☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #276 Skrevet 1. februar 2010 Faen - fikk ikke time hos gyn før torsdag 4 mars!!!!!!!! Kan jo ikke begynne på trippel pergo denne pp da - vil jo gjerne ha UL underveis slik at jeg ikke blir overstimulert og ting skjer i kontrollerte begivelser!!! Æsj - for en nedtur (( Kanskje desto større grunn til å legge hele prøvinga bort denne pp`n Klems til dere alle
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #277 Skrevet 1. februar 2010 FORVENTET IKM: - Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember. - Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal) - Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.) - Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Siste IKM ca 1 feb, vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM, en eller annen gang rundt 1 mars kanskje?? . Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre) - Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07) - så gla': ikm ca. 1./2. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold) - Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar -Efua Menu (35 år, gift, jenter 05+06) 1SA 2 pp IKM 6 feb - Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo). - Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart IGANG MED IVF; -Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag) GRAVIDE: - Bumblebie: venter gutt 27.april 2010 (31 år, gift, jente-08) - ck76: 33 år, gift, jente-08 - anki: termin ca 4.august 2010, 3SA og 2 MA, gutt 6 og gutt 9. - DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo). HAR FØDT; - Bumblebie (fått jente!!). - Snart 4 barn? (fått gutt!). - D&G-the one (fått jenta si ;-)) - Rose:-) (fått gutt :-)) - Pappalille (fått jente) - Giina (gutten har kommet) - Tussemor5 (gutten kom endelig) - Sanna33 (en hælig keiser - Mortine ( fått gutt
så gla' Skrevet 1. februar 2010 #278 Skrevet 1. februar 2010 FORVENTET IKM: - Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember. - Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal) - Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.) - Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Siste IKM ca 1 feb, vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM, en eller annen gang rundt 1 mars kanskje?? . Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre) - Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07) - Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar -Efua Menu (35 år, gift, jenter 05+06) 1SA 2 pp IKM 6 feb - Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo). - Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart - så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold) IGANG MED IVF; -Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag) GRAVIDE: - Bumblebie: venter gutt 27.april 2010 (31 år, gift, jente-08) - ck76: 33 år, gift, jente-08 - anki: termin ca 4.august 2010, 3SA og 2 MA, gutt 6 og gutt 9. - DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo). HAR FØDT; - Bumblebie (fått jente!!). - Snart 4 barn? (fått gutt!). - D&G-the one (fått jenta si ;-)) - Rose:-) (fått gutt :-)) - Pappalille (fått jente) - Giina (gutten har kommet) - Tussemor5 (gutten kom endelig) - Sanna33 (en hælig keiser - Mortine ( fått gutt
Musemor med tre søte små Skrevet 1. februar 2010 #279 Skrevet 1. februar 2010 Tilbake på jobb etter MA'en idag. Syns det var hardt. Føler til tider at jeg går rundt i en stor tåke dott. Har også nesten sluttet å blø nå (sorry detaljer), og G-testene er begynt å bli svakere. Så da er det vel på'n igjen snart. Håper det tar *litt* kortere tid denne gang.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. februar 2010 #280 Skrevet 1. februar 2010 Tilbake på jobb etter MA'en idag. Syns det var hardt. Føler til tider at jeg går rundt i en stor tåke dott. Har også nesten sluttet å blø nå (sorry detaljer), og G-testene er begynt å bli svakere. Så da er det vel på'n igjen snart. Håper det tar *litt* kortere tid denne gang.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. februar 2010 #281 Skrevet 1. februar 2010 Tilbake på jobb etter MA'en idag. Syns det var hardt. Føler til tider at jeg går rundt i en stor tåke dott. Har også nesten sluttet å blø nå (sorry detaljer), og G-testene er begynt å bli svakere. Så da er det vel på'n igjen snart. Håper det tar *litt* kortere tid denne gang.
så gla' Skrevet 2. februar 2010 #282 Skrevet 2. februar 2010 Hei jenter! Her kommer en liten oppdatering fra meg. Jeg har lest litt i tråden vår sånn inni mellom, men er langt fra oppdatert på hvordan det er med alle sammen. Håper alt står bra til med såvell prøvere som gravide, og ellers alle andre hvordan statusen nå enn er :-) Og velkommen til alle nye :-) ♂ + ♀ = ♂: Så trist at det endte opp i MA. Håper g-testene blir raskt negative, og at dere snart er igjen med prøvingen igjen. Masse lykke til, håper dere blir raskt gravide igjen og at spira da klorer seg fast i hele 9 mdr *klemme* Jeg våknet med tantebesøk på søndag. Så, her er alt ved det gamle vante....Har ikke vært motiviert til noen organisert prøving i det siste, og hadde heller ikke tenkt å gjøre det denne pp heller...Men, så leste jeg et innlegg hvor det ble påpekt at det var valentines day og morsdag på samme dag, og at hun som skrev innlegget også hadde el denne dagen. Det er vel omtrent den dagen jeg forventer å få el også, samt at eldstemann fyller 20 år den dagen. Må kanskje prøve litt "organisert" da. He, he...har i hvert fall satt i gang cbm, så får vi se om jeg "husker" å teste denne pp da ;-) Med så mange begivenheter på en og samme dag kan det jo hende det blir vår tur :-) Nå er det drøye to uker til vi reiser på cruise. Må vel snart begynne å finne frem litt sommertøy. Og, selvfølgelig huske å pakke ned en g-test eller to. Har ikm på slutten av cruiset så det kan jo bli spennende. Men, kommer til å nyte cruiset i fulle drag både hva gjelder mat og drikke, så får det bare bli som det blir. Ha en riktig så fin uke alle sammen. Skal prøve å lese meg opp litt i løpet av dagen :-) Varm klem fra
sister wanted Skrevet 2. februar 2010 #283 Skrevet 2. februar 2010 Lurer på om jeg skal hive meg på denne tråden. Er over 40, har en liten en på 4 år og har prøvd snart et år på et lillesøsken til han. Ble gravid i oktober -09 men mistet dessverre rett før nyttår. Var da 9 fullgåtte uker på vei. Tok det tungt men er nå begynt å prøve igjen og er litt lettere til sinns pga det tror jeg. Har ikke fått tilbake TR, hadde en rar "mens" 3 uker etter utskrapingsdagen som jeg ikke helt vet hva var. Det er nå 35 dager siden utskraping. Prøver å finne EL (siste 7 dager) men har ikke fått positiv test. Testet i forhold til den rare mensen, og begynte på dag 8. Nå fortsetter jeg å teste til jeg får et positivt resultat, selv om det skulle ta en måned....
*anki * Skrevet 2. februar 2010 #284 Skrevet 2. februar 2010 FORVENTET IKM: - Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember. - Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal) - Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.) - Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Siste IKM ca 1 feb, vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM, en eller annen gang rundt 1 mars kanskje?? . Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre) - Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07) - Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar -Efua Menu (35 år, gift, jenter 05+06) 1SA 2 pp IKM 6 feb - Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo). - Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart - så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold) IGANG MED IVF; -Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag) GRAVIDE: - Bumblebie: venter gutt 27.april 2010 (31 år, gift, jente-08) - ck76: 33 år, gift, jente-08 - DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo). HAR FØDT; - Bumblebie (fått jente!!). - Snart 4 barn? (fått gutt!). - D&G-the one (fått jenta si ;-)) - Rose:-) (fått gutt :-)) - Pappalille (fått jente) - Giina (gutten har kommet) - Tussemor5 (gutten kom endelig) - Sanna33 (en hælig keiser - Mortine ( fått gutt Da blir dette avslutningsinnlegget mitt her på bim mine kjære venner her inne. Vi har vært sammen noen år noen av oss... Dotten, så gla osv, og i senere tid Maddemor, meg og lille snuppis, Tirilgirl...og mange flere. Det har vært en lang vei for meg for å prøve å få min etterlengta attpåklatt. Dette har siste 2 1/2 år resultert i mange aborter. Først MA uke 12 (som foster hadde dødd uke 9), SA uke 7, SA uke 8, SA uke 8, MA uke 12 ( der foster døde uke 11) og til slutt no...der jeg er gravid 14 uker! Har slettet meg fra ikm og gravidlista. Som dere skjønner så fikk jeg ikke gode nyheter etter duotest og morkakeprøve som jeg tok i Trondheim sist uke. Var veldig optimistisk igår, selv om jeg var veldig nervøs. Men forsto egentlig at noe var gale når legen ringte meg. Bebisen min har trisomi 18 som er en alvorlig kromosomfeil med dødelig utgang. Derfor velger vi å avbryte svangerskapet. Det er fryktelig tungt. Jeg bare gråter og gråter. Men bebisen har ikke noe i denne verden å gjøre. Den vil være sterkt handikappet og muligens ha alvorlige hjertefeil. Dersom den lever til fødsel vil over 90 % av de som fødes med dette dø før de er 1 år. Er så trist så trist...greier ikke å forstå det. Den spreller rundt inne i magen min. Den såg så frisk og fin ut på ul. Siden jeg no er 14 uker må dette å avbryte svangerskapet opp i ei nemnd for godkjenning, for så at jeg må to dager på tabletter for at livmor skal trekke seg sammen, så får jeg atter noen tabletter som skal sette igang fødsel. Er så totalt uforberedt på dette....! Det er så vanvittig urettferdig. Ene gutten min forstår ikke hvorfor våre babyer alltid skal være syke, og han er glad for at han ikke ble syk.... Huff. Det går inn på de også stakkars. "Alle andre får friske babyer bare ikke vi...", sa han igår. No er det over med prøving for min del. No må kroppen min komme i orden igjen. Har gått gravid over 1 år til sammen, så den er ganske sliten. Psykisk må jeg jobbe masse med meg selv for å innse at jeg ikke skal få meg en liten baby. Kanskje kommer jeg innom av og til for å se hvordan det står til med dere. Ønsker dere lykke til videre alle sammen. Maddemor - ta vare på deg selv, ønsker deg masse masse lykke til. Klem fra en psykisk utslitt og trist anki!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #285 Skrevet 2. februar 2010 Uff - nå ble jeg utrolig lei meg på dine vegne anki - jeg sitter faktisk her og strigråter på dine vegne, dette synes jeg var utrolig trist Jeg har ikke ord, ord blir liksom så fattig akkurat nå - livet er bare rett og slett ikke rettferdig!! Jeg håper virkelig at du får full omsorg og støtte fra familie og venner nå, det trenger du i høyeste grad!! Det kommer nok til å ta tid dette her både fysisk og psykisk, for dette var en skikkelig knekk vil jeg si!!! Det er bare utrolig viktig at du får tid til å sørge og gråte ut skikkelig nå!! Håper du har en snill mann du kan lene skulderen din mot når barna er i seng om kveldene og gråte ut, oj, oj, oj som tårene mine renner nå på dine vegne, klarer nesten ikke se klart tastaturet gitt... Håper du får den støtte, omsorg, forståelse, nærhet, og ikke minst kjærligheten du nå trenger fremover!!! Hadde jeg bodd i nærheten av deg skulle jeg gjerne ha ilt til og gitt deg en kjempestortrøsteklem og så kunne vi ha grått sammen Det høres sikkert rart ut - men jeg har blitt så utrolig glad i dere alle sammen på tråden her - vi har jo fulgt hverandre ganske lenge nå og har tatt del i hverandres hverdag med vanlige hverdagsaktiviteter og hverandres prøving i jakten på det store "gullegget"... Vi har opplevd mye sammen, gleder, sorger, frustrasjoner og mye, mye mer. Jeg skjønner deg veldig godt at du legger opp nå, det er på tide å tenke på deg selv, få kropp og psyke på rett kjøl igjen - det er vondt mens det står på og det kommer sikkert til å gjøre vondt i lang tid fremover - det tar tid å lege alle sår, men lengst tid tar det å lege de sår som er innvendig - de som vi ikke ser.... Som mannen min sa til meg en gang - "vi kommer aldri, aldri til å komme over det - men vi må lære oss å leve med det"!!! Jeg håper virkelig at du kommer deg gjennom dette på en grei måte og så håper jeg du får full støtte og omsorg fra dine nærmeste - for det trenger du!! Og hvis det er noe du har på hjertet så er det bare å ta kontakt, uansett hva det er!!! Vi (jeg tar med de andre på tråden her også jeg, for jeg er sikker på at de andre er helt enige), vil gjerne være her for deg!!! Vil jo gjerne høre fra deg etterhvert om hvordan det går med deg - for som sagt, vi har jo delt mange ting over en lang stund og jeg har blitt oppriktig veldig glad i deg og alle de andre på tråden her, alle sammen er helt unike og fantastiske flotte damer - jeg ønsker deg bare alt godt videre!!! (Tåren renner fortsatt i strie strømmer nå....) :( Sender over en kjempestor varm trøsteklem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. februar 2010 #286 Skrevet 2. februar 2010 Kjære kjære ankien min, dette var bare så utrolig trist og lese. Tårene mine renner også i strie strømmer for deg, og jeg kjenner litt av din sorg i mitt hjerte...... Ord blir så fattige, og meg og lille snuppis har skrevet så mye bra over her, jeg er så enig så enig i alt hun sier. Skulle også ønske jeg var i nærheten av deg og gitt deg verdens beste klemmer og delt dine sorger og gråt sammen med deg....... Men du skal vite du kommer til og være i mine tanker lenge fremover, håper du orker og komme inn her om ikke så lenge og fortelle hvordan det går med deg/dere. Jeg hadde så håp og tro for dere, og har store vanskeligheter med og finne rettferdighet og forstå dette som skjer deg......... Tok litt tid og skrive, tårene bare renner og renner...... Sender over alle trøsteklemmer du bare orker å ta i mot. glad i deg vennen:) Og hils den lille engelen du har i maven, håper den møter min lille engel et sted der ute........ Klem fra Irene
missme Skrevet 2. februar 2010 #287 Skrevet 2. februar 2010 Så utrolig grusomt å måtte oppleve noe sånt, et umenneskelig valg å måtte ta. Håper dere får oppfølging og støtte i kommende periode og ønsker dere alt vel.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. februar 2010 #288 Skrevet 2. februar 2010 Stakkars deg Anki. Jeg kjenner deg ikke, men du og dine har min varmeste medfølelse. Ord blir helt tomme, og jeg vet ikke hva jeg skal si ;-(
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. februar 2010 #289 Skrevet 2. februar 2010 UFF........ Dette ble for mye for meg nå...... Som jeg gråter for deg Anki vennen min!!!!!! Dette var utrolig sterk og vannvittig tung lesning...... Det er en stund siden jeg leste innlegget ditt, men jeg måtte rett og slett bare sette med ned og summe meg litt og konsumere alt du sier her....... Dette var den verst tenkelige utgang ever! Som jeg hadde håpet og trodd at DENNE gangen skulle du komme deg helt i mål med en frisk og fin bebis og så gikk det så utrolig galt igjen. Det er vanskelig å finne ord her og jeg vet at du vet at vi er her for deg UANSETT ikke sant? Det er vanskelig for mange av oss å si de rette tingene nå, men min dypeste medfølelse, den har du. Du var liksom mitt gode håp og forbilde denne gangen og du hadde jo den gode følelsen og jeg valgte selv å torde å kjenne på go-følelsen nå på grunn av deg. Du har vært en utrolig god støtte for meg og alle andre her inne og vist oss at vi kan kjempe med nepp og klør for bebisen vår:) Jeg vil få lov å takke deg for alt du har delt med oss her inne vennen og vil bare si at jeg kommer alltid til å savne deg her inne! Men jeg har stor forståelse for at du nå velger å avslutte dette kapittelet.... Ta godt vare på hverandre kjære deg! Jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, men mya har blitt sagt over her. Jeg har ikke ord akkurat nå og er knust på dine vegne kjære deg! Ønsker deg bare alt godt for fremtiden vennen og håper at tidens tann vil gjøre det mindre vondt å leve med alle englene i himmelen Sender deg de aller største trøsteklemmer og varme gode tanker! tenker mye på dere nå............
*anki * Skrevet 2. februar 2010 #290 Skrevet 2. februar 2010 Tusen takk for alle varme ord kjære venner. Sitter her å gråter. Jeg lover å komme inn å oppdatere dere om hva som har skjedd og hvordan det var etter jeg er ferdig og føde den lille vennen min som ikke hadde livets rett. Dette vil nok ikke skje før neste uke. Reiser til Trondheim mandag og blir til torsdag tror jeg. Så det blir en oppdatering etter det. Det er litt terapi kjenner jeg å få skrive ned hva som skjer også. Leser innleggene mine om og om igjen og kan ikke forstå at det er meg det gjelder. Det er min baby som skal dø... håper egentlig den velger å dø selv før jeg starter på tablettene. Da slipper jeg å ta livet av den liksom. Det er godt å ha dere her jenter. Glad i dere. Jeg har heldigvis en stor familie og en god mann og to nydelige gutter og en flokk av fantastiske venner som støtter meg no. Det er veldig godt. Klem fra Ann Kristin
Bumblebeee Skrevet 3. februar 2010 #291 Skrevet 3. februar 2010 Herregud... Jeg vet ikke hva jeg skal si. Satt og irriterte meg over at jeg ikke fant vognpose i riktig farge, hoppet over til tråden vår og blir helt satt ut. Kjenner meg som verdens mest overfladiske og egoistiske person. Perspektiv... Anki, jeg har ikke ord. Tårene strømmer her også, dette var utrolig trist. De over meg har sagt det så fint, jeg kan bare henge meg på ordene deres. Jeg ber om at du og dine får styrke til å møte dagene fremover, og at du klarer å se fremtiden lys og meningsfull. Ta vare på hverandre, gråt og sørg, ras og skrik, sitt stille i hverandres armer. Hjertet mitt blør for dere! Ønsker deg alt godt Anki!! Klem
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 3. februar 2010 #292 Skrevet 3. februar 2010 Kjære Anki, dette jeg leser er jo bare helt hinsides urettferdig! Ord er fattige, men henger på de andre som har fått sagt d så innmari fint! Tankene mine går til deg og dine,og et lys er tent for den lille som ikke hadde livets rett:( Som du sikkert husker, tok jo jeg også morkakeprøve sommeren 08 etter dårlig resultat på måling av nakkefolden. Lik som deg,var jo vi også helt overbevist om at allt stod bra til med jenta vår. Noe som for oss heldigvis var. Men noen av oss var jo ikke så heldig med utfallet, og hjertet mitt gråter for sjokket og sorgen dere nå må igjennom:( Kjempeklem fra meg!
så gla' Skrevet 4. februar 2010 #293 Skrevet 4. februar 2010 Kjære kjære Anki. Her blir ord fattige...Så ufattelig trist og urettferdig. Strigråt i hele går formiddag da jeg leste innlegget ditt, og greide ikke sette meg ned og skrive. Ta godt vare på hverandre og tillat dere å sørge. Kan ikke annet gjøre enn å sende over en laang varm trøsteklem til deg vennen *klemmmmme*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. februar 2010 #294 Skrevet 5. februar 2010 Dytter litt, siden vi ikke har noe nederst på side 2 og gjøre:) Ønsker alle en fin fredag:) Klem fra meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #296 Skrevet 5. februar 2010 Hei alle sammen Synes det var litt trist å gå inn på tråden vår nå og begynne å skrive om hverdagslige småting etter det som skjedde med anki, det setter på en måte litt ting i perspektiv - det sitter så dypt inni meg ennå at jeg ikke har orket å gå inn og være her noe særlig de siste to dagene, helt forferdelig å måtte oppleve og gå igjennom dette altså!! Du har min fulle og dypeste medfølelse anki!!! Tenker masse på deg Ville bare si at det er liv i meg (da jeg ikke har vært her noe særlig på de to siste dagene) og så ville jeg bare ønske dere alle sammen riktig, riktig god helg Vi kommer vel sterkere tilbake til uka de fleste av oss!! Stoooooor klem fra
Suksessterta *gravid* Skrevet 7. februar 2010 #297 Skrevet 7. februar 2010 Hei alle sammen, jeg er ny her, 32 og vi proever paa nr. 1 - det har vi gjort i 2 og et halvt aar naa saa jeg tror jeg skal bli aktiv her inne og proeve aa snappe opp noen gode tips fra dere jenter. Anki, saa trist aa hoere om babyen din, sender mange gode tanker... Hilsen fra
Suksessterta *gravid* Skrevet 7. februar 2010 #298 Skrevet 7. februar 2010 Hei alle sammen, jeg er ny her, 32 og vi proever paa nr. 1 - det har vi gjort i 2 og et halvt aar naa saa jeg tror jeg skal bli aktiv her inne og proeve aa snappe opp noen gode tips fra dere jenter. Anki, saa trist aa hoere om babyen din, sender mange gode tanker... Hilsen fra
Suksessterta *gravid* Skrevet 7. februar 2010 #299 Skrevet 7. februar 2010 Hei alle sammen, jeg er ny her, 32 og vi proever paa nr. 1 - det har vi gjort i 2 og et halvt aar naa saa jeg tror jeg skal bli aktiv her inne og proeve aa snappe opp noen gode tips fra dere jenter. Anki, saa trist aa hoere om babyen din, sender mange gode tanker... Hilsen fra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. februar 2010 #300 Skrevet 7. februar 2010 Velkommen glue stick:) Ser du har prøvd lenge og håper virkelig spiren sitter snart hos deg! Anki, tenker mye på deg og skal sende deg alle varme tanker som finnes i dagene som kommer nå! Vær sterk, men la dere selv sørge også. Stooor klem! Meg og lille snuppis; helt enig med deg. Blir litt rart å skrive om hverdagslige ting nå som anki står midt oppi det hun gjør..... men likevel vil jo livet gå sin gang for oss andre,, men det betyr ikke at vi ikke tenker noe mindre på anki:) Et lite livstegn fra meg da; er vel i alle fall over 9 uker nå og skal på ny UL i morgen. Er utrolig spent.... Nå kjenner jeg en liten klump der nede når jeg ligger på magen. Sambo kan også kjenne den:) Formen er fortsatt fin i grunn, men jeg har blitt bedre kjent med kvalmen den siste uka da. Bekkenet er løst og jeg trener hos fysio. Hodepinen er tilbake og nakken er ikke god. men jeg klager ikke:) glad for mange symptomer, men akkurat den nakken kunne jeg klart med uten da. Det er en kink som aldri slipper taket og som med jevne mellomrom låser seg helt,,,, som i dag....... Skal ringe fysio i mogen og høre om jeg kan få komme en tur. Men har egentlig ikke tid før tirsdag da. For jeg skal på sykehuset kl 09.20 og kl 13.15 skal jeg til fastlegen med lillegull. Han har en føflekk på siden av magen som kom i fjor sommer. Den har hele tiden vært en liten fin brun flekk. Men på 2 uker nå har den vokst seg i alle fall 4-5 ganger større, den er ujevn i form og farge og klør veldig ser jeg;( Er livredd for at det er noe alvorlig jeg altså! Lå og drømte i natt at legen ringte meg og sa at den ikke var fin og at lillegull hadde 15-20 % sjangse;( Tårene triller bare av å tenke på den ekle drømmen... Blir jo rett hysterisk her jeg sitter..... Men det MÅ gå bra! Først skal UL gå gra og så skal legeturen gå bra! Dere får krysse fingrene for meg i mrogen jenter! Trenger mange gode tanker fra dere:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå