MammaFraTromsø Skrevet 19. juli 2010 #26 Skrevet 19. juli 2010 Kan du se når prinsen min blir født? Termin 15.08.10. 21.12.84
millie+2klumper Skrevet 19. juli 2010 #27 Skrevet 19. juli 2010 Hei! Når føder jeg? Hadde termin i går. jeg er født:06.01.83 og mannen er født 22.12.78.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #28 Skrevet 19. juli 2010 Så spennende,je ghar hørt at du skal være flink også. Jeg lurer på om jeg kommer til å gå ut termindato jeg? Termin 19.10.2010 Min fødselsdato er 13.06.79 Hilsen "MEG".
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #29 Skrevet 19. juli 2010 HEI!! kan du se om jeg har en gutt eller jente i magen?? klarte ikke se på ultralyden.. jeg er født 11.02.85 tuuusen takk hvis du tar deg tid:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #30 Skrevet 19. juli 2010 hei rosene;) ser du om jeg har ei jente eller en gutt i magen? f.230984
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #31 Skrevet 19. juli 2010 Født 06.10 Burde jeg bli hos barnefar eller velge nye veier? K.A
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #32 Skrevet 19. juli 2010 Kan du se når jeg blir gravid igjen? Har ett barn fra før. Jeg er født 12.06.85
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 19. juli 2010 #33 Skrevet 19. juli 2010 jeg mente ikke være anonym:) anonym 20.04
Rosemarin Skrevet 19. juli 2010 #34 Skrevet 19. juli 2010 snill du er... Klarer du å se noe på meg? Hva som helst. Hvilket kjønn i magen min? Ser du flere barn? Noen råd til forholdet mitt? Jobb? Jeg er født 25.07.77 Gleder meg til å se hva du får opp. Mange tusen takk for svar.
Limuna Skrevet 19. juli 2010 #35 Skrevet 19. juli 2010 Fy flate så fort disse spå-trådene dine fyller seg opp. Jeg skjønner at du er populær. Jeg er født 18.02.81 Og har termin 07,09,10 Jeg vil gjerne vite når jeg skal føde, og hvilket kjønn jeg får.
Rosemarin Skrevet 19. juli 2010 #36 Skrevet 19. juli 2010 så nå at kun et spørsmål. Da ønsker jeg å vite om du ser noe om kjærligheten :-)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 19. juli 2010 #37 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Kan du være snill å se på meg:)? Ang graviditet. Er 9 dpo i dag tror jeg. ( merkelige sykluser) 240290
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #38 Skrevet 19. juli 2010 hei:) føder jeg før termin 26.08?? 170488 på forhånd takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #39 Skrevet 19. juli 2010 Hei! Ser du kjønnet på babyen i magen? f.dato 291266 Takk:
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #40 Skrevet 19. juli 2010 02.07.85 Jente eller gutt jeg har i magen?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #41 Skrevet 19. juli 2010 Hei Rosene. Vil jeg få flere barn? event kjønn? Og hva vil fremtiden bringe meg? Håper du vil ta deg tid til meg:) F: 251179 Tusen takk på forhånd
Gjest Skrevet 19. juli 2010 #42 Skrevet 19. juli 2010 Hei Rosene.. Jeg har termin 22. august født: 05.04.88 Kan du se når nurket kommer? Takk på forhånd..
abulafia77 Skrevet 19. juli 2010 #43 Skrevet 19. juli 2010 Hei! Tydelig at du er populær! :-) Kan du se når gutten kommer og evt si noe om fødselen? termin 16.09.10 født 14.04.77 Mvh KN
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #46 Skrevet 19. juli 2010 Hei ! Prøver igjen her også, håper du kan ta en titt på meg 030790 Hvilket kjønn er barnet i magen ?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #47 Skrevet 19. juli 2010 ser du når ca jeg føder og hvordan min fødsel blir? sliter med utrolig fødselangst og hadde blitt glad for svar:) 19.02.85
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #48 Skrevet 19. juli 2010 Kan du se om jeg får kjæreste, når ? og når jeg blir gravid? 28.05.84
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #49 Skrevet 19. juli 2010 hei ser du noe om meg.hvordan vil forholdet til min samboer være og får vi mange barn. født 231076 han 120280 hilsen lille my
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #50 Skrevet 19. juli 2010 Hvordan har egentlig barna mine det, hos faren sin? 280672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå