Gå til innhold

jeg har blitt kastet ut av samboeren min...har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sår også i hovedinnlegget at datteren er 2år...halloooo...lese litt kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din klikker helt uprovosert, men alikevel lar han deg ringe politiet i fred, og sitte ved pc'n og skrive så mye?

Hvorfor bryr du deg om at han vil ha datteren din hos seg? Det er bare å ta henne med det!! Hun har det uansett ikke bra hos en som er så ustabil som han er akkurat nå.

Og han har IKKE rett til å kaste deg ut. Da burde det vært en MYE bedre grunn for det i så fall. Du er gravid, og det er kaldt. Dere har et felles hjem uansett hvem huset står på. Dere er to om husholdningen. Man kan ikke bare kaste ut folk som det passer seg fordi man er litt irritabel! Hadde dette vært meg, så hadde jeg lagt meg under dyna sammen med datteren min og ventet til i morra. Han er tydeligvis ikke voldelig ettersom du ikke har skrevet om det.

Han har ikke mer rett på datteren din enn deg, men så lenge han kaster deg ut på denne måten (hvis det er sant) så gir han bort retten til å ha datteren sin hos seg på det nåværende tidspunkt. Han kan se henne når han har roet hjernen sin og kan oppføre seg!

Litt merkelig at du ikke kan fortelle hvor du bor også. Synes det lukter litt av dette, men OM det skulle være sant, så lykke til.

Skrevet

Tror du det hadde blitt bedre om HI hadde blitt der? Tenk litt da!

Skrevet

23:59: Hva skulle de gjort da, arrestert far? Er det lovlig? Selvfølgelig hjelper de mor og barn å komme unna en slik person. Bruk hodet ditt og tenkt litt! Polititet kan ikke svare med at "Nei, det er ikke lov!" for så å ikke hjelpe henne.

Skrevet

Denne mannen sitter sikkert ikke å tenker på hva som er lovlig og ikke! Og han kaster ut mor, ikke barnet! Mulig det er en oppdiktet historie, men i og med at den er så alvorlig som den er vil i alle fall jeg gå ut i fra at den er sann. Vet om værre ting som har skjedd! Er det løgn og HI sitter og koser seg med å lese hva hun har stelt i stand synes jeg uansett synd på henne, bare på et annet grunnlag.

Skrevet

Hvor finner du det hen? I tillegg vil jo ikke politiet avfeien en slik henvendelse.... håper jeg.

Skrevet

Han må vel ha vært en jævli drittsekk fra før av og, siden han kan klikke helt for noe sånt..

Kjenner jeg blir irritert. usj..

Lykke til HI

Skrevet

LOVLIG eller ikke. Jeg hadde iallefall dratt om jeg hadde blitt kastet ut.

Hva tror du politiet gjør når de får en slik henvendelse? Drar til huset der dama er kastet ut, går inn til mannen og sier...fy fy, det er ikke lov, og dytter damen inn i huset igjen, for så å sitte å vente på husbråk?

Skrevet

Lykke til HI!

Tror faktisk på denne historien jeg.

Stor klem!

Skrevet

politiet kan faktisk gå inn og fjerne mannen om han er truende el lingnede selvom huset står på han.

og han kan ikke kaste ut moren heller uten videre om hun setter seg på bakbena ang dette hvis de har felles barn.

men får håpe alt går bra og hun får komme til familie i morgen , går ikke ann og bo sammen med en og må leve på nåler for neste gang han skal kaste henne ut.

Skrevet

Broren min jobber i politet i en av Hedmarks byer, jeg fikk han til å sjekke det opp om de har hatt en sak som dette i nærheten der i dag. Ingen hadde hørt om det noe sted..

Skrevet

Håper du er klar over at Politiet melder fra til barnevern i alle slike saker. Lykke til.

Skrevet

Du kan ikke "fjerne" en mann uten videre. Han har nok ikke truet henne, men bedt henne om å komme seg ut.

Hvorfor må det ALLTID bli en debatt om historien er sann eller ikke når det kommer opp noe som ikke handler om det A4 som skrives her inne hver dag?

Denne historien er på ingen måte usansynlig eller unik, dette er mange kvinner som opplever slikt.

Skrevet

Å, ja! Han jobber vel der hvor de ikke har taushetsplikt, yrkesstolthet eller evne til å reflektere etisk han da? Og hvor alle henvendelser som blir gjort i området blir opplyst til hver enkelt politibetjent på vakt, i tilfelle søstrene deres skal ringe for en oppdatering?

Skrevet

Uff, dette var trist lesing. Jeg håper inderlig at HI og datteren kom seg trygt ut.

Om jeg hadde vært en av de som kom med sure meldinger hadde jeg dødd av skam. Det første svaret hun fikik var "Er du kort?" Er det mulig?

Om du leser dette, HI: Lykke til videre. Jeg håper det ordner seg for dere, og at det som skjedde gjør valget om å gå fra ham lett.

Klem,

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at denne historien bare er reinspikka fantasi!

