Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #227 Skrevet 5. august 2010 Når blir eg gravid???Ser du enda fleire barn på oss??kjønn?? fødselsdatoen min er: 060784
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #228 Skrevet 5. august 2010 når føder jeg? terminen er 10 august, mensterminen var 31 juli. og får vi snart kjøpt oss leilighet? 190990
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #230 Skrevet 8. august 2010 Hei! Kan du se noe på når jeg kommer evt ca til å føde? Har termin 14,oktober, men begynner å bli ganske sliten og utmattet, hatt en tung graviditet. er selv født 15.10-88. På forhånd takk
rosene Skrevet 19. august 2010 Forfatter #233 Skrevet 19. august 2010 Tror du vil føde før din termin. Jeg får opp at du må huske å stresse mindre. Husk å spise sunt, og ta godt vare på deg selv. Unn deg gjerne en liten spa, hjemme-spa med gode oljer som får deg til å slappe av osv.Ha det i badevannet ,og ta deg en god varm dusj. Unn deg selv,en frisør time,behandling for nakke/rygg og bein.. Du har behov for å skjemme deg selv litt bort. Lykke til videre.
rosene Skrevet 20. august 2010 Forfatter #235 Skrevet 20. august 2010 Innen 1 år får jeg opp.. Lykke til...
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 20. august 2010 #236 Skrevet 20. august 2010 Hei! Lurte på om du kunne ser litt på meg. Kan du ser hvordan fødslen går og om jeg går på overtid? Termin. 21.12.10 jeg er født: 050279 Takk på forhånd. klemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #237 Skrevet 20. august 2010 hei Rosene,så hyggelig at du tar deg tid til og spå.Jeg har lest litt på det du har spådd og føler at du virkelig kan det du holder på meg.Blir litt imponert over det du gjør. Hadde du hatt tid til og sett på meg? er gravid nå,termin 15april 2011.Er det 1 eller 2?kjønn?svangerskapet?fødsel?vekt og lengde ca på ungen? kjærligheten og økonomien? født 28april 1982 tusen takk så lenge.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #239 Skrevet 20. august 2010 Lurte på om jeg kommer til å føde før terminen. Har slitet veldig mye med rygg bekken og kvalme. Er såpass sliten nå og har hatt en del modningsrier, gode tak i magen og stikkinger i underlivet og mensmurringer. Hodet festet seg tidlig. Har termin 9.9.10 Født 21.11.87
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #241 Skrevet 6. august 2011 Hilde. 25081987 når blir jeg gravid? kommer jeg til å få et lykkelig liv og suksess med jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå