Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se når prinsen min blir født? :) Termin 15.08.10.

 

21.12.84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Når føder jeg? Hadde termin i går.

jeg er født:06.01.83 og mannen er født 22.12.78.

 

 

Skrevet

Så spennende,je ghar hørt at du skal være flink også. ;)

 

Jeg lurer på om jeg kommer til å gå ut termindato jeg?

Termin 19.10.2010

 

Min fødselsdato er 13.06.79

 

Hilsen "MEG".

 

:)

Skrevet

HEI!!:)

 

kan du se om jeg har en gutt eller jente i magen??:)

 

klarte ikke se på ultralyden..

 

 

 

jeg er født 11.02.85

 

 

tuuusen takk hvis du tar deg tid:):)

Skrevet

hei rosene;)

ser du om jeg har ei jente eller en gutt i magen?;)

 

f.230984

Skrevet

Født 06.10

Burde jeg bli hos barnefar eller velge nye veier?

 

K.A

Skrevet

Kan du se når jeg blir gravid igjen? Har ett barn fra før.

Jeg er født 12.06.85

Skrevet

jeg mente ikke være anonym:) anonym 20.04

Skrevet

snill du er...

 

Klarer du å se noe på meg? Hva som helst.

Hvilket kjønn i magen min?

Ser du flere barn?

Noen råd til forholdet mitt?

Jobb?

 

Jeg er født 25.07.77

 

Gleder meg til å se hva du får opp.

Mange tusen takk for svar.

Skrevet

Fy flate så fort disse spå-trådene dine fyller seg opp. Jeg skjønner at du er populær.

 

Jeg er født 18.02.81

Og har termin 07,09,10

 

Jeg vil gjerne vite når jeg skal føde, og hvilket kjønn jeg får. :)

Skrevet

så nå at kun et spørsmål.

Da ønsker jeg å vite om du ser noe om kjærligheten :-)

Skrevet

Hei. Kan du være snill å se på meg:)? Ang graviditet. Er 9 dpo i dag tror jeg. ( merkelige sykluser)

 

240290

Skrevet

hei:)

føder jeg før termin 26.08??

170488

 

på forhånd takk for svar:)

Skrevet

Hei!

Ser du kjønnet på babyen i magen?

 

f.dato 291266

 

Takk:

Skrevet

02.07.85

 

Jente eller gutt jeg har i magen? :)

Skrevet

Hei Rosene.

 

Vil jeg få flere barn? event kjønn? Og hva vil fremtiden bringe meg?

Håper du vil ta deg tid til meg:)

 

F: 251179

 

Tusen takk på forhånd

Skrevet

Hei Rosene..

 

Jeg har termin 22. august

født: 05.04.88

 

Kan du se når nurket kommer?

 

Takk på forhånd..

Skrevet

Hei!

 

Tydelig at du er populær! :-)

 

Kan du se når gutten kommer og evt si noe om fødselen?

termin 16.09.10

født 14.04.77

 

Mvh KN

Skrevet

Kan du se når jeg føder?

 

J

Skrevet

er gravid=) hvilket kjønn ?

 

25.03.82

Skrevet

Hei ! Prøver igjen her også, håper du kan ta en titt på meg :)

030790

 

Hvilket kjønn er barnet i magen ?:)

Skrevet

 

ser du når ca jeg føder og hvordan min fødsel blir? sliter med utrolig fødselangst og hadde blitt glad for svar:):)

 

19.02.85

Skrevet

Kan du se om jeg får kjæreste, når ?

og når jeg blir gravid?

 

28.05.84

Skrevet

hei ser du noe om meg.hvordan vil forholdet til min samboer være og får vi mange barn. født 231076 han 120280 hilsen lille my

Skrevet

Hvordan har egentlig barna mine det, hos faren sin? 280672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...