Det er så mye som skurrer ved hele historien og det er ikke rart folk begynner å lure.

Hver og en av dere som støtter denne historien 100 %, gå litt inn i dere selv, prøv å tenk etter hva dere ville ha gjort i en lignende situasjon.. Ville dere sittet på bim/dib og spurt etter råd?? Tvilsomt!

Dere hadde ringt (mest sannsynlig) et familiemedlem, og det hadde man gjort uansett hvor langt unna unna familiemedlemmet bor.

Hvis man ikke har noe godt forhold til familien, kontakter man nære venner! Og har man ingen venner, stikker man til naboen! Men lite tvilsomt at så mange tilfeldigheter stemmer hos HI.

I denne historien er det mye som skurrer! Og man burde ikke blindt stole på alt man leser på internett.

Skulle historien mot alle odds være sann, så er det klart synd i vedkommende..men man lever ikke et helt normalt A4 liv, og så plutselig smeller alt på en dag så man må på krisehjem. Da burde varsellampene blinket for lengst!

Enkelte mennesker er svært oppmerksomhetssyke.

De har kanskje hatt en tøff barndom, som kan skyldes så mangt (omsorgssvikt, mobbing, alkoholiserte foreldre, misbruk, etc..)

Da blir man veldig glad i medfølelse fra andre mennesker, man liker ofte å fortelle om sine psykiske problemer til andre, selvom man ikke kjenner de så godt osv..

Hilsen psykiatrisk sykepleier!

Skrevet

Hahaha......reinspikka tøv.....her har du 2 timer på deg å komme deg ut, også sitter du nesten 1 time på barn i magen og skriver??? det har du likksom tid til? Og kanskje litt vel dårlig historie....kaster deg likksom ut for at han ikke vil kjøre ut julegaver???? dum , dummere, dummest!!!

Skrevet

Oj oj oj, mange godtroende damer her inne.... Ganske slemt, HI, å hisse opp alle de snille damene her som faktisk tror på vrøvlet ditt og vil hjelpe deg. Jeg vil si at du trenger hjelp - av en psykolog. Du er syk i hodet som dikter opp noe slikt.

Skrevet

godt mulig det er sant dette, jeg har opplevd lignende flere ganger (men da uten barn), når jeg bodde med eksen min. Har tilbragt en natt utendørs jeg også.

Flott at politiet hjalp deg da ihvertfall!

Skrevet

Det er ikke situasjonen som er utenkelig, men å sitte på dib å hause opp stemninga. Ingen med iq over 50 ville gjort det. Uansett hvor mange dette har hendt med før, så gjør det ikke dette tilfellet mer sant.

Skrevet

Mulig at hun ikke har iq over 50 da...

Skrevet

Jeg velger å tro på det hun sier. Det er nok flere enn vi tror som opplever slike ting. Kan hende det hjalp henne å sitte her å forhøre seg litt.

Det kan være at hun ikke vil hause det opp for familie og venner.

Kan være at det er litt flaut, at han er en sikkelig psykopat og at hun har blitt advart mot han flere ganger av familie og venner. Eller at hun ikke vil at de skal se ned på han hvis ting ordner seg igjen.

Jeg vil heller gi min støtte en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Det er bedre å tro på noen her inne én gang for mye, enn én gang for lite!! En VET ALDRI!! Det er masse syke mennesker der ute som sannsynligvis en god dose av oss her inne vil møte på. Og en vet ikke selv hvordan en reagerer uten å ha vært i samme situasjon selv!!! Lett å si "men jeg hadde gjort sånn og sånn". Får du panikk så tar du det første som faller deg inn, i dette tilfelle var det pc'en. Kanskje samboeren var ute så hu skulle få pakke i fred da?!

Jeg VELGER å tro på mennesker når de sier de har alvorlige problemer. Enkelt å greit. Jeg har ingenting igjen for å påstå alt er tullball dersom det ikke passer inn i min virkelighet. Har mye å miste dersom jeg påstår det er tull, og det viser seg at det mennesket hadde store problemer og ble bare værre av at ingen ville tro.

Lykke til HI!!!! Ser du har fått masse støtte fra damene her inne!!! Håper alt ordner seg til jul for deg og din lille familie!!!!

*klem*

Skrevet

Jeg lurer bare på en ting,uavhengig om akkurat denne historien er sann eller ikke.

Hvis familien bor 4 timer unna, krisehjemmet er 1 time unna... Ville ikke da politiet kjøre henne til familien istedet for å ta opp en plass på krisehjem som noen uten familie så "nært" kanskje trenger mer?

Man hører jo støtt om at krisesentrene her til lands er overfylte og underbemannet.

Skrevet

Det er litt langt for politiet å kjøre på en lørdags kveld, tror jeg. De har nok flere ting å ta seg til.... Dette skjedde jo klokken 12 i natt, og det er vel akkurat i de travleste tidene til politiet. Er ikke sikekrt hi har kontakt med familien heller, etter hva vi vet?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...