Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rask ute med å lage tråd for uke 33, MEN har ingen ting annet å gjøre i dette dårlige sommerværet!! I tillegg har jeg uvelkommet besøk av TR, så dagen er ikke den beste:-(

Flere som hører til her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg henger meg på her. Da er vi i gang med 5pp.

Skrevet

Jeg hører nok til her, for jeg var på uke 29 og fikk besøk av TR.

Skrevet

TR kom for fullt i dag, et par dager før forventet, så her er jeg. Er vel noe sånt som 8pp på meg også. Hadde aldri forventet at dette skulle ta sånn på tiden. Begynner å kjenne en visst aldersmessig angst og panikk. Men men... Alt skjer vel for en grunn.

Skrevet

Her var det liv gitt!

Skrevet

Hei!

Her kom TR 3 dager over ikm, dritt - for da har jeg mest sanns. EL den helgen samboeren er borte i august :((

Jeg har kjøpt CB fert.monitor og håper håper håper at EL er på annet enn forventet tidspunkt i august! :)

vi bestemte oss for å prøv i april, men det har skjedd så mye at vi kun har "prøvd ordentlig" 1 eneste mnd siden da. Kjipern, men nå i høst skal det skje!!

Skrevet

Heihei!! Hiver meg med her jeg også... nå har vi snart prøvd i ett år, så håper på at august blir måneden! Førstemann ble unnfanget i august for tre år siden :0) Lurer også litt på å anskaffe med CB fert.mon. Noen som vet om de med PCOS kan bruke den? Syklusene mine er supertullete for tiden.

Skrevet

alle med sykluser fra ca 21-42 dager kan bruke den :)

jeg har startet min nå, og er på CD 4 i dag.

Lykke til denne mnd!

Skrevet

Hei:-)

Fertillitetsmonitoren er super den, men likevel ingen garanti for å bli gravid...., men man finner EL nøyaktig og i det lange løp blir det billigere enn maaaange EL testere....jeg kjøper dem på "E bay" da og det er billigst så fremst frakten er billig:-) Monitoren kan man jo også selge når man ikke har bruk for den lengre. Jeg har brukt den i 4 pp nå, men tenker at jeg skal prøve å slappe av denne pp uten noen form for testing og bare hoppe i køya sånn ca annen hver dag og mulig hver dag rundt der jeg tror EL er...

Er i min 8 pp totalt og kjenner jeg begynner å bli lei og oppgitt:-(

Hååper jeg skal greie å slappe av og ikke stresse slik jeg føler jeg har begynt å gjøre ettersom pp går uten resultat.

Måtte dette bli vår måned damer:-)

Skrevet

Da melder jeg min ankomst her inne også...8 pp, og kjenner som deg lubine at alderen stresser meg...men vi blir nok av de heldige vi også skal du se! :-)

Tanta kom på søndag morgen her som forventet og forsvinner vel i løpet av morgendagen...så dett var dett. Lurer på om kort tantebesøk kan ha noe å bety for fruktbarheten...noen som tenkt og vet noe om det?

De siste mnd har jeg egentlig ikke gått å tenkt så mye på det å bli gravid,ikke slik som de første 4 mnd iallfall. Har jo testet etter EL men praten har liksom stilnet..men ønsket er jo der like sterkt da.

Kansje man rett og slett har brukt opp sjangsene sine når en faktisk har tre flotte barn,man skal helt enkelt ikke ha fler...hmmm...Nei,den går jeg ikke på,mange som har og får mange unger idag da.. Er nok en liten måte å trøste meg selv på,på dårlige og såre dager.

Ønsker dere Alle lykke til...desverre er jeg ikke så god til å huske navn og hva hver enkelt av dere har opplevd av triste ting i svangerskap,men skal prøve å få lest på litt.

Ha en fin dag alle uansett om det regner..

Snx

Klem

Skrevet

Jeg hører til her. Trodde jeg hørte til på IKM 32, men det stemmer ikke. Jeg har IKM enten mandag 16. august eller tirsdag 17. august. Hadde litt rar mensen så er ikke helt sikker på hvem av dagene jeg lissom startet på. Men tror nok at det er IKM på mandagen. Hadde tenkt å ta en pause fra BIM, men det klarte jeg ikke.

Jeg er ferdig med mensen i morgen tenker jeg, så fra onsdagen er det fullt kjør annenhver dag. Har bestemt meg for å ikke teste noe denne PP. Har en EL-billigtest igjen, men får EL mens jeg er på ferie så jeg blåser i det. Vi satser på annenhver dag.

Håper denne PP er vår lykkePP for nå begynner det å bli lovlig sent for oss som ønsket oss et januarbarn :P Men jeg tar det barnet jeg får jeg altså.

Har bestilt meg time hos fastlegen. Egentlig for å ta celleprøve av livmorhalsen, men da skal jeg snakke med henne om dette barnegreiene samtidig. Fikk time i midten av september. Håper jeg er gravid innen da og at hun i stedet kan vise meg et nurk i magen.

Skrevet

Finnes det ingen IKM-liste for uke 33? Jeg kan ikke finne noen i allefall.

Lager en jeg da...

Skrevet

Da var den laget. Kjedet meg litt så den ble med litt mye dilldall og krusseduller kanskje. Men vi satser på at det går bra allikevel :P

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med wild yam og bidronning et eller annet? Bare lurte på om andre metoder burde prøves ut også..

Skrevet

jeg har faktisk kjøpt meg det i dag :)

Bodronningen tas fra dag 3 i syklusen og frem til EL, da starter man med wild yam og tar i en uke - såvidt jeg har forstått iallfall!

Skrevet

Hmm... Får ta meg en tur innom helsekosten i morgen da. Blir et par dager forsinket med bidronningen, men skitt la gå.. :-)

Skrevet

Hva er dette godt for? For å få EL?

Skrevet

Kaster meg med her jeg å, selv om ikm er søndag i uke 33 eller mendag i uke 34.

Skrevet

det skal stabilisere hormonene, og hjelpe egget å feste seg (hvis jeg ikke tar helt feil :)

Skrevet

Heisann..... da hiver jeg meg også med!!!!! vi er vi på samme kanal søndag uke 33 ventes IKM..... jeg har også to nydelige gutter fra før... så vi skal prøve å få til jente nå da.... hi hi det er jo lov å håpe men det er jo greit å fortsette med de vi kan også ;-)... gutter

med første mann ble jeg gravid på første forsøk men med nummer 2 gikk det vel 7 mnd så jeg er forbredt på begge deler.... men jeg har aldri vært med på noe forum før... så dette er nytt for meg!!!

Skrevet

Da har siste rester av mensen forlatt meg og i morgen begynner vi jakten på graviditeten. Vi reiser på ferie i natt og feriesex må jo bare bli klaff!!! Får EL mens vi er på ferie og satser på at jeg klarer å slappe av og kose meg og at det hjelper på. Det skal også bli deilig med ferie fra BIM. Satser på å komme hjem fra ferie brun og fin og med et befruktet egg som fester seg.

Kos dere masse jenter. Og skravle masse her på tråden så jeg har mye spennende å lese om når jeg kommer tilbake.

Fortsatt god sommer.

Skrevet

Ja her også blir det ferie.... men det er jo bare å stå på.....

Det kan jo faktisk være bra å komme seg bort litt... det er utrolig for sent dagene etter EL kan gå.....

Leste litt over at du hadde laget en IKM liste over uke 33 ... hva betyr det??? Ny her altså ;-)

Kose dere masse på ferie....

Skrevet

en liste hvor alle med forhåpentliggvis Ikke Kommende Mens (IKM) for uke 33 skriver seg opp.

Skrevet

Kjøpte meg bidronningkapsler på helskosten, men er sannelig litt usikker. Ser at bl.a. Lillemy opplevde forsinket EL og det har jeg ikke tid til denne måneden. Min samboer reiser samme dag som EL og blir borte i ti dager.

Ellers så skinner sola og jobben venter igjen på mandag. Vræl....

Ha en fin dag ladies!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...