Gå til innhold

?(¯`°?.Skravletråd IKM uke 29¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da begynner man å nærme seg de fruktbare dagene, og spenningen kommer til å stå i taket om et par uker :)

Har selv fruktbare dager fra 4 - 9 juli, så da er det bare å kjøre på, hehe

Håper på mange gravide denne PP!!!! Lykke til jenter :D

Skrevet

ja, det bli veldig spennende. Spenningen var meget stor i forrige pp også, og skuffelsen ligeså.....

Men man går på med friskt mot og sier til seg selv at blir det.

Er selv på bare 2 pp da...med dobbel pergo. Ifølge el kalkulator er mine fruktbare dager 6- 11 juli,,,men mp nok svi av en del tester vil jeg tro, da jeg forrige pp ikke fikk pos el test før på dag 19.....

så man får bare ha is i magen så lenge...

Skrevet

2 PP på meg og :)

Is i magen er tingen!! Men det er f... ikke lett!

Skrevet

niks,,,,,,

Klaffet på første pergo forsøket sist da, så vi hadde jo håp om at det skulle bli slik nå også...men nei da....tar metformin også

Skrevet

kan jeg spørre om hvorfor du går på metformin?

:)

Skrevet

Hei hei.

Kommer litt ufrivillig inn her igjen. Var veldig motivert for klaff forrige periode. Trodde aldri det skulle ta så lang tid denne gangen. Er godt vant med at jeg blir gravid bare jeg ser en mann. He he.

IKM 24. juli.

Skrevet

hehe, ja det er ikke alltid det holder å gå forbi mannen!

aner selv ikke om jeg blir "lett" gravid, 1 mann var et uhell som skjedde 2 dager før forventet mens :)

Skrevet

jeg tar metformin pga av min pcos. Metforminet hjelper meg å holde insulinprodukjsonen ved like, som en forebygging for insulinresistens, sant at det holder det forhøyede nivået av testosteron ned, og opptaket av karbohydrater. Metforminet skal da hjelpe kroppen med å "leve" med pcos.

ikke helt inne på dette men, no i denne retningen. Fikk det grundig forklart ved forrige prøve periode for tre og et halvt år siden. Men nå når vi satte igang prøvingen igjen ble metformin skrevet ut sammen med pergo.fra samme gyn som tidligere.....

Skrevet

Hei, hei, jeg hører vel også til her inne. Er i min 7 pp og kjenner at jeg synest det er mer enn nok!!

Er inne i min 4 pp med fertillitetsmonitoren fra CB.

Regner med jeg har EL rundt 5 juli..., men da er det FERIE og full avkobling fra jobb og stress så håper det kan være til hjelp:-)))

LYKKE TIL JENTER;-)

Skrevet

Skal vel inn her jeg også da...IKM 24 juli..

Er kjei og mettet av prøving men får vel fortsette alikevel - ingen kos ingen baby...hehe;)

Skal ha EL rundt 9 el 10 juli så får lade opp med sommersyssler og bare kose seg litt uten de store tankene på "Babymaking"

Ønsker dere alle Lykke til..:))

Og husk å nyt de fine sommerdagene vi får!

Skrevet

Ja ser ut til at det er her jeg å hører hjemme:-) Er i pp1...

Kos dere med prøvinga folkens:-)

Skrevet

Siste arbeidsdag før ferie i morgen! :-) Skal se at ferie og full avslapping funker for oss damer. Fabelaktig, sånn hadde jeg ikke sett på det.

Husker egentlig ikke hvilken pp jeg er i, er 6. eller 7.

Sola skinner damer!! YEAH!

Skrevet

Jepp klart det er slik man må se på det, prøver å finne det positive oppi all denne prøvinga....:-))

I dag er jeg på syklusdag 11 og har ennu lav på monitoren, men i morgen tror jeg det begynner å skje saker og ting....

Sola skinner og det begynner å nærme seg litt sommertemperaturer..:-), men må si jeg håper på mer.... været har vært tragisk til nå i sommer her nord!!

Ha ei riktig god helg jenter;-))

Skrevet

Krysser fingre og tær for at sola og temperaturene kommer til nord også. Har jo forresten fjorårets sommerferie friskt i minne hvor sola forsvant etter to dager og slik ble det de kommende 4 ukene. Vil IKKE denne gangen. Nå er det vel kanskje bra med noen friske solvitaminer har jeg hørt, så nå er det bare å kjøre på! ;-)

Skrevet

Jupp, jupp da er vi i gang.... fra lav på monitoren rett til max på dag 13 (idag), så da får jeg vel max i morgen også som er "eggslippings dag", tenker på å lure han til en omgang på morningen også i morgen slik at det ligger noen "ferske" opplagte svømmere klar til etterm/kvelden da egget mest sannsynlig slipper....he, he fint med en god plan:-))

Skrevet

Her kan jeg også sprette inn! =)

Har IKM 24/7 ut i fra mine beregninger.. Men er i min første pp etter 8 år på pillen, så er nå litt spent på om syklusen min er normal eller heeelt på tur!

Er så spennende! HYL! =)

lillemy75, syns den planen høres veldig bra ut! Denne uken skal mannen her i huset virkelig måtte trø til også! Men tror ikke han har noe imot det nei.. =p

Skrevet

Heissan jenter...dytter oss opp da vi låg laaangt nede på side to...huff og huff...=)

Ikke vært inne her så ofte i det siste...ble litt sliten og oppgitt, så fant ut at det var best å ikke lese om alt og alle heldige hele tiden..kjente jeg ble litt stressa av det..

Nå nærmer jeg meg el dagene...sitter på dag 11 så tester nå om dagen med el tester. Regner med å få el i løpet av helgen...fått el på samme dager i tre mnd nå..så fredag /lørdag tipper jeg. Har faktisk ikke lagt inn noe aksjer nå i forkant...ennå..hehe...men tror jeg tar det mer som det kommer denne mnd...

Nyter iallfall soldager med de tre herlige ungene jeg har og prøver ikke å tenke så særlig på el,testing og prøving..men det detter innom hodet i tide og utide..=) Ikke enkelt å kutte ut tanker.

Da var det litt fra meg...spent på å høre fra dere andre! =)

Kos dere med solskinnsdager!! =)

Skrevet

Endelig inne i den mest fruktbare perioden. Skal satse litt ekstra denne måneden så det blir spennende å se om det blir noe resultat. Er i inne i 4 pp.

Skrevet

Denne gangen skal jeg ikke ta EL-tester, men derimot kjøre på med sex hver eneste dag fremover. I følge tester i andre sykluser har jeg EL på lørdag. :-)

Skrevet

Hei ,hei. Ja jeg er på dag 16, 2 dpo. ble litt aksjelegg denne EL så får vi se om det funker denne pp....

har kjent litt på missmotet denne pp kjenner jeg, men, men......

Er det laget IKM liste for uke 29??

Skrevet

Heisann alle sammen

Jeg la meg først inn på IKM i uke 28, men det ble vist ikke helt riktig så da kommer jeg inn til dere uke-29-jenter ;-)

Trodde først at jeg (noe overraskende) hadde EL søndag som var, da jeg hadde temp.økning man og tirs denne uka. Men så falt temp igjen ons og tors/i dag. I etterkant har jeg funnet ut av temp.økningen man og tirs må rett og slett har vært pga av at jeg har vært syk. Mann og sønn og nylig vært febersyke, og jeg var ute av form, veldig kvalm og overtrøtt i starten av denne uka. Jeg tror rett og slett at det var småsykdom som gjorde at temp. viste falske høye målinger.

I går kveld begynte velkjente EL-murringer. Så jeg tipper at jeg ser at temp. har steget i morgen tidlig. Denne gang pga av EL, og ikke sykdom. Krysser fingre for legging av superegg ;-D

Fikk lagt inn litt aksjer i går, og det blir det nok i dag og! Må ikke la en siste sjanse gå i fra oss ,-)

Nå er det ett år siden vi begynte prøvinga. Har planer om å "feire" det med positiv graviditetstest om sånn ca 14 dager. He he ;-D Optimismen er på topp som vanlig! Snodig det der hvordan man hver pp er like optimistisk,kanskje bare bra det ,-)

Lykke til alle sammen - måtte de egg som er lagt være superegg, og det samme med de egg som kommer til å bli lagt i løpet av uka............... ;-D

Skrevet

Har enda ikke registerert noe el..men.antydning til el-slim i dag...er på 14syklus dag nå, registrerte el på dag 18-19 siste pp.....

har dobbel pergokur.....

Skrevet

Da melder jeg meg inn her. Fikk positiv EL-test i dag både strimmel og CBD. Har hatt EL-slim i to dager nå, får håpe jeg har i dag også. Tidligere har jeg hatt EL-slim før EL og ikke dagen før og dagen.

Har ikke lagt inn noen aksjer enda, vi hadde en liten runde i høyet på begynnelsen av uken, men tror nok at det er for lenge siden. Grunnen til at vi ikke har hatt sex enda er fordi vi prøver en ny taktikk. Vi skal ha sex i dag, i morgen og søndag (og kanskje mandag). Har tidligere PPer prøvd hver dag og annenhver dag men det har ikke funket og jeg har tenkt at kanskje vi gir oss for tidlig etter EL? Iallefall skal vi prøve dette nå også får vi se.

Jeg skulle egentlig ha bestilt meg en time hos legen, men jeg drøyer og drøyer. Kanskje jeg bare skal ringe i dag? Må tenke litt mer på det.

Jaja. Da er det bare å vente til min kjære kommer hjem fra jobb. Blir en lang dag dette her.

Det er kjedelig å ha IKM på slutten av en uke, det er så lenge å vente når alle dere andre får svar før meg.

Flere med positiv EL-test i dag?

Skrevet

"Frøken Skulle ikke teste" testet likevel for en halv time siden, og den var positiv! La inn akser i går og planen er egentlig å drøye neste gang til i morgen, men får se om jeg klarer å lure med mannen min på noen sprell etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...