Gå til innhold

jeg har blitt kastet ut av samboeren min...har

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han kaster sin høygravide kjæreste ut fra deres felles hjem er grunn god nok til at du får ta med datteren deres.

Forøvrig håper jeg at du nå kommer til å revurdere forholdet ditt til denne mannen, dette kommer sannsynligvis til å skje igjen..

Lykke til, håper det går bra med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ringer politiet nå... håper jenta mi får bli med meg. dit jeg enn havner. dette blir en koselig jul gitt. orker ikke mer nå..... er så sliten og lei.

takk for hjelpen.

Skrevet

Dette må være tull!! Ingen sitter på DIB fremfor å ringe politiet i en slik sak!! Isåfall om dette er sant så burde vel gjerne barnet bare bli hos faren,mora er jo ikke mye smart!

Skrevet

Ring politet! Hvor vanskelig kan det egentlig være?

Skrevet

Fordi foreldre skal handle til barnets beste. Han viser ikke evne til å gjøre det ved å kaste deg ut på en fredagskveld. Mulig han er psykisk ustabil? Ring politiet du istedetfor å fortsette debatten her.

Skrevet

ringer politiet nå. de skulle få en annen enhet til å ringe meg opp. de har ikke vakt i denne kommunen. dårlig polititilbud. så mulig jeg måtte vente 30 minutter før de kom. de sa jenta mi kunne bli med.

hadde ikke ment å ta med henne om jeg ikke hadde fått henne med, setter meg ikke alene ute med henne i 20 minus.

HI

Skrevet

Seriøst: er det bare jeg som finner det høyst merkverdig at HI har anledning til å sitte på dib/bim og diskutere denne meget spesielle problemstillingen???

Skrevet

Unødvendig kommentar 23.25! Jenta har det helt sikkert vanskelig nok fra før, og om du ikke tror på det bør du holde deg for god til å svare!

Til HI: Godt å høre at du ringer politiet! Lykke til, du og datteren din kommer til å få det bedre uten denne mannen.

Skrevet

Det var jeg som skrev at mora må være dum ovenfor her,beklager! Jeg trodde ikke du kom til å ringe!

Ta med deg datteren din og kom dere vekk...mannen må jo være helt fjern!

Skrevet

HVOR på østlandet bor du da? Sikkert noen her som kan hjelpe deg...

Skrevet

kansje virker merkelig at jeg spør her, men vært på dette forumet i flere år...først bim og nå her, og vet at man får fort svar på ting her. og jeg hadde et spørsmål. derfor spurte jeg.

må gå og pakke. og vente på at politiet ringer opp. takk for all hjelp.

HI

Skrevet

HI, kanskje på tide å logge seg av dib, finne kofferten å begynne å pakke? Husk julegavene til datteren, samt klær for ca en ukes tid.

Gjør jenta klar for avreise også.

Skrevet

Selvsagt får du ta henne med deg!

Gå og pakk de mest nødvendige tingene til både deg og henne - varme klær og toalettsaker og favorittbamsen. Dette ordner seg.

Klem

Skrevet

Huff, dette er ikke en hyggelig situasjon! :(

Lykke, lykke til kjære deg!

Skrevet

men unnskyld meg, HAR HAN VIRKELIG RETT TIL Å KASTE DEG UT?? er dette deres felles hjem? har du ingenting du skulle ha sakt liksom? jeg vet at samboeren min ikke kunne ha kastet ut meg og jeg kunne ikke ha kastet ut han..

kanskje politiet kan kjøre han til familien sin? så mor og BARN ikke trenger og reise fra alle tingene sine??

Skrevet

Dere bor ikke tilfeldigvis på sylling?

Skrevet

huff, håper det går bra med dere.

Skrevet

hvor skal politiet kjøre deg og datteren din?

Har du ingen du kan ringe til - noen du kan være hos i kveld? Noe som er litt bedre enn et krisesenter, for dere begge?

Alternativt hvis du sier hvor på østlandet du bor er det sikkert noen her inne som kan hjelpe.. jeg bor i Oslo - og har et gjesterom dere kan låne hvis dere bor i nærheten??

Skrevet

hva tar man meg seg? klarer ikke tenke klart.... noen som kan skrive en liste mens jeg vekker jenta og henter en bag?

vet ikke hvor sylling er jeg.

for det er hans hjemsted. eier ikke huset sammen nei.

HI

Skrevet

Monajenten: Jeg skrev BEKLAGER etterpå!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ta med toalettsaker, noen bleier om hun bruker det, bamse/kosefille, noen skift, lommebok, telefon og telefonlader. Ville også tatt med noen ting som er veldig private for deg, dagbok/filofax e.l.

Skrevet

- varme klær (bukser, gensere, undertøy, sokker)

- sko og yttertøy (jakker og luer/hansker/sjal, varm dress til jenten)

- toalettsaker

- favorittbamsen

- verdisaker (lommebok, penger, bankkort, legitimasjon, telefon)

Kommer ikke på mer som er superviktig.

Skrevet

Jeg så ikke det før jeg hadde svart. Du er tilgitt;-)

Skrevet

Jeg bor i sandefjord. om du er i nærheten her, kommer jeg og henter deg med en gang.

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...