Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... du nesten ikke får foten i skoen pga alt vannet som har lagret seg.

....du må ha 2 klementiner på nattbordet for å ikke sulte helt ihjel i løpet av natten.

....du elsker å sitte i kjelleren å snuse inn mugg og murpuss

.... Du har funnet ut at vero moda har fått lagt nye gulv i butikken sin og tar dagelig turen innom bare for å kjenne den himmelske lukten av dette nye gulvet.

... De søte skinntøflene som er kjøpt inn til sønnen din blir dagelig sniffet på fordi skinn lukter jo bare så godt.

.... du henger med hodet ut av bilvinduet når kjærsten skal fylle bensin, og snuser som en gal. (sjeldent jeg får være med gitt)

.... Kjøttboller er helt grusomt vondt og du har mest lyst til å spy når dere skal ha det til middag.

... du har brukt opp 4-5 blå lypsyl i løpet av noen uker, for den lukter og smaker så godt.

....du blir direkte sur når du er i byen og folk ikke flytter seg for deg når du går bortover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...du spiser kun med det formål å ha NOE å kaste opp.

...du blir direkte mannevond av at folk på toget er så hensynsløse at de spiser løkringer, mcdonalds-mat og peanøtter.

...du må sette deg rett ned igjen hver gang du reiser deg opp fordi det svartner.

Skrevet

...du gjennom hele dagen går og raper en blanding av bringebærbladkapsler og tran...

Skrevet

Jeg elsker denne tråden!:D Er så mye man kjenner seg igjen i. Spesielt det der med å ha veldig lyst på noe - men finner ikke ut hva man har lyst på.

Noen burde skrive en humorbok om dette temaet!

• 9 måneder senere...
Skrevet

... "Fola Fola Blakken" utløser strigråt. Stakars gamle blakken orker ikke lenger gå opp den tunge bakken! Uhuuu! Og at Arne Treholt er blitt gammel også utløser en strøm av tårer.

• 11 måneder senere...
Skrevet

hadde kaffebesøk på lørdag og bakte en brownies i den anledning. og det ble godt mottatt, for da besøket dro var kaken borte.

....du VET du er gravid når du baker en ny kake etterpå fordi du nesten ikke spiste noe av den du hadde da gjestene var der.

Sitter nå å spiser brownies rett fra kakefatet med en gaffel... mens jeg venter på at nudlene jeg skal ha til lunch blir ferdige (a)

Samboeren har funnet et nytt kallenavn til meg nå etter at jeg ble gravid..

han kaller meg bare godmat-rauva nå ;/

Skrevet

Herlig tråd! Dytter :)

Skrevet

Dytter:)

Fantastisk tråd som får et hvert hormontroll til å le :)

Skrevet

- brenner magen på komfyren fordi komfyren plutselig har flyttet på seg (eller magen er blitt større) ... skal prøve å unngå det i dette svangerskapet..

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...