Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige tråden slutta. Men her kommer da ditt tarot legg :

Kinehelene; svarte deg på anonym siden:

Jeg ser at innen 6-8 mnd så blir du gravid.. Du hadde fine kort...Videre fikk du disse korta..

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Ti begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen.

Her er den forrige tråden

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142063740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med kjærligheten frammover?

Får jeg snart noen barn?

190488

Skrevet

Tusen takk =) ja ble litt rotete.. Men krysser fingrene for at det ikke tar veldig lang tid før jeg blir gravid =)

Skrevet

når kommer barn nr 2?

290875

Skrevet

Hei Rosene,

Så flott at du har laget en ny tråd:o) Gleder meg til du får tid til å se på meg, er veldig spent!

Hilsen

Skrevet

Å, dette har jeg alltid hatt lyst til å prøve :D

- Kjærlighet

- jobb

Mvh 150470

Skrevet

tid blir jeg gravid igjen? har min kjæreste vært utro? :S

12.05.89

Skrevet

Hei:)

Klarer du å se når jeg føder?

Termin 09.08.10

24.01.82

Med vennlig hilsen Lena:)

Skrevet

19.04.88

Du blir gravid inne 8mnd..

Videre fikk du dette kortet

Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster

Lykke til

Skrevet

Å spå den dagen du føder er veldig vansklig. Jeg vil tippe at du har baby innen 11 aug. Men jeg får inn 3 tallet ganske så sterkt her.. Så jeg vil si at 30 juli til 06-07 aug maks...

Ja,03 aug starter vel fødslen eller du føder da..

Lykke til

Skrevet

Tusen Takk Rosene :-) Du fikk ingenting om kjæreligheten?? :P

19.04.88 :)

Skrevet

Hei rosene.

Du ba om fødselsdatoen min på spå siden i stad, slenger den inn her og jeg 13.10.82

Det var meg du spådde fødsel innen 20, at du trodde den starta ca 19. sitter fortsatt og venter på fødsel.

Håper kanskje du ser noe mer ang fødselen

Skrevet

Info og spm ligger på den andre tråden;o)

Hilsen

Skrevet

Velger å gi alle et spørsmål dere kan stille,slik at jeg rekker å spå flere..Håper dere har forstålese for dette.. Så husk et spørsmål pr person.. .Husk din fødselsdato ;)

Skrevet

Jeg lurer på om det kommer til ordne seg økonomisk og i kjærlighetslivet mitt ;)

30.10.77

Skrevet

Hei...

Hvordan går det med meg og min nye flamme?? Ordner det seg?

290481

Skrevet

Hei :) Håper igjen i dag...

Født 27.04.83

Får vi flere barn? Kjønn?

Hilsen spent

Skrevet

Skjer det noen store ting i livet mitt det neste året?

04.05.79

Skrevet

Legger det her og jeg så slipper du og gå tilbake for å finne det. Jeg lurer på når jeg blir gravid og om alt går bra? Jeg er født 110478, min mann 220977. Har prøvd lenge nå så håper det snart kan bli vår tur...1000 takk for svar:o)

Skrevet

Fikk inn at den 19 ca, 19/20 ville du kjenne at fødslsen er på vei.Men du må slappe litt av kjenner jeg..Du er litt stressa og lei av å vente å da kan ting henge seg opp:Prøv å slappe av litt,sett på litt deilig musikk,nyt en god middag og ta et langt varmt bad..Ta deg gjerne et glass rødvin til maten med din kjære,(rødvin setter igang,og sex setter ihvertfall igang..) Tror neppe du går lenger enn den 22-23 --- Kl 22.00 eller 2300 er det ting som begynner å skje,men husk å prøv å slappe av ;) Er ikke så lett å slappe av,det vet j alt om,hehel.Men prøv.. ;)

Skrevet

Når kommer nr2? Har min kjæreste vært utro? :S

Fremtiden i seg selv?

10.07.89

Skrevet

Hvordan kommer det neste året til å bli økonomisk, og ser du noe på kjærlighetsfronten?

091289

Skrevet

Hvordan er framtidsutsikten for datteren min?

født 28.12.09

Min dato er 18.07.85

Skrevet

Når ca kommer m'n baby? Term'n 27 august..091278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...