rosene Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #151 Skrevet 29. juli 2010 Får opp at du har gode tider foran deg.. Du blir fortere friskere enn det du hadde forventet.Jeg tror at du starter på noe medisiner,som hjelper deg veldig.. Innen 2 år ser jeg at du er i knall form. Tror kosthold har en viktig del her.. Tomater får jeg sterkt opp her.. Noe med tomater.. Jeg får også opp at du har gode nyheter (som du nylig har fått eller får innen 3 mnd..Denne besjeden vil lette deg veldig,og gi deg nytt håp og tro.. Denne besjeden har nok med din helse å gjøre. Lykke til videre.
rosene Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #152 Skrevet 29. juli 2010 Jeg får opp en mann, denne mannen er allerde i ditt liv. Han dukker opp fra din fortid.. Får opp masse varme og kjærlighet..Her blir du lovet masse fin kjærlighet.. Slik er hans personlig egenskaper :; Personlige egenskaper Han er aktiv, våken, ryddig, intelligent, skarpsindig, stilig, velbygd, taktfull og hensynsfull. Han er en god talsmann for seg selv, og en diplomatisk og dyktig debattant som griper kjernen i selv den mest innfløkte sak. Han er fremragende til å forhandle på vegne av sine overordnede. Han er en klar original tenker som liker sport og spill. Han handler sjelden overilt, fordi han aldri er helt trygg på sin kraft. Det ser ut som at du ska ut på en fin tur.Denne turen bringer virkelig fram følelser.. Du blir lova gode utsikter .. Stjernen står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst. Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke. Kanskje vil en spesielt lykkelig hendelse snart inntreffe. Kortet viser deg hva som er mulig hvis du tør følge din ledestjerne (drømmer og visjoner). Åpne hjertet og løslat frykt og tvil. Seks begre viser seg når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Eller kanskje en gammel venn, elsker eller kollega tar kontakt. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for. er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben Så her lå det mye spennede på deg.. Nå la jeg bare et enklet legg på deg. Men ønsker du større og dypere traot legg , kan du bare kontakte meg ..Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #153 Skrevet 29. juli 2010 Ser du hvordan studieforløpet mitt blir til høsten? Hvilken utdanning jeg skal gå? Og ser du hvordan det blir med økonomi? 070587 Tusen takk!
rosene Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #154 Skrevet 29. juli 2010 Den var til 28.04 (husker ikke resten av fødselsdaton. Den er til deg som lurer på når du får kjæreste,noe rart med Bim.Når jeg svarer på din tråd,så blir det ikke slik det ska være,. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #155 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk for at du tok deg tid! 28.05.84
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #156 Skrevet 29. juli 2010 Kan du se når jeg føder..? Termin i august.. Fødselsdato er: 27.09.91 Hadde vært så takknemmelig for svar, da jeg er helt utslitt av maserier på 3 uka:(
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #157 Skrevet 29. juli 2010 Hei! Jeg blir veldig glad om du vil titte litt på meg Mitt spørsmål er om du ser en graviditet på meg om ikke så altfor lenge og om du ser åraken til at vi ikke har lykkes ennå? Dessuten lurer jeg på hvor mange barn jeg vil få? Født 090981
rosa og en blå Skrevet 29. juli 2010 #158 Skrevet 29. juli 2010 Hei rosene kan du se når eg vil få meg ny jobb? 280681
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #159 Skrevet 29. juli 2010 Gifter jeg med han jeg er forlovet med no og har vi ei framtid i lag?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #160 Skrevet 29. juli 2010 Gifter jeg med han jeg er forlovet med no og har vi ei framtid i lag? 20 11 71
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #161 Skrevet 30. juli 2010 Var den 21.08 til meg født 18.12.80? Håper det stemmer. Har to separate problemer i kroppen som kan henge sammen, men vet ikke. Og har bestilt time til å få spurt om å få fikset det ene problemet nå. Kanskje de finner ut hva som er hva:) Håper jeg. Takk hvertfall.
jentahans Skrevet 30. juli 2010 #162 Skrevet 30. juli 2010 Hei Rosene Har hørt du er så flink. Kan du spå meg litt? Ser du hvilke kjønn jeg får og termindatoen min? Vil svangerskapet gå fint og vil det å kombinere jobben osv denne gangen gå bra? Hvordan blir det for meg og mannen å få nr 2? Jeg 070684 han 011181 Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #163 Skrevet 30. juli 2010 Hei eg spurte lenger oppe i tråden.Hadde skrevet fødselsdatoen min,men du spurte etter den; den er : 060784 ser du når eg blir gravid? ser du jobb på meg til høsten??
