akkurat nå... mer sånn gå på ski bevegelser:-)) Har du en sånn rockering med vekt i?? Nei denne kroppen og vonde pupper og strekk i magen og alt det der blir man bare ikke klok på!!
Make№4 Skrevet 5. august 2010 #47 Skrevet 5. august 2010 Helt gitt opp å vurdere pupper og murringer føre Ikm...de lurer meg trill rundt alikevel....får bare vente å se om tanta kommer... Jeg har en sånn eclipsemaskin, Lillemy...kjøpte meg en på finn.no for noen uker siden og er kjempefornøyd:-) Har en ergometersykkel også, men den unngår jeg som pesten...dummeste kjøpet noensinne,den har ett så utrolig vondt sete så umulig å gå normalt etter 10 min på den. Så den har fått ny plass i dukkestua..hehe.. Den rockeringen...er den tung å bruke,tenker hvis det er vekter i den..?
Make№4 Skrevet 5. august 2010 #48 Skrevet 5. august 2010 Slik har jeg det med puppene også Lillemy,kan variere såå veldig fra pp til pp. Noen ganger får jeg ikke vondt i de før etter el, og andre ganger får jeg vondt føre el...og vet det er før fordi jeg har tatt el test. Av og til har jeg omtrent følelsen av nålstikk i dem i perioden føre tantebesøk,og andre pp `er kjenner jeg ikke noe... Så pupper i prøveperioder--->Gitt opp! :-) Er akkurat 8 pp som er det lengste her også..så hadde håpt at det kunne skje noe nå da... Har prøveperioder på 1pp,5pp og 8pp så nå er den magiske grensa på siste gått over.. Men man får vel bare vente...lite annet man får gjort..
mamma til twins Skrevet 5. august 2010 #49 Skrevet 5. august 2010 Eclipsemaskin kunne jeg også tenkt meg, eller tredemølle, men er så himla dyrt! Rockeringen er ikke noe problem, men er litt vondt i starten. Sist jeg brukte den ble jeg nok litt blå over hoftekammene, men vips så klarte jeg å holde det gående i et kvarter om gangen. Er mye enklere å rocke med den tunge varianten (sammenlignet med den vanlige lette). Puppeanalyse i prøveperioden er bare tull! He he.
Lillemy36 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #50 Skrevet 5. august 2010 yess d er en slik maskin jeg mener:-) tror d blir veldig effektiv trening med en slik. Den rocke ringen må du være forsiktig med, den skal jo ikke brukes ved graviditet, men vet ikke hvor mye d har å si under prøving?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå