Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #176 Skrevet 1. august 2010 leste at du svarer på ett spm, så da velger jeg graviditeten
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #177 Skrevet 1. august 2010 Hei du:) Hvilket kjønn har jeg i magen? født 291266, Marit
rosene Skrevet 1. august 2010 Forfatter #178 Skrevet 1. august 2010 Rosa og en blå: Tusen takk for det, ja ferien har vært fin Det ser ut som at du starter i en ny jobb , får her er det mye nytt og spennende.. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd Har du vurdert å flytte , eller kjøpe deg hus , får du nå grønt lys.. Bordet er dekket forsyn deg ... Situasjoner Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder. Lykke til....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #179 Skrevet 1. august 2010 Hei! Er jeg virkelig gravid nå, eller kommer jeg til å miste denne gangen også? 130379
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #180 Skrevet 1. august 2010 Hei. Ser du gutt eller jente i magen? Jeg er født: 25.07.77
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #181 Skrevet 1. august 2010 reis til helvete med de jævla spågreiene her... bare piss altsammen.
Milimi Skrevet 1. august 2010 #182 Skrevet 1. august 2010 Go kveld Kan du se når det blir fødsel på meg? F.dato: 23.08.85 Termin: 08.08
Rosemarin Skrevet 1. august 2010 #183 Skrevet 1. august 2010 Jeg er Rosemarin som lurer på kjønn i magen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #184 Skrevet 1. august 2010 Hei Rosene! Dette var noen nye greier for meg, har rett og slett ikke visst at det var noen som drev med slike ting her inne, men synes det er kjempeinteressant da jeg har stor tro på det alternative. Har vært hos en klarsynt tidligere, men hun sa jo alt motsatt av hva det var pr. idag, så hun var nok ikke seriøs. Men ser at du har fått mye skryt, så det er tydelig at du er kjempepopulær. Du har sikkert ikke tid til å svare meg, men prøver meg allikevel: Hvordan går det med ekteskapet? jeg 170977, han 050371.
2barns mor Skrevet 1. august 2010 #185 Skrevet 1. august 2010 Oi... anonymknappen var visst på. 170977
rosa og en blå Skrevet 1. august 2010 #186 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk ROSENE! det er første gang eg har blitt spådd. kjente eg fikk sommerfugler i magen for det passte veldig godt. vi bygger hus og skal få flytte inn til jul eller like etter og eg vurderer å studere om eg får en jobb der de tilbyr meg full lønn ved studie -og vi vurdere å få et barn til kansje det blir det da
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #187 Skrevet 1. august 2010 dytter denne litt opp jeg å håper på svar!
Gjest Skrevet 1. august 2010 #189 Skrevet 1. august 2010 Gifter jeg med han jeg er forlovet med no og har vi ei framtid i lag? Det har vært mye usikkerhet om vi får ei framtid ilag så vist noen kan spå meg blir jeg glad. Det er ei trist historia jeg ikke vil dele med all og vi ikke har kontorl på. født 201171.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #190 Skrevet 1. august 2010 Når vil mannen min og jeg ha råd til å kjøpe hus? 060388 og 080384
Anonym bruker Skrevet 1. august 2010 #191 Skrevet 1. august 2010 Når blir jeg gravid? Kommer jeg og sambo til å fortsette å være sammen lenge? f.230892
rosene Skrevet 2. august 2010 Forfatter #192 Skrevet 2. august 2010 Ska svare dere seinere idag/imora..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #193 Skrevet 2. august 2010 Hei, jeg er født 24.09.91 og typen 28.08.90. Jeg lurer fælt på om en av oss kommer til å arve eller vinne en stor sum med penger i nermeste framtid? Og lurer på om jeg kommer til å føde tideligere en termin for jeg er lei av å gå gravid siden jeg klarer nesten ikke å få i meg mat og sliter litt med smerter i magen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #194 Skrevet 2. august 2010 Hei. Prøver meg jeg og. 251169 Hvordan ser framtiden min ut med min kjære? Jeg skal ikke ha flere barn takk! To holder for meg:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #195 Skrevet 2. august 2010 Hei Rosene Hva ser du på meg? Fødselsdato: 29.11.84
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #196 Skrevet 2. august 2010 Oi, må du ha et spørsmål? Skjer det noe spennende i livet mitt snart? Når kommer nr 3?
rosene Skrevet 2. august 2010 Forfatter #197 Skrevet 2. august 2010 251169; Her ser det spennede ut for deg.. Hadde fått opp mer innfo hadde jeg hatt din kjæres dato.Men jeg prøver meg lell... Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.Du får gode nyheter her... For meg ser det ut som at du får et tilbud i kjærligheten.Du kan bare glede deg,for her så det bra ut...Det ser ut som at dere ska ut å reise.. Det ser ut som dere ska i bryllyp/fest/store famile selskap.. Her er det glade mennesker,som feirer dere ....Kjærligheten ser veldig fin ut.. Kortet er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås. For meg ser det ut som at du er flink til å samarbeide med andre..jeg tror nok deres forhold vil gå veldig bra,og at dere får en fin fin framtid sammen.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #198 Skrevet 2. august 2010 Hei og takk for svar. Har ikke lest det enda, men min kjæres dato er 250468 sånn i tilfelle du har noe annet lurt på lager:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #199 Skrevet 2. august 2010 250468 hører sammen med 251169 sånn for sikkerhets skyld. Du sa at du kunne fått fram mer om du hadde hatt hans dato og:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #200 Skrevet 2. august 2010 Hei rosene Sniker meg med her eg, og kanskje får du tid til å sjå på meg også ) Er eg gravid no? Evt ser du noko om når det forhåpentlegvis skjer? Født 03.04,83 - Nina På førehand takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå