Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

- når du lukter at du har en bitteliten bit igjen av karamellen du nesten spiste opp før på dagen, MEN den ligger på kjøkkenbenken og du sitter i stuen. SUPER luktesans!

- du griner av Deadliest catch på Discovery for du syns så synd på mannfolka som fisker krabbe!

- du har lyst til å spise alt du har i kjøleskapet, skapene og skuffene men gidder ikke lage noe for du er så trøtt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lever på popcorn, og konstant har en rull brødposer i veska, just in case...

Skrevet

-du får moren din til å kjøpe med seg blodpølse fra Kristiansand fordi de bare har den ekle blodpuddingen fra Gilde på butikkene i Oslo... (Gikk innom alle slakterene jeg kom på også og lurte på om de hadde, men ingen hadde :()

Skrevet

-du spiser opp 1 kg clementiner, og klager på at du føler deg oppblåst og full av luft etterpå.

- du finner ut at du har spist opp godisen som skulle være julepresang og ting til julekalenderen

Skrevet

... du henviser bikkja til gangen fordi hun STINKER. Og vurderer å sende din elskede mann samme sted.

... du ser på minstemann som sover søtt og begynner å grine ved tanken på at han skal bli storebror!

...du sitter på BIM for 3. gang på seks år og tenker "kan det nicket der være...?"

Skrevet

Du må pusse nesen en million ganger om dagen, og det er akkurat like mye der hver gang... usj!

Gubben blir irritert fordi du har begynt å snorke....

Skrevet

...yndlingssjokoladen ikke smaker som før.

...tanken på diverse mat o.l. er mer fristende enn å faktisk spise det når det står foran deg.

Skrevet

....du må holde pusten når du henger opp våt klesvask, for dette STINKER..

...du må holde pusten når det står en gammel mann foran deg i køen, for han STINKER..

...du må holde pusten når du henter barna i barnehagen, for alle barn, inkludert dine egne, STINKER...

...skjegget til mannen din i grunn ikke lukter noe godt heller..

...når du av en eller annen mystisk grunn synes at du mangler litt oksygen, er litt småsvimmel hele tiden, liksom...

...du til stadighet drømmer om drager og riddere, for så å våkne opp kl 04.00 av halsbrann..

Skrevet

- blir kjempe sint for at mannen har vært alene i vaskehallen å vasket bilen (vaskemiddelet lukter så godt!!!!)

- de har vasket vekk taggingen i heisen å du må bare stå der å lukte for at det er så godt, mens barnet står ved siden av å lurer på om det har klikket helt....

- matos og røyk lukter helt forferdelig, kaster opp bare ved tanken.

Skrevet

-Forlater butikken fordi den ansatte lukter så kvalmende jordbæryoghurt

-Du sjekker om du har noe annet å ta deg til der nede på gulvet, siden du allerede har bøyd deg ned

-River i stykker middagspizzaen fordi du er så sint på mannen din

Skrevet

-når du blir kvalm av lukten av løk i mat, men løksuppe forsatt frister.. (?!)

-når mat mannen lager smaker æsj, og din smaker bra, selv om det er den samme retten.. jadda, veldig populært her hjemme det der..

-når du må forlate køen på ikea spurtende, og storme inn på doen før du enten svimer av eller spyr.. bare fordi det ca. er time siden du sist spiste..

-når du blir så svimmel av å dusje at du må ta pauser mellom shampo og balsam, ved å faktisk legge deg ned på baderomsgulvet og vente til rommet slutter å snurre, før du kan gå tilbake og ta siste skyll og vask..

-når sure belter smaker himmelsk, selv om du merker tungen og protesterer vilt med blemmer og skolder..

Skrevet

synes bare denne er så sinnsykt bra, dytter hele tråden opp=0)

Skrevet

- Når du nesten ikke klarer å ta bussen fordi det stinker så sinnsykt dårlig ånde og rått kjøtt!!!

Spurte typen om han kjente det også, niks, bare meg.

- Når du begynner å hylgrine fordi broren din klarer å hinte så masse om at du er gravid at moren din skjønner det før du sier det! Det var JEG som skulle si det, JEG! Dumme bror.

Skrevet

Når du rundvasker hele kjøkkenet 3 ganger på ei helg, fordi det er noe som LUKTER der... bare for å finne ut at lukten fremdeles er der på mandag!

Når du begynner å grine på tur i barnehagen fordi du hører den nye volvoreklamen på radioen, der et nyfødt barn gråter.

Du gråter av Drømmehagen ???!!

Man blir skikkelig sint på TV3 fordi de har tatt ekstrem home makeover av lufta, sånn at du ikke får din daglige gråtetime, og dermed lar det gå utover andre.

Når du ringer forbannet til et firma og forteller at en av bilene deres har parkert så nært min på parkeringsplassen på Rema at jeg ikke kommer meg inn i bilen... fordi jeg er HØYgravid!

Skrevet

...du er dett i desa i 3 mndr...

...ikke kan plukke opp ting fra gulvet uten å få sure oppstøt når du reiser deg opp igjen.

...blir svært opphengt i uker, matvarer og vaksine....

....henger på dette nettstedet i tide og utide.... =)

Skrevet

... du går igjennom et parkeringshus bare fordi du synes det lukter så godt!! :-p

Skrevet

Du ler så du griner av denne tråden, og får ikke fram ett ord når kjæresten ringer (mens du leser tråden). Ler og griner i telefonen i ca ett minutt før du bare må legge på å le høyt av at du ikke får kontroll av latterkrampene. (Stakkars mann)

Skrevet

Denne er så bra.. Løfte litt.. Noen fler??

Skrevet

...når du blir sykemeldt fordi du har møtt veggen, men så var du egentlig bare gravid... (sliten og hormonell)

... Når du sover på kino med familien (gubben og katten... gjesp!)

... når du syns vann smaker metall og at kroppen lukter sterkt... fysj

Skrevet

....når du angrer som en hund på at du satte deg på huk i butikken for å nå varen på nederste hylle...

Skrevet

-Alt lukter veldig! Klor og maling lukter plutselig kjempegodt!

-blir kjempesint på samboeren for ting man aldri ville reagert på før. ( er det rart han blir litt forvirra til tider)

- halsbrannen kommer bare man stresser litt, eller bøyer seg ned

-du feilberegner størrelsen din og magen dulter ned ting.

-du ikke husker hvordan det var å sove en hel natt

-våkner på natten av at armen din sover, og når du først er våken så må du uansett på do.

-en plate stratos går ned på høykant, mens en blir kvalm etter ett par rader med all annen sjokolade. Dessuten så smaker stratos bar rart, men stratosplata er den beste sjokoladen som finnes.

Så forresten at sjokolademonster var her, er det du som var i februarklubben?

Skrevet

*du våkner halv fem om mårningen (natta) og er helt nødt å blande melis ut i vann, og ete det....

*når du klikker på samboern fordi du sjøl har sølt hakkede mandler på golvet...

Skrevet

du får hysterisk anfall fordi du ikke har syltetøy i kjøleskapet når du hadde lyst på det... samboer trodde jeg hadde mistet forstanden..

Skrevet

syntes denne tråden er morsom, så jeg dytter den opp igjen :o)

Skrevet

-du spiser og spiser og klarer ikke stoppe før alt nesten kommer i retur!

-du vet du bare MÅ ha det, men vet ikke helt hva du vil ha...

-griner av den minste ting, er ikke til å komme bort i fra.

-blir kvalm av din egen og samboers onde, SB12 og sink tabletter er kjøpt inn!

-MÅ ha frisk luft, men vet ikke helt om du orker å gå en spasser tur, og når du først kommer ut, har du ikke lyst til å gå inn igjen!

-ikke klarer vedfyrings lukta!

-hater hvitløks lukt i mat, men vet du elsker det vanligvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...