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #164 Skrevet 30. juli 2010 spå meg når det gjelder alt ilivet mitt?
babylengsel Skrevet 30. juli 2010 #165 Skrevet 30. juli 2010 Hei! Har du tid å "se på" meg litt? 20.08.73 Har ett spm: blir jeg noensinne å bli gravid igjen og få ett barn?
rosene Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #166 Skrevet 31. juli 2010 Da er jeg tilbake fra ferie,og kan ta flere.. Jeg svarer dem som har et spørsmål.. Ska prøve ta dere imora jeg..Ha en fin lørdag..
rosa og en blå Skrevet 31. juli 2010 #167 Skrevet 31. juli 2010 Håper du har hatt en fin ferie. kan du spå meg? (dette gjelder ikke som ett spm ) men lurer på om eg kommer til å få meg ny jobb? 280681
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #168 Skrevet 31. juli 2010 Ser du hvordan studieforløpet mitt blir til høsten? Hvilken utdanning jeg skal gå? Og ser du hvordan det blir med økonomi? 070587 Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #169 Skrevet 31. juli 2010 Vet ikke om jeg har prøvd meg på dine innlegg og egenskaper før, men prøver gjerne nå. Blir jeg gravid snart og ev. kjønn? F: 160471. Tuuusen takk :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #170 Skrevet 1. august 2010 Hei. Ser du noe om helsa til samboeren min? Og lurer på når jeg føder? (spennende:) 250287
septemberpiken Skrevet 1. august 2010 #171 Skrevet 1. august 2010 Hei Rosene! Ser du noen ny graviditet for meg? 12.09.76
rosene Skrevet 1. august 2010 Forfatter #172 Skrevet 1. august 2010 Sebtemberpiken; Jeg får ikke opp noe gravidtet på deg ennå... Dette legget jeg la nå er fra nå og innen 1 år. Jeg får desverre ikke inn noe baby. .. Men jeg fikk disse besjedene til deg ..Jeg føler at du har mye stress/mye ting som skjer rundt deg hele tiden.Og kroppen din er sliten,det er veldig viktig at du trapper ned. Du må love meg at du må lære deg å delagerer arbeids oppgaver til andre,du trenger ikke å gjøre at selv. >Jeg tror at når du har trappa ned en god del,slik at kroppen får kommet seg på normal nivå (husk å spise sunt,ikke overtrene ,osv,lytt på kroppens signal) Så jeg føler at det er håp for deg,men du må først ta vare på deg selv .. Jeg ser får meg en ung gutt... Dette er dine besjeder: Vognen viser til kamp og triumf. Du har kontroll, vilje og selvdisiplin. Du ferdes med letthet på livets vei, og seirer over alle hindringene du møter. Kortet kan være en advarsel om at du må holde blikket på veien og passe på så du ikke kjører i grøfta. Ta ansvar for ditt eget liv, og fokuser alle kreftene på å nå ett eneste mål. Du kan heller ikke ture fram i ungdommelig overmot, da kan du komme til å kjøre over andre. Handler du riktig, vil du ha en solid farkost (personlighet) for den videre ferden og det finnes fremdeles veier du ikke har prøvd. Situasjonen er bare midlertidig. Midt oppe i det hele er det lett å overse de åndelige verdiene som kan gi ly i stormen. Løsningen kan være å slå seg sammen med andre i samme situasjon. Hvis man tror at ting ikke lar seg gjøre, vil det snart gå troll i ord. Ikke fortvil, og ikke mist av syne hva som virkelig er viktig i livet.. Kortet betyr undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar. Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter. Huks å trappe ned, ikke stress, trapp ned noen hakk liksom. Jeg ser at Dette kortet handler om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Situasjonen er fylt med glede over de nære og konkrete ting. Du bør leve i øyeblikket og gjøre det beste ut av de mulighetene som finnes. Kortet kan også vise til forestående nyheter angående penger, eiendom, familie eller nære venner. Lykke til videre.
rosene Skrevet 1. august 2010 Forfatter #173 Skrevet 1. august 2010 Når har du termin?Lettere å spå når mann har en termin dato,men jeg prøver meg likevel.. Jeg føler 2-3 dager maks over.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #174 Skrevet 1. august 2010 Ok, Jeg har termin 03.10.10 Ser du noe på min manns helse? Takker:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #175 Skrevet 1. august 2010 18.01.88 Jobb, graviditet og kjærligheten : ) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå