Gå til innhold

Herregud, så mange stygge navn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes ! Dette må være den dummeste tråden jeg sier EVER så vet du jeg er UNG !

ALLE syns maange navn er driiiit stygge, flere jeg mener er herk.. Men de navn du tenker som stygg, må du oxo skjønne at noen folk syns DITT navn er stygt, tenker fy F når du presenterer deg, sikkert ikke alle som digger det dine unger heter heller :P

Smak og behag heter det, smaken er som baken så GODT at den er DELT ;))

For min del tenker jeg så lenge foreldrene virkelig liker navnet de tenker på til sin unge veldig godt, drit pokker i hvor mange som heter det eller hva folk måtte mene om det, stygge navn har de selv :P

Heller moderne enn de utvaska 1800 talls navna, kom deg videre..

JA skal du være barnslig og hurpete så kan jeg å !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAA

Unger vil være glad de får navn som kevin, leon eller angelica og michelle, de som heter ingrid ,åse eller pelle, bjørn, det er disse som blir mobbet din dumme faan, stakkars unga dine som får så JÆVLIGE navn, de kan grue seg til bhg og skole start.. Lurer sikkert på om mamman er 150år :D

Ta heller å bli med verden videre du...

Å ja det er mange unge her inne, sikkert for de fleste har fått et barn eller 2 før de når 30 + :)) hehehe...bruk hue da.

Håper virkelig folk slutter å bruke sånne forferdelige STYGGE navn.... isj de er virkelig STYGGE. Sønnen min heter kevin Andre`, nr 2 vil hete Emily Alexandra.. eller Sander hvis det blir gutt igjen etter min mor som er over 50, jeg heter Nathalie Yvonn TAKK for at det ikke ble gunnhild eller no anna i den duren, barnefar er vel litt mer oppbrukt og kjedelig som heter Christoffer... Glad jeg er 22år og 2barnsmor snart og ikke 34 og må forte meg før egga mine går ut på dato, haha

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre kaller barna sine, og det er jo forsåvidt fint med variasjon. Helt personlig kan jeg ikke fordra navn som Cassandra og Caspian, og nei, jeg liker ikke navn som Gunhild eller Agaton heller. Verden er faktisk ikke så svart-hvit at man enten liker pretensiøe såpeserienavn eller navn fra oldeforeldregenerasjonen, selv om mange her ser ut til å tro det.

Når det er sagt synes jeg imidlertid at foreldre bør tenke litt over om navnet de har valgt kan være en belastning for barna sine. Synes mange er litt vel opphengt i at de skal ha et fryktelig unikt og spesielt navn. Jeg synes barnets ve og vel går foran foreldres navneønske, og man må ikke på død og liv gi barnet sitt et navn som potensielt sett kan være en belastning. Jeg skal ikke si noe om hvilke navn _jeg_ ser på som en belastning, jeg vil bare si at foreldre må se litt lenger enn sin egen nese. Det navnet du synes er sååååå nydelig skal barnet ditt leve med resten av livet. Tenk litt på det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Artig tråd :)

Hva med Arentine?

Man må jo bare lure på hvor det kommer fra!!!

Skrevet

Jeg ble gravid som 19åring, fødte da jeg var 20. Kalte barnet mitt for Nikolai. Er det stygt det også, siden jeg var ung da jeg ga han navn?

Kanskje det er dere som dømmer unge mødre og navn til barn som er stygge, og ikke selve navnene. Tenk litt på den dere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Igrunn mer sjokkerende at et voksent menneske omtaler andre mennesker, uten å vite noe om dem, som "pretensiøse brødhoder"...

Snakk om forbilde..

• 1 måned senere...
Skrevet

herregud så tragisk..

voksne dama...

hadde noen kommet til meg og sagt at navnet til ungen min ikke var pent så hadde vel den personen blitt tuppet på ræva bort fra oss.

vi prøver på nr 2 nå og blir det ei jente vil jeg ha Maia eller Fredrikke og blir det gutt vil jeg ha Oliver eller eirik:)

så si din mening. I do not care at all;))

Skrevet

Synes det er yderst få "stygge" navn. Mange jeg ikke kunne tenke meg selv, men få som er direkte stygge.

Jeg jobber i barnehage og har både nymotens, nprrøne, tradisjonelle og internasjonale navn rundt meg. Det jeg reagerer mest på er doble navn, kombinasjoner som virker helt søkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...