Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 2 timer på å komme meg ut.... får ikke lov til å ta meg meg datteren min på 2 år, og er gravid i 31 uke.... hvor gjør jeg av meg? og hvordan går jeg frem nå? skal jeg ringe politiet? nærmeste krisesenter er 1 time unna, og min familie bor 4 timer unna....ingen buss eller noe som går nå....har ei heller førerkort.... noen?? han sier at han bryr seg ikke om at jeg blir sittende ute på trappa her i 20 minus da de 2 timene er gått.... kommer jo til å fryse i hel...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Ringp oltiet. De kjører deg til krisesenteret. Han kan heller ikke nekte deg å ta med datteren din
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Du ringer politiet og forklarer situasjonen. Han kommer ingen vei med å nekte deg å ta med deg datteren din...og om han er så keen på å bli kvitt deg, så bør han komme seg ut selv
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Tør jeg spørre hva det er som har fått det til å klikka totalt for han?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 jamen, han sier at han har like stor rett på å bestemme over jenta mi, som jeg har...vi har henne sammen. HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Ring politiet, forklar situasjon, de kommer å henter deg og din datter. Syke, syke mann!
LivetErEnLek Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Men kjære kjære deg!! Tror du han seriøst hiver deg ut? Lar deg bli sittende ute i kulda? Hvis han er så full av fanden, så ringer du krisesenteret, forklarer de situasjonen. Jeg er sikker på at de kan komme å hente deg. En annen ting, er han så ondskapsfull, så kan du ikke la jentungen være igjen hos han. Snakk med de på krisesenteret, det er mulig de kan orden med politieskorte så du får henne med deg. Hvor i landet bor du?
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Ring politiet istedenfor å sitte her! NÅ! Du får med deg datteren din!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Nei, han har faktisk ikke det når han kaster ut moren hennes. Særlig ettersom moren faktisk er 31 uker på vei. Ring politiet du nå. De kommer, frakter deg og datteren din ut uten så mye som å spørre han.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 jeg vet ikke helt hvorfor det er klikket helt.... jeg får ikke bo igjen her sier han, for det er hans hjemsted, og hans hus. bare datteren vår som får bli. tror kansje han klikket fordi jeg lurte på om vi kunne reise å kjøre ut julegaver imorgen... og da sa han at han hadde andre ting å gjøre..jeg ble småirritert.. og da smalt det... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 bor på østlandet. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... bare lyst til å legge meg og gråte....men klarer ikke gråte.... hvorfor kan han ikke nekte meg å ta med barnet vårt, da han er faren til barnet? HI
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 Han må jo ha mistet hjernefunksjonen totalt. Jeg har ingen andre tips enn de over her. Håper det ordner seg for deg! Slenger med en klem:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 Slutt å krangle mad mannen, ring politiet og hør hva de sier. Pakk så klær til deg og datteren din, gjør henne klar til å dra og vent til politiet kommer. Datteren blir med deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #16 Skrevet 18. desember 2009 men kan noen gi meg et svar på hvorfor jeg får lov til å ta henne med, ettersom han er faren? har ikke vi like stor bestemmelsesrett begge to? er dette jeg er mest redd for. HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2009 #17 Skrevet 18. desember 2009 Hvor på østlandet da? Er det i nærheten kan du få komme å sove hos meg. Han kan ikke nekte deg det fordi han KASTER ut sin gravide samboer! Hvilket beviser at han ikke er istand til å ta vare på datteren deres på en tilfredstillende måte. En normal oppegående mann gjør ikke sånn, hvertfall ikke når du er høygravid!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #19 Skrevet 18. desember 2009 Hvor gamle er dere egentlig? Det er tydelig at dette er en mann som ikke bryr seg om andre fryser ihjel.. Derfor burde du få rett til å redde datteren din
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #20 Skrevet 18. desember 2009 Hva er du redd for da? Han er jo åpenbart en dust, han fortjener ikke å ha noe han skulle ha sagt at this moment.
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #21 Skrevet 18. desember 2009 Er du redd for det, og derfor ringer du ikke politiet? Skal du sitte ute og fryse og dø istedenfor? Selvfølgelig får du ta med deg datteren deres når din mann kaster deg ut i kulden sånn som han gjør. Det er ikke spørsmål en gang, mannen er jo syk i hodet! Er ikke meningen å være hard mot deg, men du sier at du har to timer på deg og så sitter du her på dib istedenfor å ringe politiet og få gjort noe med saken?!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #22 Skrevet 18. desember 2009 jamen, jeg er redd for å ikke få meg meg datteren min.. vi er i 30 årene begge.
LivetErEnLek Skrevet 18. desember 2009 #23 Skrevet 18. desember 2009 Østlandet er stort, tenkte jeg skulle finne noen nummer som du kunne ringe å få hjelp på. Men seriøst, se å logg deg ut herifra og ring til politet, så hjelper de deg videre. De kan også kjøre deg til famlien din, eller gi deg og barnet ett sted å være til noen fra familien kan komme og hente dere.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 18. desember 2009 #24 Skrevet 18. desember 2009 så du skal ta med datteren din ut i 20-minus da???! skjønner ikke helt greia her jeg... du vil ikke dra uten henne, men du har ingen plass og dra. og han kaster deg ut fordi du sa du vill ut med julegavene i morgen... tror ikke på denne historien jeg.. hadde dette vært meg hadde jeg ringt politiet for leeeenge siden........
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #25 Skrevet 18. desember 2009 Fordi det er HAN som kaster ut deg. Det er ikke normalt å kaste noen ut på dagen. Det tyder på at han opptrer irrasjonelt. Noe politiet selvsagt ser. Så ring du! De kommer med en gang (jeg vet av erfaring fra sosialkontor der jeg dessverre har hørt om lignende episoder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå