Gå til innhold

jeg har blitt kastet ut av samboeren min...har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og selvsagt bleier og stellesaker, + mobillader som en annen har skrevet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med julegavene også...til henne...

Klem til deg! Må være en fæl opplevelse for deg dette :(

Skrevet

du vil ikke prøve og komme til noen her inne da? mange som tilbyr seg?, bedre enn et krisehjem kanskje? jeg har bare en ekstra sofa, oslo, oslo vest

Skrevet

Jeg bor i Kragerø. Barna mine er hos pappan sin i helgen. Bor du i nærheten har jeg plass til både deg og dattern din.

Skrevet

Bra du tar med deg datteren din. Mannen din høres ikke helt stabil ut, så er nok tryggest at hun blir med deg.

Håper du kommer deg fort vekk! Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg synes du skal ringe familien din også. Hadde min datter ringt ang noe sånt ville jeg hentet henne selv om det tar 4 timer å kjøre. Politiet vet kanskje hvor dere kan vente i mellomtiden? Jeg skjønner at du ikke vil skrive hvor dere bor, men hvis du ønsker hjelp er jeg sikker på at noen her vil hjelpe deg. Kanskje du kan skrive fylke?

Skrevet

Dumme kuer.... Dette er et tulleinnlegg! Begynner dere ikke å kjenne det igjen enda???

Skrevet

Tønsberg her. Har en møblert leilighet som står til disposisjon om du er rundt her. Sender mange tanker til deg, din datter og bebisen i magen. Håper det ordner seg for deg...

Skrevet

Du har 2 timer på deg og så sitter du å knoter på internett??

Jaja..... Gir deg en femmer for denne historien

Skrevet

Heller ei dum ku enn ei som angrer etterpå for å ikke ha stilt opp for sine medsøstre!!!

Skrevet

da har politiet ringt, de er her om ca 30 minutter. har vekt jenta, og kledd på henne. pakket bleier og verdisaker og noen skift til henne. og til meg. politiet sa jeg måtte bare ta med det nødvendigste, det inkluderer vel ikke julegavene hennes vil jeg tro.

bor på østlandet, hedmark fylke.

politiet bedde meg ligge lavt i terrenget, og ikke ta noen krangel eller konfronatsjoner.

HI

Skrevet

Ja, enig. Sist denne historien var framme, drev HI også å prøvde å få til en diskusjon rundt hans rett til å beholde barnet hjemme.

Jaja, det får jo tiden til å gå frem mot jul.....

Skrevet

Hvor er mannen din da?

Kan du ikke heller be ham stikke selv?

Skrevet

Hmmm, Linn, hvor var du de andre gangene folk VIRKELIG har hatt behov for hjelp her inne?

Gjemte du deg bak anonymknappen, tro?

Skrevet

hva sier pappan til jenta nå som du har kledd på henne??? han var vell sterkt imot d?? håper han ikke gjør noe dumt nå da, hadde vært lurt å vente til politiet kom med å vekke henne kanskje???

men nå er d kanskje greit at du tar henne med alikevell?

Skrevet

da logger jeg meg av her for nå. mulig jeg får kommet med en oppdatering når alt roer seg. om det noensinne gjør det.

tusen hjertlig takk for hjelpen, politiet sa det var helt riktig å ringe til de.

hadde nok ikke tenkt i de baner hadde jeg ikke spurt om hjelp her inne. nå skal vi bare vente, og reise når politiet kommer. håper resten av natten blir rolig. selv om jeg kjenner jeg har høy puls nå.

kontakte familie osv imorgen. men i natt blir det vel krisesenter.

tusen hjertlig takk til dere alle som har hjulpet meg og datteren min.

HI

Skrevet

Håper du aldri går tilbake til den dritten av en mann...

Lykke til, Hi.

Føler virkelig med deg!!!

Skrevet

Jeg bare lurer på HI. Hvor gammel er datteren din? Og skal du la henne være alene hjemme til faren kommer hjem? Skal du ut nå, så må du uansett ta med datteren din.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det?

Jeg kan dessverre ikke være til hjelp for alle som trenger hjelp her inne. Kan du?

Skrevet

Ikke bare at dette må være en oppdikta historie, men det er faktisk ikke LOVLIG å kaste ut mor og barn! Og det er noe som politiet faktisk ville sagt fra om på tlf..

Skrevet

Ehhh...har du ikke lest hele tråden eller? Datteren skal være med hi. Og faren er ikke borte.

Skrevet

si ifra hvis du trenger noe.. jeg bor ikke i hedmark selv men er derfra og har masse venner og familie der!!

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...