Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste at du svarer på ett spm, så da velger jeg graviditeten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) Hvilket kjønn har jeg i magen?

født 291266, Marit

Skrevet

Rosa og en blå:

Tusen takk for det, ja ferien har vært fin ;)

Det ser ut som at du starter i en ny jobb , får her er det mye nytt og spennende..

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd

Har du vurdert å flytte , eller kjøpe deg hus , får du nå grønt lys.. Bordet er dekket forsyn deg ...

Situasjoner

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Lykke til....

Skrevet

Hei!

Er jeg virkelig gravid nå, eller kommer jeg til å miste denne gangen også?

130379

Skrevet

Hei.

Ser du gutt eller jente i magen?

Jeg er født: 25.07.77

Skrevet

reis til helvete med de jævla spågreiene her... bare piss altsammen.

Skrevet

Go kveld ;)

Kan du se når det blir fødsel på meg?

F.dato: 23.08.85

Termin: 08.08

Skrevet

Jeg er Rosemarin som lurer på kjønn i magen.

Skrevet

Hei Rosene!

Dette var noen nye greier for meg, har rett og slett ikke visst at det var noen som drev med slike ting her inne, men synes det er kjempeinteressant da jeg har stor tro på det alternative.

Har vært hos en klarsynt tidligere, men hun sa jo alt motsatt av hva det var pr. idag, så hun var nok ikke seriøs. Men ser at du har fått mye skryt, så det er tydelig at du er kjempepopulær.

Du har sikkert ikke tid til å svare meg, men prøver meg allikevel:

Hvordan går det med ekteskapet? jeg 170977, han 050371.

Skrevet

Oi... anonymknappen var visst på.

170977

Skrevet

Tusen takk ROSENE!

det er første gang eg har blitt spådd. kjente eg fikk sommerfugler i magen for det passte veldig godt.

vi bygger hus og skal få flytte inn til jul eller like etter

og eg vurderer å studere om eg får en jobb der de tilbyr meg full lønn ved studie :)

-og vi vurdere å få et barn til :) kansje det blir det da :)

Skrevet

dytter denne litt opp jeg å håper på svar!

Skrevet

Gifter jeg med han jeg er forlovet med no og har vi ei framtid i lag? Det har vært mye usikkerhet om vi får ei framtid ilag så vist noen kan spå meg blir jeg glad. Det er ei trist historia jeg ikke vil dele med all og vi ikke har kontorl på. født 201171.

Skrevet

Når vil mannen min og jeg ha råd til å kjøpe hus?

060388 og 080384

Skrevet

Når blir jeg gravid?

Kommer jeg og sambo til å fortsette å være sammen lenge?

f.230892

Skrevet

Ska svare dere seinere idag/imora.. ;)

Skrevet

Hei, jeg er født 24.09.91 og typen 28.08.90.

Jeg lurer fælt på om en av oss kommer til å arve eller vinne en stor sum med penger i nermeste framtid?

Og lurer på om jeg kommer til å føde tideligere en termin for jeg er lei av å gå gravid siden jeg klarer nesten ikke å få i meg mat og sliter litt med smerter i magen.

Skrevet

Hei. Prøver meg jeg og.

251169

Hvordan ser framtiden min ut med min kjære?

Jeg skal ikke ha flere barn takk! To holder for meg:-)

Skrevet

Hei Rosene :)

Hva ser du på meg? Fødselsdato: 29.11.84

Skrevet

Oi, må du ha et spørsmål? Skjer det noe spennende i livet mitt snart? Når kommer nr 3?

Skrevet

251169;

Her ser det spennede ut for deg.. Hadde fått opp mer innfo hadde jeg hatt din kjæres dato.Men jeg prøver meg lell...

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.Du får gode nyheter her...

For meg ser det ut som at du får et tilbud i kjærligheten.Du kan bare glede deg,for her så det bra ut...Det ser ut som at dere ska ut å reise..

Det ser ut som dere ska i bryllyp/fest/store famile selskap.. Her er det glade mennesker,som feirer dere ....Kjærligheten ser veldig fin ut..

Kortet er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben

Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås.

For meg ser det ut som at du er flink til å samarbeide med andre..jeg tror nok deres forhold vil gå veldig bra,og at dere får en fin fin framtid sammen..

Lykke til.

Skrevet

Hei og takk for svar. Har ikke lest det enda, men min kjæres dato er 250468 sånn i tilfelle du har noe annet lurt på lager:-)

Skrevet

250468 hører sammen med 251169 sånn for sikkerhets skyld. Du sa at du kunne fått fram mer om du hadde hatt hans dato og:-)

Skrevet

Hei rosene

Sniker meg med her eg, og kanskje får du tid til å sjå på meg også :o)

Er eg gravid no? Evt ser du noko om når det forhåpentlegvis skjer?

Født 03.04,83 - Nina

På førehand takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...