Gå til innhold

jeg har blitt kastet ut av samboeren min...har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sagt at hun er blitt kjørt til et krisesenter? Hvorfor spekulere i dette? Og ja, jeg tror nok at hvis politiet har valget mellom å kjøre 2 eller 8 timer (frem og tilbake) så velger de 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen sender ut et rop om hjelp, vil jeg heller fremstå som en naiv idiot og strekke ut en hjelpende hånd, enn å bruke energien på å spekulere i om det er tull eller ikke.

Jeg har ikke svart på tråden før, og håper av hele mitt hjerte at mor og barn er i sikkerhet om dette er sant.

Sende hi og datteren en varm tanke.

Skrevet

Tenkte ikke på klokkeslettene når tråden ble startet jeg,å at det var fredag! Godt poeng!

Men hva om de kan sende henne i drosje på "statens regning" hjem da? Hun selv som skriver at hun skal på krisesenter.

Det må jo være bedre for henne å barnet å komme til noe kjent. Krisesenter må jo være absolutt siste utvei,eller?

Med forutsetningene at hun vil/kan til familien, og at dette er sant,

Må innrømme jeg også reagerte på at hun satt her mens dette pågikk...

Skrevet

Hvordan går det med deg hi? Kunne ikkr familien din ha kommet og hentet deg og datteren din på krisesenteret i hvertfall? Håper det og at ting har ordnet seg for dere!

Masse dumme svar du har fått her. Skjønner at det ikke er mange her som forstår hvordan det er og være i et forhold med en uforutsigbar og manipulerende fyr.

Skjønner at du vet hverken bak el frem, rett el galt for øyeblikket. Juleklem til deg og håper virkelig det ordner seg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Du får selvfølgelig ta med deg datteren deres selv om han er barnearen. Han er jo tydligvis i ubalanse og da kan han ikke ha et lite barn hjemme.

Skrevet

Denne tråden er nesten to uke rgammel, og var aktuell i to timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...